PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => HTC => Pocket PC z telefonem - ogólnie (WM Professional/WP6.x) => Diamond => Wątek zaczęty przez: piotrek966 w Wrzesień 03, 2009, 11:40:54
-
Witam Was serdecznie, oddałem mojego diamonda do serwisu.. :( Teraz dopiero naczytałem się co to się dzieje w tym całym Regenersis...
Możecie mi powiedzieć co jest napisane na karcie gwarancyjnej ? Czy jest tam zapis o wykonaniu naprawy w ciągu 14 dni roboczych ? Czy tylko "w możliwie jak najkrótszym czasie" ?
Aha i co to znaczy ? :
Status naprawy: NN
-
Ja na swojego czekałem ponad 3 tygodnie, naprawili aparat fot. i GPS.
Na karcie gwarancyjnej jest napisane, że usterki będą usuwane w ciągu 14 dni roboczych od daty przyjęcia do punktu sprzedaży.
NN oznacza, że diamond już dotarł, ale jeszcze się nim nie zajęli.
-
Jest jeszcze punkt siódmy karty gwarancyjnej.... :)
-
Dzięki koledzy. Dostałem już telefonik , trwało to równo tydzień, Wymienili mi wyświetlacz i przednią cześć obudowy. Powiem ze najadłem się strachu ale wszystko dobrze się skończyło. Pozdro i współczucia dla pechowców walczących z Regenersis :)
-
Czy do oddania telefonu w ramach gwarancji potrzebna jest karta gwarancyjna czy wystarczy tylko dowód (faktura) zakupu? Chodzi mi o Orange :wink:
-
Ja akurat miałem to i to, konsultant prosił o karte gwarancyjną wiec ją dostał. sorki ale nie wiem czy jest konieczna.