PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => HTC => Pocket PC z telefonem - ogólnie (WM Professional/WP6.x) => Blackstone => Wątek zaczęty przez: tatakuby w Czerwiec 23, 2009, 22:29:22
-
od jakiegoś czasu mam problem z moim hedekiem, ponieważ kilka razy w tygodniu telefon recenzuje mi rozmowy przerywając je po kilkunastu sekundach. Objawia się to "bulgotaniem w słuchawce" i przerwaniem połączenia. Moi rozmówcy zgodnie twierdzą, że odgłos jest taki jakbym wrzucił telefon do kibla i spuścił wodę ??? czego oczywiście nie czynię mimo szczerej ochoty by czasem to zrobić :mad:. Sytuacja występuje najczęściej gdy ktoś do mnie dzwoni.
wersja pamięci 1.14.479.3(25874) WWE
Data pamięci 11/12/08
wersja radia 1.09.25.14
wersja protokołu 52.49a.25.26W
Wersja ExPkg 1.14.479.301
cokolwiek to znaczy
telefon był kupiony w Polsce normalnie w sklepie, beż żadnych brandów, żadnego grzebania w ROMach
Czy forumowi mędrcy mają jakiś pomysł? w szukajce nic nic nie znalazłem :S
-
A skąd masz pewność, że problem dotyczy sprzętu?
-
bo wcześniej rozmawiałem z tymi ludźmi przy użyciu innych telefonów,w tych samych miejscach i problemów nie było - stąd wnoszę, że prblem jest związany z hadekiem a czy z hardwarem czy z softem hmm to już trudno mi powiedzieć ---> stąd moje pytanie
-
To jeszcze nie jest wystarczający powód, aby wnosić, że problem jest po stronie hadeka. Ostatnio też mam problemy z połączeniami mimo, że wcześniej ich nie było. Przypisuję to operatorowi albo warunkom atmosferycznym (burze i wyładowania atmosferyczne są prawie codziennie).
FYI
Na stronach HTC jest do pobrania nowsza wersja ROM od tego który aktualnie posiadasz.
-
Ja tez mam zastrzezenia co do rozmow. Jak ktos do mnie dzwoni, to zanim ja uslysze dzwonek to u tego kogos juz 2 sygnaly byly. A jak ktos chce puscic mi "strzalke" to mowi ze mam wylaczony telefon. Jeszcze duzo innych mam zastrzezen co do odbierania i dzwonienia z tego telefonu, dlatego go sprzedaje !
-
(...)
FYI
Na stronach HTC jest do pobrania nowsza wersja ROM od tego który aktualnie posiadasz.
Już wielokrotnie było na forum, że dla tej wersji HD nie ma na stronie HTC uaktualnienia ROM-u...
Sorry, this software download is not suitable for your device.
-
Ja tez mam zastrzezenia co do rozmow. Jak ktos do mnie dzwoni, to zanim ja uslysze dzwonek to u tego kogos juz 2 sygnaly byly. A jak ktos chce puscic mi "strzalke" to mowi ze mam wylaczony telefon. Jeszcze duzo innych mam zastrzezen co do odbierania i dzwonienia z tego telefonu, dlatego go sprzedaje !
To straszne jest co piszesz ;) A może zadasz sobie trochę trudu i poszukasz rozwiązań zamiast psioczyć na HDka. Bo tak naprawdę to nie wina HDka tylko OSa :).
-
To jeszcze nie jest wystarczający powód, aby wnosić, że problem jest po stronie hadeka. Ostatnio też mam problemy z połączeniami mimo, że wcześniej ich nie było. Przypisuję to operatorowi albo warunkom atmosferycznym (burze i wyładowania atmosferyczne są prawie codziennie).
nie sądzę bo jak ja oddzwaniałem dosłownie za moment to się połączenie nie rwało
-
Ja tez mam zastrzezenia co do rozmow. Jak ktos do mnie dzwoni, to zanim ja uslysze dzwonek to u tego kogos juz 2 sygnaly byly. A jak ktos chce puscic mi "strzalke" to mowi ze mam wylaczony telefon. Jeszcze duzo innych mam zastrzezen co do odbierania i dzwonienia z tego telefonu, dlatego go sprzedaje !
To straszne jest co piszesz ;) A może zadasz sobie trochę trudu i poszukasz rozwiązań zamiast psioczyć na HDka. Bo tak naprawdę to nie wina HDka tylko OSa :).
