w opisie bety czytam: "możliwość pobrania przez Internet trasy wyznaczonej w serwisie targeo.pl." Na pierwszy rzut oka marketingowo to na mnie zadziałało, ale tylko na moment. No bo co z tego, że coś sobie skrupulatnie ułożę w targeo, a potem pobiorę na urządzenie, jak mi to za chwilę pozmienia SR (ekstremalnie trasa się zmieni już w chwilę po pobraniu na urządzenie), a juz o LD nie wspomnę, gdybym to miał włączone. Jezeli sie mylę w mojej dedukcji, to proszę o poprawienie mojego błędnego toku rozumowania.
Dalej czytam: "podczas odtwarzania demo trasy, prędkość jest zgodna ze wskazaniami AutoMapa Traffic"
Proszę o napisanie mi zalety takiego rozwiązania, bo ja mam z tym problem, ja np na ulicy KEN w warszawie kursor przesuwa się z prędkością 11 km/h . Wiem, że moge zrobić x2, 4, itd , ale wcześniej nie musiałem tego robić.
No i stało się
Ciekawość wzięła górę nad rozsądkiem i zainstalowałem betę dziś rano. Bez żadnego formatowania karty, nową instalacją nadpisałem poprzednią finalną 6.9b i tyle. Jestem po pierwszej trasie około 20 km po Warszawie. No i muszę powiedzieć, że jestem pozytywnie zaskoczony, tzn fixa złapał bardzo szybko pomimo, że navi w realu nie używałem jakieś 2 tygodnie. Jedynie tylko przed wyjściem z domu zaktualizowałem sobie w urządzeniu satelity przez internet. Mogę pokusić się o tezę, że fixa beta łapie mi szybciej niż obecna wersja finalna. Co do samej stabilności nawigowania w trakcie jazdy i postojów na światłach nie mam uwag (jazda na samych danych SR) . Jedyne czego nie mogę zaakceptować, gdyż jest kompletnie nieergonomiczne, to wybór typu trasy z listy (koledzy już o tym wspominali, a ja to potwierdzam po przetestowaniu w realu). W domu na kanapie mi to nie przeszkadza, ale dzis jechałem z nocną skórką i w trakcie jazdy chciałem zmienić typ trasy. Panowie, po ciemku dość trudno trafić palcem w interesującą mnie pozycję z tej tabelki. Poprzednia układ był dobry, nie wiem po co to zmienili i mam nadzieję, że przyciski powrócą już w becie2, bo pewnie takowa będzie jak zwykle bywało.
No i na koniec czuję lekką satysfakcję, gdyż sam przed sobą uważam się za kogoś w rodzaju ojca chrzestnego dla nowego typu trasy jaki mamy w nowej wersji AM. Jakieś trzy miesiące temu napisałem mejla do supportu na temat mojej opinii o trasie łatwej. Czytelnie starałem się opisać jej wady dając im konkretny przykład kompletnie nieracjonalnego się zachowywania trasy łatwej w pewnych sytuacjach. I słuchajcie nie dostałem odpowiedzi, że przekazaliśmy do odpowiedniego działu, tylko przyszła odpowiedź mniej więcej informująca mnie, że rozpatrzymy możliwość wprowadzenia zmian w algorytmie. Widocznie na burzy mózgów doszli do wniosku, że zamiast zmieniać trasę łatwą , która być może w obecnym kształcie ma zwolenników, to dorobią trasę bezpieczną / ostrożną , która spełni oczekiwania takich jak ja. Czy spełni czas pokaże. W warszawie tego nie przetestuję, gdyż mi trasa bezpieczna potrzebna jest do podróży międzymiastowych. Po samym mieście jeżdżę najczęściej na optymalnej w porywach do szybkiej.