Owszem, ale ta książka dotyczy pisania w .NET, jest to jeden ze sposobów tworzzenia aplikacji, ale niestety bardzo wolnych. W czystym eVC++ można pisać znacznie szybsze aplikacje, robić funkcje w assemlerze itp. (sam z tego często korzystam i uzyskuje wielokrotnie szybsze programy o super małych rozmiaracg).
Pisanie w .NET mnie nie bawi właśnie przez mułowatość powstałych aplikacji. Bez wykorzystania dodatkowych bibliotek to w tym można sobie napisać jakaś aplikację typu "notatnik" albo "zadania", ewentulanie grę w kółko i krzyżyk. Nie ma szans np. na szybką dynamiczną grafike i szybkie obliczenia w czasie rzeczywistym.
Jednak jest faktycznie jeszcze inna książka "Essential Windows CE Application Programming" Robert Burdick.
W niej mozna znaleźć już konkrety i aplikacje mają już swój power. Jednak ta książka nie jest dedykowana typowo do eVC++ tylko raczej WinAPI. Oczywiście jak się ktoś orientuje w samym kompilatorze eVC++ to nie powinien być dla niego żaden problem.
Jeśli chcesz pisać szybkie pełnoekranowe gry z wykorzystaniem szybkiej grafiki, np. 30-50 klatek na sekunde, a więc wykorzystywanie biblitek GAPI i odwoływnie się do trybu RAW to już tylko zostają forum i MSDN.