Padnieta karta w HD jak ja reklamowac (troche długie)

  • 55 Odpowiedzi
  • 9501 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline kristof1960

  • 18
  • Sprzęt: HTC Desire S
Padnieta karta w HD jak ja reklamowac (troche długie)
« dnia: Maj 19, 2009, 13:46:36 »
W grudniu ub.r. zakupiłem w RTV EURO AGD HTC touch HD.
Jest on - jak wszyscy zainteresowani wiedza- wyposażony w kartę 8GB jakiejś (nie pamiętam nazwy) firmy.
Po włożeniu do nowego telefonu karta działała bez zastrzeżeń do 25-04-2009 i wtedy telefon przestał ją "widzieć",
Początkowo myślałem ze coś nie tak z telefonem bo karty przecież raczej sie nie psują. Jednak po wymianie na kartę 2 GB Kingston wszystko jest OK, a wiec to karta padła.
Zareklamowałem kartę u sprzedawcy. Przez prawie miesiąc była cisza, Dzis dodzwoniłem do działu reklamacji i dowiedziałem się ze karta jest do odbioru. Ucieszony pojechałem do sklepu. Chcieli mi zwrócić tę sama zepsuta kartę która reklamowałem.
Krotko mowiac odmowili mi wymiany poniewaz jak sie wyradzil kierownik sklepu "zepsul Pan karte przez wkladanie i wyjmowanie z telefonu".
 (Idac tym tokiem myslenia serwis samochodowy tez powinien odmawiac napraw gwarancyjnych samochodu bo wlasciciel nim jezdził)
Odmówiłem odbioru. Myślałem ze karty pamięci sluza do przenoszenia danych. A wlasciwie to nie ruszalem jej przez caly czas bo przy tej pojemności nie miałem potrzeby wymiany kart.

Czy ktoś mi może doradzić gdzie się z ta sprawa udać? Rzecznik praw konsumentów nie może ( a może nie chce)  mi pomoc bo sprzęt został kupiony na firmę i nie podlega prawom konsumenta.

pozdrawiam
KT

*

Offline tranzystor

  • ****
  • 500
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Blackberry 9000, PlayBook 16GB OS2
Odp: Padnieta karta w HD jak ja reklamowac (troche długie)
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 19, 2009, 13:53:13 »
witam 



Mozesz sprobowac  serwisowac kingstona  w   firmie  goodram standardowo wymagany jest dowod  zakupu, swego czasu serwisowalem tam wiele pamieci kingstona    i nie bylo rpoblemow   .


Więcej info znajdziesz na ich stronie   --> http://www.goodram.com/63



pozdrawiam

*

Offline kristof1960

  • 18
  • Sprzęt: HTC Desire S
Odp: Padnieta karta w HD jak ja reklamowac (troche długie)
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 19, 2009, 14:03:31 »
Źle mnie zrozumiałeś. Kingston 2GB którą obecnie używam jest OK a padła mi karta (8GB), która była w wyposażeniu  HD.

*

Offline tranzystor

  • ****
  • 500
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Blackberry 9000, PlayBook 16GB OS2
Odp: Padnieta karta w HD jak ja reklamowac (troche długie)
« Odpowiedź #3 dnia: Maj 19, 2009, 14:07:14 »
Witam   


Dlatego  pisze  ze jesli jest firmy KINGSTON mozesz  smialo skorzystac  z serwisu Wilka   bo on tez  serwisuje   je  .///

A jesli innej firmy to pozostaje serwis CRC / Regenersis w Jankach
« Ostatnia zmiana: Maj 19, 2009, 14:13:11 wysłana przez tranzystor »

*

Offline kristof1960

  • 18
  • Sprzęt: HTC Desire S
Odp: Padnieta karta w HD jak ja reklamowac (troche długie)
« Odpowiedź #4 dnia: Maj 19, 2009, 14:20:46 »
dzieki za podpowiedź. Właśnie zadzwoniłem do CRC / Regenersis w Jankach i dowiedziałem sie że HTC jako jedna z niewielu firm (a może jedyna) nie udziela gwarancji na nośniki danych. A wiec klapa.
Trzeba kupic nowa karte.

