odpaliłem fallouta...nie róbcie tego w domu:(

  • 44 Odpowiedzi
  • 10978 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

silentjob

odpaliłem fallouta...nie róbcie tego w domu:(
« Odpowiedź #30 dnia: Maj 07, 2006, 22:25:22 »
Pomysł niezły, kilka razy postulowany, ale do momentu, w któym nie będzie wspomnianego błogosławieństwa firmy Interplay nie da się nic zrobić....

*

Offline xoen

  • *****
  • 1236
odpaliłem fallouta...nie róbcie tego w domu:(
« Odpowiedź #31 dnia: Maj 07, 2006, 23:16:09 »
hmmm to jeszcze nie koniec chyba... jest trochę grzebania jeszcze : , natenczas staram się złapac kontakt z n0pem....

a ci z mocnymi maszynami niech nie tracą nadziei...


UPDATE: core=verysimple DZIAŁA!

UPDATE: teraz działamy z ell'em nad pocketdosem...
mały update:


i:



i:


, po czym padło wszystko po "take"... moja wina, moze się biedak ugrzał już....albo bochs.dll mu zaszkodził...

wynikowo:


 na oko pod pocketdosem wszystko działa 2x wolniej...nawet 3x.. boże to masakra dla pocketa..

*

Offline ell

  • ****
  • 778
    • http://www.windowsmobile.pl
  • Sprzęt: Motorola Milestone @1GHz
odpaliłem fallouta...nie róbcie tego w domu:(
« Odpowiedź #32 dnia: Maj 07, 2006, 23:40:03 »
xeon jak jeszcze nad tym siedzisz to zapukaj do mnie na gg. numer masz na samej gorze.

*

Offline xoen

  • *****
  • 1236
odpaliłem fallouta...nie róbcie tego w domu:(
« Odpowiedź #33 dnia: Maj 08, 2006, 02:14:55 »
humorystyczny update:
 niestabilność rośnie proporcjonalnie do ilości danych. zasada 1 by xo. :S

Właściwie to już koniec tematu, jeszcze pozostaje podać konfig do pocketdosa... i to wszystko.
dzięks za pomoc dla ell'a i kotlarry'ego.

reszcie za feedback..heh..;/

p.s  btw, z rozpędu odpaliłem także elder scrolls arena daggerfall też by ruszył, ale....

odpaliłem fallouta...nie róbcie tego w domu:(
« Odpowiedź #34 dnia: Maj 08, 2006, 18:21:16 »
http://www.fifengine.de/
http://wiki.fifengine.de/index.php?title=Main_Page

a czytając wymagania widzimy np SDL (jest wersja dla wm mobile - a to wedle twórców jest najważniejsze) libvorbis (jest, min. w scummvm) zlib (i to też jest). Źródła FIFE są w C++, więc wystarczy że jakiś dobry koder znajdzie czas...

*

Offline xoen

  • *****
  • 1236
odpaliłem fallouta...nie róbcie tego w domu:(
« Odpowiedź #35 dnia: Maj 08, 2006, 18:38:28 »

*

Offline xoen

  • *****
  • 1236
odpaliłem fallouta...nie róbcie tego w domu:(
« Odpowiedź #36 dnia: Maj 09, 2006, 22:11:29 »
żaeby zamknąć ten temat już podaję metodę na odpalenie fallouta pod pocketdosem.

pocketdos 1.1 i 1.11
fallout identyczny z tym do dosboxa.

istotne ustawienia:
1.  15 MB xms,
2.  wtyczka bochs , dosboxowa nie ruszy,
3.  boot from datalight rom-dos,
4.  timer 1s, można dać więcej, ale mialem po tym jakieś dziwne crashe...
5.  w przypdaku probsów z myszą należy zwiększyć odrobinę sensivity...
6.  na koniec trzeba mieć 2-3x więcej czasu na odpalanie gry, niż przy użyciu dosboxa.

dobranoc.

*

silentjob

odpaliłem fallouta...nie róbcie tego w domu:(
« Odpowiedź #37 dnia: Maj 10, 2006, 01:08:37 »
Ale skutki dalej dalekie od ideału :(.

*

Offline xoen

  • *****
  • 1236
odpaliłem fallouta...nie róbcie tego w domu:(
« Odpowiedź #38 dnia: Maj 10, 2006, 12:42:41 »
ehheh, n0p mi odpisał na info, że na jego emulce ruszył mi fallout:

----------

Hi xoen,

Fun, i thought to write on DOSBox page of my site with BIG letters:

 
"There's no use of running fallout/homm/windows under DOSBox PPC.

