Dla mnie obsługa palcem nadal nie jest możliwa - zgłaszałem im to za każdym razem aby pasek menu pod mapą podciagneli jeszcze o połowe do góry i lekko powiększyli ikonki, zabrało by to raptem 2-3mm ekranu pocketa a przejrzystośc mapy by na tym nie ucierpiała - no i oczywiście Ci co maja grubsze paluchy nie musieliby rysika używac.
Widać AM nie jest robiona pod indywidualne zamówienie

3 mm w układzie poziomym to utrata niemal 10% powierzchni mapy!
Dla mnie wielkość paska menu jest w sam raz, bez problemu obsługuję
nawet kciukiem (opierając palec o dolną krawędź ekranu)
Masz większy mały palec niż mój kciuk?
Irytuje mnie także to że nie ma tak prostej rzeczy jak przejście do menu nawigacji po tapnięciu obojetnie której cześci ekranu. O ile prostsze by było wyszukiwanie (coś jak a'la tomtom - pykasz w srodek ekranu i masz od razu funkcje nawiguj do - wpisujesz miasto ulice i nr - i jedziesz).
Kłania się przyzwyczajenie do TT, ja wolę mieć możliwość przeglądania mapy bezpośrednio z widoku mapy, nie będąc zmuszanym do przechodzenia
przez menu/przewiń /przeglądaj jak w TT. Tych opcji nie da się pogodzić,
zawsze któryś z nas będzie niezadowolony
Tak samo funkcja skasuj trasę podczas nawigacji powinna być dostępna po tapnięciu w ekran a w tym momencie jej nie ma (przynajmniej bylo tak jeszcze w wersji 2.1 bo 2.2 szczerze nie testowalem a 2.3 dopiero sciagam).
Jak to nie ma? Zawsze była i jest i to szybciej osiągalna niż w TT
- do skasowania trasy wystarczą 2 dotknięcia ekranu, a w TT aż 4.
Komunikaty glosowe w stosunku do wersji 3 wogole nie ulegly zmianie ... kiedy nie trzeba powtarza manewr 4-5 razy
Hę?
O manewrze informuje 2x, przy większej prędkości (definiowalnej od 70 do 140)
dodaje trzeci komunikat. Chyba, że masz tak wielki samochód, ze słyszysz echo