Jescze raz dzieki za podpowiedz. Temat do zamknięcia.

pozdrawiam wszystkich
KT

*

Offline biblo

  • ******
  • 3314
  • Płeć: Mężczyzna
  • Forum powinno być jak Media-Markt...
  • Sprzęt: Lumia 925, 730 Dual Sim, iPad mini Retina LTE
Odp: Padnieta karta w HD jak ja reklamowac (troche długie)
« Odpowiedź #5 dnia: Maj 19, 2009, 21:50:30 »
Ja na Twoim miejscu złożyłbym pisemną reklamację (załączając uszkodzoną kartę) i w ramach rękojmi zażądał jej wymiany. W piśmie powołaj się na Kodeks Cywilny:

DZIAŁ II

RĘKOJMIA ZA WADY

Art. 556.
§ 1. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem kupującego, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę zmniejszającą jej wartość lub użyteczność ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub z przeznaczenia rzeczy, jeżeli rzecz nie ma właściwości, o których istnieniu zapewnił kupującego, albo jeżeli rzecz została kupującemu wydana w stanie niezupełnym (rękojmia za wady fizyczne).

Art. 560.
§ 1. Jeżeli rzecz sprzedana ma wady, kupujący może od umowy odstąpić albo żądać obniżenia ceny. Jednakże kupujący nie może od umowy odstąpić, jeżeli sprzedawca niezwłocznie wymieni rzecz wadliwą na rzecz wolną od wad albo niezwłocznie wady usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona przez sprzedawcę lub naprawiana, chyba że wady są nieistotne.

§ 2. Jeżeli kupujący odstępuje od umowy z powodu wady rzeczy sprzedanej, strony powinny sobie nawzajem zwrócić otrzymane świadczenia według przepisów o odstąpieniu od umowy wzajemnej.

§ 3. Jeżeli kupujący żąda obniżenia ceny z powodu wady rzeczy sprzedanej, obniżenie powinno nastąpić w takim stosunku, w jakim wartość rzeczy wolnej od wad pozostaje do jej wartości obliczonej z uwzględnieniem istniejących wad.

§ 4. Jeżeli sprzedawca dokonał wymiany, powinien pokryć także związane z tym koszty, jakie poniósł kupujący.

Art. 563.
(...)
§ 2. Jednakże przy sprzedaży między osobami prowadzącymi działalność gospodarczą utrata uprawnień z tytułu rękojmi następuje, jeżeli kupujący nie zbadał rzeczy w czasie i w sposób przyjęty przy rzeczach tego rodzaju i nie zawiadomił niezwłocznie sprzedawcy o dostrzeżonej wadzie, a w wypadku gdy wada wyszła na jaw dopiero później - jeżeli nie zawiadomił sprzedawcy niezwłocznie po jej wykryciu.

Art. 565.
Jeżeli spośród rzeczy sprzedanych tylko niektóre są wadliwe i dają się odłączyć od rzeczy wolnych od wad, bez szkody dla stron obu, uprawnienie kupującego do odstąpienia od umowy ogranicza się do rzeczy wadliwych.


Art. 568.
§ 1. Uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne wygasają po upływie roku, a gdy chodzi o wady budynku - po upływie lat trzech, licząc od dnia, kiedy rzecz została kupującemu wydana.



Rękojmia dotyczy produktu, a w tym wypadku produktem kupionym przez Ciebie jest cała zawartość pudełka z HTC Touch HD, czyli sam PDA oraz wszystkie dołączone akcesoria.

Tylko koniecznie zrób to na piśmie i zażądaj pokwitowania na kopii! I nie słuchaj wykrętnych odpowiedzi durnego kierownika!

Gwarancja faktycznie nie obejmuje dołączonych CD/DVD i kart pamięci.

