Problem! przerywanie rozmów telefonicznych

  • 41 Odpowiedzi
  • 13492 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Problem! przerywanie rozmów telefonicznych
« Odpowiedź #30 dnia: Czerwiec 28, 2009, 22:56:52 »
jeżeli to jest sieć PLAY sprawdzcie czy nie pomoże w ustawieniach sieci jako pierwszą wybrać sieć PLUS'a, Plus ma lepszy zasięg a co z tym idzie nie będzie w trakcie rozmów zmieniała sie sieć
Orange

*

Offline wielkibrat

  • 11
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC TUOCH HD
Odp: Problem! przerywanie rozmów telefonicznych
« Odpowiedź #31 dnia: Czerwiec 29, 2009, 02:02:26 »
Mój HD-ek miał ten sam problem i wylądował w serwisie za 2 dni odebrałem z serwisu REGENERSIS pytając się co było przyczyną awarii serwis odpowiedział ze sprzęt jest dobry i nie znaleźli usterki wczoraj tj.28,06,09 wystąpił inny problem a mianowicie nie łapał zasięgu a jak już pojawił się zasięg sieci to zaraz go zrywał przy najmniejszej próbie nawiązania połączenia znów gubił zasięg nie pomógł miękki reset po kilku godzinnych próbach przeczyściłem kartę sim spirytusem i jak ręką odjął problem ginącej sieci
sieć macierzysta ERA

Napisane: Czerwiec 29, 2009, 01:59:04
Ja tez mam zastrzezenia co do rozmow. Jak ktos do mnie dzwoni, to zanim ja uslysze dzwonek to u tego kogos juz 2 sygnaly byly. A jak ktos chce puscic mi "strzalke" to mowi ze mam wylaczony telefon. Jeszcze duzo innych mam zastrzezen co do odbierania i dzwonienia z tego telefonu, dlatego go sprzedaje !



Mój HD-ek miał ten sam problem i wylądował w serwisie za 2 dni odebrałem z serwisu REGENERSIS pytając się co było przyczyną awarii serwis odpowiedział ze sprzęt jest dobry i nie znaleźli usterki wczoraj tj.28,06,09 wystąpił inny problem a mianowicie nie łapał zasięgu a jak już pojawił się zasięg sieci to zaraz go zrywał przy najmniejszej próbie nawiązania połączenia znów gubił zasięg nie pomógł miękki reset po kilku godzinnych próbach przeczyściłem kartę sim spirytusem i jak ręką odjął problem ginącej sieci
sieć macierzysta ERA

Odp: Problem! przerywanie rozmów telefonicznych
« Odpowiedź #32 dnia: Lipiec 07, 2009, 08:37:28 »
od jakiegoś czasu mam problem z moim hedekiem, ponieważ kilka razy w tygodniu telefon recenzuje mi rozmowy przerywając je po kilkunastu sekundach. Objawia się to "bulgotaniem w słuchawce" i przerwaniem połączenia. Moi rozmówcy zgodnie twierdzą, że odgłos jest taki jakbym wrzucił telefon do kibla i spuścił wodę ??? czego oczywiście nie czynię mimo szczerej ochoty by czasem to zrobić  :mad:. Sytuacja występuje najczęściej gdy ktoś do mnie dzwoni.

Miałem podobnie jak było włączone w telefonie 3G. Po wyłączeniu wszystkie problemy się skończyły
OOO dokładnie potwierdzam, ja mam wyłączone zawsze dla oszczędności bakterii bo i tak z netu czy z połączeń wideo nie korzystam

sprawdziłem faktycznie od momentu wyłączenia 3G żadnych problemów ze zrywaniem połączeń nie ma - wot tiechnika  :mysli:

*

Offline qrzysztof

  • **
  • 247
  • Sprzęt: HTC One S
Odp: Problem! przerywanie rozmów telefonicznych
« Odpowiedź #33 dnia: Lipiec 07, 2009, 09:36:13 »
Ale wyłączenie 3G w sprzęcie za 2tys. który z założenia jest nowoczesnym, multimedialnym kombajnem, to żadne rozwiązanie.
Problem jest prawdopodobnie z siecią 3G a nie ze sprzętem. Jeśli ma się sprzęt za 2tys. i jest się w sieci za "złotówkę" to trzeba się z tym liczyć. Pewnie z czasem problem sam zniknie, ale jeszcze trochę trzeba się będzie pomęczyć.

Ja osobiście mam wyłączone 3G (choć nie przerywało mi oczywiście z włączonym bo nie jestem w Play). Bo co z tego, że jest skoro mój operator nie oferuje usług, pozwalających mi wykorzystać możliwości tej sieci?

Jedyny problem, który zauważyłem, to dwa razy zostałem wywalony z sieci. Po prostu patrzę, a tu moduł telefoniczny włączony ale wylogowany z sieci.
« Ostatnia zmiana: Lipiec 07, 2009, 09:40:18 wysłana przez qrzysztof »
Pomyśl dwa razy zanim skierujesz kogoś do wyszukiwarki!

