Beta2 AutoMapy 4.0 testy rozpoczęte

  • 919 Odpowiedzi
  • 146329 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline puniek

  • ******
  • 4617
  • Sprzęt: Samsung Galaxy S7 EDGE SM-G935F
Beta2 AutoMapy 4.0 testy rozpoczęte
« Odpowiedź #720 dnia: Luty 18, 2007, 23:48:07 »
Cytat: "piotr.lutynski"
ja mam łącxze 512 i od 17-ej nie moge ściągnąć... po wpisaniu adresu do przeglądarki mam klepsydrę i nioc więcej i nie widać w menagerze pobierania plików, że coś się sciąga choć w menagerze połączeń siecviowych lecą bity ale bez końca i nic się nie dzieje!!!!

Pozdrav


Problem rozwiązany: powodem problemów był Norton Internet Security....

Pozdrav
ISTQB Certified Tester

*

Dżeju

Beta2 AutoMapy 4.0 testy rozpoczęte
« Odpowiedź #721 dnia: Luty 19, 2007, 00:51:22 »
Cytat: "niezawodny"
Niestety nie śledzę wątku na bieżąco a widzę że postów jest już 35 stron... :terrified:  
Czy byłaby jakaś sznase na syntetyczny skrót w temacie spostrzeżeń, wniosków odnosnie AM 4.0???
I co jest z tą zakichaną mapą 4.0? Będzie czy nie? Ile można ściemniać? Więc jak te Betatesty; działa AM 4.0 czy nie? ;)


Według mnie, podkreślam Według mnie, warto poczekać na AM 4 jeśli chcemy mieć soft, który bedziemy mogli sobie w pełni skonfigurować (skala jazdy i jej zablokowanie podczas jazdy, ostrzeganie o POI, głośność zależnie od zadanej predkości, wyliczenia spalania, itp. itd.) według naszych widzi-misie  :D
W moim przypadku już Beta 2.2 chodziła praktycznie bez zastrzeżeń i już wówczas była jak dla mnie, o wiele bardziej funkcjonalna niż TT N6. Na przejechane ostatnio ok. 1.600 km jeden zwis  :(  ;)  (bawiłem sie ustawieniami programu podczas nawigacji - stojąc w korku oczywiście).
Trase wyznacza szybko i tak samo ją rekalkuluje, ostrzeżenia POI działają dobrze i ich ilość nie zamula nawigacji, pilot został dopracowany w porównaniu do AM 3, jest b.dobra funkcja minimalizacji pilota. Jest jeszcze jeden wielki plus, że AM przygotowuje sie do "umieszczenia" na mapach siatki kilometrów - to dla potrzeb CB, ale ile im to zajmie, to nie wiem i wole nie wiedzieć  ;)  Ja poczekam spokojnie na AM 4, gdyż ten soft spełnia moje oczekiwania, w odróżnieniu od konkurencji (no może iGO mogłoby mnie przekonać, ale jak dotąd sie nie udało)  :))

*

Offline ravel

  • *****
  • 1017
    • http://www.grom.org.pl
  • Sprzęt: FS Loox N560
Beta2 AutoMapy 4.0 testy rozpoczęte
« Odpowiedź #722 dnia: Luty 19, 2007, 00:58:43 »
Cytuj
Ja poczekam spokojnie na AM 4, gdyż ten soft spełnia moje oczekiwania, w odróżnieniu od konkurencji.


Jako legalny uzytkownik AM popieram to co wyzej napisal Dżeju , poczekajcie cierpliwie jeszcze troche a zobaczycie calkiem inny produkt AM powalajacy na kolana TomToma ,IGO i inne niedopracowane produkty.

*

Offline nocnyMarek

  • *****
  • 9913
  • Sprzęt: Palmax, viliv X70
Beta2 AutoMapy 4.0 testy rozpoczęte
« Odpowiedź #723 dnia: Luty 19, 2007, 01:06:27 »
Cytat: "ravel"
powalajacy na kolana ... niedopracowane produkty.

