luźny wątek o emulacji (czas na psp?)

  • 87 Odpowiedzi
  • 8920 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline xoen

  • *****
  • 1236
luźny wątek o emulacji (czas na psp?)
« Odpowiedź #30 dnia: Lipiec 04, 2006, 15:09:38 »
oks, tylk oczemu to gp2x jawi mi się jako zwykly dual core(jakby no..) pocket... lol.. 206x2 mhz i nie wiadomo jaki układ grafy to chyba nie to , co 333 mhz psp z magiczną akceleracją? generalnie, sam już nie wiem, co myśleć natenczas zostaję i tak z moim optipadem...

swoją drogą ciekawe, jak się ma kwestia odpalania na psp GBA z np 32 megowym romem, skoro tam fabrycznei jest 32 mb...;/

teraz, jak sobie tak myslę, i tak neimam powodów do narzekań, 120 gramów elektroniki z około 8 platformami, mp3, książki, rozkład jazdy fMPK, czegóż więcej trzeba....

hm, mocy trzeba, mocy...tylko.

*

Offline Kapitan Pazur

  • ******
  • 11296
  • Sprzęt: iPhone 5, Xperia Z3 Compact
luźny wątek o emulacji (czas na psp?)
« Odpowiedź #31 dnia: Lipiec 04, 2006, 15:20:24 »
Cytat: "Poklik"
Co wy do tej emulki Snesna się przyczepiliście?  :huh: U mnie na h4150 chodzi wyśmienicie. Chrono Trigger, czy taż Mario World chodzą grywalnie z dźwiękiem na darmowym MorphGear (gubi trochę klatek, jednak jak najbardziej da się grać).


ee, no bo akurat nie chodziło o to żeby pograć tylko odpalić... pograć można na emu na PC także przecież

*

Offline Poklik

  • *****
  • 2379
  • Płeć: Mężczyzna
    • http://www.poklik.yoyo.pl
  • Sprzęt: eee... 901
luźny wątek o emulacji (czas na psp?)
« Odpowiedź #32 dnia: Lipiec 04, 2006, 15:25:47 »
Cytat: "killcabbie"
Cytat: "Poklik"
Co wy do tej emulki Snesna się przyczepiliście?  :huh: U mnie na h4150 chodzi wyśmienicie. Chrono Trigger, czy taż Mario World chodzą grywalnie z dźwiękiem na darmowym MorphGear (gubi trochę klatek, jednak jak najbardziej da się grać).


ee, no bo akurat nie chodziło o to żeby pograć tylko odpalić... pograć można na emu na PC także przecież

No przecież się normalnie odpala. :D A nawet jak na MG nie odpali to są jeszcze inne emulatory Snesa.

*

Offline Kapitan Pazur

  • ******
  • 11296
  • Sprzęt: iPhone 5, Xperia Z3 Compact
luźny wątek o emulacji (czas na psp?)
« Odpowiedź #33 dnia: Lipiec 04, 2006, 15:30:37 »
Poklik
eee takie nieporozumienie wyszło, bo mi chodziło o emulacje SNES na psp vs gp2x a nie na pockecie

*

Offline Poklik

  • *****
  • 2379
  • Płeć: Mężczyzna
    • http://www.poklik.yoyo.pl
  • Sprzęt: eee... 901
luźny wątek o emulacji (czas na psp?)
« Odpowiedź #34 dnia: Lipiec 04, 2006, 15:39:03 »
Cytat: "killcabbie"
Poklik
eee takie nieporozumienie wyszło, bo mi chodziło o emulacje SNES na psp vs gp2x a nie na pockecie

Aaaaa, no chyba że.  ;) W takim razie w tej sprawie głosu nie zabieram, gdyż żadnej z ww. konolek nie mam, więc nie wiem jak jest w praktyce.