Całość KC jest np. tutaj: http://www.infor.pl/dziennik-ustaw,rok,1964,nr,16,poz,93,ujednolicony,ustawa-kodeks-cywilny.html
« Ostatnia zmiana: Maj 19, 2009, 21:57:04 wysłana przez biblo »
Pozdrawiam,
biblo

*

Offline jarekt

  • ****
  • 755
  • Płeć: Mężczyzna
  • na stanie Wizard, Uni, TouchHD, HTCHero, Milestone
  • Sprzęt: THD, Hero, Milestone
Odp: Padnieta karta w HD jak ja reklamowac (troche długie)
« Odpowiedź #6 dnia: Maj 19, 2009, 23:35:37 »
Ja bym oddal caly komplet - urzadzenie i karte. Przeciez nie musisz wiedziec co sie uszkodzilo - zestaw ktory kupiles przestal dzialac tak jak powinien i masz prawo skorzystac z rekojmi. Najlepiej zazadaj zwrotu pieniedzy jako formy zalatwienia sprawy (oczywiscie nie dostaniesz ale zawsze to lepiej dziala na wyobraznie sprzedawcow). Jesli oddaliby Ci pieniadze kupujesz sobie nowego HD  i jestes do przodu na roznicy w cenie, ktora pewnie wynosi w tej chwili pare setek zlotych...

*

Offline biblo

  • ******
  • 3314
  • Płeć: Mężczyzna
  • Forum powinno być jak Media-Markt...
  • Sprzęt: Lumia 925, 730 Dual Sim, iPad mini Retina LTE
Odp: Padnieta karta w HD jak ja reklamowac (troche długie)
« Odpowiedź #7 dnia: Maj 19, 2009, 23:45:59 »
Akurat różnica w cenie między grudniem, a majem będzie "ujemna", czyli nie opłaca się  :O~ Dzisiejsze ceny "sklepowych" HD-ków są wyższe od tych grudniowych...

Na sprzedawców bardzo działa formalne podejście do sprawy, do tego poparte konkretnymi przepisami. Wszelkie słowne dyskusje i przepychanki są często sposobem na zmęczenie nabywcy.
Pozdrawiam,
biblo

*

Offline belek

  • ***
  • 311
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zdjęcia
  • Sprzęt: Blackstone, Leo, iPhone
Odp: Padnieta karta w HD jak ja reklamowac (troche długie)
« Odpowiedź #8 dnia: Maj 20, 2009, 00:36:19 »
Ja na Twoim miejscu złożyłbym pisemną reklamację (załączając uszkodzoną kartę) i w ramach rękojmi zażądał jej wymiany. W piśmie powołaj się na Kodeks Cywilny:
biblo, rękojmi nie stosuje się w sprzedaży konsumenckiej od prawie 7 lat!!!
« Ostatnia zmiana: Maj 20, 2009, 00:42:30 wysłana przez belek »
Vulnerant Omnes, Ultima Necat

*

Offline biblo

  • ******
  • 3314
  • Płeć: Mężczyzna
  • Forum powinno być jak Media-Markt...
  • Sprzęt: Lumia 925, 730 Dual Sim, iPad mini Retina LTE
Odp: Padnieta karta w HD jak ja reklamowac (troche długie)
« Odpowiedź #9 dnia: Maj 20, 2009, 00:46:07 »
Ja na Twoim miejscu złożyłbym pisemną reklamację (załączając uszkodzoną kartę) i w ramach rękojmi zażądał jej wymiany. W piśmie powołaj się na Kodeks Cywilny:
biblo, rękojmi nie stosuje się w sprzedaży konsumenckiej od prawie 7 lat!!!

Masz rację!!!!!!!!!!!!!!!!! Ale w tym wypadku nie ma "sprzedaży konsumenckiej"...  :P

Przeczytałeś dokładnie post kristofa?


Rzecznik praw konsumentów nie może (a może nie chce) mi pomoc bo sprzęt został kupiony na firmę i nie podlega prawom konsumenta.

