AutoMapa 5.5. - Testy rozpoczęte

  • 354 Odpowiedzi
  • 108018 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline Moi (Adam Kubicki)

  • ******
  • 6498
  • Płeć: Mężczyzna
    • Moje linki do stron o GPS (i nie tylko)
  • Sprzęt: SGS2, iP3GS, Lumia 800, Note 3
Odp: AutoMapa 5.5. - Testy rozpoczęte
« Odpowiedź #180 dnia: Marzec 20, 2009, 22:30:03 »
...
Nie bardzo wiem, jaką konkluzję wyprowadzasz ze swoich przemyśleń?

Dla mnie problemem jest to, że np. nie wiadomo (ja nie wiem) jakie są priorytety strategiczne AutoMapy.
Jaki jest procent userów korzystających wyłącznie z map PL? Jeśli 80% i więcej, to nie spodziewałbym się szybko funkcjonalności TMC. Skoro jej implementacja w Polsce nie jest w przewidywalnym czasie możliwa/zasadna.
Z drugiej strony, nie sądzę, żeby AM nad tym w ogóle nie pracowała i nie miała już jakichś "szymeli" pod TMC przygotowanych. Do zaimplementowania "na szybko". Coś tam wszak dłubie GDDKiA z Polskim Radiem przy systemie TMC. Choć projekt wydaje się bardziej tajny, niż cała ta tarcza antyrakietowa. I, w przeciwieństwie do sejmowych komisji śledczych, żadnych przecieków z projektu.

Jeśli chodzi o alternatywne metody radzenia sobie z korkami, zdarzeniami na drodze i czasowymi blokadami dróg, to rozwiązania są chyba trzy. Możliwe do stosowania współbieżnie.
Pierwsze - routing oparty na danych statystycznych o średnich prędkościach osiąganych historycznie przez userów, czyli analog np. IQ Routes w TomTomie czy Community Traffic z NaviExpercie. I to ma być AM Traffic.
Drugie, to okresowa synchronizacja z serwerem zawierającym dane o aktualnych utrudnieniach na drodze, via PC lub GPRS, czyli analog TomTom Traffic. I to jest MiploTraffic.
Trzecia, to kontakt on-line (via G3-G4) z takim serwerem, z którego pobierane w czasie jazdy informacje powodują ewentualny, automatyczny re-routing aktualnie pokonywanej trasy. Ta funkcjonalność też była bodaj wykorzystywana w TomTom Traffic. Sam nie miałem możliwości jej używania, bo koszty (abonament + roaming GPRS) wydawały mi się zbyt wysokie, jak na spodziewane efekty.
Czy AM wdroży to trzecie rozwiązanie? Sam jestem ciekaw. To już byłoby przybliżenie do funkcjonalności TMC/TPEG.
Inne pomysły na kwestię unikania utrudnień na drodze nie przychodzą mi do głowy. Przy obecnym stanie technologii.
Odrębną kwestią jest ewentualne zgłaszanie zdarzeń (on- czy off-line) przez userów.

Nie można wnosić pretensji o to, że ciągle podnoszone są kwestie problemów ze zbieraniem informacji niezbędnych do funkcjonowania różnych trafficów i TMC. Przecież to jeden z głównych kluczy do prawidłowego działania hipotetycznej "nawigacji bez korków". Ich prawidłowe wykorzystanie w aplikacji nawigacyjnej jest w/g mnie problemem prostszym. Szczególnie w Polsce, gdzie ze zbieraniem danych jest bardzo źle. I nie widać światełka w tunelu.

*

Offline Darkph

  • ***
  • 493
Odp: AutoMapa 5.5. - Testy rozpoczęte
« Odpowiedź #181 dnia: Marzec 20, 2009, 22:48:26 »

TMC jest już dziś traktowany jako technologia odchodząca do lamusa (jednokierunkowa transmisja), zmiany mnogą nastąpić znacznie szybciej niż się spodziewasz.
Mam prośbę czy mógłbyś podać źródła - gdzie można o tym poczytać ?