*

Offline maniek15

  • **
  • 132
  • Płeć: Mężczyzna
    • BugMeNot
  • Sprzęt: T|X , 6630 , iPod Touch 2g 16GB , i760
luźny wątek o emulacji (czas na psp?)
« Odpowiedź #35 dnia: Lipiec 04, 2006, 17:32:43 »
Cytat: "xoen"

swoją drogą ciekawe, jak się ma kwestia odpalania na psp GBA z np 32 megowym romem, skoro tam fabrycznei jest 32 mb...;/


W Psp masz karty pamieci . Kumpel mowi ze minimum dla niego to 2gb zeby odpala backupy gier .
Z tego co wiem gry GBA maja 32 mb rom a to jest 8 Mb na zwykłej pamieci .
Już doklanie niepamietam jak jest z tym przeliczaniem wielkosci romów .

*

Offline Poklik

  • *****
  • 2379
  • Płeć: Mężczyzna
    • http://www.poklik.yoyo.pl
  • Sprzęt: eee... 901
luźny wątek o emulacji (czas na psp?)
« Odpowiedź #36 dnia: Lipiec 04, 2006, 17:48:23 »
Cytat: "maniek15"
Cytat: "xoen"

swoją drogą ciekawe, jak się ma kwestia odpalania na psp GBA z np 32 megowym romem, skoro tam fabrycznei jest 32 mb...;/


W Psp masz karty pamieci . Kumpel mowi ze minimum dla niego to 2gb zeby odpala backupy gier .
Z tego co wiem gry GBA maja 32 mb rom a to jest 8 Mb na zwykłej pamieci .
Już doklanie niepamietam jak jest z tym przeliczaniem wielkosci romów .

Owszem jest tam jakiś przelicznik, jednak 32mb romy wymagają (przynajmniej na emulatorze ppc, ale pewnie we wszystkich tak jest) 32mb ramu.

*

Offline Kapitan Pazur

  • ******
  • 11296
  • Sprzęt: iPhone 5, Xperia Z3 Compact
luźny wątek o emulacji (czas na psp?)
« Odpowiedź #37 dnia: Lipiec 04, 2006, 17:57:11 »
tak dla porządku: 32 megabity to są 4 megabajty (1 bajt=8bitów no nie?) i tyle to mają najmniejsze romiki na GBA. Standard to 128-256 Mbit a są i większe, nie pamiętam teraz konkretnie co, ale mam kartę 256Mbit do flashlinkera i na pewno są tytuły które się na nią nie mieszczą. Wielkości romów zawsze są podawane w megabitach.

luźny wątek o emulacji (czas na psp?)
« Odpowiedź #38 dnia: Lipiec 04, 2006, 18:43:45 »
Poklik
Mi chodzilo dlatego wlasnie ze emu snesa smiga na wszystkich sprzetach spoko a tutaj lipa
killcabbie
Skad wiesz ze jakies tytuly smigaja dobrze?
Ja tam czytalem to jeden pisze ze ma 1-2 fps na ff7 a drugi ze silent hill chodzi ale w slow motion xD i Dragon ball jakis perfekcyjnie grafe emuluje ale tez slow motion :)
Wiadomo ze w przyszlosci bedzie lepiej ale xoen chce kupic teraz i z tego co Widze na dzien dzisiejszy zadna emulka niechodzi tam dobrze
Wiadomo tez ze na Psp bedzie lepiej kiedys :)
Bo dosyc niedawno niedalo sie wogole grac na emu gba na ktorym byly 2 fps
a teraz niektore tytuly smigaja w prawie 100% predkosci

*

Offline xoen

  • *****
  • 1236
luźny wątek o emulacji (czas na psp?)
« Odpowiedź #39 dnia: Lipiec 04, 2006, 19:01:33 »
Cytat: "maniek15"
Cytat: "xoen"

swoją drogą ciekawe, jak się ma kwestia odpalania na psp GBA z np 32 megowym romem, skoro tam fabrycznei jest 32 mb...;/


W Psp masz karty pamieci . Kumpel mowi ze minimum dla niego to 2gb zeby odpala backupy gier .
Z tego co wiem gry GBA maja 32 mb rom a to jest 8 Mb na zwykłej pamieci .
Już doklanie niepamietam jak jest z tym przeliczaniem wielkosci romów .



nic nie kumasz, drogi przyjacielu...

na pockecie emulacja GBA polega na posiadaniu: ilości pamięci ROWNEJ wielkości romu + pamięć na emulkę, bufory itp... skoro toto ma 32 mega, to wątpię, by w ogóle tytuł 32 megowy ruszył, a co do karty, to w pockecie można mieć np 4 giga, tylko to nie ma nic do rzeczy,....niestety...

