PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych

Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => HTC => Pocket PC z telefonem - ogólnie (WM Professional/WP6.x) => Blackstone => Wątek zaczęty przez: lemur36 w Październik 27, 2009, 17:00:21

Tytuł: Pytanie do użytkowników AM i Miplosync.
Wiadomość wysłana przez: lemur36 w Październik 27, 2009, 17:00:21
Witam!

Koledzy, używam z AM i Miplosync.
Czy zmiana ROMu powoduje zmianę numeru urządzenia i konieczność odblokowywania w serwisie miplo aby ponownie zainstalować aplikację?

Pozdrawiam.

Tytuł: Odp: Pytanie do urzytkowników AM i Miplosync.
Wiadomość wysłana przez: kijugi w Październik 27, 2009, 17:59:27
witam
po zmianie romu trzeba od nowa zainstalować miplo i raz jeszcze zaktualizować poi
nic nie trzeba zgłaszać w miplo
pozdrawiam
Tytuł: Odp: Pytanie do urzytkowników AM i Miplosync.
Wiadomość wysłana przez: lemur36 w Październik 27, 2009, 19:40:07
Dzięki za odpowiedź.

Pytałem dlatego, że poprzednio miałem Mio350 i po zainstalowaniu łatki naprawiającej
wybudzanie PDA, musiałem odblokowywać licencję AM,  (licencja była przypisana do urządzenia).
Teraz licencję AM mam do karty więc nie ma problemu, a nie wiedziałem co z Miplosync.
Tytuł: Odp: Pytanie do użytkowników AM i Miplosync.
Wiadomość wysłana przez: ajed w Październik 27, 2009, 19:57:26
1) Poprawiłem błąd ortograficzny w tytule wątku,
2) Lemur naucz się poprawnie tytułować wątki - z tytułu ma wynikać zwięźle o co Ci chodzi bez zaglądania do treści wątku.
Tytuł: Odp: Pytanie do użytkowników AM i Miplosync.
Wiadomość wysłana przez: lipalipski w Październik 27, 2009, 19:57:52
Jeśli Miplo też masz na karcie, nie musisz go nawet instalować ponownie. Ot, wpisujesz login i hasło w zakładce konto i hula.