Wolałbym jednak, żeby powalał te dopracowane   ;)
AM3/4/5/6, DPN/D6, AP, N2/9, OM-free

*

Offline niezawodny

  • ****
  • 793
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: SG Note II, Nokia E52
Beta2 AutoMapy 4.0 testy rozpoczęte
« Odpowiedź #724 dnia: Luty 19, 2007, 01:20:09 »
Panowie - dla jasności; Ja jestem "wzorowym" klientem AM bo mam legalną wersję obecnego produktu i chwalę go sobie jeśli chodzi o ojczyzny łono a na dziki zachód mam soft imperialistyczny więc jest dobrze ;)
Ale pomyślałem że zagladnę tu kontrolnie żeby sprawdzić co słychać w temacie. Rozumiem że słychać dobrze tylko że dalej nie wiadomo co konkretnie słychać - kiedy to niby ma być do kupienia?
Każdy szanujący się producent podaje taką informację o spodziewanym rozpoczęciu dystrybucji. Gdybym wiedział że to będzie na bank do konca kwietnia to może wstrzymałbym się z zakupem nowego softu imperialistycznego bo jak wyczytałem szczegółowe mapy Europy też będą - czy ktoś to już testował? Czy na razie są to tzw. "niezobowiazujące zapowiedzi"???

*

Offline ravel

  • *****
  • 1017
    • http://www.grom.org.pl
  • Sprzęt: FS Loox N560
Beta2 AutoMapy 4.0 testy rozpoczęte
« Odpowiedź #725 dnia: Luty 19, 2007, 01:39:57 »
Nikt z betatesterow nie otrzymal pelnej mapy europy z wiadomych wzgledow,dopieszczenie produktu tym bardziej ze tworzonego zupelnie od podstaw tez musi potrwac , jesli jestes uzytkownikiem am wersja 3.9 to powiem tylko tyle ze nowa am4 to zupelnie cos innego , inny wyglad , inny silnik itp , mnogosc opcji dodatkowych o ktorych konkurencji sie nie snilo powali na kolana , wiecej zdradzic nie moge poki co nadal trwaja betatesty juz trzecie ale co nowsza betawersja to lepsza , stabilniejsza i z coraz to nowszymi rzeczami ...
I love AM ! ...  (mysle ze ona mnie tez love :) )

*

Offline fotomaster

  • **
  • 131
  • Sprzęt: iP 3G 16GB
Beta2 AutoMapy 4.0 testy rozpoczęte
« Odpowiedź #726 dnia: Luty 19, 2007, 09:53:34 »
Wrszcie po dluuugim czasie udalo mi sie znalezc pochlebe opinie na temat AM. Zawsze twierdzielem ze "dobre bo Polskie" tylko niestety wiekszosc ludzi zyje zaszlosciami gdzie byc moze istotnie nie zawsze co u nas produkowane bylo dobre. Na szczescie czasy sie zmieniaja a wraz z nimi nowa AM. Tez biore udzial w betatestach i moge smialo powiedziec ze WARTO bylo i warto jest poczekac jeszcze jakis czas. Nowa AM to zupelnie nowy produkt, nowy interface, dzisiatki opcji, w zasadzie mozna skonfigurowac co tylko dusza zapragnie. Opcja 3D, swietny pilot, do tego cala masa ustawien - np. mozna sobie ustawic suwakiem czy "trasa optymalna" jest bardziej krotka czy bardziej szybka! Na ekranie VGA mapa prezentuje sie wysmienicie! Szybkosc odswiezania ekranu i rekalkulacja trasy sa imponujace! AM RULEZ!