Mysle ze to nie wina OS gdyz juz wgrywalem pelno rom'ow jak i z WM6.1 i 6.5 , i problem wystepuje w kazdym z nich
-
Pamiętam że kiedy jeszcze nie miałem HDka i chciałem go kupić w Play to pani powiedziała, że dlatego ich właśnie nie mają bo jest problem ze zrywaniem połączenia i teraz widzę, że chyba miała rację. Mi osobiście zerwało połączenie chyba tylko raz a gadam dużo. Jakieś 4 połączenia dziennie po 10 - 15 minut.
-
a jakie radio i OSa macie?
-
U mnie następująco:
Wersja pamięci ROM: 1.56.479.0 (43972) WWE
Dane pamięci ROM: 03/23/09
Wersja radia: 1.13.25.24
Wersja protokołu: 52.62.25.34U
Wersja ExtPkg: 1.14.479.301
-
Ogolnie wszystkie problemy poruszone w tym temacie juz byly na forum.1.Opoznienie dzwonka mozna poprawic odpowiednim cabem.2.HD ma prawdopodobnie tak ze jak mamy ustawione w opcjach baterii zeby wylaczal urzadzenie jesli jest nieuzywane,obniza moc anteny po danym czasie.Tak wiec jak telefon jest polozony tam gdzie sa 2,3 kreski to po wylaczeniu potrafi zgubic zasieg.U mnie pomogla zmiana tych parametrow w ustawieniach baterii.3.Problem ze zrywaniem rozmow jest trudny do rozgryzienia.Sprobuj potestowac w roznych miejscach czy zrywa.Jak w jednym to siec,jak w roznych to moze byc plyta.Innymi objawami wadliwej plyty moze byc zrywanie polaczenia z PC lub wogole sie nielaczy tylko laduje albo HD zaczyna nie widziec karty SIM.Takie objawy moga wystepowac razem lub osobno.U mnie w pierwszym HD najpierw walnelo polaczenie z PC...
-
a może zmiana radia i OSa? Proponuję OS http://pdaclub.pl/forum/index.php?topic=127648.0 (http://pdaclub.pl/forum/index.php?topic=127648.0) i radio http://pdaclub.pl/forum/index.php?topic=132171.0 (http://pdaclub.pl/forum/index.php?topic=132171.0)
-
Zmiana radia nic nie daje
-
a OSa na podanego w linku? Ja uzwyam i tego radia i OSa i dziala super
-
Ogolnie wszystkie problemy poruszone w tym temacie juz byly na forum.1.Opoznienie dzwonka mozna poprawic odpowiednim cabem.2.HD ma prawdopodobnie tak ze jak mamy ustawione w opcjach baterii zeby wylaczal urzadzenie jesli jest nieuzywane,obniza moc anteny po danym czasie.Tak wiec jak telefon jest polozony tam gdzie sa 2,3 kreski to po wylaczeniu potrafi zgubic zasieg.U mnie pomogla zmiana tych parametrow w ustawieniach baterii.3.Problem ze zrywaniem rozmow jest trudny do rozgryzienia.Sprobuj potestowac w roznych miejscach czy zrywa.Jak w jednym to siec,jak w roznych to moze byc plyta.Innymi objawami wadliwej plyty moze byc zrywanie polaczenia z PC lub wogole sie nielaczy tylko laduje albo HD zaczyna nie widziec karty SIM.Takie objawy moga wystepowac razem lub osobno.U mnie w pierwszym HD najpierw walnelo polaczenie z PC...
pytanie tylko dlaczego uzytkownik ma sie meczyc? bez sensu.
sprzet ma dzialac tak jak uzytkownik tego chce, koniec i kropka.
-
pytanie tylko dlaczego uzytkownik ma sie meczyc? bez sensu.
sprzet ma dzialac tak jak uzytkownik tego chce, koniec i kropka.
Niestety niema rzeczy doskonalych,ale w koncu mamy rynek na ktorym jest mnostwo modeli do wyboru...
-
pytanie tylko dlaczego uzytkownik ma sie meczyc? bez sensu.
sprzet ma dzialac tak jak uzytkownik tego chce, koniec i kropka.
HDek jak każde inne urządzenie ma się prawo zepsuć (często z winy użytkownika ) co akurat najwyraźniej ma miejsce, więc po prostu trzeba go naprawić zamiast się męczyć. Nie wiem jak inny ale ja się ze swoim nie męczę, bo pewnie jeśli by tak było zmieniłbym na NOKIE :) ale wtedy możliwości optymalizacji czy personalizacji są znikomo małe.
