PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych

Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => HTC => Pocket PC z telefonem - ogólnie (WM Professional/WP6.x) => Diamond => Wątek zaczęty przez: experience2007 w Lipiec 25, 2008, 09:01:19

Tytuł: Gry wykorzystujace czujnik G-Sensor
Wiadomość wysłana przez: experience2007 w Lipiec 25, 2008, 09:01:19
Hej tak sobie pomyslalem
ze mozna zalozyc watek z info czy sa jakies gry wykorzystujace czujnik polozenia (G-sensor).
Obecnie mamy Teeter'a z ktorym zabawa cieszy na maxa.
Moze ktos z was dokopal sie do jakis innych pozycji.
Jak cos umieszczajcie to tutaj.

Pozdro,
Adam
Tytuł: Odp: Gry wykorzystujace czujnik G-Sensor
Wiadomość wysłana przez: Modrzew w Lipiec 25, 2008, 10:45:06
Lunar jeszcze nie grałem ale chyba warto zainstalować dla samego sprawdzenia  :D

http://www.pocketmax.net/smf/index.php?topic=6380
Tytuł: Odp: Gry wykorzystujace czujnik G-Sensor
Wiadomość wysłana przez: experience2007 w Lipiec 25, 2008, 11:22:11
Lunar jeszcze nie grałem ale chyba warto zainstalować dla samego sprawdzenia  :D

http://www.pocketmax.net/smf/index.php?topic=6380

Sprawdzone - dziala
Tylko trzbea instalowac w Device a nie w Storage.

Pozdro
Adam
Napisane: Lipiec 25, 2008, 11:01:55
Znalazlem Gierke - CAVER.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=410178

Pozdrawiam
Tytuł: Odp: Gry wykorzystujace czujnik G-Sensor
Wiadomość wysłana przez: tomwol w Lipiec 30, 2008, 09:50:25
[...]
Znalazlem Gierke - CAVER.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=410178

Pozdrawiam

Gdyby ktoś chciał pograć (a warto) nie mając konta na xda-developers to tutaj (http://www.pocketpcfreeware.mobi/download-caver.html) ta sama gierka do pobrania bez konieczności rejestracji. Może się komuś przyda.

Jak widać na screenie latamy sobie czerwoną kropką i omijamy przeszkody. Nasza kropka sterowana położeniem telefonu jest dość bezwładna przez co gra wcale nie jest taka łatwa.

(http://www.12v.pl/_forum/pda/caver.jpg)
Tytuł: Odp: Gry wykorzystujace czujnik G-Sensor
Wiadomość wysłana przez: koziarz w Lipiec 30, 2008, 10:40:27
na the unwired jest film pokazany z touch pro kalibracja g sensor i wyglada to jak poziomica i przyszlo mi tu do glowy czy wlasnie mozna by napsiac na diamonda program "poziomicowy" zeby go wykorzystac jako poziomice ? :D
Tytuł: Odp: Gry wykorzystujace czujnik G-Sensor
Wiadomość wysłana przez: DS. w Lipiec 30, 2008, 10:45:07
na the unwired jest film pokazany z touch pro kalibracja g sensor i wyglada to jak poziomica i przyszlo mi tu do glowy czy wlasnie mozna by napsiac na diamonda program "poziomicowy" zeby go wykorzystac jako poziomice ? :D

już jest na xda-dev taka poziomica!!! tylko problem jest z tylnią klapką - nie jest płaska  :grin:
Tytuł: Odp: Gry wykorzystujace czujnik G-Sensor
Wiadomość wysłana przez: koziarz w Lipiec 30, 2008, 10:55:56
na the unwired jest film pokazany z touch pro kalibracja g sensor i wyglada to jak poziomica i przyszlo mi tu do glowy czy wlasnie mozna by napsiac na diamonda program "poziomicowy" zeby go wykorzystac jako poziomice ? :D

już jest na xda-dev taka poziomica!!! tylko problem jest z tylnią klapką - nie jest płaska  :grin:

