Gry wykorzystujace czujnik G-Sensor

  • 47 Odpowiedzi
  • 23963 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline Velu

  • 15
Odp: Gry wykorzystujace czujnik G-Sensor
« Odpowiedź #30 dnia: Listopad 15, 2008, 19:08:12 »
w jakim czasie przechodzicie Teeter? ja mogę się pochwalić czasem 9min 53s :D hehe

*

Offline Szadzik

  • **
  • 197
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: SE X1, HP IQ830UK, Nikon D90
Odp: Gry wykorzystujace czujnik G-Sensor
« Odpowiedź #31 dnia: Listopad 15, 2008, 19:33:35 »
w jakim czasie przechodzicie Teeter? ja mogę się pochwalić czasem 9min 53s :D hehe

8min 13s
Gadget Tales:
OT MaxDB, CD1, CD5, J5, GD96, ME45, T68i, X6, CX65, A925, E398, MPx200, X6-2, OT715, D600E, W810, M600i, BB Pearl, W880, N95 2, P1i, XDA Ignito, W880 SE X1 + IQ830UK + Nikon D90
www.justaphotographer.co.uk

*

Offline Kruszon92

  • ***
  • 334
  • Płeć: Mężczyzna
  • HTC Diamond. Diamentowy telefon nie dla idiotów.
  • Sprzęt: Nokia e65. HTC Touch Diamond
Odp: Gry wykorzystujace czujnik G-Sensor
« Odpowiedź #32 dnia: Listopad 15, 2008, 23:33:04 »
Dajcie mi wy spokoj :P ja mam diamonda juz 2 miechy i nadal całego nie przeszłem :P i nie ma sie co smiać :P  :E
Od Czasu zakupu HTC moja dziewczyna jest zazdrosna.

hello kity telefon odbiegający od normy.

Odp: Gry wykorzystujace czujnik G-Sensor
« Odpowiedź #33 dnia: Listopad 17, 2008, 02:05:45 »
polecam programik sensorLock blokujący i odblokowujący urządzenie po obróceniu telefonu kolejno w prawą i lewą stronę. w opcjach można również znaleźć ustawienia  blokady podczas nadchodzącej rozmowy i wiele innych konfiguracji programik jest free nie spowalnia systemu i po krótkich testach jestem z niego bardzo zadowolony

Odp: Gry wykorzystujace czujnik G-Sensor
« Odpowiedź #34 dnia: Listopad 17, 2008, 18:48:45 »
A jest już możliwość skalibrowania tego G-sensora ?
:)

Odp: Gry wykorzystujace czujnik G-Sensor
« Odpowiedź #35 dnia: Listopad 19, 2008, 11:23:26 »
Dzięki za porady dotyczące poziomicy. Uparcie chciałem rozpakować plik na PC, dlatego nie mogłem zainstalować tego potem na Diamondzie... :S :S :S

*

Offline sulp

  • **
  • 117
Odp: Gry wykorzystujace czujnik G-Sensor
« Odpowiedź #36 dnia: Listopad 19, 2008, 13:36:00 »
Ciekawe co palili programiści tej aplikacji  :mrgreen: ?? Czekam na wersję pod WM :D
http://tech.wp.pl/kat,1018501,title,Pocket-Jockey-ujezdzanie-iPhonea,wid,10578798,wiadomosc.html


*

Offline chomeros

  • 25
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Diamond, Touch Pro
Odp: Gry wykorzystujace czujnik G-Sensor
« Odpowiedź #37 dnia: Listopad 19, 2008, 20:35:20 »
w jakim czasie przechodzicie Teeter? ja mogę się pochwalić czasem 9min 53s :D hehe

8min 13s

6min 7s :)

*

Offline sulp

  • **
  • 117
Odp: Gry wykorzystujace czujnik G-Sensor
« Odpowiedź #38 dnia: Listopad 19, 2008, 21:18:57 »
6min 7s :)
Kurde, no fck'n way :D
ja do 21lev przechodzę wszystko za 1 razem, przeważnie poniżej 10sec każdy level i mój high score to obecnie 8min 11s z utratą 2 kulek.

Chociaż pewnie jest jakiś chińczyk co to przechodzi w 2,2 :P

btw: ma ktoś może jakąś fajną paczkę dodatkowych poziomów ?? nie chce mi się bawić tym edytorem...

*

Offline chomeros

  • 25
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Diamond, Touch Pro
Odp: Gry wykorzystujace czujnik G-Sensor
« Odpowiedź #39 dnia: Listopad 19, 2008, 21:45:57 »
Powyzej 21 czasem sie szybciej przechodzi niz te płaskie. Przykładowo ostatnią 32 plansze można przejść w 6-7s tylko trzeba wiedzieć którędy.