Pozdrawiam,
biblo

*

Offline belek

  • ***
  • 311
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zdjęcia
  • Sprzęt: Blackstone, Leo, iPhone
Odp: Padnieta karta w HD jak ja reklamowac (troche długie)
« Odpowiedź #10 dnia: Maj 20, 2009, 01:02:02 »
fakt!
to postrasz ich też sądem i faktem  :evil:
a pismo złóż kierownikowi i kopię wyślij jako "do wiadomości" do centrali euro (zaznacz to też w kopii do kierownika)
nie daj im się wymigać

p.s.
pamiętaj że korzystanie z gwarancji nie wyklucza rękojmi i odwrotnie
Vulnerant Omnes, Ultima Necat

*

Offline gino82

  • ***
  • 303
  • Sprzęt: Galaxy Note 2 , Galaxy Note 3 , Galaxy Tab S 8.4
Odp: Padnieta karta w HD jak ja reklamowac (troche długie)
« Odpowiedź #11 dnia: Maj 20, 2009, 09:00:10 »
Tak,niema juz dawno rekojmi,a sprawa tu opisana nie jest latwa,poniewaz w tym wypadku nie mozna skorzystac tez z ustawy dlatego ,ze karta jest dodawana w zestawie i można korzystac bez niej normalnie z urzadzenia .Moglbys reklamowac tylko w wypadku gdyby to czytnik w telefonie byl zepsuty lub gdybys kupil karte osobno.Mozesz wiec wcisnac kit ,ze to moze czytnik w telefonie i zarzadac w reklamacji wymiany towaru na nowy...i liczyc,ze niezdarza w terminie 14 dni odpowiedziec na twoje rzadanie.Wtedy maja obowiazek dac nowy sprzet.

*

Offline tranzystor

  • ****
  • 500
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Blackberry 9000, PlayBook 16GB OS2
Odp: Padnieta karta w HD jak ja reklamowac (troche długie)
« Odpowiedź #12 dnia: Maj 20, 2009, 09:57:00 »
hehe 


nie no juz na  takie cos  bym nie  lizyl  w  serwisie czytniki bardzo szybko sprawdzaja   wrecz na wstepie  "od reki"   poprzez wlozenie innej i sformatowanie  ..... jak zadziala to  test  ok - usterki nie stwierdzono i wsio do  klienta  ... musialbys  raczej   plyte glowna jakos  ubic    by im troche zeszlo  ......

*

Offline gino82

  • ***
  • 303
  • Sprzęt: Galaxy Note 2 , Galaxy Note 3 , Galaxy Tab S 8.4
Odp: Padnieta karta w HD jak ja reklamowac (troche długie)
« Odpowiedź #13 dnia: Maj 20, 2009, 11:22:50 »
hehe 


nie no juz na  takie cos  bym nie  lizyl  w  serwisie czytniki bardzo szybko sprawdzaja   wrecz na wstepie  "od reki"   poprzez wlozenie innej i sformatowanie  ..... jak zadziala to  test  ok - usterki nie stwierdzono i wsio do  klienta  ... musialbys  raczej   plyte glowna jakos  ubic    by im troche zeszlo  ......
Napisalem ze niemozna tej karty reklamowac,tylko  co kolwiek w telefonie np.czytnik i liczyc na to,ze niezdarza w ciagu 14 dni kalendarzowych odpowiedziec co w wypadku sklepow czesto sie zdarza.