*

Offline xoen

  • *****
  • 1236
luźny wątek o emulacji (czas na psp?)
« Odpowiedź #40 dnia: Lipiec 04, 2006, 19:02:46 »
Cytat: "Poklik"
Co wy do tej emulki Snesna się przyczepiliście?  :huh: U mnie na h4150 chodzi wyśmienicie. Chrono Trigger, czy taż Mario World chodzą grywalnie z dźwiękiem na darmowym MorphGear (gubi trochę klatek, jednak jak najbardziej da się grać).


to mi odpal coś co zabiera moc np. earthbounda - jeśli pójdzie ci z soundem stereo. i to jeszcze na 16 bitach(!).. to klękam, chrono to i u mnie działa przy framskip na 0 na 60 klatkach z dźwiękiem, earthobund wcale.
btw, testowałeś te moje skiny do pocketsnesa albo dosboxa? może dałbyś mi pomysł na layout jakiś...?

*

Offline Kapitan Pazur

  • ******
  • 11296
  • Sprzęt: iPhone 5, Xperia Z3 Compact
luźny wątek o emulacji (czas na psp?)
« Odpowiedź #41 dnia: Lipiec 04, 2006, 20:08:28 »
Cytat: "Tiduss"
Skad wiesz ze jakies tytuly smigaja dobrze?
Ja tam czytalem to jeden pisze ze ma 1-2 fps na ff7 a drugi ze silent hill chodzi ale w slow motion xD i Dragon ball jakis perfekcyjnie grafe emuluje ale tez slow motion :)
Wiadomo ze w przyszlosci bedzie lepiej ale xoen chce kupic teraz i z tego co Widze na dzien dzisiejszy zadna emulka niechodzi tam dobrze
Wiadomo tez ze na Psp bedzie lepiej kiedys :)
Bo dosyc niedawno niedalo sie wogole grac na emu gba na ktorym byly 2 fps
a teraz niektore tytuly smigaja w prawie 100% predkosci


Ale mówimy o GP2X? No to wiem tyle co przeczytam na forach gdzieś. tutaj np. masz wpisy dotyczące najnowszej wersji emulatora Psx4gp2x Public Beta 2. Niektóre nic nie warte, ale inne wyglądają rzetelnie. Co do FF7:
Cytuj
still playable, minor speed improvements:
4-6 fps in movie,
10-13 fps in game,
3-4 fps in fighting
interlaced messed up the fighting menu (invisible).

Silent Hill:
Cytuj
OC : 250
VSYNC : Intro between 35 / 43 , main menu 22 / 23, Ingame 38 / 49
FPS : Intro between 4 / 10, main menu 22, Ingame 3 / 5... Graphically perfect... ( Edit :one small graphical bug within in-game items menu ).
INTERLACE : 0
PROGRESSIVE : OFF
UC_PSX : No changes

A co działa dobrze?
Cytuj
SKULLMONKEYS -bin file

Vsync: 20 avg
FPS: 20-28 stable -just a few frames from fullspeed
glitches : some platforms appear invisible but quite rarely happens
This game didnt work in 1.8beta at all

MICKEY MOUSE WILD ADVENTURE -img file

Vsync: 34
FPS: 34-37 fully playable and fullspeed
glitches : none seen yet , but 1.8beta did have some so now fixed
This game ran at 26fps in 1.8beta


Ja wiem że Myszka Miki to nie to samo co Silent Hill czy Final Fantasy, ale miało być grywalne...

