dajcie screena, to ma być coś jak sokoban czy jak kochany boulder dash?
Ani to, ani to. Chociaż jeśli już muszę porywnać to ma w sobie coś małego z sokobana, ale zasady gry i sposób myślenia zupełnie inne.
Na razie screenów nie wrzucę, bo gra i tak niedługo trafi do PDAclub jako freeware, więc zobaczy ją każdy zainteresowany.
powodzenia w tworzeniu!
Dzięki, z pewnością się przyda, tym bardziej, że już wiem, iż gra nie chodzi na ipaq 3850 i ipaq 3970 (i być może na paru innych podobnych też). Tzn. uruchamia się, ale ekran jest jakby bokiem i rozmazany. Wyglada tak jakby punkt (adres) odniesienia zwracany przez GAPI znajdował się NIE w lewym górnym rogu, tylko w lewu dolnym i narastał w górę a nie w prawo. Jeśli ktoś wie, w czym rzecz i jak można to sprawdzić programowo (czy sprzęt akurat w ten sposób działa), to proszę o info. Być może jest ktoś, kto ma jeden z tych modeli i wie o czym mówię.
Poniżej podaję
ZASADY GRY, dla tych którzy mieli problem z testowaniem, bo nie wiedzieli o co chodzi
Zasada nr 1.Na poszczególnych etapach występują odpady radioaktywne o masie bezpiecznej (niebieskie stałe elementy), odpady radioaktywne o masie zbliżonej do krytycznej (animowane, mrugające na czerwono elementy), ściany oraz skrzynki.
Zasada nr 2.Poruszamy się spychaczem, za pomocą którego możemy przestawiać odpady o masie bezpiecznej oraz skrzynki (wystepują w późniejszych etapach).
Zasada nr 3.Nie ma możliwości przesunięcia ściany lub więcej niż jednego odpadu naraz, jak i więcej niż jednej skrzynki naraz.
Zasada nr 4.Odpadów o masie zbliżonej do krytycznej nie da się poruszać (są sztywne i każdy odpad, który się stanie odpadem o masie krytycznej nie może już zostać więcej przesunięty).
Zasada nr 5.Każde popchnięcie spychaczem odpadu o masie bezpiecznej powoduje jego toczenie się, aż do momentu napotkania najbliższej przeszkody (np. ściany, skrzynki, krawędzi planszy bądź innego odpadu).
Zasada nr 6.W momencie, gdy odpad o masie bezpiecznej zatrzyma się w bezpośrednim sąsiedztwie odpadu o masie krytycznej, zostaje "zarażony" i równiez staje się odpadem o masie krytycznej.
Zasada nr 7.W momencie, gdy dwa odpady o masie bezpiecznej znajdą się w bezpośrednim sąsiedztwie - "chwytają się", tzn. że nadal pozostają odpadami o masie bezpiecznej, ale od tej pory nie da się już ich poruszyć.
Zasada nr 8.Zarażanie odpadów działa tylko w linii prostej (góra, dół, prawo lub lewo) - nie działa na skosy.
Zasada nr 9.Odpad o masie bezpiecznej w ruchu (kiedy został popchnięty), który przelatuje obok innego odpadu nie zostanie zarażony ani chwycony - aby zostać zarażonym lub chwyconym musi się on obok niego zatrzymać.
Zasada nr 10.Etap zostaje ukończony w momenciem, gdy wszystkie odpady na planszy będą już masy krytycznej.
Zasada nr 11.W sytuacji bez wyjścia użyj RESTART, aby ponownie podjąć próbę przejścia etapu (wiąże się to jendak z utratą jednego życia).
Zasada nr 12.Po przejściu każdej parzystej planszy otrzymujesz jedno dodatkowe życie.
Zasada nr 13.Czas na przejście każdego etapu jest nieograniczony.
Zasada nr 14.Gra zostaje zakończona sukcesem w momencie przejścia wszystkich etapów, bądź porażką, gdy zostaną utracone wszystkie życie (po kilku użyciach RESTART'u).
Poza tym chciałbym podziękować dotychczasowym betatesterom (zwłaszcza tym, którzy się odezwali) za pomoc.