*

Offline tranzystor

  • ****
  • 500
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Blackberry 9000, PlayBook 16GB OS2
Odp: Padnieta karta w HD jak ja reklamowac (troche długie)
« Odpowiedź #14 dnia: Maj 20, 2009, 14:37:44 »
heheh  '


 No  z tymi  dnia mi  kalendarzowymi to roznie bywa    bo z tego co wiem  serwis ma  14 dni  ale  roboczych   a  dojae nam realnie 3 tygodnie   natomiast w przypadku  "sciagniecia  potrzbnych czesci " czas sie  przeciaga  do 21-28 dni roboczych tak wiec  ..... zalezy wg  czyej gwarncji zglaszamy sklepu czy tez  producenta 

*

Offline belek

  • ***
  • 311
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zdjęcia
  • Sprzęt: Blackstone, Leo, iPhone
Odp: Padnieta karta w HD jak ja reklamowac (troche długie)
« Odpowiedź #15 dnia: Maj 20, 2009, 16:49:57 »
Tak,niema juz dawno rekojmi
przeciez biblo wszystko opisal. w wolnym tlumaczeniu:

rekojmi nie ma TYLKO dla osob fizycznych. dla nich jest
"USTAWA z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu
cywilnego.". Tam nie ma żadnych dni roboczych. 14 dni na odpowiedź bo inaczej domniemywa się że sprzedawca uznał roszczenia konsumenta! czy świątek czy piątek - każdy dzień się liczy.

jak tel. jest kupiony na firmę to można skorzystać z rękojmi. o ile ustawa o tym nie mówi dni liczy się razem z dniami wolnymi...

sprawa jest wygrana - pomęcz ich rękojmią, podaj przepisy, złóż wszystko na piśmie i za jakiś czas będziesz miał nową kartę!
Vulnerant Omnes, Ultima Necat

*

Offline gino82

  • ***
  • 303
  • Sprzęt: Galaxy Note 2 , Galaxy Note 3 , Galaxy Tab S 8.4
Odp: Padnieta karta w HD jak ja reklamowac (troche długie)
« Odpowiedź #16 dnia: Maj 20, 2009, 18:53:56 »
heheh  '


 No  z tymi  dnia mi  kalendarzowymi to roznie bywa    bo z tego co wiem  serwis ma  14 dni  ale  roboczych   a  dojae nam realnie 3 tygodnie   natomiast w przypadku  "sciagniecia  potrzbnych czesci " czas sie  przeciaga  do 21-28 dni roboczych tak wiec  ..... zalezy wg  czyej gwarncji zglaszamy sklepu czy tez  producenta 
Tylko ,ze wszyscy mowimy o ustawie "niezgodnosc towaru z umowa",a nie o gwarancji producenta.
Tak,niema juz dawno rekojmi
przeciez biblo wszystko opisal. w wolnym tlumaczeniu:

rekojmi nie ma TYLKO dla osob fizycznych. dla nich jest
"USTAWA z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu
cywilnego.". Tam nie ma żadnych dni roboczych. 14 dni na odpowiedź bo inaczej domniemywa się że sprzedawca uznał roszczenia konsumenta! czy świątek czy piątek - każdy dzień się liczy.

jak tel. jest kupiony na firmę to można skorzystać z rękojmi. o ile ustawa o tym nie mówi dni liczy się razem z dniami wolnymi...

sprawa jest wygrana - pomęcz ich rękojmią, podaj przepisy, złóż wszystko na piśmie i za jakiś czas będziesz miał nową kartę!
Dlatego przyznalem ze niema juz rekojmi.I chyba nie rozumiesz,ze karta pamieci nie jest czescia telefonu.

*

Offline biblo

  • ******
  • 3314
  • Płeć: Mężczyzna
  • Forum powinno być jak Media-Markt...
  • Sprzęt: Lumia 925, 730 Dual Sim, iPad mini Retina LTE
Odp: Padnieta karta w HD jak ja reklamowac (troche długie)
« Odpowiedź #17 dnia: Maj 20, 2009, 19:51:17 »
gino82:: przestań mącić ludziom w głowach!!! Jak masz pisać takie bzdury, to lepiej nic nie pisz  :-|

Przepisy dotyczące "niezgodności towaru z umową" dotyczą wyłączenie sprzedaży konsumenckiej, a w tym wypadku NIE mamy z takową do czynienia.