luźny wątek o emulacji (czas na psp?)
« Odpowiedź #42 dnia: Lipiec 04, 2006, 20:22:16 »
killcabbie
Hehe no widze ze sa jakies tytuly grywalne prawie bo niema 60 fps :)
Ale nikt niebedzie sie bawil w emulacje dla myszki miki czy jakiegos skullmonkey :proud:
Ale widze tez ze sie pomylilem 1-2 bo jest 3-5 fps  :)
W przyszlosci wiadomo ze bedzie lepiej ale tak jak pisalem dzisiaj jest lipa
Ale konsolka ma tylko pol roku wiec niedziwne

*

Offline Kapitan Pazur

  • ******
  • 11296
  • Sprzęt: iPhone 5, Xperia Z3 Compact
luźny wątek o emulacji (czas na psp?)
« Odpowiedź #43 dnia: Lipiec 04, 2006, 21:14:40 »
a widzisz Tiduss bo ja mam zupełnie inne podejście do emulacji niż Ty, doceniam każdy choćby najmniejszy krok naprzód i nie muszę mieć 60fps by cieszyć się grą. Teraz np. gram w Kyrandie na DosBoxie i chociaż pokazuje on jakieś śmieszne fpsy to gra się z przyjemnością.
Interesuję się emulacją od 6 lat i pamiętam początki wielu emulatorów - nie od razu Kraków zbudowano. A ile barier nie do przeskoczenia w ciągu tego czasu padło - hehe, emulacja DC, PS2, CPS-2 - mówiono że może, za parę lat i co, okazało się że nie parę lat tylko parę miesięcy.. pojawił się Dave i nagle się okazało że jednak się da.. Tak że nigdy nie wiadomo kiedy nastąpi przełom, w końcu emulatory to tylko soft pisany przez ludzi.
 
I jeszcze jedna sprawa, rozróżnijmy hm, wierność emulacji od  nazwijmy to, komfortu grania. Bo co jest lepsze - full prędkość i grafika bez skazy ale za to problemy ze sterowaniem wynikające z odmiennej konstrukcji maszyny na której emulujemy czy może jakieś małe błędy w grafice i te pare klatek mniej?

*

Offline maniek15

  • **
  • 132
  • Płeć: Mężczyzna
    • BugMeNot
  • Sprzęt: T|X , 6630 , iPod Touch 2g 16GB , i760
luźny wątek o emulacji (czas na psp?)
« Odpowiedź #44 dnia: Lipiec 04, 2006, 21:39:29 »
Cytat: "xoen"
Cytat: "maniek15"
Cytat: "xoen"

swoją drogą ciekawe, jak się ma kwestia odpalania na psp GBA z np 32 megowym romem, skoro tam fabrycznei jest 32 mb...;/


W Psp masz karty pamieci . Kumpel mowi ze minimum dla niego to 2gb zeby odpala backupy gier .
Z tego co wiem gry GBA maja 32 mb rom a to jest 8 Mb na zwykłej pamieci .
Już doklanie niepamietam jak jest z tym przeliczaniem wielkosci romów .



nic nie kumasz, drogi przyjacielu...

na pockecie emulacja GBC polega na posiadaniu: ilości pamięci ROWNEJ wielkości romu + pamięć na emulkę, bufory itp... skoro toto ma 32 mega, to wątpię, by w ogóle tytuł 32 megowy ruszył, a co do karty, to w pockecie można mieć np 4 giga, tylko to nie ma nic do rzeczy,....niestety...



1.Rozmowa jest o GBA a nie o GBC.
2. Mowa o PSP a nie o PPC .