-
Jeśli mówimy o sieci Play, to zamiana na Nokie nie pomoże - też zrywa połączenia
-
od jakiegoś czasu mam problem z moim hedekiem, ponieważ kilka razy w tygodniu telefon recenzuje mi rozmowy przerywając je po kilkunastu sekundach. Objawia się to "bulgotaniem w słuchawce" i przerwaniem połączenia. Moi rozmówcy zgodnie twierdzą, że odgłos jest taki jakbym wrzucił telefon do kibla i spuścił wodę ??? czego oczywiście nie czynię mimo szczerej ochoty by czasem to zrobić :mad:. Sytuacja występuje najczęściej gdy ktoś do mnie dzwoni.
Miałem podobnie jak było włączone w telefonie 3G. Po wyłączeniu wszystkie problemy się skończyły
-
od jakiegoś czasu mam problem z moim hedekiem, ponieważ kilka razy w tygodniu telefon recenzuje mi rozmowy przerywając je po kilkunastu sekundach. Objawia się to "bulgotaniem w słuchawce" i przerwaniem połączenia. Moi rozmówcy zgodnie twierdzą, że odgłos jest taki jakbym wrzucił telefon do kibla i spuścił wodę ??? czego oczywiście nie czynię mimo szczerej ochoty by czasem to zrobić :mad:. Sytuacja występuje najczęściej gdy ktoś do mnie dzwoni.
Miałem podobnie jak było włączone w telefonie 3G. Po wyłączeniu wszystkie problemy się skończyły
OOO dokładnie potwierdzam, ja mam wyłączone zawsze dla oszczędności bakterii bo i tak z netu czy z połączeń wideo nie korzystam
-
dzięki !! sprawdzę :)
-
Ale wyłączenie 3G w sprzęcie za 2tys. który z założenia jest nowoczesnym, multimedialnym kombajnem, to żadne rozwiązanie. Sprzęt ma działać wg specyfikacji, a nie jak mu się podoba, po wyłączeniu części funkcji.
Jeśli masz na sprzęt gwarancję to od razu do serwisu z nim. Miałem podobne, choć nieco inaczej objawiające się przygody z Artemisem, i serwis po prostu wymienił płytę główną z czymś tam jeszcze i po kłopocie.
-
Ale wyłączenie 3G w sprzęcie za 2tys. który z założenia jest nowoczesnym, multimedialnym kombajnem, to żadne rozwiązanie. Sprzęt ma działać wg specyfikacji, a nie jak mu się podoba, po wyłączeniu części funkcji.
Jeśli masz na sprzęt gwarancję to od razu do serwisu z nim. Miałem podobne, choć nieco inaczej objawiające się przygody z Artemisem, i serwis po prostu wymienił płytę główną z czymś tam jeszcze i po kłopocie.
Ale to nie wina sprzętu tylko zasięgu sieci, w momencie gubienia sieci 3G przechodzi na GSMa i stąd mogą być problemy, tak samo miałem w NOKII
-
Ale wyłączenie 3G w sprzęcie za 2tys. który z założenia jest nowoczesnym, multimedialnym kombajnem, to żadne rozwiązanie. Sprzęt ma działać wg specyfikacji, a nie jak mu się podoba, po wyłączeniu części funkcji.
Jeśli masz na sprzęt gwarancję to od razu do serwisu z nim. Miałem podobne, choć nieco inaczej objawiające się przygody z Artemisem, i serwis po prostu wymienił płytę główną z czymś tam jeszcze i po kłopocie.
a długo czekałeś na reakcję serwisu?
-
Ale wyłączenie 3G w sprzęcie za 2tys. który z założenia jest nowoczesnym, multimedialnym kombajnem, to żadne rozwiązanie. Sprzęt ma działać wg specyfikacji, a nie jak mu się podoba, po wyłączeniu części funkcji.
Jeśli masz na sprzęt gwarancję to od razu do serwisu z nim. Miałem podobne, choć nieco inaczej objawiające się przygody z Artemisem, i serwis po prostu wymienił płytę główną z czymś tam jeszcze i po kłopocie.
Ale to nie wina sprzętu tylko zasięgu sieci, w momencie gubienia sieci 3G przechodzi na GSMa i stąd mogą być problemy, tak samo miałem w NOKII
A właśnie że to jest wina sprzętu. A dokładnie oprogramowania. Taki Kaiser czy Diamond wcale nie miał z tym problemu. Pamiętam też te same problemy w starych Nokiach, ale zostało to wyeliminowane aktualizacja oprogramowania.