*

Offline radoskur

  • *****
  • 1921
    • http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=414522
Beta2 AutoMapy 4.0 testy rozpoczęte
« Odpowiedź #727 dnia: Luty 19, 2007, 10:58:44 »
Nie rozumiem czym sie tu podniecać - ja np. nie uważam AM4 jako produktu lepszego czy też powalajacego na kolana TT6 czy iGO - dla mnie AM4 jest PORÓWNYWALNA z tymi produktami (tzn. stoi na podobnym poziomie, pewne rzeczy ma lepiej niż konkurencja, inne rzeczy gorzej). Dla mnie obsługa palcem nadal nie jest możliwa - zgłaszałem im to za każdym razem aby pasek menu pod mapą podciagneli jeszcze o połowe do góry i lekko powiększyli ikonki, zabrało by to raptem 2-3mm ekranu pocketa a przejrzystośc mapy by na tym nie ucierpiała - no i oczywiście Ci co maja grubsze paluchy nie musieliby rysika używac. Irytuje mnie także to że nie ma tak prostej rzeczy jak przejście do menu nawigacji po tapnięciu obojetnie której cześci ekranu. O ile prostsze by było wyszukiwanie (coś jak a'la tomtom - pykasz w srodek ekranu i masz od razu funkcje nawiguj do - wpisujesz miasto ulice i nr - i jedziesz). Tak samo funkcja skasuj trasę podczas nawigacji powinna być dostępna po tapnięciu w ekran a w tym momencie jej nie ma (przynajmniej bylo tak jeszcze w wersji 2.1 bo 2.2 szczerze nie testowalem a 2.3 dopiero sciagam). Literki w menu wyszukiwania tez sa za male powinny byc takie kulfony jak w TT albo iGO. Brakuje mi tez zaawansowanego sterowania podswietleniem itp (tak zeby moc sobie samemu ustawic sile podswietlania itp.). Komunikaty glosowe w stosunku do wersji 3 wogole nie ulegly zmianie - nie chodzi mi tu o jakość tylko częstotliwośc ich powtarzania - wtedy kiedy trzeba mówi rzadko a kiedy nie trzeba powtarza manewr 4-5 razy - jakbym był tępy i nie rozumiał co do mnie mówi. Jak dla mnie komunikaty w TT6 czy Desti6 sa lepsze. Bądźmy szczerzy AM4 dokonała ogromny postep od wersji 3.9 ale do ideału wciąż wiele brakuje

*

Offline radoskur

  • *****
  • 1921
    • http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=414522
Beta2 AutoMapy 4.0 testy rozpoczęte
« Odpowiedź #728 dnia: Luty 19, 2007, 11:01:39 »
Nie rozumiem czym sie tu podniecać - ja np. nie uważam AM4 jako produktu lepszego czy też powalajacego na kolana TT6 czy iGO - dla mnie AM4 jest PORÓWNYWALNA z tymi produktami (tzn. stoi na podobnym poziomie, pewne rzeczy ma lepiej niż konkurencja, inne rzeczy gorzej). Dla mnie obsługa palcem nadal nie jest możliwa - zgłaszałem im to za każdym razem aby pasek menu pod mapą podciagneli jeszcze o połowe do góry i lekko powiększyli ikonki, zabrało by to raptem 2-3mm ekranu pocketa a przejrzystośc mapy by na tym nie ucierpiała - no i oczywiście Ci co maja grubsze paluchy nie musieliby rysika używac. Irytuje mnie także to że nie ma tak prostej rzeczy jak przejście do menu nawigacji po tapnięciu obojetnie której cześci ekranu. O ile prostsze by było wyszukiwanie (coś jak a'la tomtom - pykasz w srodek ekranu i masz od razu funkcje nawiguj do - wpisujesz miasto ulice i nr - i jedziesz). Tak samo funkcja skasuj trasę podczas nawigacji powinna być dostępna po tapnięciu w ekran a w tym momencie jej nie ma (przynajmniej bylo tak jeszcze w wersji 2.1 bo 2.2 szczerze nie testowalem a 2.3 dopiero sciagam). Literki w menu wyszukiwania tez sa za male powinny byc takie kulfony jak w TT albo iGO. Brakuje mi tez zaawansowanego sterowania podswietleniem itp (tak zeby moc sobie samemu ustawic sile podswietlania itp.). Komunikaty glosowe w stosunku do wersji 3 wogole nie ulegly zmianie - nie chodzi mi tu o jakość tylko częstotliwośc ich powtarzania - wtedy kiedy trzeba mówi rzadko a kiedy nie trzeba powtarza manewr 4-5 razy - jakbym był tępy i nie rozumiał co do mnie mówi. Jak dla mnie komunikaty w TT6 czy Desti6 sa lepsze. Bądźmy szczerzy AM4 dokonała ogromny postep od wersji 3.9 ale do ideału wciąż wiele brakuje