Kristof napisał, że HD był kupiony na firmę i w takim wypadku obowiązuje gwarancja producenta LUB rękojmia na podstawie Kodeksu Cywilnego. A co do samej karty, to gwarancja producenta dotycząca HTC HD może jej nie obejmować, ale rękojmia już jak najbardziej i Kodeks Cywilny nawet dokładnie opisuje taki przypadek:

Art. 565.
Jeżeli spośród rzeczy sprzedanych tylko niektóre są wadliwe i dają się odłączyć od rzeczy wolnych od wad, bez szkody dla stron obu, uprawnienie kupującego do odstąpienia od umowy ogranicza się do rzeczy wadliwych.
Pozdrawiam,
biblo

*

Offline tranzystor

  • ****
  • 500
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Blackberry 9000, PlayBook 16GB OS2
Odp: Padnieta karta w HD jak ja reklamowac (troche długie)
« Odpowiedź #18 dnia: Maj 20, 2009, 21:12:29 »
E tam   i tak  prawdopodobnie  autor  tego  tematu kupil juz  karte  i wrzucil  sobie ja  w " koszta  firmy"  ...  czasem lepiej zalatwic  cos   inaczej niz  psuc  sobie nerwy  jezdzic , wysylac   a   po podliczeniu wszystkiego wychodzi nam  "nowa karta "

*

Offline biblo

  • ******
  • 3314
  • Płeć: Mężczyzna
  • Forum powinno być jak Media-Markt...
  • Sprzęt: Lumia 925, 730 Dual Sim, iPad mini Retina LTE
Odp: Padnieta karta w HD jak ja reklamowac (troche długie)
« Odpowiedź #19 dnia: Maj 20, 2009, 21:34:32 »
E tam   i tak  prawdopodobnie  autor  tego  tematu kupil juz  karte  i wrzucil  sobie ja  w " koszta  firmy"  ...  czasem lepiej zalatwic  cos   inaczej niz  psuc  sobie nerwy  jezdzic , wysylac   a   po podliczeniu wszystkiego wychodzi nam  "nowa karta "

W tym wypadku może być tak jak piszesz, ale opisane wcześniej zasady i artykuły Kodeksu Cywilnego mogą się komuś przydać w przypadku awarii zdecydowanie bardziej kosztownego produktu. I ważne jest to, aby nie mieszać faktów z jakimiś półprawdami lub plotkami, bo w ten sposób tworzy się śmietnik informacyjny i utrwala jakieś głupoty  :proud:
Pozdrawiam,
biblo

*

Offline krissenbasse

  • ***
  • 314
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC HD2 Leo / HOX
Odp: Padnieta karta w HD jak ja reklamowac (troche długie)
« Odpowiedź #20 dnia: Maj 20, 2009, 22:35:03 »
Sprobuj tak: http://pdaclub.pl/forum/index.php?topic=134171.msg990898#msg990898 tylko formatuj w jakims czytniku...moze ci to jakos pomoze...Pozdr

*

Offline belek

  • ***
  • 311
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zdjęcia
  • Sprzęt: Blackstone, Leo, iPhone
Odp: Padnieta karta w HD jak ja reklamowac (troche długie)
« Odpowiedź #21 dnia: Maj 21, 2009, 01:36:36 »
E tam   i tak  prawdopodobnie  autor  tego  tematu kupil juz  karte  i wrzucil  sobie ja  w " koszta  firmy"  ...  czasem lepiej zalatwic  cos   inaczej niz  psuc  sobie nerwy  jezdzic , wysylac   a   po podliczeniu wszystkiego wychodzi nam  "nowa karta "
takie pójście na łatwiznę powoduje ze w Polsce lekceważy się klienta. jak ludzie nie będą walczyć o swoje to sprzedawcy nie będą się z nimi liczyć... to się tyczy służby zdrowia, urzędów itd
Vulnerant Omnes, Ultima Necat