-
A właśnie że to jest wina sprzętu. A dokładnie oprogramowania. Taki Kaiser czy Diamond wcale nie miał z tym problemu. Pamiętam też te same problemy w starych Nokiach, ale zostało to wyeliminowane aktualizacja oprogramowania.
Myślę, że nie ma co się sprzeczać kto ma rację. Jednak zostanę przy swoim. W nokiach jest to samo. Ostatnio kumpel uskarżał się na to samo i pomogło również wyłączenie 3G. Niestety jest tak, że przełączenie na gsm jest dopiero w momencie utraty/zaniżenia poziomu sygnału 3G. I wtedy przerywa połączenia. Zostaję przy swoim :ok:
-
od jakiegoś czasu mam problem z moim hedekiem, ponieważ kilka razy w tygodniu telefon recenzuje mi rozmowy przerywając je po kilkunastu sekundach. Objawia się to "bulgotaniem w słuchawce" i przerwaniem połączenia. Moi rozmówcy zgodnie twierdzą, że odgłos jest taki jakbym wrzucił telefon do kibla i spuścił wodę ??? czego oczywiście nie czynię mimo szczerej ochoty by czasem to zrobić :mad:. Sytuacja występuje najczęściej gdy ktoś do mnie dzwoni.
...
telefon był kupiony w Polsce normalnie w sklepie, beż żadnych brandów, żadnego grzebania w ROMach
Miałem dokładnie taki sam objaw (też tel kupiony w sklepie). Oddałem do serwisu, niestety z uwagi na to, że problem występuje sporadycznie im sie nie objawił. Podobno wymienili soft ale nie pomogło. "Bulgotanie" znowu się pojawiało. Postanowiłem wgrać "nieoryginalny" soft i od tego czasu jest OK.
-
jeżeli to jest sieć PLAY sprawdzcie czy nie pomoże w ustawieniach sieci jako pierwszą wybrać sieć PLUS'a, Plus ma lepszy zasięg a co z tym idzie nie będzie w trakcie rozmów zmieniała sie sieć
-
jeżeli to jest sieć PLAY sprawdzcie czy nie pomoże w ustawieniach sieci jako pierwszą wybrać sieć PLUS'a, Plus ma lepszy zasięg a co z tym idzie nie będzie w trakcie rozmów zmieniała sie sieć
Orange
-
Mój HD-ek miał ten sam problem i wylądował w serwisie za 2 dni odebrałem z serwisu REGENERSIS pytając się co było przyczyną awarii serwis odpowiedział ze sprzęt jest dobry i nie znaleźli usterki wczoraj tj.28,06,09 wystąpił inny problem a mianowicie nie łapał zasięgu a jak już pojawił się zasięg sieci to zaraz go zrywał przy najmniejszej próbie nawiązania połączenia znów gubił zasięg nie pomógł miękki reset po kilku godzinnych próbach przeczyściłem kartę sim spirytusem i jak ręką odjął problem ginącej sieci
sieć macierzysta ERA
Napisane: Czerwiec 29, 2009, 01:59:04
Ja tez mam zastrzezenia co do rozmow. Jak ktos do mnie dzwoni, to zanim ja uslysze dzwonek to u tego kogos juz 2 sygnaly byly. A jak ktos chce puscic mi "strzalke" to mowi ze mam wylaczony telefon. Jeszcze duzo innych mam zastrzezen co do odbierania i dzwonienia z tego telefonu, dlatego go sprzedaje !
Mój HD-ek miał ten sam problem i wylądował w serwisie za 2 dni odebrałem z serwisu REGENERSIS pytając się co było przyczyną awarii serwis odpowiedział ze sprzęt jest dobry i nie znaleźli usterki wczoraj tj.28,06,09 wystąpił inny problem a mianowicie nie łapał zasięgu a jak już pojawił się zasięg sieci to zaraz go zrywał przy najmniejszej próbie nawiązania połączenia znów gubił zasięg nie pomógł miękki reset po kilku godzinnych próbach przeczyściłem kartę sim spirytusem i jak ręką odjął problem ginącej sieci
sieć macierzysta ERA
-
od jakiegoś czasu mam problem z moim hedekiem, ponieważ kilka razy w tygodniu telefon recenzuje mi rozmowy przerywając je po kilkunastu sekundach. Objawia się to "bulgotaniem w słuchawce" i przerwaniem połączenia. Moi rozmówcy zgodnie twierdzą, że odgłos jest taki jakbym wrzucił telefon do kibla i spuścił wodę ??? czego oczywiście nie czynię mimo szczerej ochoty by czasem to zrobić :mad:. Sytuacja występuje najczęściej gdy ktoś do mnie dzwoni.