It'll be too slow anyway"

 Unless you wanna impress someone with slideshow ;))))

 
G'luck!

------------

Temat naprawdę teraz uważam za zamknięty- w humorystyczny sposób(ciekawe, czy doda ten tekst na stronkę,heh..).


UPDATE: od niedzieli do dziś 13.05.06 ponad 600 odwiedzin i prawie 0 wpisów, heh.hm.

Czy jest tu jakiś developer? heh.. czas stworzyć fallouta,HALO?

...
.

*

Offline mandor

  • **
  • 229
    • http://rait.republika.pl
odpaliłem fallouta...nie róbcie tego w domu:(
« Odpowiedź #39 dnia: Maj 14, 2006, 02:16:49 »
> Czy jest tu jakiś developer? heh.. czas stworzyć fallouta,HALO?

W zasadzie jest, ale to masakryczna robota, niestety.

Ale pisałeś wcześniej, że udało ci się uruchomić jeszcze Daggerfalla? Niesamowite :) może jeszcze coś na ten temat napiszesz?

*

Offline xoen

  • *****
  • 1236
odpaliłem fallouta...nie róbcie tego w domu:(
« Odpowiedź #40 dnia: Maj 14, 2006, 17:20:54 »
nie daggerfalla, chociaż to jak najbardziej możliwe, tylko elder scrolls arenę i system shocka. Obydwie gry działają bezawaryjnie, stabilnie, ale ZBYT WOLNO. Maszyna z 624 w górę może i by dała radę.. ja się poddałem..

*

Offline corck

  • *
  • 97
  • Sprzęt: Wizard, Xperia, Touch HD, Hero
hmm
« Odpowiedź #41 dnia: Maj 14, 2006, 20:03:28 »
w najblizszym czasie (licze ze jeszcze w tym tygodniu) stane sie posiadaczem looxa N560 - nie wiesz moze, jak tam wyglada sprawa z czcionkami? czy ekran w vga daje rade bez 'zoomow' ? zalezy mi glownie na homm2 i falloucie.

*

Offline xoen

  • *****
  • 1236
odpaliłem fallouta...nie róbcie tego w domu:(
« Odpowiedź #42 dnia: Maj 14, 2006, 20:25:06 »
wime od Ell-a, że ekran vga i fallout mają razem się dobrze, brak skalowania, masz 1:1. Ale jednocześnie zauważ, że tytuł NIE jest grywalny na żadnym możliwym sprzęcie. sam zobaczysz, jak odpalisz. co do HOMM, to przyznam, że sprawa ma się lepiej. Na Twojej przyszłej maszynie, całkiem możliwe, że homm1 i 2 będą grywalne, ale to tylko przypuszczenia. Tak, czy inaczej, czeka Cię sporo grzebania ...

Gdybyś odpalił coś po zdobyciu sprzętu, zapodaj zrzuty ekranu.. przy okazji.

*

Offline KotLarry

  • ***
  • 351
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: FS Pocket Loox 420 -> i780 6.1 96dpi -> omnia pro4
odpaliłem fallouta...nie róbcie tego w domu:(
« Odpowiedź #43 dnia: Maj 17, 2006, 00:17:46 »
No to ja dorzucę swoje "wrażenia" z odpalania falluta :)
Ponieważ wcześniej mój udział sprowadzał się do edycji configa falloutowskiego,
ze względu na niemożność odpalenia dosboxa..
Okazało się, że  usiebie muszę mieć directgapi=false nie wiem czemu na to nie wpadłem wcześniej.
A teraz do rzeczy a właściwie do liczb bo o nich będzie mowa :)

Czasy dla ciekawskich :
od odpalenia do ekranu loading - nie wiem nie wpadłem żeby sprawdzić ale cos kolo 3 minut

od ekranu loading do panelu gry - 6 minut, ale spokojnie potem będzie jeszcze lepiej hehe

do ekranu take - około 30 sekund

miedzy wyborem postaci, a rozpoczeciem gry mija uwaga uwaga...
15 minut :D

Tak więc potwierdzam to co nie wymagało potwierdzania (nudziło mi się, no co.. )

Pozdrawiam!
KotLarry
Pozdrawiam!
MK.

*

Offline xoen

  • *****
  • 1236
odpaliłem fallouta...nie róbcie tego w domu:(
« Odpowiedź #44 dnia: Maj 20, 2006, 16:08:11 »
konkludując: proof of concept :(