tez wlasnie o tym pomyslalem ;)
Tytuł: Odp: Gry wykorzystujace czujnik G-Sensor
Wiadomość wysłana przez: tomwol w Lipiec 30, 2008, 11:00:36
C IV za to jest płaska, bynajmniej jej dłuższa część jest idealnie płaska. Gorzej w poprzek - mała kołyska - no ale dało by radę się pobawić :)
Tytuł: Odp: Gry wykorzystujace czujnik G-Sensor
Wiadomość wysłana przez: rc23mkp w Lipiec 30, 2008, 13:45:54
bok jest płaski przecie :mrgreen:
Tytuł: Odp: Gry wykorzystujace czujnik G-Sensor
Wiadomość wysłana przez: Piti81 w Lipiec 30, 2008, 16:42:22
Poziomica / WaterLevel do zassania tutaj:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=411550&highlight=waterlevel

lub dla tych, którzy nie posiadają konta na xda:
http://rapidshare.com/files/133589367/WaterlevelInstaller.CAB

(http://forum.xda-developers.com/attachment.php?attachmentid=102002&d=1217073740)
Tytuł: Odp: Gry wykorzystujace czujnik G-Sensor
Wiadomość wysłana przez: meeron w Lipiec 31, 2008, 07:26:07
tez fajny bajer a co wazniejsze praktyczny  :mrgreen:
http://pdaclub.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=14315:potrznij-aby-wyczy&catid=51:programy&Itemid=93 (http://pdaclub.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=14315:potrznij-aby-wyczy&catid=51:programy&Itemid=93)
Tytuł: Odp: Gry wykorzystujace czujnik G-Sensor
Wiadomość wysłana przez: tomwol w Lipiec 31, 2008, 08:42:55
Nie no poziomica pierwsza klasa i jeszcze czujnik światła - dla fotografa amatora jak znalazł :-)

(http://www.12v.pl/_forum/pda/poziomica.jpg)

A ten budzik jakieś sprawia wrażenie troszkę topornego w obsłudze, no ale można chyba to zwalić na pierwszą wersję ;-)
Tytuł: Odp: Gry wykorzystujace czujnik G-Sensor
Wiadomość wysłana przez: meeron w Sierpień 02, 2008, 15:29:05
witam, czy jak polozycie pda rowno na pleckach to kulka w Teeter stoi w miejscu czy spada na ktoras ze stron jak by nie byl dokladnie sensor skalibrowany ?
Tytuł: Odp: Gry wykorzystujace czujnik G-Sensor
Wiadomość wysłana przez: Malikpa w Sierpień 02, 2008, 15:31:27
U mnie spada w prawa strone ekranu! W zwiazku z tym, poziomica slaba by byla z tego HTC.
Tytuł: Odp: Gry wykorzystujace czujnik G-Sensor
Wiadomość wysłana przez: tomwol w Sierpień 02, 2008, 23:54:39
U mnie spada w prawa strone ekranu! W zwiazku z tym, poziomica slaba by byla z tego HTC.

To sobie zrób kalibrację  :S

Ja fabrycznie po zainstalowaniu mam idealnie na środku 0,0 / 0,0 stopni odchyłu
Tytuł: Odp: Gry wykorzystujace czujnik G-Sensor
Wiadomość wysłana przez: Malikpa w Sierpień 02, 2008, 23:58:02
pytanie... jak to wykalibrowac? :>
Tytuł: Odp: Gry wykorzystujace czujnik G-Sensor
Wiadomość wysłana przez: tomwol w Sierpień 03, 2008, 00:01:55
pytanie... jak to wykalibrowac? :>

Wciskając "Calibrate" dostępne na głównym ekranie po uruchomieniu programu :mrgreen: ?
Tytuł: Odp: Gry wykorzystujace czujnik G-Sensor
Wiadomość wysłana przez: DS. w Sierpień 05, 2008, 22:56:48
bila No. 8  (http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=413155)
Tytuł: Odp: Gry wykorzystujace czujnik G-Sensor
Wiadomość wysłana przez: koven w Sierpień 06, 2008, 08:54:39
Z tego co czytałem na razie kalibracja Diamonda nie działa - nie zapisuje ustawień. Trwają prace nad zmodyfikowaną wersją sterowników od Raphaela, tak, żeby i Diamencik mógł zostać skalibrowany
Tytuł: Odp: Gry wykorzystujace czujnik G-Sensor
Wiadomość wysłana przez: slawrumia w Sierpień 13, 2008, 08:10:35
http://www.koushikdutta.com/2008/08/sensory-overload.html

