Pytanie do użytkowników AM i Miplosync.

  • 4 Odpowiedzi
  • 744 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Pytanie do użytkowników AM i Miplosync.
« dnia: Październik 27, 2009, 17:00:21 »
Witam!

Koledzy, używam z AM i Miplosync.
Czy zmiana ROMu powoduje zmianę numeru urządzenia i konieczność odblokowywania w serwisie miplo aby ponownie zainstalować aplikację?

Pozdrawiam.

« Ostatnia zmiana: Październik 27, 2009, 19:55:44 wysłana przez ajed »

Odp: Pytanie do urzytkowników AM i Miplosync.
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 27, 2009, 17:59:27 »
witam
po zmianie romu trzeba od nowa zainstalować miplo i raz jeszcze zaktualizować poi
nic nie trzeba zgłaszać w miplo
pozdrawiam

Odp: Pytanie do urzytkowników AM i Miplosync.
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 27, 2009, 19:40:07 »
Dzięki za odpowiedź.

Pytałem dlatego, że poprzednio miałem Mio350 i po zainstalowaniu łatki naprawiającej
wybudzanie PDA, musiałem odblokowywać licencję AM,  (licencja była przypisana do urządzenia).
Teraz licencję AM mam do karty więc nie ma problemu, a nie wiedziałem co z Miplosync.

*

Offline ajed

  • ******
  • 6004
  • Płeć: Mężczyzna
    • Strona prywatna
  • Sprzęt: iPhone 4s, iPad 2
Odp: Pytanie do użytkowników AM i Miplosync.
« Odpowiedź #3 dnia: Październik 27, 2009, 19:57:26 »
1) Poprawiłem błąd ortograficzny w tytule wątku,
2) Lemur naucz się poprawnie tytułować wątki - z tytułu ma wynikać zwięźle o co Ci chodzi bez zaglądania do treści wątku.

*

lipalipski

Odp: Pytanie do użytkowników AM i Miplosync.
« Odpowiedź #4 dnia: Październik 27, 2009, 19:57:52 »
Jeśli Miplo też masz na karcie, nie musisz go nawet instalować ponownie. Ot, wpisujesz login i hasło w zakładce konto i hula.