PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => HTC => Pocket PC z telefonem - ogólnie (WM Professional/WP6.x) => Diamond => Wątek zaczęty przez: ariello w Styczeń 23, 2010, 10:21:11
-
Witam.
Dziś musiałem wyłaczyć komórke (nic nie zmieniałem, po prostu na chwile musiałem odciąć się od możliwości kontaktu), po włączeniu ponownym podświetlenie było bardzo słabe - jak chwilę po zablokowaniu klawiszy - ledwo co było widać. Po ponownym uruchomieniu podświetlenie w ogóle nie dawało oznak życia (dotykowy działał, bo gdy na ślepo tapałem to tele się wyłączył). Po którymś razie poświetlenie wróciło, ale znów bardzo słabe. (zmieniłem ustawienia w zasilaniu na max, nic nie pomogło).
Czy może być to początek jakiś większych problemów?
Ponieważ telefon kupiłem na allegro, czy mogę jakoś sprawdzić oryginalność softu wgranego w tele? Wiem jedynie że mam spb mobile shella (czasem włączy się TF3D), i przy włączaniu komórki wyskakiwały zawsze trzy linijki z jakimiś ciągami cyfr... Pytam dlatego, ponieważ telefon jest na gwarancji i jakby co to tam bym go odesłał. Telefon był niebrandowany. I czy jeśli faktura jest na kogoś innego (poprzedniego właściciela) to mogę go wysłać na gwarancje jako ja?
Dzięki z góry za pomoc.
EDIT:
przy włączaniu się sprzętu pojawia się taki komunikat:
MicropERROR
Microp Version Mismatch 0
Please update Latest Microp Firmware
-
Witaj. To jest problem sprzętowy, związany z płytą główną - jedna możliwość to odesłanie telefonu do naprawy. Oczywiście, jak załączysz fakture zakupu to muszą przyjąć reklamację, nie ma znaczenia kto jest nadawca paczki
-
Dokładnie rok temu poprzedni właściciel wysyłał sprzęt do naprawy - wymieniono płytę główną... Coś słaby to element.
A czy w takim razie gwarancja na sam telefon, bądź jego część jest przedłużana?
-
IMO maks co mozesz uzyskac to przedluzenie gwarancji, o czas ktory stracisz na wysylce i naprawie.
-
Tak, ale pamiętaj, że standardowo telefony HTC mają dwuletnią gwarancję :)
-
Wiem że mają dwa lata, zostało mi jeszcze pół, i troche bez sensu na moje, jeśli np za rok znów padłaby mi płyta, a gwarancja już by tego nie ogarnęła.
Jutro będę dzwonił do HTC czy tam regenersisi popytam.
-
Chyba nie liczysz na to, że jak ci płyta padnie za rok, to ktokolwiek ci ją naprawi za darmo... Jeśli serwis stwierdzi, ze jest uszkodzona to ja wymienia i tyle - po upływie dwóch lat od momentu zakupu telefonu CRC nie przyjmie ci go na naprawę gwarancyjną.
-
szczerze mówiąc na to liczyłem... nigdy nic wcześniej takiego nie reklamowałem, stąd moja niewiedza.