*

Offline radoskur

  • *****
  • 1921
    • http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=414522
Beta2 AutoMapy 4.0 testy rozpoczęte
« Odpowiedź #729 dnia: Luty 19, 2007, 11:02:30 »
Nie rozumiem czym sie tu podniecać - ja np. nie uważam AM4 jako produktu lepszego czy też powalajacego na kolana TT6 czy iGO - dla mnie AM4 jest PORÓWNYWALNA z tymi produktami (tzn. stoi na podobnym poziomie, pewne rzeczy ma lepiej niż konkurencja, inne rzeczy gorzej). Dla mnie obsługa palcem nadal nie jest możliwa - zgłaszałem im to za każdym razem aby pasek menu pod mapą podciagneli jeszcze o połowe do góry i lekko powiększyli ikonki, zabrało by to raptem 2-3mm ekranu pocketa a przejrzystośc mapy by na tym nie ucierpiała - no i oczywiście Ci co maja grubsze paluchy nie musieliby rysika używac. Irytuje mnie także to że nie ma tak prostej rzeczy jak przejście do menu nawigacji po tapnięciu obojetnie której cześci ekranu. O ile prostsze by było wyszukiwanie (coś jak a'la tomtom - pykasz w srodek ekranu i masz od razu funkcje nawiguj do - wpisujesz miasto ulice i nr - i jedziesz). Tak samo funkcja skasuj trasę podczas nawigacji powinna być dostępna po tapnięciu w ekran a w tym momencie jej nie ma (przynajmniej bylo tak jeszcze w wersji 2.1 bo 2.2 szczerze nie testowalem a 2.3 dopiero sciagam). Literki w menu wyszukiwania tez sa za male powinny byc takie kulfony jak w TT albo iGO. Brakuje mi tez zaawansowanego sterowania podswietleniem itp (tak zeby moc sobie samemu ustawic sile podswietlania itp.). Komunikaty glosowe w stosunku do wersji 3 wogole nie ulegly zmianie - nie chodzi mi tu o jakość tylko częstotliwośc ich powtarzania - wtedy kiedy trzeba mówi rzadko a kiedy nie trzeba powtarza manewr 4-5 razy - jakbym był tępy i nie rozumiał co do mnie mówi. Jak dla mnie komunikaty w TT6 czy Desti6 sa lepsze. Bądźmy szczerzy AM4 dokonała ogromny postep od wersji 3.9 ale do ideału wciąż wiele brakuje

*

Offline radoskur

  • *****
  • 1921
    • http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=414522
Beta2 AutoMapy 4.0 testy rozpoczęte
« Odpowiedź #730 dnia: Luty 19, 2007, 11:06:51 »
Nie rozumiem czym sie tu podniecać - ja np. nie uważam AM4 jako produktu lepszego czy też powalajacego na kolana TT6 czy iGO - dla mnie AM4 jest PORÓWNYWALNA z tymi produktami (tzn. stoi na podobnym poziomie, pewne rzeczy ma lepiej niż konkurencja, inne rzeczy gorzej). Dla mnie obsługa palcem nadal nie jest możliwa - zgłaszałem im to za każdym razem aby pasek menu pod mapą podciagneli jeszcze o połowe do góry i lekko powiększyli ikonki, zabrało by to raptem 2-3mm ekranu pocketa a przejrzystośc mapy by na tym nie ucierpiała - no i oczywiście Ci co maja grubsze paluchy nie musieliby rysika używac. Irytuje mnie także to że nie ma tak prostej rzeczy jak przejście do menu nawigacji po tapnięciu obojetnie której cześci ekranu. O ile prostsze by było wyszukiwanie (coś jak a'la tomtom - pykasz w srodek ekranu i masz od razu funkcje nawiguj do - wpisujesz miasto ulice i nr - i jedziesz). Tak samo funkcja skasuj trasę podczas nawigacji powinna być dostępna po tapnięciu w ekran a w tym momencie jej nie ma (przynajmniej bylo tak jeszcze w wersji 2.1 bo 2.2 szczerze nie testowalem a 2.3 dopiero sciagam). Literki w menu wyszukiwania tez sa za male powinny byc takie kulfony jak w TT albo iGO. Brakuje mi tez zaawansowanego sterowania podswietleniem itp (tak zeby moc sobie samemu ustawic sile podswietlania itp.). Komunikaty glosowe w stosunku do wersji 3 wogole nie ulegly zmianie - nie chodzi mi tu o jakość tylko częstotliwośc ich powtarzania - wtedy kiedy trzeba mówi rzadko a kiedy nie trzeba powtarza manewr 4-5 razy - jakbym był tępy i nie rozumiał co do mnie mówi. Jak dla mnie komunikaty w TT6 czy Desti6 sa lepsze. Bądźmy szczerzy AM4 dokonała ogromny postep od wersji 3.9 ale do ideału wciąż wiele brakuje

