Koledzy ! Cały czas odnoszę wrażenie że zapominacie że mamy tu betę. Coś nie działa ok znaleźliśmy błąd bety -zgłaszamy ,ale pisanie o porażce to .... to.... to porażka 
Witam...
Rozumiem doskonale, co znaczy v.BETA... To program zakończony, przeznaczony do testów celem wykrycia i skorygowania drobnych błędów, ale jeżeli w wersji "rewolucyjnej" zmienia się dobre na "lepsze" (czyt. gorsze) to nie ma nic wspólnego z BETA... Przykład - proszę bardzo... nawet dwa :
1) W info o zmianach w nowej wersji jest napisane :
71 tys. dokładnych adresów punktowych (łącznie 2.7 mln)
ale nie napisano ile zniknęło...
Miejscowość wcale niemała - Koziegłowy/śląskie/myszkowski/ ul 3-go Maja - w poprzednich wersjach była przynajmniej sama ulica z możliwością wyboru skrzyżowania... teraz jest, ale w sąsiednich miejscowościach (Siedlec Duży, Wojsławice) więc jeśli ktoś chciałby dojechać na w/w ulicę w w/w miejscowości wyląduje na ulicy o tej samej nazwie w miejscowości oddalonej od Koziegłów o ok 3 i 7km... "Nieźle" jak na polskiego wydawcę map... Nadmienię, ze TomTom, iGO8, SygicDrive (mapy z 2008r) prowadzą pd sam dom z numerkiem... Sygic dodatkowo informuje ..."Twój cel jest po lewej/prawej stronie"...
2) Opcja "Samochód ciężarowy" (ciągnik z naczepą... parametry wpisane) w Częstochowie... Start - ul Tartakowa 28 / Koniec - Warszawa ul. Puławska(cała)... Zamiast prowadzić Tartakowa>>>Kiedrzyńska>>>Kawia>>> Warszawska>>>na rondzie Trzech Krzyży w lewo, w Jana Pawła II do Jedynki (trasa prosta, bez kombinacji), to prowadzi mnie do Jana Pawła II w prawo i każe zawrócić na skrzyżowaniu z Dąbrowskiego... Współczuję Mobilkowi, który by musiał ten manewr wykonać z pasa do skrętu w lewo jadąc z naczepą... ja bym się chyba rozpłakał.... albo łamiąc przepisy zawijał z ze środkowego pasa.
No ale dla AM trasa dla ciężarówek nie zawsze znaczy prosta. Pogratulować inwencji twórczej....
Nigdy nie byłem zwolennikiem AM, ale widzę, ze zamiast poprawiać sieć dróg i ulic, próbują - powtarzam - próbują poprawić wygląd... ale daleko im do czołówki...
Zamiast zaśmiecać ekran zbędnymi i często niezgodnymi z rzeczywistością informacjami mogli by położyć nacisk na rzetelną aktualizację sieci dróg i adresów oraz algorytmów wyliczania trasy żeby nie prowadziła w miejsca (szczególnie kierowców ciężarówek) gdzie następny manewr jest niemożliwy, bez łamania przepisów... Normalny kierowca obserwuje drogę i czyta znaki na niej. Czy pokazanie ograniczenia prędkości, czy symbolu terenu zabudowanego zmieni mentalność
"innych kierowców" i nagle zaczną jeździć zgodnie z przepisami ?
Jak znam życie w wersji finalnej nie będzie wielkich różnic w porównaniu z BETA...
Pozdrowionka...