*

Soovek

Odp: Problem! przerywanie rozmów telefonicznych
« Odpowiedź #34 dnia: Lipiec 07, 2009, 14:00:47 »
Ogolnie wszystkie problemy poruszone w tym temacie juz byly na forum.1.Opoznienie dzwonka mozna poprawic odpowiednim cabem.
Proszę o informacje gdzie szukać tego caba bo HD Tweak oferuje taką opcję ale po jakimś czasie ona znów przeskakuje na z opóźnieniem.

*

Offline vonski

  • a.k.a. borubar
  • *****
  • 7226
  • Płeć: Mężczyzna
  • Free bootloaders!
  • Sprzęt: OnePlus X, Galaxy S6, Xperia Z3 Tablet
Odp: Problem! przerywanie rozmów telefonicznych
« Odpowiedź #35 dnia: Lipiec 07, 2009, 14:23:49 »
Lepszym rozwiązaniem jest zmiana dzwonka z mp3 na wav. To wyraźnie zmniejsza opóźnienie.

*

Soovek

Odp: Problem! przerywanie rozmów telefonicznych
« Odpowiedź #36 dnia: Lipiec 07, 2009, 14:36:22 »
Lepszym rozwiązaniem jest zmiana dzwonka z mp3 na wav. To wyraźnie zmniejsza opóźnienie.
Ok a masz może ten cab, o którym mowa powyżej ?

*

Offline facet_

  • ****
  • 501
  • Sprzęt: SGS3
Odp: Problem! przerywanie rozmów telefonicznych
« Odpowiedź #37 dnia: Lipiec 07, 2009, 14:40:48 »
to jest zawartość caba CallProgressIdleTimeout
ustaw:

[HKEY_CURRENT_USER\ControlPanel\Phone\CallProgressIdleTimeout]
@=dword:00000000
Motorola C520 -> ... -> SPV M3000 -> HTC Touch Diamond -> Omnia -> HTC Touch HD -> HTC Touch HD2 ehhh... -> SE Xperia Arc -> SGS3

*

Soovek

Odp: Problem! przerywanie rozmów telefonicznych
« Odpowiedź #38 dnia: Lipiec 07, 2009, 14:42:29 »
to jest zawartość caba CallProgressIdleTimeout
ustaw:

[HKEY_CURRENT_USER\ControlPanel\Phone\CallProgressIdleTimeout]
@=dword:00000000

Ok i zmiana w rejestrze jest skuteczna ? - nie tak jak w prohramie HD Tweak (wraca do poprzednich ustawień!)

Odp: Problem! przerywanie rozmów telefonicznych
« Odpowiedź #39 dnia: Lipiec 07, 2009, 19:07:07 »
Ale wyłączenie 3G w sprzęcie za 2tys. który z założenia jest nowoczesnym, multimedialnym kombajnem, to żadne rozwiązanie.
Problem jest prawdopodobnie z siecią 3G a nie ze sprzętem. Jeśli ma się sprzęt za 2tys. i jest się w sieci za "złotówkę" to trzeba się z tym liczyć. Pewnie z czasem problem sam zniknie, ale jeszcze trochę trzeba się będzie pomęczyć.

Ja osobiście mam wyłączone 3G (choć nie przerywało mi oczywiście z włączonym bo nie jestem w Play). Bo co z tego, że jest skoro mój operator nie oferuje usług, pozwalających mi wykorzystać możliwości tej sieci?

Jedyny problem, który zauważyłem, to dwa razy zostałem wywalony z sieci. Po prostu patrzę, a tu moduł telefoniczny włączony ale wylogowany z sieci.

a które sieci są za złotówkę a które są wpooooorzo? jeżeli jestem w orange to znaczy, że mam szczęście być w sieci za wspomnianą złotówkę :?:

*

Soovek

Odp: Problem! przerywanie rozmów telefonicznych
« Odpowiedź #40 dnia: Lipiec 07, 2009, 21:45:11 »
to jest zawartość caba CallProgressIdleTimeout
ustaw:

[HKEY_CURRENT_USER\ControlPanel\Phone\CallProgressIdleTimeout]
@=dword:00000000

Ok i zmiana w rejestrze jest skuteczna ? - nie tak jak w prohramie HD Tweak (wraca do poprzednich ustawień!)
NIESTETY NIE MAM TAKIEJ WARTOŚCI CallProgressIdleTimeout w Phonie

*

Offline FoxHound

  • ****
  • 566
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: BB 9700 + BIS, HTC HD 2, AutoMapa 6.2.0 EU
Odp: Problem! przerywanie rozmów telefonicznych
« Odpowiedź #41 dnia: Lipiec 09, 2009, 13:32:25 »
Pewnie tez wpis dodaje do rejestru dopiero po zainstalowaniu caba bo u mnie na HD'kach na dwoch roznych romach rowniez brak takiego wpisu...
Pozdrawiam
FoxHound