Ale czy ktoś sprawdził, czy kilometraż w AM zgadza się mniej więcej z tym, co jest fizycznie na słupkach?
Na A4 między Krakowem a Katowicami jest różnica równych 10 km. Na DK7 czasami się rozjeżdża z rzeczywistością, zwłaszcza na obwodnicy Kielc. Tam jest jakaś dziwna różnica która niweluje się po zjeździe z obwodnicy.
Napisane: Październik 23, 2008, 17:45:08
Z moich pierwszych testów bety 5.2 wynika, że zmienił się sposób wytyczania i rekalkulacji tras na tyle dużo, iż kilkanaście moich "stałych" testowych tras w obrębie dużych miast przybrało obecnie nową formę. Trasy przebiegają zupełnie po nowemu - jak nigdy wcześniej, choć żadna nie korzysta z jakiejś nowej drogi lub ulicy, Niemniej nowe trasy są całkiem niezłe, może nawet średnio rzecz biorąc, są lepsze od poprzednich.
Wyznaczcie sobie trasę Warszawa - Kraków.
Trasa krótka - przez Grójec, Końskie, Jędrzejów; trasa szybka - przez Częstochowę, Katowice i A4. Trasa optymalna: albo jeden albo drugi wariant - w zależności jak ustawimy proporcje. Za cholerę nie da się wyznaczyć "naturalnej" trasy przez DK7. Jedynym sposobem jest ustawienie punktu "via" w Kielcach.
Napisane: Październik 23, 2008, 17:59:34
Mapy:
Widzę znaczną poprawę, zarówno w tym co zgłaszałem (większość uwzględniona: np. węzeł murckowski w Katowicach) ale również w miejscach przeze mnie nie zgłaszanych.
Dobre, dobre. W AM przybyły nawet ronda których nie ma. Przykład: skrzyżowanie Obwodowej i Gliwickiej w Tarnowskich Górach.