Niestety, dzisiaj sprawy nie załatwiłem

W CRC dopiero telefon jest ''Przygotowany do wysyłki z serwisu centralnego (CRC CommunicAID Sp. z o.o., Warszawa) do punktu przyjęcia telefonu''. W poniedziałek zostanie wysłany, we wtorek będzie w sklepie.
A najśmieszniejsze (i za razem najgłupsze patrząc z perspektywy czasu) jest to, że serwis CRC mam 15 km od siebie i mogłem tam Diamonda na rowerze zawieść!

Wolałem nie ryzykować, że zaczną coś w nim ''naprawiać'' dlatego z miejsca zażądałem od sklepu wymiany na nowy z tytułu niezgodności towaru z umową. Jak widać serwis sam to uczynił wymieniając płytę główną.
horde, mam potwierdzenie reklamacji gdzie jest napisane: ''Klient reklamuje telefon u sprzedającego z tytułu niezgodności towaru z umową i żąda wymiany na nowy telefon''. Tak więc mam podastawy, żeby dochodzić swoich praw i dostać nowy telefon. Pytanie tylko, czy wymiana płyty głównej jest uważana za wymianę telefonu na nowy. Teraz zapewne otrzymam dokumentację od CRC, czyli wyszło na to, że sklep umył od wszystkiego rączki...
Człowieka szlag może trafić

Niewiele brakuje, abym w Tworkach wylądował...
Pytanie do osób, którym wymieniono płytę główną.
Czy dostaliście nowe pudełko do telefonu? Przecież teraz dane znajdujące się pod baterią i w systemie będą inne niż te znajdujące się na naklejce na pudełku od starego telefonu.
I jak jest z gwarancją/rękojmią? Jeśli ja miałem tylko dowód zakupu (teraz to też jest uznawane za gwarancje) w postaci faktury z numerem IMEI to jak mi to teraz mogą zmienić, żeby był nowy IMEI podany? Drugiej faktury mi nie wystawią.