pomozcie- nie dziala gps

  • 4 Odpowiedzi
  • 1799 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

pomozcie- nie dziala gps
« dnia: Kwiecień 19, 2006, 23:08:58 »
mam taki problem i zgory przepraszam za moje skomplikowane dla was przedstawienie problemu(ale jestem laikiem w ppc juz nie mowiac o nawigacji)
mam mda vario (ang wersja) wgrana automape,destinatora(ang wersja)
kupilem odbiornik gps przy komunikowaniu sie z ppc mialem do wyboru com port6, com port6,
i tu jest problem
_ destinator nie znajduje gps , w opcjach znajduje mozliwosc zmiany com portu ale do wyboru sa tylko com1,2,3 4,9
(niema ani com6 ani 7)
_w automapie wyglada ze gps dzila boznajduje pozycje itd(nie moge sprawdzic na 100% bo jestem teraz w angli) w ustawieniach widze ze uzywa portu com6 ps. zmienialem ten port na inny by sprawdzic czy wtedy destinator znajdzie ten port i nic?
_gps viever poskanowniu pokazuje (com1,4,8,10-open failed,com2,3,5,7,9-none i tylko na com6 gps found i tlko na tym portcie znajduje satelity


nie ma pojecia co moge z tym zrobic wiec bardzo prosze o wasza pomoc  ,w miare mozliwosci jak najprstszym jezykie(bo to naprawde czarna magia dla mnie0
a moze ktos by byl tak pomocny i podal by mi swoje gg lub skepa tak bym mogl sie jego poradzic na zywo
byl byl niezmiernie wdzieczny

pomozcie- nie dziala gps
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 22, 2006, 20:34:42 »
cigle potrzebna pomoc , please

*

Offline angler22

  • Redaktor
  • ******
  • 4803
  • Sprzęt: Blow 50YBT, Goclever 5010, Wayteq X960, AM XL
pomozcie- nie dziala gps
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 22, 2006, 20:46:42 »
Cytat: "arturo32"
cigle potrzebna pomoc , please

Wygląda na to, że niezbyt wielu uczestników tego forum używa Destinatora - stąd być może słaby odzew. Ja mogę zaproponować tylko dodatkowy programik typu GPSgate, który przekieruje dane gps z portu com 6 na dowolny wybrany, czyli taki, by destinator go widział. Oczywiście nie można mieć włączonych dwóch programów na raz (ale o tym zapewne wiesz).

*