*

Offline Poklik

  • *****
  • 2379
  • Płeć: Mężczyzna
    • http://www.poklik.yoyo.pl
  • Sprzęt: eee... 901
luźny wątek o emulacji (czas na psp?)
« Odpowiedź #45 dnia: Lipiec 04, 2006, 21:49:46 »
Maniek:
1. Ale np. rom GBC 2mb wymaga ponad 2mb wolnej pamięci RAM, tak samo jest w przypadku GBA: 32mb rom wymaga ponad 32mb wolnego RAMu.
2. Myślisz, że na PSP emulatory diametralnie różnią się od tych z PPC, czy choćby PC?  :bored:
Xoen:
Nawet tego tytułu nie znam, ale poprubuję :D Mi osobiście dźwięk nie musi być stereo, 16 bit i wogóle wypasiony, ważne, że jest grafa.  :D
Co do tych skórek to widziałem, ale nie testowałem: snesa emuluje tylko MorphGearem (jakoś dla mnie jest jednak najszybszy), a DosBoxa sobie ostatnio odpuściłem. Jednak w wolnej chwili na pewno zobaczę jak te skiny wyglądają :)
PS. Tak dla ciekawostki dodam, że zarówno na GP2X jak i PSP są porty Bochsa, na którym odpalono Win95. :)

*

Offline Kapitan Pazur

  • ******
  • 11296
  • Sprzęt: iPhone 5, Xperia Z3 Compact
luźny wątek o emulacji (czas na psp?)
« Odpowiedź #46 dnia: Lipiec 04, 2006, 21:51:56 »
maniek15

ale da się czy nie? Odpalić na PSP na emulatorze GBA rom GBA 256 Mbit (czyli 32MB). Bo o to na początku pytał xoen. A spieracie się o nazewnictwo itp.

*

Offline xoen

  • *****
  • 1236
luźny wątek o emulacji (czas na psp?)
« Odpowiedź #47 dnia: Lipiec 04, 2006, 22:05:26 »
no ciekawy jestem włąsnie... wątpię imho..


co do tego wątku:

Cytat: "killcabbie"
Cytat: "Tiduss"
Skad wiesz ze jakies tytuly smigaja dobrze?
Ja tam czytalem to jeden pisze ze ma 1-2 fps na ff7 a drugi ze silent hill chodzi ale w slow motion xD i Dragon ball jakis perfekcyjnie grafe emuluje ale tez slow motion :)
Wiadomo ze w przyszlosci bedzie lepiej ale xoen chce kupic teraz i z tego co Widze na dzien dzisiejszy zadna emulka niechodzi tam dobrze
Wiadomo tez ze na Psp bedzie lepiej kiedys :)
Bo dosyc niedawno niedalo sie wogole grac na emu gba na ktorym byly 2 fps
a teraz niektore tytuly smigaja w prawie 100% predkosci


Ale mówimy o GP2X? No to wiem tyle co przeczytam na forach gdzieś. tutaj np. masz wpisy dotyczące najnowszej wersji emulatora Psx4gp2x Public Beta 2. Niektóre nic nie warte, ale inne wyglądają rzetelnie. Co do FF7:
Cytuj
still playable, minor speed improvements:
4-6 fps in movie,
10-13 fps in game,
3-4 fps in fighting
interlaced messed up the fighting menu (invisible).

Silent Hill:
Cytuj
OC : 250
VSYNC : Intro between 35 / 43 , main menu 22 / 23, Ingame 38 / 49
FPS : Intro between 4 / 10, main menu 22, Ingame 3 / 5... Graphically perfect... ( Edit :one small graphical bug within in-game items menu ).
INTERLACE : 0
PROGRESSIVE : OFF
UC_PSX : No changes

A co działa dobrze?
Cytuj
SKULLMONKEYS -bin file

Vsync: 20 avg
FPS: 20-28 stable -just a few frames from fullspeed
glitches : some platforms appear invisible but quite rarely happens
This game didnt work in 1.8beta at all

MICKEY MOUSE WILD ADVENTURE -img file

Vsync: 34
FPS: 34-37 fully playable and fullspeed
glitches : none seen yet , but 1.8beta did have some so now fixed
This game ran at 26fps in 1.8beta


Ja wiem że Myszka Miki to nie to samo co Silent Hill czy Final Fantasy, ale miało być grywalne...



powiedzmy szczerze: to nie są wyniki godne w ogole zauważenia...lol.

dodam: gra grywalna to minimum 20 klatek, jak na mój gust. a i to jak wiadomo jest czystym timeshiftingiem....vide matrix. Ale skoro na niezbyt szybkim pockecie mogę niektóre tytuły odpalić na 40-60 klatkach, to chyba nie będę narzekal przykłady: metal slug, kula shaker, destruction derby. final fantasy tactics... pxa263 300 mhz/400 mhz.

wiadomo , są tytuły, na które nie ma bata....silent hill u mnie ma 18-20 klatek ale jest absolutnie zbyt wolny, reakcje na klawisze, wszystko dokladnie 3x wolniejsze od realnej zabawy=20 klatek...

