PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => Oprogramowanie PPC => Emulacja => Wątek zaczęty przez: lukasm2 w Grudzień 14, 2006, 15:28:50
-
Czy ktos cos wie o poprawkach w PocketUFO? ver. 1.25 miala problemy z granatami, a raczej z braku mozliwosci odbezpieczania ich, oraz jak zauwazylem przy utracie pierwszego skyrangera jesli zakupisz nastepnego i zaokretujesz zolnierzy to pomimo wstawienia im uzbrojenia na poklad, na misjach sa goli jak swieci tureccy;)
w ver 1.24 gdzie granaty dzialaly to znowu poziom trudnosci wywindowany na superhuman chyba? :)
Ktos cos wie, o czyms grywalnym?
ps. moze jakas lista gier ale nie pod emulator ktora dzialala by na A636?
-
Poprawki by były gdyby była nowa wersja Pocket UFO. Trzeba czekać na 1.26
-
podobno 1.26 zbliza sie wielkimi krokami :) czekamy :)
-
To jest chyba takie gdybanie bo z tego co jakis czas temu czytalem na oficjanym forum to prace nad pocket ufo zostaly wstrzymane i nowej wersji nikt tam sie nie spodzewa.
Moze sie jednak myle i cos sie ostatnio ruszylo.
Poza tym gralem na v1.25 a jak dla mnie moby byly za silne: kilka (z 5-8) strzalow wytrzymywalo to latejace cos (wygladalo jak talerz) przy czym jak ja dostalem raz to w 80% mogila. W takim razie wole nie myslec jak bylo w 1.24 :P
-
To jest chyba takie gdybanie bo z tego co jakis czas temu czytalem na oficjanym forum to prace nad pocket ufo zostaly wstrzymane i nowej wersji nikt tam sie nie spodzewa.
i kto miał racje? kto ? :P :P
Pocket UFO 1.26 http://4pda.ru/forum/attach/1014/pufo_126_ppc.exe (http://4pda.ru/forum/attach/1014/pufo_126_ppc.exe) i cab http://4pda.ru/forum/attach/791940/pufo_126_cab.zip (http://4pda.ru/forum/attach/791940/pufo_126_cab.zip)
-
Ja też jakiś czas temu na oficjalnej stronie PocketUFO czytałem, że zawiesili projekt. Napisali, że jedynym sposobem na obejście błędów jest gra na wersjach 1.24 i 1.25 na zmiane (przenosząc savy).
Wiecie, czy ta wersja eliminuje błędy z 1.25? Głównie zerowanie elerium i zawieszanie gry.
-
Już grałem w tą wersję, 9 strałów z rifle, 3 z autocannon (wszystkie trafiły - niewielka odległość) i cyberdisk cały... coś chyba jest nie tak, zwłaszcza, że to był pierwszy terror i 3 cyberdiski obok skyrangera.
-
naprawdę jest tak źle?
-
ee tam terrory zawsze byly ciezkie, a cyberdiskow praktycznie nie dalo sie ngdy rozwalic samymi riflami.
trzeba im granata albo rakietki