*

Offline wizzz

  • 45
  • Sprzęt: HTC Touch HD  Laurentius26 1.59.709.0 R1.17.25.09
Odp: Padnieta karta w HD jak ja reklamowac (troche długie)
« Odpowiedź #22 dnia: Maj 21, 2009, 09:25:49 »
U mnie w zestawie była karta 8GB (tak bynajmniej oryginalnie wygrawerowano)....po formacie i włożeniu do fona... okazało się ze jest tylko 2,76GB :D Formatowałem na różne sposoby i czytniki...efekt ten sam. Kupiłem nową... i wszystko śmiga. A żeby to reklamować...droga przez mękę :O

*

Offline cervandes

  • **
  • 165
  • Płeć: Mężczyzna
    • http://www.vw-passat.pl
  • Sprzęt: SGS2, E2370
Odp: Padnieta karta w HD jak ja reklamowac (troche długie)
« Odpowiedź #23 dnia: Maj 21, 2009, 10:34:45 »
a co tu reklamować... karty gwarancyjnej nie czytałeś? Karta nie podlega roszczeniom gwarancyjnym.
Każdy pierwszy raz buduje nas samych

*

Offline belek

  • ***
  • 311
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zdjęcia
  • Sprzęt: Blackstone, Leo, iPhone
Odp: Padnieta karta w HD jak ja reklamowac (troche długie)
« Odpowiedź #24 dnia: Maj 21, 2009, 14:46:28 »
Karta nie podlega roszczeniom gwarancyjnym.
a kto tu mówi o gwarancji??????????????????????????????????????????
masz do wyboru - gwarancja lub rękojmia albo niezgodność towaru z umową (w przypadku sprzedaży konsumenckiej)
o ile w gwarancji producent może wyłączyć swoją odpowiedzialność jak chce, o tyle ustawy zobowiązują sprzedawce do pewnego minimum. zgodnie z tym karta pamięci jest objęta rękojmią bądź odpowiedzialnością sprzedawcy z tytułu niezgodności towaru z umową!!!
tak więc jak nie masz nic do powiedzenia to lepiej zamilknij (milczenie w tym przypadku byłoby dla Ciebie złotem)
Vulnerant Omnes, Ultima Necat

*

Offline cervandes

  • **
  • 165
  • Płeć: Mężczyzna
    • http://www.vw-passat.pl
  • Sprzęt: SGS2, E2370
Odp: Padnieta karta w HD jak ja reklamowac (troche długie)
« Odpowiedź #25 dnia: Maj 21, 2009, 14:59:50 »
Karta nie podlega roszczeniom gwarancyjnym.
a kto tu mówi o gwarancji??????????????????????????????????????????
masz do wyboru - gwarancja lub rękojmia albo niezgodność towaru z umową (w przypadku sprzedaży konsumenckiej)
o ile w gwarancji producent może wyłączyć swoją odpowiedzialność jak chce, o tyle ustawy zobowiązują sprzedawce do pewnego minimum. zgodnie z tym karta pamięci jest objęta rękojmią bądź odpowiedzialnością sprzedawcy z tytułu niezgodności towaru z umową!!!
tak więc jak nie masz nic do powiedzenia to lepiej zamilknij (milczenie w tym przypadku byłoby dla Ciebie złotem)

zamiast pyskować przeczytaj post nad moim nie rozpisuj się tak bo szkoda czasu na czytanie spełniania twoich aspiracji radcowskich. W tym temacie już wszystkie możliwości już zostały opisane a użytkownik wizzz użył wyraźnie określenia - i tu cytuję specjalnie dla ciebie:

Cytuj
A żeby to reklamować...droga przez mękę


Dotarło "Złotousty"?
Każdy pierwszy raz buduje nas samych

*

Offline belek

  • ***
  • 311
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zdjęcia
  • Sprzęt: Blackstone, Leo, iPhone
Odp: Padnieta karta w HD jak ja reklamowac (troche długie)
« Odpowiedź #26 dnia: Maj 21, 2009, 15:09:33 »
użytkownik wizzz użył wyraźnie określenia - i tu cytuję specjalnie dla ciebie:

