ale tutaj operator chyba nie ma nic do gadania, bo serwisowaniem zajmuje się firma CRC i to ona odpowiada za naprawę urządzenia. Ja w gwarancji wyczytałem tyle, że "jeśli wykonanie naprawy gwarancyjnej nie było możliwe w ciągu 14 dni od daty otrzymania urządzenia przez autoryz. serwis - użytkownikowi przysługuje prawo wymiany urządzenia przez HTC na nowe lub inne - wolne od wad, przynajmniej tej samej klasy".
Nie ma tutaj mowy o możliwości przedłużenia okresu naprawy np. z braku części (no bo co Ciebie, jako klienta, guzik obchodzi, że do urządzenia kupionego w PL nie ma części i trzeba je sprowadzać z drugiego końca świata). Ja bym wystosował jakieś pismo najlepiej bezpośrednio do serwisu, że z racji przedłużającej się naprawy i brak perspektywy na szybkie odzyskanie urządzenia - prosisz o wymianę uszkodzonego urządzenia na nowe, zgodnie z warunkami gwarancji.