Pocieszające, że lada chwila panowie znów nas zaskoczą i wyjdzie coś szybszego... i na psp i na gp2... powoli pockety zostają w tyle, nie ma nic nowego w emulkach prawie na ppc natenczas...

*

Offline xoen

  • *****
  • 1236
luźny wątek o emulacji (czas na psp?)
« Odpowiedź #48 dnia: Lipiec 04, 2006, 22:42:04 »
Cytat: "maniek15"
Cytat: "xoen"
Cytat: "maniek15"
Cytat: "xoen"

swoją drogą ciekawe, jak się ma kwestia odpalania na psp GBA z np 32 megowym romem, skoro tam fabrycznei jest 32 mb...;/


W Psp masz karty pamieci . Kumpel mowi ze minimum dla niego to 2gb zeby odpala backupy gier .
Z tego co wiem gry GBA maja 32 mb rom a to jest 8 Mb na zwykłej pamieci .
Już doklanie niepamietam jak jest z tym przeliczaniem wielkosci romów .



nic nie kumasz, drogi przyjacielu...

na pockecie emulacja GBC polega na posiadaniu: ilości pamięci ROWNEJ wielkości romu + pamięć na emulkę, bufory itp... skoro toto ma 32 mega, to wątpię, by w ogóle tytuł 32 megowy ruszył, a co do karty, to w pockecie można mieć np 4 giga, tylko to nie ma nic do rzeczy,....niestety...



1.Rozmowa jest o GBA a nie o GBC.
2. Mowa o PSP a nie o PPC .


mała literówka;/ no..;/


Cytat: "killcabbie"
a widzisz Tiduss bo ja mam zupełnie inne podejście do emulacji niż Ty, doceniam każdy choćby najmniejszy krok naprzód i nie muszę mieć 60fps by cieszyć się grą. Teraz np. gram w Kyrandie na DosBoxie i chociaż pokazuje on jakieś śmieszne fpsy to gra się z przyjemnością.
Interesuję się emulacją od 6 lat i pamiętam początki wielu emulatorów - nie od razu Kraków zbudowano. A ile barier nie do przeskoczenia w ciągu tego czasu padło - hehe, emulacja DC, PS2, CPS-2 - mówiono że może, za parę lat i co, okazało się że nie parę lat tylko parę miesięcy.. pojawił się Dave i nagle się okazało że jednak się da.. Tak że nigdy nie wiadomo kiedy nastąpi przełom, w końcu emulatory to tylko soft pisany przez ludzi.
 
I jeszcze jedna sprawa, rozróżnijmy hm, wierność emulacji od  nazwijmy to, komfortu grania. Bo co jest lepsze - full prędkość i grafika bez skazy ale za to problemy ze sterowaniem wynikające z odmiennej konstrukcji maszyny na której emulujemy czy może jakieś małe błędy w grafice i te pare klatek mniej?


fakt...sterowanie na pocketach o porażka... ale tylko z jednego powodu głównie: wszystkie buttony są po jednej stronei maszyny, twórcy nadal wmawiają ludziom, że nie da się zrobić maszyny równie użytecznej w trybie landscape..;/

Cytat: "killcabbie"
maniek15

ale da się czy nie? Odpalić na PSP na emulatorze GBA rom GBA 256 Mbit (czyli 32MB). Bo o to na początku pytał xoen. A spieracie się o nazewnictwo itp.


na pockecie się nie da, i wątpię by na czymkolwiek się dało - zwykły out of memory.