*

tramp

Beta2 AutoMapy 4.0 testy rozpoczęte
« Odpowiedź #731 dnia: Luty 19, 2007, 11:13:01 »
oto siła poczwórnej wypowiedzi :)))

*

Offline radoskur

  • *****
  • 1921
    • http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=414522
Beta2 AutoMapy 4.0 testy rozpoczęte
« Odpowiedź #732 dnia: Luty 19, 2007, 11:16:46 »
cos nie tak z netem mam :( przepraszam. Klikajac w wyslij pasek postępu caly czas był na środku - mysląłem że nie wysłałem więc wciskałem go kilka razy - i tak wyszło - proszę moderatorów o usunięcie tych kilku powtórzonych postw

*

Offline nocnyMarek

  • *****
  • 9913
  • Sprzęt: Palmax, viliv X70
Beta2 AutoMapy 4.0 testy rozpoczęte
« Odpowiedź #733 dnia: Luty 19, 2007, 11:52:25 »
Cytat: "radoskur"
Dla mnie obsługa palcem nadal nie jest możliwa - zgłaszałem im to za każdym razem aby pasek menu pod mapą podciagneli jeszcze o połowe do góry i lekko powiększyli ikonki, zabrało by to raptem 2-3mm ekranu pocketa a przejrzystośc mapy by na tym nie ucierpiała - no i oczywiście Ci co maja grubsze paluchy nie musieliby rysika używac.

Widać AM nie jest robiona pod indywidualne zamówienie  :P
3 mm w układzie poziomym to utrata niemal 10% powierzchni mapy!
Dla mnie wielkość paska menu jest w sam raz, bez problemu obsługuję
nawet kciukiem (opierając palec o dolną krawędź ekranu)
Masz większy mały palec niż mój kciuk? :surprised:

Cytat: "radoskur"
Irytuje mnie także to że nie ma tak prostej rzeczy jak przejście do menu nawigacji po tapnięciu obojetnie której cześci ekranu. O ile prostsze by było wyszukiwanie (coś jak a'la tomtom - pykasz w srodek ekranu i masz od razu funkcje nawiguj do - wpisujesz miasto ulice i nr - i jedziesz).

Kłania się przyzwyczajenie do TT, ja wolę mieć możliwość przeglądania mapy bezpośrednio z widoku mapy, nie będąc zmuszanym do przechodzenia
przez menu/przewiń /przeglądaj jak w TT. Tych opcji nie da się pogodzić,
zawsze któryś z nas będzie niezadowolony

Cytat: "radoskur"
Tak samo funkcja skasuj trasę podczas nawigacji powinna być dostępna po tapnięciu w ekran a w tym momencie jej nie ma (przynajmniej bylo tak jeszcze w wersji 2.1 bo 2.2 szczerze nie testowalem a 2.3 dopiero sciagam).

Jak to nie ma? Zawsze była i jest i to szybciej osiągalna niż w TT
- do skasowania trasy wystarczą 2 dotknięcia ekranu, a w TT aż 4.

Cytat: "radoskur"
Komunikaty glosowe w stosunku do wersji 3 wogole nie ulegly zmianie ... kiedy nie trzeba powtarza manewr 4-5 razy

Hę? :huh:
O manewrze informuje 2x,  przy większej prędkości (definiowalnej od  70 do 140)
dodaje trzeci komunikat. Chyba, że masz tak wielki samochód, ze słyszysz echo :D
AM3/4/5/6, DPN/D6, AP, N2/9, OM-free

*

Dżeju

Beta2 AutoMapy 4.0 testy rozpoczęte
« Odpowiedź #734 dnia: Luty 19, 2007, 12:38:45 »
Cytat: "radoskur"
Nie rozumiem czym sie tu podniecać - ja np. nie uważam AM4 jako produktu lepszego czy też powalajacego na kolana TT6 czy iGO - dla mnie AM4 jest PORÓWNYWALNA z tymi produktami (tzn. stoi na podobnym poziomie, pewne rzeczy ma lepiej niż konkurencja, inne rzeczy gorzej). ....


 :terrified:  :terrified:

Jako legalny użytkownik TT N6, śmiem twierdzić, że TT N6 przy AM 4 to ubogi krewny i basta. Sam stwierdziłeś, że Bety 2.2 nawet nie testowałeś, to jak możesz sie wypowiadać w pełni  :S  na temat tego softu, ja osobiście bym sie nie odważył.

