Witam
Dziś dołączyłem do grona szczęśliwców posiadających HTC Touch, ...ale nie do końca.
Mam problem z połączeniem z laptopem poprzez ActiveSync 4.5
Po podłączeniu do port USB, następuje długie łączenie ActiveSynca a następnie komunikat.
"Program ActiveSync nie może się połączyć z urządzeniem z systemem Windows Mobile..."
Potem wg zaleceń robię skanowanie na którym zaleca daje dwa wyniki:
Nie można uzyskać adresu IP urządzenia. Aby uzyskać aktualne rozwiązania najczęstszych problemów związanych z adresami IP,
kliknij poniższe łącze:
http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=65461 --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- ---
Nie można ustanowić połączenia między komputerem i urządzeniem. Aby uzyskać aktualne rozwiązania najczęstszych problemów związanych
z połączeniami, kliknij poniższe łącze:
http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=65257 --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- ---
Nie znaleziono żadnych dodatkowych znanych problemów.
W przypadku dalszego występowania problemów wyślij wyniki do firmy Microsoft, aby pomóc w ulepszeniu przyszłych wersji.
Pierwszy link dotyczy usługi DHCP - na laptopie mam i miałem włączoną.
Drugi dotyczy dwóch checkbox-ów w ASync. Jeden na laptopie, a drugi na PDA. Oczywiście oby dwa mam włączone.
I nadal przysłowiowa DUPA
Soft PDA - 2.20.405.1B WWE.
OS na laptopie to WIN XP Prof z aktualizacjami.
Dodam jeszcze, że palm podłączony do laptopa kumpla, bezproblemowo się podłączył poprzez tą samą wersją ActiveSynca.
Kombinowałem już na różne strony: zrobiłem hard reset na PDA, przeinstalowałem AS itp. Niestety nadal nic. Re-instalacja OS-a na laptopie nie wchodzi w rachubę.
Może macie jakiś pomysł.
Pozdrawiam