krecenie pierscieniem w prawo strzelanie pojedyncze w lewo seriami  :O~
Tytuł: Odp: Gry wykorzystujace czujnik G-Sensor
Wiadomość wysłana przez: fonnes w Sierpień 13, 2008, 08:28:55
Jak do tej pory na Teeter doszedłem do "Level 32", ale jest już ciężko jak w ruskim czołgu  :mrgreen:
Czy może ktoś wie ile poziomów ma ta gierka ???
Tytuł: Odp: Gry wykorzystujace czujnik G-Sensor
Wiadomość wysłana przez: slawrumia w Sierpień 13, 2008, 08:44:59
32
Tytuł: Odp: Gry wykorzystujace czujnik G-Sensor
Wiadomość wysłana przez: DS. w Sierpień 13, 2008, 09:29:17
można tworzyć własne poziomy - w katalogu ./Windows znajdują się pliki tekstowe od 1.txt do 32.txt. Są tam ustawienia dla poszczególnych leveli.  :ok:
Tytuł: Odp: Gry wykorzystujace czujnik G-Sensor
Wiadomość wysłana przez: slawrumia w Sierpień 14, 2008, 08:42:40
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=414399
Tytuł: Odp: Gry wykorzystujace czujnik G-Sensor
Wiadomość wysłana przez: rwachster w Sierpień 22, 2008, 18:05:34
Kurcze, ten G-sensor mnie powalił...
Pytanie kiedy będą dostępne symulacje samochodowe bo zabawę przewiduję setną...

PS. a może już coś jest?? ciekawego  :)
Tytuł: Odp: Gry wykorzystujace czujnik G-Sensor
Wiadomość wysłana przez: meeron w Wrzesień 18, 2008, 18:00:09
Cytuj
PocketGravity jest programem, który symuluje w czasie rzeczywistym fizykę naszego świata. Wystarczy narysować parę prostych brył, dodać odpowiednie ustawienia i nagle wszystko zaczyna się ruszać tak jak powinno.

PocketGravity otrzymał nową możliwość - wspiera akcelerometr Diamonda i Pro. Można poruszać obiektami na ekranie obracając naszego PDA. Polecam obejrzenie filmu i ściągniecie aplikacji
żródło pda.pl


taka prawie gierka

http://pl.youtube.com/watch?v=szDSdpe-q5I (http://pl.youtube.com/watch?v=szDSdpe-q5I)

http://www.xflib.net/index.php?action=games&name=PocketGravity (http://www.xflib.net/index.php?action=games&name=PocketGravity)
Tytuł: Odp: Gry wykorzystujace czujnik G-Sensor
Wiadomość wysłana przez: prezeslodz w Wrzesień 19, 2008, 12:31:48
Resco Buubles - płatne oczywiście
www.resco.net
Tytuł: Odp: Gry wykorzystujace czujnik G-Sensor
Wiadomość wysłana przez: okular w Listopad 15, 2008, 05:52:15
To mój pierwszy post na tym forum, więc witam wszystkich serdecznie. :D
Przepraszam, że odkop, ale mam pytanie, jak zainstalować poziomicę na Diamondzie? Po rozpakowaniu nie ma żadnego pliku instalacyjnego, który dałby się uruchomić. To pewnie proste pytanie, ale Diamond to mój pierwszy PDA, więc nie jestem jeszcze z nim "oswojony"... :S Z góry dzięki za wyrozumiałość i pomoc.
Tytuł: Odp: Gry wykorzystujace czujnik G-Sensor
Wiadomość wysłana przez: pitbool w Listopad 15, 2008, 07:31:08
z instalacjami jest tak:
-jeżeli plik ma rozszerzenie .cab wrzucasz go przez usb na telefon i eksploratorem plików na telefonie uruchamiasz go aby zainstalować
-jeżeli plik ma rozszerzenie .msi albo .exe to odpalasz go na komputerze mając telefon podłączony pod active sync
-jeżeli plik .exe odpalany na komputerze daje błąd "plik nie jest prawidłową aplikacją win32" to wrzucasz na telefon i odpalasz przez eksplorator
Tytuł: Odp: Gry wykorzystujace czujnik G-Sensor
Wiadomość wysłana przez: scorpio w Listopad 15, 2008, 08:02:49
Jeżeli zainstalujesz na komputerze program CABviaActiveSync to możesz instalować również cab-y z poziomu komputera.
Tytuł: Odp: Gry wykorzystujace czujnik G-Sensor
Wiadomość wysłana przez: Velu w Listopad 15, 2008, 19:08:12
w jakim czasie przechodzicie Teeter? ja mogę się pochwalić czasem 9min 53s :D hehe
Tytuł: Odp: Gry wykorzystujace czujnik G-Sensor
Wiadomość wysłana przez: Szadzik w Listopad 15, 2008, 19:33:35
w jakim czasie przechodzicie Teeter? ja mogę się pochwalić czasem 9min 53s :D hehe