*

Offline yossarian-67

  • **
  • 174
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: PNA NAVROAD 430BT, HTC HD2, TT GO LIVE 1000
Odp: AutoMapa 5.5. - Testy rozpoczęte
« Odpowiedź #182 dnia: Marzec 20, 2009, 22:52:24 »
...
Nie bardzo wiem, jaką konkluzję wyprowadzasz ze swoich przemyśleń?
Dla mnie jest jedna konkluzja, niech będzie to co się sprawdziło (a przynajmniej funkcjonuje) w Europie. Ale to jest tylko moja konkluzja, każdy ma swoją wizję.
Boje się że może to być dylemat Szkota - "nie kupię aparatu cyfrowego, bo już niedługo pokażę się nowy model i będę miał przestarzały" - można tak czekać bez końca. Szkoda tylko że tracimy czas, a świat ucieka.

*

Offline Moi (Adam Kubicki)

  • ******
  • 6498
  • Płeć: Mężczyzna
    • Moje linki do stron o GPS (i nie tylko)
  • Sprzęt: SGS2, iP3GS, Lumia 800, Note 3
Odp: AutoMapa 5.5. - Testy rozpoczęte
« Odpowiedź #183 dnia: Marzec 20, 2009, 23:09:01 »
Dla mnie jest jedna konkluzja, niech będzie to co się sprawdziło (a przynajmniej funkcjonuje) w Europie.
Znaczy się, konkretnie, TMC? W Polsce?
Oczywiście, że AM na Europę już dawno powinna korzystać z tej funkcjonalności. Ale w Polsce? Completely useless...

*

Offline iceneon

  • ****
  • 995
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: AutoMapa 5.5. - Testy rozpoczęte
« Odpowiedź #184 dnia: Marzec 20, 2009, 23:09:40 »

TMC jest już dziś traktowany jako technologia odchodząca do lamusa (jednokierunkowa transmisja), zmiany mnogą nastąpić znacznie szybciej niż się spodziewasz.
Mam prośbę czy mógłbyś podać źródła - gdzie można o tym poczytać ?

Też mnie to interesuje. Ciekawe, że w Polsce jeszcze tego nie ma, a już do lamusa odchodzi, hmm...

*

Offline Moi (Adam Kubicki)

  • ******
  • 6498
  • Płeć: Mężczyzna
    • Moje linki do stron o GPS (i nie tylko)
  • Sprzęt: SGS2, iP3GS, Lumia 800, Note 3
Odp: AutoMapa 5.5. - Testy rozpoczęte
« Odpowiedź #185 dnia: Marzec 20, 2009, 23:51:21 »
TMC jest już dziś traktowany jako technologia odchodząca do lamusa (jednokierunkowa transmisja), zmiany mnogą nastąpić znacznie szybciej niż się spodziewasz.
Mam prośbę czy mógłbyś podać źródła - gdzie można o tym poczytać ?
Też mnie to interesuje. Ciekawe, że w Polsce jeszcze tego nie ma, a już do lamusa odchodzi, hmm...

Póki co, nie wymyślono jeszcze nic bardziej użytecznego i skutecznego od TMC, z wyraźnym ostatnio naciskiem na migrację w kierunku standardu TPEG.
Kwestia sposobu rozsiewu komunikatów, to już sprawa czysto techniczna.
Mówię o globalnych rozwiązaniach.
Inne patenty, jak np. japoński VICS, chiński RTlink, amerykański SDARS są de facto nieco inną albo tylko lokalnie odmienną implementacją tego samego pomysłu.
Także mobile-info, czyli europejskie wcielenie SDARSa.

Faktem jednak jest, że postęp technologiczny jest kosmiczny (ładny rym). G4, DAB i inne bajery mogą nas rychło zaskoczyć nowymi rozwiązaniami.

*

Offline jetsf

  • ***
  • 365
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Omnia 2,WM6.5, AM6.12.EU, BT-Q1000XT, GS2 ws 4.0.4
Odp: AutoMapa 5.5. - Testy rozpoczęte
« Odpowiedź #186 dnia: Marzec 21, 2009, 00:27:47 »
Miałem spokojnie poczekać na 5.5, ale ciekawość zwyciężyła.