*

Offline baritone

  • *
  • 98
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Asus A636
Beta2 AutoMapy 4.0 testy rozpoczęte
« Odpowiedź #735 dnia: Luty 19, 2007, 12:39:27 »
na moim A636 AM 4.2 zawieszała się natychmiast po uruchomieniu i nic... próbowałem różnych sztuczek i nic... oczywiście wysłałem swój problem... teraz przysłano mi link do 4.3. zainstalowałem o dziwo po uruchomieniu nie zawiesił się... zacząłem się bawić ustawieniami, jako, że działo się to wczoraj w nocy to w domu, póki co na sucho bez uruchomienia gps... pomyślałem super... wszystko hula... porpawiono menu ustawienia - szczególnie umieszczając więcej opcji pod jedną ikonką... jakież było moje szczęście, że w końcu... aż tu nagle... kliknąłem na ustawienia KOMUNIKATY... i cisza... zwis... reset, od nowa... to samo... z włączony gps, z wyłączonym... nie mogę wejść w ustawienia komunikatów... niestety... czyli jednak nie do końca wszystko gra, a zapowiadało się już prawie prawie...
A czy będzie kiedyś!! tak że, wszystko ale to absolutnie wszystko będzie hulało jak trzeba?? chyba Asus 636 to nie jakieś mało popularne urządzenie do nawigacji?? a jednak zawsze coś... kurcze :(

*

Offline baritone

  • *
  • 98
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Asus A636
Beta2 AutoMapy 4.0 testy rozpoczęte
« Odpowiedź #736 dnia: Luty 19, 2007, 12:40:23 »
na moim A636 AM 4.2 zawieszała się natychmiast po uruchomieniu i nic... próbowałem różnych sztuczek i nic... oczywiście wysłałem swój problem... teraz przysłano mi link do 4.3. zainstalowałem o dziwo po uruchomieniu nie zawiesił się... zacząłem się bawić ustawieniami, jako, że działo się to wczoraj w nocy to w domu, póki co na sucho bez uruchomienia gps... pomyślałem super... wszystko hula... porpawiono menu ustawienia - szczególnie umieszczając więcej opcji pod jedną ikonką... jakież było moje szczęście, że w końcu... aż tu nagle... kliknąłem na ustawienia KOMUNIKATY... i cisza... zwis... reset, od nowa... to samo... z włączony gps, z wyłączonym... nie mogę wejść w ustawienia komunikatów... niestety... czyli jednak nie do końca wszystko gra, a zapowiadało się już prawie prawie...
A czy będzie kiedyś!! tak że, wszystko ale to absolutnie wszystko będzie hulało jak trzeba?? chyba Asus 636 to nie jakieś mało popularne urządzenie do nawigacji?? a jednak zawsze coś... kurcze :(

*

Offline fotomaster

  • **
  • 131
  • Sprzęt: iP 3G 16GB
Beta2 AutoMapy 4.0 testy rozpoczęte
« Odpowiedź #737 dnia: Luty 19, 2007, 13:20:52 »
AM oprocz mnostwa funkcji ma w porowniau do innych nierodzimych aplikacji  kolejna ogromna zalete, o ktroej nikt tu nie wspomnial - a mianowicie -  najdokladniejsze i najczesciej aktualizowane mapy...

*

Offline edmun

  • ****
  • 933
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zdjęcia ślubne, Fotografia ślubna
  • Sprzęt: SGH-I780
Beta2 AutoMapy 4.0 testy rozpoczęte
« Odpowiedź #738 dnia: Luty 19, 2007, 13:37:56 »
panowie. dzisiaj wracam do testów am4betaxx (bo ja juz nie zliczam ktora to juz wersja sie pojawila). wczoraj odebralem maile od supportu ze nowa wersja juz jest do pobrania, w takim razie pobieram. mam nadzieje ze zniknelo juz magiczne "Spalanie paliwa" w trybie trasy "Piesza" :D

Ale nie o to przecioez chodzi. Do testow marsz!
SGH-I780 + Heineken78 Marvel Dream WM 6.5.3 96dpi
HTC ONE S
TTI TCB-880 + Sirio ML145
Alhambra TDI