8min 13s
Tytuł: Odp: Gry wykorzystujace czujnik G-Sensor
Wiadomość wysłana przez: Kruszon92 w Listopad 15, 2008, 23:33:04
Dajcie mi wy spokoj :P ja mam diamonda juz 2 miechy i nadal całego nie przeszłem :P i nie ma sie co smiać :P  :E
Tytuł: Odp: Gry wykorzystujace czujnik G-Sensor
Wiadomość wysłana przez: jakaziu w Listopad 17, 2008, 02:05:45
polecam programik sensorLock blokujący i odblokowujący urządzenie po obróceniu telefonu kolejno w prawą i lewą stronę. w opcjach można również znaleźć ustawienia  blokady podczas nadchodzącej rozmowy i wiele innych konfiguracji programik jest free nie spowalnia systemu i po krótkich testach jestem z niego bardzo zadowolony
Tytuł: Odp: Gry wykorzystujace czujnik G-Sensor
Wiadomość wysłana przez: marceliii w Listopad 17, 2008, 18:48:45
A jest już możliwość skalibrowania tego G-sensora ?
:)
Tytuł: Odp: Gry wykorzystujace czujnik G-Sensor
Wiadomość wysłana przez: okular w Listopad 19, 2008, 11:23:26
Dzięki za porady dotyczące poziomicy. Uparcie chciałem rozpakować plik na PC, dlatego nie mogłem zainstalować tego potem na Diamondzie... :S :S :S
Tytuł: Odp: Gry wykorzystujace czujnik G-Sensor
Wiadomość wysłana przez: sulp w Listopad 19, 2008, 13:36:00
Ciekawe co palili programiści tej aplikacji  :mrgreen: ?? Czekam na wersję pod WM :D
http://tech.wp.pl/kat,1018501,title,Pocket-Jockey-ujezdzanie-iPhonea,wid,10578798,wiadomosc.html

Tytuł: Odp: Gry wykorzystujace czujnik G-Sensor
Wiadomość wysłana przez: chomeros w Listopad 19, 2008, 20:35:20
w jakim czasie przechodzicie Teeter? ja mogę się pochwalić czasem 9min 53s :D hehe

8min 13s

6min 7s :)
Tytuł: Odp: Gry wykorzystujace czujnik G-Sensor
Wiadomość wysłana przez: sulp w Listopad 19, 2008, 21:18:57
6min 7s :)
Kurde, no fck'n way :D
ja do 21lev przechodzę wszystko za 1 razem, przeważnie poniżej 10sec każdy level i mój high score to obecnie 8min 11s z utratą 2 kulek.

Chociaż pewnie jest jakiś chińczyk co to przechodzi w 2,2 :P

btw: ma ktoś może jakąś fajną paczkę dodatkowych poziomów ?? nie chce mi się bawić tym edytorem...
Tytuł: Odp: Gry wykorzystujace czujnik G-Sensor
Wiadomość wysłana przez: chomeros w Listopad 19, 2008, 21:45:57
Powyzej 21 czasem sie szybciej przechodzi niz te płaskie. Przykładowo ostatnią 32 plansze można przejść w 6-7s tylko trzeba wiedzieć którędy.