Może ktoś sprawdzić czy w rejonie współrzędnych N 49 46'43.67  E 20 49'12.72  w nowej wersji poprawiła się siatka dróg ?
Z przykrością zauważyłem, że w stosunku do mapy Navteq mapa z AM 5.3 to prawie pustynia.

*

Offline Dolek

  • *****
  • 2023
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Waze znakomicie się sprawuje
Odp: AutoMapa 5.5. - Testy rozpoczęte
« Odpowiedź #187 dnia: Marzec 21, 2009, 10:35:10 »
Miałem spokojnie poczekać na 5.5, ale ciekawość zwyciężyła.

Może ktoś sprawdzić czy w rejonie współrzędnych N 49 46'43.67  E 20 49'12.72  w nowej wersji poprawiła się siatka dróg ?
Z przykrością zauważyłem, że w stosunku do mapy Navteq mapa z AM 5.3 to prawie pustynia.


Chyba bez zmian.
Pokazałeś zrzut w większej skali i w 5.5 wygląda tak samo.
Po maksymalnym zbliżeniu pojawia się kilka lokalnych dróżek, np. w okolicy miejscowości Łazy. Ale do miejscowości Jamna nadal nie dojedziemy  :-?

*

Offline radoskur

  • *****
  • 1921
    • http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=414522
Odp: AutoMapa 5.5. - Testy rozpoczęte
« Odpowiedź #188 dnia: Marzec 21, 2009, 11:35:17 »
Na chwilę obecną Navteq ma dane potrzebne do wprowadzenia TMC, asystenta pasa ruchu więc te 2 opcje mogłyby bez większego problemu dodać do Automapy, tylko z drugiej strony sprzęt. Znając problemy TMC z iGO na PDA i PNA to problemem raczej jest kompatyilność z różnymi urządzeniami  :E (dlatego TMC najlepiej sprawdza się na rozwiązaniach "na wyłączność" np Navigon, Tomtom. Garmin)

*

Offline nocnyMarek

  • *****
  • 9913
  • Sprzęt: Palmax, viliv X70
Odp: AutoMapa 5.5. - Testy rozpoczęte
« Odpowiedź #189 dnia: Marzec 21, 2009, 12:11:06 »
Cytat: jetsf
Z przykrością zauważyłem, że w stosunku do mapy Navteq mapa z AM 5.3 to prawie pustynia.

No cóż, zacytuję za zakliczyńskim serwisem internetowym:
Jamna leży na uboczu życia: z dala od głównych szlaków, w głębokich lasach... .
Zamieszkuje ją 95 stałych mieszkańców, rozsianych na obszarze ponad 16 km2!


Nie wiem która z tych wymienionych map jest w tym rejonie lepsza.
Navteq oferuje aż 5 dróg dojazdu ale tylko jedna z nich jest asfaltowa, AM nie oferuje żadnej.
Prawidłowo do Jamny poprowadzi za to GPMapa.
Z pewnością ten przykład zadaje kłam reklamie mówiacej, że AM prowadzi do każdej miejscowości w Polsce.
Do Jamny prowadzi droga asfaltowa, a na mapie AM nie ma żadnej, nawet oznaczonej jako gruntowa.
AM3/4/5/6, DPN/D6, AP, N2/9, OM-free

*

Offline potas7

  • **
  • 206
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: OMNIA 2
Odp: AutoMapa 5.5. - Testy rozpoczęte
« Odpowiedź #190 dnia: Marzec 21, 2009, 13:13:11 »
No dalej AutoMApowicze z Jamny wysyłajta ślady do supporta :D

Chociaż to może celowy zabieg AM bo co by sie stało gdyby przy jednej drodze dojazdowej  user wybrał drogę alternatywną... Może wtedy poleciałby dym z PDA...
« Ostatnia zmiana: Marzec 21, 2009, 13:15:23 wysłana przez potas7 »

