Karta Gwarancyjna pytanie.

  • 5 Odpowiedzi
  • 1355 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Karta Gwarancyjna pytanie.
« dnia: Wrzesień 03, 2009, 11:40:54 »
Witam Was serdecznie, oddałem mojego diamonda do serwisu.. :( Teraz dopiero naczytałem się co to się dzieje w tym całym Regenersis...
Możecie mi powiedzieć co jest napisane na karcie gwarancyjnej ? Czy jest tam zapis o wykonaniu naprawy w ciągu 14 dni roboczych ? Czy tylko "w możliwie jak najkrótszym czasie" ?

Aha i co to znaczy ? :

Status naprawy:    NN
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 03, 2009, 11:46:49 wysłana przez piotrek966 »

*

Offline laki

  • 21
Odp: Karta Gwarancyjna pytanie.
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 03, 2009, 19:27:49 »
Ja na swojego czekałem ponad 3 tygodnie, naprawili aparat fot. i GPS.
Na karcie gwarancyjnej jest napisane, że usterki będą usuwane w ciągu 14 dni roboczych od daty przyjęcia do punktu sprzedaży.
NN oznacza, że diamond już dotarł, ale jeszcze się nim nie zajęli.

*

Offline NiTe

  • 19
  • Sprzęt: HTC Touch Diamond
Odp: Karta Gwarancyjna pytanie.
« Odpowiedź #2 dnia: Wrzesień 03, 2009, 21:38:00 »
Jest jeszcze punkt siódmy karty gwarancyjnej.... :)
HTC Touch Diamond
ROM: Gen.Y D2 R5.3[WM6.1 21056][SENSE2.1][WWE]
RadioROM: 1.17.25.09

Odp: Karta Gwarancyjna pytanie.
« Odpowiedź #3 dnia: Wrzesień 05, 2009, 01:53:23 »
Dzięki koledzy. Dostałem już telefonik , trwało to równo tydzień, Wymienili mi wyświetlacz i przednią cześć obudowy. Powiem ze najadłem się strachu ale wszystko dobrze się skończyło. Pozdro i współczucia dla pechowców walczących z Regenersis :)

*

Offline radzix27

  • **
  • 246
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Sony Ericsson XPERIA™ X1i
Odp: Karta Gwarancyjna pytanie.
« Odpowiedź #4 dnia: Wrzesień 06, 2009, 15:45:34 »
Czy do oddania telefonu w ramach gwarancji potrzebna jest karta gwarancyjna czy wystarczy tylko dowód (faktura) zakupu? Chodzi mi o Orange  :wink:

> ROM: SGXU Infinite
> RadioROM: 1.14.25.55

Odp: Karta Gwarancyjna pytanie.
« Odpowiedź #5 dnia: Wrzesień 06, 2009, 23:13:25 »
Ja akurat miałem to i to, konsultant prosił o karte gwarancyjną wiec ją dostał. sorki ale nie wiem czy jest konieczna.