a po co Ci nowa karta gwarancyjna skoro w starej masz wbity nowy numer IMEI?? no przecież tak jest prawidłowo... co chciałbyś mieć nową czystą kartę gwarancyjną bo taka lepiej wygląda? 
Nie zrozumiałeś mnie... Chodzi mi o to, czy jeśli zostanie zmieniony numer IMEI, to czy gwarancja biegnie od momentu zmiany numeru IMEI (czyli od momentu, kiedy serwis zakończył naprawę)

Urządzenie kupiłem w maju, teraz mamy listopad... Nie chodzi mi o kartę gwarancyjną, ale o okres gwarancji. Wiem, że gwarancja teraz wydłuża się o czas pobytu telefonu w serwisie, ale... czy w przypadku zmiany tak znaczącej, jak wymiana całego podzespołu bazowego (wraz z otrzymaniem nowego numeru IMEI, który jest różny od tego na umowie zawartej z operatorem komórkowym), gwarancja nie powinna być liczona od początku?

a tak btw to ponad miesiąc czekania... poprostu rewelacja marudzi
...nic mi nie mów...

porażka.
Historia wyglądała tak: telefon oddałem 10.10.2009 do salonu Orange - na stronie regenersis.pl zobaczyłem, że serwis w Wawie przyjął urządzenie dopiero 19.10.2009 Naprawa nastąpiła 09.11.2009. Ktoś z salonu Orange miał do mnie zadzwonić i powiadomić, że tel. jest do odbioru... Niestety... Gdybym "z gupia franc" nie zadzwonił i nie zapytał "Jak tam, kiedy telefon wraca?" to bym sobie jeszcze poczekał. Pracownik salonu powiedział że nie wie, że musi sprawdzić i oddzwoni do mnie. Po czym po 5 minutach dzwoni i mówi "No wie Pan, ale telefon czeka już na odbiór" - ja go pytam "od kiedy" a on "no właśnie przyjechał"

Masakra - dzwoniłem w piątek 13.11.2009r.
Postanowiłem trochę im naprzykrzyć życia. Napisałem reklamację, że chcę 50% ulgi w abonamencie za ten okres, kiedy tel. był w serwisie - jako uzasadnienie podałem wadliwe działanie salonu i nie powiadomienie mnie w terminie o możliwości odbioru