*

Offline jetsf

  • ***
  • 365
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Omnia 2,WM6.5, AM6.12.EU, BT-Q1000XT, GS2 ws 4.0.4
Odp: AutoMapa 5.5. - Testy rozpoczęte
« Odpowiedź #191 dnia: Marzec 21, 2009, 14:37:59 »
...
Jeśli chodzi o alternatywne metody radzenia sobie z korkami, zdarzeniami na drodze i czasowymi blokadami dróg, to rozwiązania są chyba trzy. Możliwe do stosowania współbieżnie.
.....
Zażartuję.
Zapomniałeś o czwartym rozwiązaniu - rozbudowie siatki drogowej, budowie obwodnic, mostów, kładek dla pieszych, likwidacji absurdów w oznakowaniu itp.
Np. w Warszawie nie pomoże żaden system - ominiesz jeden korek, to prawie na bank wpadniesz w drugi - i tak przez cały dzień.
Pozostaje jazda w nocy - i mamy piąte rozwiązanie.
Pozdrawiam

*

Offline angler22

  • Redaktor
  • ******
  • 4803
  • Sprzęt: Blow 50YBT, Goclever 5010, Wayteq X960, AM XL
Odp: AutoMapa 5.5. - Testy rozpoczęte
« Odpowiedź #192 dnia: Marzec 22, 2009, 09:34:08 »
Testował ktoś z Was wyznaczanie tras dla ciężarówek? Ja z racji tego, że wszelkie pozostałe funkcje działały prawidłowo spróbowałem i zupełnie nie rozumiem tej funkcji. Ustawiam np. wysokość "TIR'a" na 3,80 m, a nawigacja upracie pakuje mnie pod wiadukty o wysokości ~3 m (np na Podmokłej w Krakowie, czy Jasieńskiego). Podobnie z ograniczeniem tonażu - liczyłem, że nawigacja poprowadzi do danego miejsca omijając takie ograniczenia, tymczasem ona tylko po wyznaczeniu trasy wyświetla "ograniczenia ciężarowe" i prowadzi tam gdzie nie wolno. To jak - muszę je sam blokować i dopiero trasę wyznaczać? Nie jeżdżę ciężkim sprzętem, ale byłem ciekawy tej funkcji. Być może akurat do miejsc, do których chciałem dojechać, nie da się dostać nie łamiąc jakiś ograniczeń tonażowych (to kierowca może zaryzykować), ale żeby poprowadzić ciężarówkę na zderzenie z wiaduktem?

*

Offline grzegorz01

  • ***
  • 298
  • Sprzęt: HTC Diamond
Odp: AutoMapa 5.5. - Testy rozpoczęte
« Odpowiedź #193 dnia: Marzec 22, 2009, 09:46:37 »
Testował ktoś z Was wyznaczanie tras dla ciężarówek? Ja z racji tego, że wszelkie pozostałe funkcje działały prawidłowo spróbowałem i zupełnie nie rozumiem tej funkcji. Ustawiam np. wysokość "TIR'a" na 3,80 m, a nawigacja upracie pakuje mnie pod wiadukty o wysokości ~3 m (np na Podmokłej w Krakowie, czy Jasieńskiego). Podobnie z ograniczeniem tonażu - liczyłem, że nawigacja poprowadzi do danego miejsca omijając takie ograniczenia, tymczasem ona tylko po wyznaczeniu trasy wyświetla "ograniczenia ciężarowe" i prowadzi tam gdzie nie wolno. To jak - muszę je sam blokować i dopiero trasę wyznaczać? Nie jeżdżę ciężkim sprzętem, ale byłem ciekawy tej funkcji. Być może akurat do miejsc, do których chciałem dojechać, nie da się dostać nie łamiąc jakiś ograniczeń tonażowych (to kierowca może zaryzykować), ale żeby poprowadzić ciężarówkę na zderzenie z wiaduktem?

Poza własnymi POI które zniknęły z list to nie widać błędów w samej aplikacji przynajmniej na Nokia 500 i HTC Diamod.

