SPV M2000 Blue Angel

• 40 Odpowiedzi
  • 7163 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

SPV M2000 Blue Angel
« dnia: Lipiec 23, 2009, 16:39:23 »
Witam. Dostałem palmtop co w opisie. Jest on z Holandii. Jestem laikiem w tych sprawach. Mam do niego tylko ładowarkę. Chciałbym wgrać mu najnowsze oprogramowanie i język polski. Co jest niezbędne aby to zrobić ?
Prosiłbym o linki do jakiegoś kabla do programowania. Rysik obojętny ? Czy musi byc specjalny do modelu ? Ale to chyba bez różnicy :D Czy potrzebna jest karta? Bo takiej nie posiadam a na razie nie mam tyle pieniędzy, choć jeśli jest niezbędna to będę musiał kupić.

Proszę o pomoc krok po kroku co mam robić. Co ściągnąć? Co wgrać? Proszę o sprawdzone pliki :) Jeśli trzeba to podam jakieś informacje które można wydobyć z telefonu tylko proszę napisać co mam podać i gdzie mogę to odczytać.

Z góry dziękuje :)

Pozdrawiam

*

Offline Antej

• Ekspert HTC Blueangel
  • 3005
Odp: SPV M2000 Blue Angel
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 23, 2009, 17:09:25 »
1. przeczytaj po kolei wszystkie tematy z pierwszej strony tego działu(zacznij od dołu) :)
2. potrzebny jest kabel albo lepiej stacja dokująca (stabilniejsza)
3.rysik jest dedykowany, ale działać bedzie kazdy
4. karta jest wskazana chociażby 128MB, max to 4GB SD nie SDHC
5. Tu nikt nie prowadzi za rączkę, doceniana jest samodzielność i czytanie ze zrozumieniem.
« Ostatnia zmiana: Lipiec 23, 2009, 17:11:35 wysłana przez Antej »

« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 26, 2009, 16:25:51 »
Jak chcesz dobra pomoc to napisz do mnie na gg 4795645(zawsze niewidoczny)

« Odpowiedź #3 dnia: Sierpień 06, 2009, 13:26:26 »
Już sobie poradziłem :) Mam wgrany Windows 6.1 PL . Na razie go testuję ponieważ miałem 6.5 ale strasznie mulił.
Mam kilka pytania :
1. Jak i czy jest sens podkręcać procesor?
2. Jaką baterię kupić? Ponieważ moja trzyma niecały dzień. I ile nowa bateria powinna trzymać?

Pozdrawiam

*

Offline pllonger

• *
  • 81