Mam cos podobnego we Wroclawiu skrecajac z Pilsudskiego w prawo w Grabiszynska. Na poczatku Grabiszynskiej chyba zawsze komunikat informuje mnie zebym zawrocil.
Głównym powodem jest zapewne brak narysowanego osobnego zjazdu. Wg programu jesteś chwilowo w polu i jeżeli obliczy sobie twoją przyszłą pozycję na podstawie opóźnień, to będziesz na drugiej nitce.
Niestety moja korekta mapy chyba nie została zaakceptowana .
To samo jest chyba w Igo8.
PS. Jeździj wolniej .
Pozniej sobie sprawdzilem zapis sladu (chociaz myslalem, ze slad, to rzeczywiste polozenie jakie mialo urzadzenie, a teraz widze, ze na niego rowniez nakladaja sie obliczenia AM) i rzeczywiscie na wiekszosci zakretow (szybszych
) moj slad wyglada smiesznie. Opoznienie powoduje, ze wg AM jade jeszcze prosto, a pozniej robi korekte w postaci takiej "S-ki" na sladzie, ktora oczywiscie w rzeczywistosci nie jechalem.
Najciekawsze w tym wszystkim jest to, ze wczesniej na Xperii, z wczesniejsza mapa, ktora jak rozumiem, tez nie miala narysowanego dodatkowego zjazdu i z podobnymi predkosciami
Nie mialem takich komunikatow. Czyzby tam GPS troche lepiej funkcjonowal? Same ustawienia GPS nigdy nie sa przeze mnie ruszane, wiec opoznienia byly standardowe, chyba ze i tu nastapily jakies zmiany w programie.