*

Dżeju

Odp: AutoMapa 5.5. - Testy rozpoczęte
« Odpowiedź #194 dnia: Marzec 22, 2009, 09:51:20 »
Testował ktoś z Was wyznaczanie tras dla ciężarówek? Ja z racji tego, że wszelkie pozostałe funkcje działały prawidłowo spróbowałem i zupełnie nie rozumiem tej funkcji. Ustawiam np. wysokość "TIR'a" na 3,80 m, a nawigacja upracie pakuje mnie pod wiadukty o wysokości ~3 m (np na Podmokłej w Krakowie, czy Jasieńskiego). ...

Działa miejscami bardzo dobrze Kolego, ale są błędy, które należy zgłaszać.
Napisane: 22-03-2009, 09:49:49
Poza własnymi POI które zniknęły z list to nie widać błędów w samej aplikacji przynajmniej na Nokia 500 i HTC Diamod.

Ten błąd został już rozwiązany / usunięty  :)

*

Offline Moi (Adam Kubicki)

  • ******
  • 6498
  • Płeć: Mężczyzna
    • Moje linki do stron o GPS (i nie tylko)
  • Sprzęt: SGS2, iP3GS, Lumia 800, Note 3
Odp: AutoMapa 5.5. - Testy rozpoczęte
« Odpowiedź #195 dnia: Marzec 22, 2009, 09:53:34 »
Poza własnymi POI które zniknęły z list to nie widać błędów w samej aplikacji przynajmniej na Nokia 500 i HTC Diamod.

No, ale działają Ci prawidłowo restrykcje dla aut ciężarowych? Czy piszesz nie o tym?

*

Offline matthiasgor

  • ***
  • 368
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: NavRoad Vivo S, Nokia E7
Odp: AutoMapa 5.5. - Testy rozpoczęte
« Odpowiedź #196 dnia: Marzec 22, 2009, 11:29:02 »
Pierwsze kilometry z AM 5.5

Samo działanie algorytmu nie zauważyłem różnicy, ale to może byc spowodowane że na tym odcinku DK3 Am działa dobrze. :)

Rewelacyjny krok z tym instalatorem.

niestety miałem problem a AM Traffic, który mi zwiesił AM na prawi 20 min.
Podobne objawy miałem wcześniej z MiploLock, ale on zwieszał góra na 2 min i działo się to w momencie kiedy nie było połączenia (brak zasięgu), a ona chciał wysłać dane. Tutaj objawy były podobne, ale zawieszenie trwało prawi 20 min.
najgorsze jest to że jak AM wisi (przepełniony bufor) to nie mam dostępu do możliwość wygenerowania raportu błędu, więc nie wiem jakie dane przesłać do AM, aby mogli sprawdzić co się wydarzyło.

Brakuje też mi wskaźnika statusu połączenia. Jest połączenie, Synchronizacja OK, Błąd, podczas pracy online i jakiegoś statusu przy połączeniu przez AS. Lub nawet przycisku "Wyślij"
za każdym razem zaglądać do pliku czy wysłał itp.
Po za tym nie wiem czemu, ale coś mi się wydaje, że przy Viście nie dokońca działa AS, bo mi AM nie widzi połączenia z kompem :/
--
Pozdrawiam
Maciej

*

Offline angler22

  • Redaktor
  • ******
  • 4803
  • Sprzęt: Blow 50YBT, Goclever 5010, Wayteq X960, AM XL
Odp: AutoMapa 5.5. - Testy rozpoczęte
« Odpowiedź #197 dnia: Marzec 22, 2009, 11:33:44 »
Co do spraw tonażowych - możliwe, jak mówię nie zwracałem do tej pory uwagi na takie ograniczenia jeżdżąc osobówką i możliwe, że po prostu wybrałem miejsca, do których nie da się dojechać nie łamiąc przepisów (ograniczeń obciążenia). Z wiaduktami oczywiście jest inaczej, bo tu złamanie ograniczenia = katastrofa :) Muszę dokładnie posprawdzać wysokości wiaduktów, o których wspominałem, ale spróbujcie sobie wyznaczyć trasę w Krakowie, z ulicy Turowicza (w okolicy skrzyżowania z Witosa), pod Centrum Zakopianka (tam są magazyny i sporo tirów się kręci) z ograniczeniem dla ciężarówek. Kto mieszka w okolicy wie, ile się ciężkich pojazdów klinuje pod wiaduktem na Jugowickiej (z tego co pamiętam wysokość 3,1 m), a Automapa u mnie właśnie taką optymalną trasę proponuje.

