Tu był zupełnie niepotrzebny, długaśny cytat. nM.
tzn faktycznie przerwy w trasie zredukowałem do 2 min co 180 min (teraz podniosłem na 15 minut co 180 min, bo tak to mniej więcej u mnie wygląda) i trochę podniosłem prędkości, zwłaszcza na autostradzie na 160 km/h (ale to chyba wynikało z niezrozumienia tej funkcji, bo ja to rozumiałem na pocżątku jako prędkość maksymalna na danym typie drogi. I znowu kłania się, że AM daje nowe funkcje i się kurna domyślaj reszty sam

Czy nie można było napisać przy każdej drodze słowo średnia prędkość, a nie tylko prędkość. Ja to akurat zrozumiałem źle

No nic teraz przywróciłem wartości domyślne, postoje dałem tak jak napisałem na początku i włączyłem dodatkowo traffic i faktycznie trasa wyszła ponad 5 godzin i to już jest realny czas przejazdu z Krakowa do Warszawy przez trasę A4. Dzięki kolego za pomoc. Za kilka dni ruszam do Torunia, zobaczę jak to się sprawdzi.
z ostatniej chwili 
: zrobiłem godzinę temu test trasy dokładnie 10 km z Ursynowa do Piaseczna i po zmianie ustawień zgodnie z Twoimi Marku uwagami czas dotarcia w jedną stronę zgodził się uwaga co do minuty z tym wyliczonym na starcie, droga powrotna różniła się tylko 1 minutą

Ciekawe jak wypadnie test na trasie Warszawa - Toruń - Warszawa. Jak zmieszczę się w 30-40 minutach to uznam, że jest super, oczywiście przy założeniu, że nie będzie na trasie nieprzewidzianej blokady i kilometrowych korków.