Zejscie ponizej 6 min wydaje mi sie niemal niewykonalne. :]
Tytuł: Odp: Gry wykorzystujace czujnik G-Sensor
Wiadomość wysłana przez: sulp w Listopad 19, 2008, 23:01:48
no niby prawda... między 21 a 32 są 3 levele, które da się przejść w 1-2 sec przy odrobinie szczęścia :)
Tytuł: Odp: Gry wykorzystujace czujnik G-Sensor
Wiadomość wysłana przez: solowiow w Listopad 20, 2008, 10:41:10
niezle sie zapowiada http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=448102
Tytuł: Odp: Gry wykorzystujace czujnik G-Sensor
Wiadomość wysłana przez: СП4УБВ w Listopad 23, 2008, 16:16:13
Zejscie ponizej 6 min wydaje mi sie niemal niewykonalne. :]

Da się zejść tak spokojnie do 5:30, trzeba poćwiczyc.


EDIT:

z racji opadów śniegu i chwili wolnego, przysiadłem dzisiaj i zmianiam zdanie, da się zejść poniżej 5 minut, niżej screeny na dowód:


Napisane: Listopad 21, 2008, 14:55:30
I tak sobie myślę, że dałoby się jeszcze lepiej przejść tę grę, aha, poziomy miałem oryginalne, niemodyfikowane.
Tytuł: Odp: Gry wykorzystujace czujnik G-Sensor
Wiadomość wysłana przez: sulp w Listopad 23, 2008, 16:24:27
nagraj jakiś filmik jak to przechodzisz w 4min i w rzuć na YT :)
Tytuł: Odp: Gry wykorzystujace czujnik G-Sensor
Wiadomość wysłana przez: СП4УБВ w Listopad 23, 2008, 16:28:26
Sulp z filmikiem to nie mam czym, moja lustrzanka nie ma opcji filmów :) a samym Diamentem nie nakręcę :P hehe, poza tym powiem Tobie, że nie wiem czy uda mi się powtórzyć ten czas, dziś jakoś dobrze szło. Aż sam się zdziwiłem. Fakt, że mam kaca, może to jest jakieś rozwiązanie :)

Poza tym jak widziałem opisy, Wy jakoś przechodzicie te poziomy szybciej, mi się udało raptem na jednym w 3s przejść, a poziom 16 to mi zajął aż 21s, a wcześniej nie schodziłem poniżej 30s na nim. Więc tak myślę, że da się spokojnie szybciej to zrobić, natomiast ja juznie daję rady szybciej. Może ktoś inny się pobawi.

Tytuł: Odp: Gry wykorzystujace czujnik G-Sensor
Wiadomość wysłana przez: Szadzik w Listopad 24, 2008, 01:49:17
Resco Buubles - płatne oczywiście
www.resco.net

Zainstalowałem jakiś czas temu, bo gierka wydawała mi się interesująca, ale wydaje mi się, że jest trochę niedopracowana. Kulka nie "pływa" po ekranie jak w Teeterze płynnie tylko działa jakby podłoże w grze było tartką i się non stop zatrzymuje. Gra jest nieciekawa.
Tytuł: Odp: Gry wykorzystujace czujnik G-Sensor
Wiadomość wysłana przez: chomeros w Listopad 24, 2008, 10:54:30
Przeszedłeś więcej niż dwa poziomy? Pytam o to dlatego ponieważ w Resco Bubles w zależnośći od lewelu zmienia sie podłoże. Raz jeździsz po parkiecie "drewnianym" a raz po dywanie ktory wpływa na wolniejszy ruch kulki.

Ja moge śmiało powiedzieć, że gra jest rewelacyjna. Trzeba tylko za nią zapłacić.
Tytuł: Odp: Gry wykorzystujace czujnik G-Sensor
Wiadomość wysłana przez: Szadzik w Listopad 24, 2008, 11:47:45
Przeszedłeś więcej niż dwa poziomy? Pytam o to dlatego ponieważ w Resco Bubles w zależnośći od lewelu zmienia sie podłoże. Raz jeździsz po parkiecie "drewnianym" a raz po dywanie ktory wpływa na wolniejszy ruch kulki.

Ja moge śmiało powiedzieć, że gra jest rewelacyjna. Trzeba tylko za nią zapłacić.

Przeszedłem 5 dostępnych za darmo poziomów, a przecięz nie będę za gierkę płacił, po to żeby testy robić. JAkby mnie te poziomy przekonały to już dawno bym ją kupił.