Zejscie ponizej 6 min wydaje mi sie niemal niewykonalne. :]

*

Offline sulp

  • **
  • 117
Odp: Gry wykorzystujace czujnik G-Sensor
« Odpowiedź #40 dnia: Listopad 19, 2008, 23:01:48 »
no niby prawda... między 21 a 32 są 3 levele, które da się przejść w 1-2 sec przy odrobinie szczęścia :)

*

Offline solowiow

  • ***
  • 256
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Gry wykorzystujace czujnik G-Sensor
« Odpowiedź #41 dnia: Listopad 20, 2008, 10:41:10 »

*

Offline СП4УБВ

  • *****
  • 1106
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Motorola Atrix
Odp: Gry wykorzystujace czujnik G-Sensor
« Odpowiedź #42 dnia: Listopad 23, 2008, 16:16:13 »
Zejscie ponizej 6 min wydaje mi sie niemal niewykonalne. :]

Da się zejść tak spokojnie do 5:30, trzeba poćwiczyc.


EDIT:

z racji opadów śniegu i chwili wolnego, przysiadłem dzisiaj i zmianiam zdanie, da się zejść poniżej 5 minut, niżej screeny na dowód:


Napisane: Listopad 21, 2008, 14:55:30
I tak sobie myślę, że dałoby się jeszcze lepiej przejść tę grę, aha, poziomy miałem oryginalne, niemodyfikowane.

*

Offline sulp

  • **
  • 117
Odp: Gry wykorzystujace czujnik G-Sensor
« Odpowiedź #43 dnia: Listopad 23, 2008, 16:24:27 »
nagraj jakiś filmik jak to przechodzisz w 4min i w rzuć na YT :)

*

Offline СП4УБВ

  • *****
  • 1106
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Motorola Atrix
Odp: Gry wykorzystujace czujnik G-Sensor
« Odpowiedź #44 dnia: Listopad 23, 2008, 16:28:26 »
Sulp z filmikiem to nie mam czym, moja lustrzanka nie ma opcji filmów :) a samym Diamentem nie nakręcę :P hehe, poza tym powiem Tobie, że nie wiem czy uda mi się powtórzyć ten czas, dziś jakoś dobrze szło. Aż sam się zdziwiłem. Fakt, że mam kaca, może to jest jakieś rozwiązanie :)

Poza tym jak widziałem opisy, Wy jakoś przechodzicie te poziomy szybciej, mi się udało raptem na jednym w 3s przejść, a poziom 16 to mi zajął aż 21s, a wcześniej nie schodziłem poniżej 30s na nim. Więc tak myślę, że da się spokojnie szybciej to zrobić, natomiast ja juznie daję rady szybciej. Może ktoś inny się pobawi.


*

Offline Szadzik

  • **
  • 197
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: SE X1, HP IQ830UK, Nikon D90
Odp: Gry wykorzystujace czujnik G-Sensor
« Odpowiedź #45 dnia: Listopad 24, 2008, 01:49:17 »
Resco Buubles - płatne oczywiście
www.resco.net

Zainstalowałem jakiś czas temu, bo gierka wydawała mi się interesująca, ale wydaje mi się, że jest trochę niedopracowana. Kulka nie "pływa" po ekranie jak w Teeterze płynnie tylko działa jakby podłoże w grze było tartką i się non stop zatrzymuje. Gra jest nieciekawa.
Gadget Tales:
OT MaxDB, CD1, CD5, J5, GD96, ME45, T68i, X6, CX65, A925, E398, MPx200, X6-2, OT715, D600E, W810, M600i, BB Pearl, W880, N95 2, P1i, XDA Ignito, W880 SE X1 + IQ830UK + Nikon D90
www.justaphotographer.co.uk

*

Offline chomeros

  • 25
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Diamond, Touch Pro
Odp: Gry wykorzystujace czujnik G-Sensor
« Odpowiedź #46 dnia: Listopad 24, 2008, 10:54:30 »
Przeszedłeś więcej niż dwa poziomy? Pytam o to dlatego ponieważ w Resco Bubles w zależnośći od lewelu zmienia sie podłoże. Raz jeździsz po parkiecie "drewnianym" a raz po dywanie ktory wpływa na wolniejszy ruch kulki.

Ja moge śmiało powiedzieć, że gra jest rewelacyjna. Trzeba tylko za nią zapłacić.

*

Offline Szadzik

  • **
  • 197
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: SE X1, HP IQ830UK, Nikon D90
Odp: Gry wykorzystujace czujnik G-Sensor
« Odpowiedź #47 dnia: Listopad 24, 2008, 11:47:45 »
Przeszedłeś więcej niż dwa poziomy? Pytam o to dlatego ponieważ w Resco Bubles w zależnośći od lewelu zmienia sie podłoże. Raz jeździsz po parkiecie "drewnianym" a raz po dywanie ktory wpływa na wolniejszy ruch kulki.

Ja moge śmiało powiedzieć, że gra jest rewelacyjna. Trzeba tylko za nią zapłacić.

Przeszedłem 5 dostępnych za darmo poziomów, a przecięz nie będę za gierkę płacił, po to żeby testy robić. JAkby mnie te poziomy przekonały to już dawno bym ją kupił.
Gadget Tales:
OT MaxDB, CD1, CD5, J5, GD96, ME45, T68i, X6, CX65, A925, E398, MPx200, X6-2, OT715, D600E, W810, M600i, BB Pearl, W880, N95 2, P1i, XDA Ignito, W880 SE X1 + IQ830UK + Nikon D90
www.justaphotographer.co.uk