*

Jinks

Beta2 AutoMapy 4.0 testy rozpoczęte
« Odpowiedź #739 dnia: Luty 19, 2007, 13:53:35 »
Cytuj
"Spalanie paliwa" w trybie trasy "Piesza"  

Nie wiem o co ci chodzi. :)  Przeciez to niezwykle przydatne. Tylko o jakim paliwie mowa. Może to spalanie w litrach piwa na 100 km?? :))
Może zamiast spalania paliwa damy licznik kalorii,jak na rowerkach treningowych?? :))

Beta2 AutoMapy 4.0 testy rozpoczęte
« Odpowiedź #740 dnia: Luty 19, 2007, 14:53:34 »
Może ktoś mi powiedzieć czy tylko u Was pobieranie Bety trawało tak długo :) ? Leci mi max. 5kb/s. Troszke przesada, dostałem właśnie zaproszenie do testowania Bety 3.

*

Dżeju

Beta2 AutoMapy 4.0 testy rozpoczęte
« Odpowiedź #741 dnia: Luty 19, 2007, 15:20:46 »
Ściągało sie ok. 9 min (ściągałem całą Bete - ok. 370 M), tak wiec normalnie, ale ktoś wyżej piszący, miał także problemy i jakoś je rozwiązał - poczytaj ok. strony 35-36.

Beta2 AutoMapy 4.0 testy rozpoczęte
« Odpowiedź #742 dnia: Luty 19, 2007, 15:34:29 »
Już rozwiązałem koledzy, w FireFoxie mi sciagalo jakos wolno, około 5kb/s. W IE sciaga bardzo szybko, tak jak to moje łącze powinno ściągać, czyli koło 300kb/s w dzień. Słuchajcie mam pytanko, czy Beta nadaje się do jazdy do niemiec czy zawiedzie mnie narazie :) ? Jest awaryjna? Czytałem ostatnio ten wątek w całości wszystkie strony ale zapomniałem wszystko :) Jezdze po czesci do niemiec i chciałbym ją wybróbować, hmm... warto bete postawić na wysokości wyzwania? Jak myślicie?

*

Offline Qbik

  • *****
  • 1495
  • Płeć: Mężczyzna
    • www.wikaro.pl
Beta2 AutoMapy 4.0 testy rozpoczęte
« Odpowiedź #743 dnia: Luty 19, 2007, 15:45:47 »
spr to się przekonasz

Ktoś już zrobił traskę na zachód i chyba tylko kilka drobnych błędów z racji aktualności map ;)

ja od jakiegoś czasu z bety korzystam zamiast 3 i problemów nie ma :)
axim x51v LennySh_Football WM6.1 L10 & iPhone 3G 16GB z 2.2.1 na pokładzie + BT-359 + 4gb SDHC & CF + AM 5.xx EU
http://www.pdaclub.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=6656

*

Offline radoskur

  • *****
  • 1921
    • http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=414522
Beta2 AutoMapy 4.0 testy rozpoczęte
« Odpowiedź #744 dnia: Luty 19, 2007, 16:17:29 »
@nocny_m

W poziomie pasek menu mogli by podać z boku po lewej lub prawej stronie – i uwierz mi na pewno by 10% wtedy nie zabrało.

Wcale mi się nie kłania przyzwyczajenie do TT. Pisze opierajšc się o dwuletnia sprzedaż rozmaitych nawigacji. Uwierz mi 80% klientów z PDA spotyka się w życiu po raz pierwszy. Tłumaczenie działania tomtom czy i-GO zajmuje mi 2 minuty – automapy kilka dni (Destinatora 50 letni facet szybciej załapie). Automapa swoim interfejsem trafia w gusta DOŒWIADCZONYCH użytkowników pocketów a nie laików, którzy szukajš czegos mało skomplikowanego. Każdy ma swoje zdanie – ja uważam że AutoMapa jest trudniejsza w obsłudze i tu chyba wielu się ze mnš zgodzi.

PS. Tak jest dostepnš po dwóch „tapnięciach” w tš małš ikonkę na pasku pod mapš – nie wiem czy łatwo jest w to wcelować podczas jazdy KCIUKIEM jak to opisałeœ. Skoro tak – to tylko Tobie precyzji pogratulować. Teraz postaw się na miejscu pana pod 60-tkę z okularami i zrób to samo – w TT mimo czterech kliknięć zrobisz to bez problemu bo jest PRZEJRZYŒCIE a nie napakowane jedno przy drugim.