*

Offline Kapitan Pazur

  • ******
  • 11296
  • Sprzęt: iPhone 5, Xperia Z3 Compact
luźny wątek o emulacji (czas na psp?)
« Odpowiedź #49 dnia: Lipiec 04, 2006, 23:10:05 »
Cytat: "xoen"
na pockecie się nie da, i wątpię by na czymkolwiek się dało - zwykły out of memory.

powiadasz nie da sie... ale sprawdzić nie zaszkodzi...
Cytuj
FREE software.
Support for 32MB cartridge files.
Support for .gba files.
Sound emulation : Direct Sound A with DMA mode(noisy).
Save/Load emulator state with 2 slots.
Editable Virtual Game-pad.
Redefinable hardware control buttons.
Various drawing mode.

*

Offline eMCej09

  • ****
  • 769
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: iPhone 2G 16GB; JVC MP-XV841; PALM IIIc;SONY Clie SJ-22; PALM Centro CDMA; GPS P 3104;PSP FAT; NDS CLS  + pare giga MMC I SD
luźny wątek o emulacji (czas na psp?)
« Odpowiedź #50 dnia: Lipiec 04, 2006, 23:13:16 »
przetestowalem najnowszego pspvba v.1.0.4, czyli emulator gameboya advanced i... grac sie nie da, czesc gier nie uruchamia sie w ogole, a te co uruchamiaja sie, ida jak krew z nosa, 15 klatek to max, czasem menu idzie plynnie (100% i wiecej) ale same gry nie przekraczaja 30-40%, czyli pograc by mozna w turowe strategie, o dzwieku w ogole pisac nie bede, bo najlpeszym wyjsciem jest jego wylaczenie, charczy, buczy, denerwuje i nie ma nic wspolnego z oryginalem
...

luźny wątek o emulacji (czas na psp?)
« Odpowiedź #51 dnia: Lipiec 05, 2006, 00:12:59 »
killcabbie
Widzisz mamy inne zdanie na temat emulacji ale jak ja widze ze gra mi nie idzie przynamniej w 100% emulacji to niegram bo to jest meczace
Tym bardziej jesli gralem w dana gre na sprzecie ktory emuluje  :)
A w tym topicu chodzilo glownie o kupno  wiec niebede kupowal bo moze za 2 tygodnie bedzie smigalo w 100% a moze wcale
I tez glownie chodzilo mi ze wszyscy pisza ze ten GP2X lepszy od Psp w kwesti emulacji a co sie okazuje lipa we wszystkich emu tam(jak narazie)
eMCej09
Tam masz taka opcje Turbo w tym emu i szybkosc gier skacze o 20-30%
no i kluczowe znaczenie ma tutaj jednak podkrecenie procka do 333

*

Offline xoen

  • *****
  • 1236
luźny wątek o emulacji (czas na psp?)
« Odpowiedź #52 dnia: Lipiec 05, 2006, 06:44:57 »
Cytat: "killcabbie"
Cytat: "xoen"
na pockecie się nie da, i wątpię by na czymkolwiek się dało - zwykły out of memory.

powiadasz nie da sie... ale sprawdzić nie zaszkodzi...
Cytuj
FREE software.
Support for 32MB cartridge files.
Support for .gba files.
Sound emulation : Direct Sound A with DMA mode(noisy).
Save/Load emulator state with 2 slots.
Editable Virtual Game-pad.
Redefinable hardware control buttons.
Various drawing mode.



a gdzie tu pisze ze to support dla 32 mb romów NA 32 MEGSACH?! gosh..;s <cryin>..

spójrz na mojego avatara... i nie mówmy więcej o 32 megsach...plz.:)

*

Offline Kapitan Pazur

  • ******
  • 11296
  • Sprzęt: iPhone 5, Xperia Z3 Compact
luźny wątek o emulacji (czas na psp?)
« Odpowiedź #53 dnia: Lipiec 05, 2006, 08:32:52 »
xoen coś taki nerwowy ostatnio?
a tak z ciekawości to ile masz pamięci na tych swoich.. grabkach?

