Po pierwsze:
Odradzam serwis autoryzowany (bo sam w takim pracowałem) nie ważne, co powiesz. Być może jakaś Pani konsultant z salonu bedzie Cie zapewniać że wszystko się uda ale ona nie będzie tego naprawiać tylko wyśle sprzęt do CRC bo to jest jedyny serwis MDA sprzedawanych w ERA. Uwierz, że nie pracują tam matoły tylko ludzie, którzy się na tym znają i bez problemu po rozkręceniu stwierdzą zalanie i anulują Ci gwarancję.
Po drugie:
Z zalaniem jest tak, że można powiedzieć jest to choroba nie uleczalna, nawet, jeśli sprzęt teraz Ci działa to może być to chwilowe, a na przykład za dzień czy tydzień czy miesiąc padnie na amen(chyba że miałeś szczęście i uległy uszkodzeniu części które mozna wymienić). Dzieje się tak dla tego, że wilgoć po dostaniu się między warstwy płyty głównej będzie powoli postępować. A tego już raczej niczym nie usuniesz, bo każdy serwis za opłatą może Ci go osuszyć, ale nie da Ci gwarancji na to, co zrobił (bo nikt nie rozwarstwi Ci płyty głównej, żeby ją wyczyścić). Nie działa Ci podświetlenie najprawdopodobniej dlatego że zaśniedziały lub skorodowały jakieś styki....
Ja na Twoim miejscu natychmiast oddałbym sprzęt do jakiegoś specjalisty MDA lub do jakiegoś autoryzowanego serwisu, aby uzyskać ekspertyzę co zostało uszkodzone i jaki byłby koszt naprawy. Tylko tak ja wcześniej napisałem, nawet jeśli jakiś serwis podejmie się naprawy to żaden (szanowany)serwis nie da Ci gwarancji na to co zrobił...