*

Offline nocnyMarek

  • *****
  • 9913
  • Sprzęt: Palmax, viliv X70
Odp: AutoMapa 5.5. - Testy rozpoczęte
« Odpowiedź #198 dnia: Marzec 22, 2009, 12:18:18 »
Najwyraźniej tego wiaduktu nie ma w bazie AM.
A jeśli chodzi o tonaże, to widzę że 'poszli na całość'. dla ciężarówek o masie od 2.8t, albo nacisku na oś od 1.3t
(wartosci są są zaokrąglane z dokładnością do pół tony) zakazane są wszystkie drogi
od kategorii droga lokalna w dół, bez wzgledu na rzeczywiste ograniczenia.
AM3/4/5/6, DPN/D6, AP, N2/9, OM-free

*

Offline jerzu

  • *****
  • 1323
  • Płeć: Mężczyzna
    • Mój profil na FB
  • Sprzęt: iPhone 7
Odp: AutoMapa 5.5. - Testy rozpoczęte
« Odpowiedź #199 dnia: Marzec 22, 2009, 13:16:12 »
Testował ktoś z Was wyznaczanie tras dla ciężarówek?

Ja testowałem (pisałem już o tym w wątku). Wpisałem sobie wymiary i masy mojego auta (dostawczak) i wyruszyłem w drogę po Warszawie. Masakra. Wyznaczyłem trasę z domu do pracy. Teoretycznie nie powinna być inna, niż ta wyznaczona bez restrykcji dla ciężarówek. Jest inna, i to całkowicie bez sensu poprowadzona dookoła. Ma sens przy aucie o DMC pow. 10t, ale nie 3,5t. No i druga sprawa - samo wyznaczanie trasy trwa koszmarnie długo. Jak dla mnie - sprawa do dopracowania.
Dariusz "jerzu" Niemczyński
Telefon - iPhone 7 & Moto G5
Tablet - Huawei Media Pad T5

*

Offline RUKAT

  • *****
  • 2388
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: POCO X3 NFC
Odp: AutoMapa 5.5. - Testy rozpoczęte
« Odpowiedź #200 dnia: Marzec 22, 2009, 15:13:22 »
............
Po za tym nie wiem czemu, ale coś mi się wydaje, że przy Viście nie dokońca działa AS, bo mi AM nie widzi połączenia z kompem :/
Nie wydaje Ci się :wink:  AS nie działa w Vista tylko WMDC    B)
Nic tak nie cieszy jak seria z pepeszy ;o)

*

Offline jerzu

  • *****
  • 1323
  • Płeć: Mężczyzna
    • Mój profil na FB
  • Sprzęt: iPhone 7
Odp: AutoMapa 5.5. - Testy rozpoczęte
« Odpowiedź #201 dnia: Marzec 22, 2009, 15:27:12 »
Dariusz "jerzu" Niemczyński
Telefon - iPhone 7 & Moto G5
Tablet - Huawei Media Pad T5

*

Offline pwned

  • 8
  • Sprzęt: Galaxy S
Odp: AutoMapa 5.5. - Testy rozpoczęte
« Odpowiedź #202 dnia: Marzec 22, 2009, 15:29:36 »
Windows Mobile Device Center :)

*

Offline plusfoto

  • ***
  • 329
  • Płeć: Mężczyzna
    • http://www.plusfoto.pl
  • Sprzęt: MIO MOOV 500
Odp: AutoMapa 5.5. - Testy rozpoczęte
« Odpowiedź #203 dnia: Marzec 22, 2009, 18:22:50 »

Poza własnymi POI które zniknęły z list .....................................

