[problem] słabe podświetlenie, po resecie brak podświetlenie

  • 7 Odpowiedzi
  • 1445 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

[problem] słabe podświetlenie, po resecie brak podświetlenie
« dnia: Styczeń 23, 2010, 10:21:11 »
Witam.
Dziś musiałem wyłaczyć komórke (nic nie zmieniałem, po prostu na chwile musiałem odciąć się od możliwości kontaktu), po włączeniu ponownym podświetlenie było bardzo słabe - jak chwilę po zablokowaniu klawiszy - ledwo co było widać. Po ponownym uruchomieniu podświetlenie w ogóle nie dawało oznak życia (dotykowy działał, bo gdy na ślepo tapałem to tele się wyłączył). Po którymś razie poświetlenie wróciło, ale znów bardzo słabe.  (zmieniłem ustawienia w zasilaniu na max, nic nie pomogło).

Czy może być to początek jakiś większych problemów?

Ponieważ telefon kupiłem na allegro, czy mogę jakoś sprawdzić oryginalność softu wgranego w tele? Wiem jedynie że mam spb mobile shella (czasem włączy się TF3D), i przy włączaniu komórki wyskakiwały zawsze trzy linijki z jakimiś ciągami cyfr... Pytam dlatego, ponieważ telefon jest na gwarancji i jakby co to tam bym go odesłał. Telefon był niebrandowany. I czy jeśli faktura jest na kogoś innego (poprzedniego właściciela) to mogę go wysłać na gwarancje jako ja?

Dzięki z góry za pomoc.



EDIT:
przy włączaniu się sprzętu pojawia się taki komunikat:
MicropERROR
Microp Version Mismatch 0
Please update Latest Microp Firmware
« Ostatnia zmiana: Styczeń 23, 2010, 14:35:28 wysłana przez ariello »

*

Offline Scarface828

  • **
  • 239
  • Sprzęt: Milestone, Wildfire, HD2
Odp: [problem] słabe podświetlenie, po resecie brak podświetlenie
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 24, 2010, 12:12:02 »
Witaj. To jest problem sprzętowy, związany z płytą główną - jedna możliwość to odesłanie telefonu do naprawy. Oczywiście, jak załączysz fakture zakupu to muszą przyjąć reklamację, nie ma znaczenia kto jest nadawca paczki

Odp: [problem] słabe podświetlenie, po resecie brak podświetlenie
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 24, 2010, 13:15:22 »
Dokładnie rok temu poprzedni właściciel wysyłał sprzęt do naprawy - wymieniono płytę główną... Coś słaby to element.


A czy w takim razie gwarancja na sam telefon, bądź jego część jest przedłużana?

*

Offline LuQ

  • *
  • 51
Odp: [problem] słabe podświetlenie, po resecie brak podświetlenie
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 24, 2010, 13:58:24 »
IMO maks co mozesz uzyskac to przedluzenie gwarancji, o czas ktory stracisz na wysylce i naprawie.

*

Offline Scarface828

  • **
  • 239
  • Sprzęt: Milestone, Wildfire, HD2
Odp: [problem] słabe podświetlenie, po resecie brak podświetlenie
« Odpowiedź #4 dnia: Styczeń 24, 2010, 14:13:31 »
Tak, ale pamiętaj, że standardowo telefony HTC mają dwuletnią gwarancję :)

Odp: [problem] słabe podświetlenie, po resecie brak podświetlenie
« Odpowiedź #5 dnia: Styczeń 24, 2010, 14:45:41 »
Wiem że mają dwa lata, zostało mi jeszcze pół, i troche bez sensu  na moje, jeśli np za rok znów padłaby mi płyta, a gwarancja już by tego nie ogarnęła.

Jutro będę dzwonił do HTC czy tam regenersisi popytam.

*

Offline Scarface828

  • **
  • 239
  • Sprzęt: Milestone, Wildfire, HD2
Odp: [problem] słabe podświetlenie, po resecie brak podświetlenie
« Odpowiedź #6 dnia: Styczeń 24, 2010, 21:26:42 »
Chyba nie liczysz na to, że jak ci płyta padnie za rok, to ktokolwiek ci ją naprawi za darmo... Jeśli serwis stwierdzi, ze jest uszkodzona to ja wymienia i tyle - po upływie dwóch lat od momentu zakupu telefonu CRC nie przyjmie ci go na naprawę gwarancyjną.

Odp: [problem] słabe podświetlenie, po resecie brak podświetlenie
« Odpowiedź #7 dnia: Styczeń 24, 2010, 21:38:35 »
szczerze mówiąc na to liczyłem... nigdy nic wcześniej takiego nie reklamowałem, stąd moja niewiedza.