PrzejedŸ się po Zielonej górze i okolicach – praktycznie same ronda – naprawdę zbliżajšc się do ronda ze 4-5 razy powtórzy. Fakt może będšc gdzieœ na drugim końcu Polski w całkowicie nieznanym miejscu może te 4-5 powtórzeń jest pomocne dla niektórych – dla mnie jak pisałem wczeœniej irytujace.

@Dżeju

Dziœ zainstaluję 2.3 i pojeżdżę do końca tygodnia ale wštpię żeby cokolwiek z moich uwag zmienili.


Poglšdu swojego nie zmienię – nadal uważam że Automapa nie jest rewelacyjna. Jest dobra ale niczym się nie wywyższa ponad TT czy iGO.

EOT

*

Dżeju

Beta2 AutoMapy 4.0 testy rozpoczęte
« Odpowiedź #745 dnia: Luty 19, 2007, 16:37:14 »
Cytat: "radoskur"


(...) Jest dobra ale niczym się nie wywyższa ponad TT czy iGO.

EOT


To co powiedziałeś o tym, że obsługe TT tłumaczysz w 2 min. to trafiłeś w sedno, dlatego ja też dla starszych osób polecam TT  ;)

Zaś co do AM, to ona jednym, ale za to dla mnie prawie że, najważniejszym elementem przewyższa TT, to jest tym, iż w AM ustalam skale jazdy taką, jaką ja sobie życze, a nie robi za mnie to program  :D

*

Offline Dinek69

  • 27
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Eten G500, HTC Touch Pro
Beta2 AutoMapy 4.0 testy rozpoczęte
« Odpowiedź #746 dnia: Luty 19, 2007, 16:44:21 »
Cytuj
Poglšdu swojego nie zmienię – nadal uważam że Automapa nie jest rewelacyjna. Jest dobra ale niczym się nie wywyższa ponad TT czy iGO.

Dokładnością map w Polsce się wyróżnia. TT 6.0 się nie umywa pod tym względem (sprawdzone wielokrotnie w kraju, głównie Warszawa i Zakopane, ale i trasy na Wrocław i Łódź oraz okolice). Za to interfejs użytkownika bardziej w TT do mnie przemawia.

Pozdr.
______________________
Eten G500=>HTC Touch Pro

*

Offline radoskur

  • *****
  • 1921
    • http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=414522
Beta2 AutoMapy 4.0 testy rozpoczęte
« Odpowiedź #747 dnia: Luty 19, 2007, 17:44:47 »
O instalacji z karty SD pewnie też zapomną. Wyobrazcie sobie sytuacje że PDA wam się wysypuje na wakacjach i trzeba wgrac automapę... no i kaplica - wiem ze zaraz się znajdą głosy że i tak trzeba TT rejestrować przez internet tak jak automapę - ale TT mozna zrejestrować przez Wi-fi a internet radiowy na wakacjach zawsze gdzies sie znajdzie czy też poda się z telefonu komórkowego przez Bluetooth - w AM 4 też to powinno być

*

Offline stafid

  • ***
  • 445
  • Płeć: Mężczyzna
  • o drogę nie pytam
    • Perfect
  • Sprzęt: Asus 636N, AM EU
Beta2 AutoMapy 4.0 testy rozpoczęte
« Odpowiedź #748 dnia: Luty 19, 2007, 18:43:25 »
nareszcie przylazło moje AM4B2.3 ciągnę i zasysam ele wolno idzie ... jutro sprawdzanka do Augustowa heja

*

Offline puniek

  • ******
  • 4617
  • Sprzęt: Samsung Galaxy S7 EDGE SM-G935F
Beta2 AutoMapy 4.0 testy rozpoczęte
« Odpowiedź #749 dnia: Luty 19, 2007, 19:06:13 »
Ponieważ mam chwilowo problem ze zgłaszaniem błędów bo dostałem druga licencję i ta coś nie pasuje do formularza zgłaszania błędów (a pierwsza stała się bezużyteczna bo w serwisie wymienili mi płytę główną).... mam prośbę o sprawdzenie błędu (ver. 2.3):
1) spróbujcie dodać POI nie poprzez  wczytanbie pliku ale przez import.... mi dochodzi 50% i proces importu przerywa się.

Czy może to ktoś sprawdzić?

Pozdrawiam
ISTQB Certified Tester