Ten błąd został już rozwiązany / usunięty  :)

A skąd masz takie informacje ?
« Ostatnia zmiana: Marzec 22, 2009, 18:33:25 wysłana przez plusfoto »

*

Dżeju

Odp: AutoMapa 5.5. - Testy rozpoczęte
« Odpowiedź #204 dnia: Marzec 22, 2009, 18:46:07 »
Od źródła   B) 

Miałem ten sam problem i po owocnej korespondencji z AM oraz wymianie plików POI, błąd został zidentyfikowany i wyeliminowany. Zapewne w następnej wersji Bety będzie już OK !

*

Offline jerzu

  • *****
  • 1323
  • Płeć: Mężczyzna
    • Mój profil na FB
  • Sprzęt: iPhone 7
Odp: AutoMapa 5.5. - Testy rozpoczęte
« Odpowiedź #205 dnia: Marzec 22, 2009, 19:08:27 »
może mi ktoś wyjaśnić dlaczego w bardzo dużej ilości miejscowości gmina podawana jest jako Aleksandrów



Nie tylko. Jeszcze jest np. Antoninów:
Dariusz "jerzu" Niemczyński
Telefon - iPhone 7 & Moto G5
Tablet - Huawei Media Pad T5

*

Offline plusfoto

  • ***
  • 329
  • Płeć: Mężczyzna
    • http://www.plusfoto.pl
  • Sprzęt: MIO MOOV 500
Odp: AutoMapa 5.5. - Testy rozpoczęte
« Odpowiedź #206 dnia: Marzec 22, 2009, 19:30:45 »
Od źródła   B) 

Miałem ten sam problem i po owocnej korespondencji z AM oraz wymianie plików POI, błąd został zidentyfikowany i wyeliminowany. Zapewne w następnej wersji Bety będzie już OK !

To mam nadzieje że teraz i miploshare zafunkcjonuje normalnie bo moim zdaniem to było również przyczyną braku wymiany prywatnych POI.

*

Offline Rome

  • ***
  • 267
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsung Galaxy S  TRAK GPS-430 + AM 6.6 PL
Odp: AutoMapa 5.5. - Testy rozpoczęte
« Odpowiedź #207 dnia: Marzec 22, 2009, 21:15:56 »
może mi ktoś wyjaśnić dlaczego w bardzo dużej ilości miejscowości gmina podawana jest jako Aleksandrów
Nie tylko. Jeszcze jest np. Antoninów:

tego typu błędów jest naprawdę dużo, zauważyłem że głównie błędne nazwy gmin zaczynają się właśnie na 'A' ale są też inne przypadki

problem przekazałem do supportu
Pozdrawiam
Rome

*

Offline jerzu

  • *****
  • 1323
  • Płeć: Mężczyzna
    • Mój profil na FB
  • Sprzęt: iPhone 7
Odp: AutoMapa 5.5. - Testy rozpoczęte
« Odpowiedź #208 dnia: Marzec 22, 2009, 21:20:01 »
tego typu błędów jest naprawdę dużo, zauważyłem że głównie błędne nazwy gmin zaczynają się właśnie na 'A' ale są też inne przypadki

problem przekazałem do supportu

Ja też.
Dariusz "jerzu" Niemczyński
Telefon - iPhone 7 & Moto G5
Tablet - Huawei Media Pad T5

*

Offline ufwojcie

  • 41
  • Sprzęt: IPAQ rx5940, AM6 EU, TTN 6
Odp: AutoMapa 5.5. - Testy rozpoczęte
« Odpowiedź #209 dnia: Marzec 23, 2009, 13:40:50 »

Na stronach wp jest oferowany Navipunkt, który zawiera w szczególności zawiera działający Community Traffic

http://i.wp.pl/a/f/pdf/20569/ct.pdf

Czyż nie jest to własnie to co AM przygotowuje?