Cytuj
A żeby to reklamować...droga przez mękę

widzę że wtórny analfabetyzm się kłania
nie rozumiesz pojęcia "reklamować"
szkoda tylko że swoją ignorancją wprowadzasz innych w błąd, bo "reklamować" można u producenta (gwarancja) lub u sprzedawcy (stosowne ustawy)...

radzę Ci pisać komentarze na Wirtualnej Polsce albo Onecie - łatwiej Ci będzie zrozumieć o czym piszą
Vulnerant Omnes, Ultima Necat

*

Offline agollum

  • **
  • 206
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: iPhone 4, HTC Diamond, HTC Artemis, Asus A716
Odp: Padnieta karta w HD jak ja reklamowac (troche długie)
« Odpowiedź #27 dnia: Maj 21, 2009, 15:11:59 »
Panowie, wyluzujcie trochę. Pogoda piękna, ptaki i pszczoły się rozmnażają na potęgę, a Wy się naparzacie jak PiS z Platformą :)
W jednym przyznaję rację - nie ma sensu odpuszczać w takich przypadkach. Sprzedawcy szybko się uczą i na przyszłość zapamiętają, że jak się kilka razy odeśle klienta z kwitkiem to da sobie spokój i sprawa załatwiona. Przecież nie musimy się przy tym denerwować - wysłać list, jak przyjdzie odpowiedź - następny, odwołać się itd. bez stresu. Niech się stresuje ten, kto sprzedał lub wyprodukował wadliwy produkt.
Pozdrowienia
AGollum

*

Offline belek

  • ***
  • 311
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zdjęcia
  • Sprzęt: Blackstone, Leo, iPhone
Odp: Padnieta karta w HD jak ja reklamowac (troche długie)
« Odpowiedź #28 dnia: Maj 21, 2009, 15:18:52 »
Panowie, wyluzujcie trochę.
W jednym przyznaję rację - nie ma sensu odpuszczać w takich przypadkach.
Biblo i ja staramy się pomóc, wyjaśnić wszystko i doradzić, a kolo wyskakuje ze swoimi 3 groszami:
a co tu reklamować... karty gwarancyjnej nie czytałeś? Karta nie podlega roszczeniom gwarancyjnym.
ręce opadają...
wizzz dostaje kartę 2,8GB zamiast 8GB, a koleś mu mówi że nie ma co reklamować, tylko iść i kupić nową
ciakawe czy jak ktoś dostanie w nowym samochodzie silnik 650cm3 z malucha zamiast 2.0 tdci, a producent napisze że gwarancja silnika nie obejmuje to też doradzi mu wymianę silnika na własny koszt
Vulnerant Omnes, Ultima Necat

*

Offline jarmor

  • 36
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC Hermes, HP iPAQ 214, FS LOOX 720, Samsung Wave
Odp: Padnieta karta w HD jak ja reklamowac (troche długie)
« Odpowiedź #29 dnia: Maj 21, 2009, 15:37:42 »
dzieki za podpowiedź. Właśnie zadzwoniłem do CRC / Regenersis w Jankach i dowiedziałem sie że HTC jako jedna z niewielu firm (a może jedyna) nie udziela gwarancji na nośniki danych. A wiec klapa.
Trzeba kupic nowa karte.

Jescze raz dzieki za podpowiedz. Temat do zamknięcia.

pozdrawiam wszystkich
KT

Swojego HD kupiłem w Play Germanos, otrzymałem stempel salonu z datą sprzedaży w oryginalnej książeczce gwarancyjnej, czyli gwarancja międzynarodowa obowiązuje w Polsce.
Na stronie 3 jest wpis:
"This Limited Warranty shall last for twenty-four (24) months from the date of original purchase for mobile devices, and twelve (12) months for accessories (whether included in the mobile device sales package or sold separately) other than the media (...) memory card ..."
Zadzwoniłem do salonu Play Germanos i potwierdzono, że na akcesoria do HTC Touch HD (z kartą pamięci włącznie!) mam 12 miesięcy.
« Ostatnia zmiana: Maj 21, 2009, 15:39:53 wysłana przez jarmor »