*

Offline xoen

  • *****
  • 1236
luźny wątek o emulacji (czas na psp?)
« Odpowiedź #54 dnia: Lipiec 05, 2006, 14:40:31 »
Cytat: "killcabbie"
xoen coś taki nerwowy ostatnio?
a tak z ciekawości to ile masz pamięci na tych swoich.. grabkach?


nerwowa)wy jestem, bo niewyspanym...

co do ramu:
prawie 64 użytkowej na czystym , jest nieźle. choć po instalkach rzeczy, których nie da się instalnąć na karcie zostaje max jakieś 54 mega wolnej. Dodaj do tego wm2003, nie żaden wm05... jest nieźle, ale mocy brak...Optipad 300, rekord kręcenia proca - 590 mhz(przez chwilę...), i co ciekawe pocket jest przy 590 mhz wolniejszy niż przy 400 mhz(leci szyna ramu i fsb.;/), optymalne ustawienie to 400 mhz przy szynach 200(?) i 100 dla pamięci..
mocy nadal brak.


GBA działa mi w zakresie 65-140% zależy od gry.. ale właściwie każda jest grywalna(miłe),

mocy zdecydowanie brakuje do:
-amiśki,
-snesa z pełnym dźwiękiem,
-MAME 0.5 na niektórych grach;/,
-PSX w 40% przypadków.
-jak wszystkim - do pcceta...

luźny wątek o emulacji (czas na psp?)
« Odpowiedź #55 dnia: Lipiec 12, 2006, 10:34:55 »
a ile Twoj optipad ma punktów w gx marku?
I czy te punkty przekładaja sie na wydolność w emulacji?

luźny wątek o emulacji (czas na psp?)
« Odpowiedź #56 dnia: Lipiec 13, 2006, 14:25:13 »
Na GP2X powstaje codziennie kilka aplikacji i prace nad emulatorami wciąż trwają. Z tego co sprawdziłem bardzo dobrze emuluje Megadrives i inne modele Segi. Niestety joystick w GP2X jest beznadziejny i skutecznie utrudnia zabawę. Reszty nie sprawdzałem gdyż zdążyłem uwalić ją przy zmianie firmware :-( . Chętnych do pomocy zapraszam do działu linuxa...

*

Offline xoen

  • *****
  • 1236
luźny wątek o emulacji (czas na psp?)
« Odpowiedź #57 dnia: Lipiec 13, 2006, 16:39:43 »
Cytat: "lukasz191919"
a ile Twoj optipad ma punktów w gx marku?
I czy te punkty przekładaja sie na wydolność w emulacji?



1023 przy 300 mhz i 1705 przy 400, więcej niż 400 mhzów ma skutek odwrotny, bo lecą szyny w dół...

max to 1705, więc nie jest najlepiej...jak patrzę na pockety, które wyciągają ponad 3 tysiące....;(

przejście z 300 mhz na 400 pomaga, ale nie aż tak, jakbym mógł tego oczekiwać, jest na pewno szybciej, ale jakoś niezbyt wiele...chociaż przy emulowaniu peceta jest spora różnica,,,,

luźny wątek o emulacji (czas na psp?)
« Odpowiedź #58 dnia: Lipiec 18, 2006, 15:44:18 »
Co do tych megabitów itp. prowadzonej w tej dyskusji, tak żeby było jasne.

M - Mega
m - mili
B - bajt
b - bit

Wszelkiego typu dane dot. pojemności kart, objętości plików itp. podawane są w k/M/G bajtach a nie bitach.


Czyli jeśli rom zajmuje 32MB to są to 32MB, karte masz 256MB więc wejdzie tam 7 takich romów  i ani jeden więcej...

*

Offline Kapitan Pazur

  • ******
  • 11296
  • Sprzęt: iPhone 5, Xperia Z3 Compact
luźny wątek o emulacji (czas na psp?)
« Odpowiedź #59 dnia: Lipiec 18, 2006, 17:19:54 »
Rozejrzyj się po jakimkolwiek serwisie publikującym listy release'ów. Wielkości romów GBC, GBA, NDS itp są ZAWSZE podawane w megabitach, jest to pochodna wielkości cartów z jakich zostały zdumpowane.