Ja też mogę się dopisać do listy "jeleni".
Zakupiłem na 90 dni bubla, który na moim HTC One S ( android 4.0.4) nie działa.
Wczoraj testowałem zachowanie na moim telefonie i telefonie syna ( Samsung) - u niego zero problemów, u mnie kłopoty ze startem nawigowania i brak przeliczania trasy.
Błąd w rozumowaniu polegał na tym iż zaufałem firmie - skoro sprzedaje wersję beta, to znaczy iż jest na tyle dopracowana , że mogą się przytrafić co najwyżej drobne błędy. Na ich stronie jest napisane , że nie obsługuje tylko Androida 4.1, a jak widać na moim przykładzie nie jest to prawda.
Jestem przed wyjazdem urlopowym i chciałem zabrać ze sobą tylko telefon. A tak "muszę się przeprosić" z moim Auro.
Dziś do nich zadzwoniłem i dowiedziałem się że muszę czekać na odpowiedź na maila ( po co jest ta pomoc telefoniczna

), a godzinę temu, w odpowiedzi na maila dostałem" dziękujemy za zgłoszenie, przeprowadzimy weryfikację" - czyli tak jak pisałi poprzednicy- za moje pieniądze AM przeprowadza sobie testy.
Ale ze mnie frajer.