Miałem podobnie jak było włączone w telefonie 3G. Po wyłączeniu wszystkie problemy się skończyły
OOO dokładnie potwierdzam, ja mam wyłączone zawsze dla oszczędności bakterii bo i tak z netu czy z połączeń wideo nie korzystam
sprawdziłem faktycznie od momentu wyłączenia 3G żadnych problemów ze zrywaniem połączeń nie ma - wot tiechnika :mysli:
-
Ale wyłączenie 3G w sprzęcie za 2tys. który z założenia jest nowoczesnym, multimedialnym kombajnem, to żadne rozwiązanie.
Problem jest prawdopodobnie z siecią 3G a nie ze sprzętem. Jeśli ma się sprzęt za 2tys. i jest się w sieci za "złotówkę" to trzeba się z tym liczyć. Pewnie z czasem problem sam zniknie, ale jeszcze trochę trzeba się będzie pomęczyć.
Ja osobiście mam wyłączone 3G (choć nie przerywało mi oczywiście z włączonym bo nie jestem w Play). Bo co z tego, że jest skoro mój operator nie oferuje usług, pozwalających mi wykorzystać możliwości tej sieci?
Jedyny problem, który zauważyłem, to dwa razy zostałem wywalony z sieci. Po prostu patrzę, a tu moduł telefoniczny włączony ale wylogowany z sieci.
-
Ogolnie wszystkie problemy poruszone w tym temacie juz byly na forum.1.Opoznienie dzwonka mozna poprawic odpowiednim cabem.
Proszę o informacje gdzie szukać tego caba bo HD Tweak oferuje taką opcję ale po jakimś czasie ona znów przeskakuje na z opóźnieniem.
-
Lepszym rozwiązaniem jest zmiana dzwonka z mp3 na wav. To wyraźnie zmniejsza opóźnienie.
-
Lepszym rozwiązaniem jest zmiana dzwonka z mp3 na wav. To wyraźnie zmniejsza opóźnienie.
Ok a masz może ten cab, o którym mowa powyżej ?
-
to jest zawartość caba CallProgressIdleTimeout
ustaw:
[HKEY_CURRENT_USER\ControlPanel\Phone\CallProgressIdleTimeout]
@=dword:00000000
-
to jest zawartość caba CallProgressIdleTimeout
ustaw:
[HKEY_CURRENT_USER\ControlPanel\Phone\CallProgressIdleTimeout]
@=dword:00000000
Ok i zmiana w rejestrze jest skuteczna ? - nie tak jak w prohramie HD Tweak (wraca do poprzednich ustawień!)
-
Ale wyłączenie 3G w sprzęcie za 2tys. który z założenia jest nowoczesnym, multimedialnym kombajnem, to żadne rozwiązanie.
Problem jest prawdopodobnie z siecią 3G a nie ze sprzętem. Jeśli ma się sprzęt za 2tys. i jest się w sieci za "złotówkę" to trzeba się z tym liczyć. Pewnie z czasem problem sam zniknie, ale jeszcze trochę trzeba się będzie pomęczyć.
Ja osobiście mam wyłączone 3G (choć nie przerywało mi oczywiście z włączonym bo nie jestem w Play). Bo co z tego, że jest skoro mój operator nie oferuje usług, pozwalających mi wykorzystać możliwości tej sieci?
Jedyny problem, który zauważyłem, to dwa razy zostałem wywalony z sieci. Po prostu patrzę, a tu moduł telefoniczny włączony ale wylogowany z sieci.
a które sieci są za złotówkę a które są wpooooorzo? jeżeli jestem w orange to znaczy, że mam szczęście być w sieci za wspomnianą złotówkę :?:
-
to jest zawartość caba CallProgressIdleTimeout
ustaw:
[HKEY_CURRENT_USER\ControlPanel\Phone\CallProgressIdleTimeout]
@=dword:00000000
Ok i zmiana w rejestrze jest skuteczna ? - nie tak jak w prohramie HD Tweak (wraca do poprzednich ustawień!)
NIESTETY NIE MAM TAKIEJ WARTOŚCI CallProgressIdleTimeout w Phonie
-
Pewnie tez wpis dodaje do rejestru dopiero po zainstalowaniu caba bo u mnie na HD'kach na dwoch roznych romach rowniez brak takiego wpisu...