AM 5.2. Beta testy rozpoczęte

  • 492 Odpowiedzi
  • 92715 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline СП4УБВ

  • *****
  • 1106
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Motorola Atrix
Odp: AM 5.2. Beta testy rozpoczęte
« Odpowiedź #270 dnia: Październik 16, 2008, 11:15:02 »
Puniek nic nie jest absurdem, ja tak jeżdzę i nie widzę słupków, powinny być inaczej pokazywane i tyle, kazdy jeździ jak lubi z AM.

PS, to jak Ty jeździsz 100-105 to pewnie na Ciebie trąbią  :mrgreen: bo przy takiej prędkośći to nawet TIRY Cię wyprzedzą.

*

Offline bombercoil

  • 44
  • Sprzęt: Navroad Auro 2S - AM 6.16; Samsung SIII
Odp: AM 5.2. Beta testy rozpoczęte
« Odpowiedź #271 dnia: Październik 16, 2008, 11:15:40 »
Problem w tym, że misiaczki rzadko stoją w terenie zabudowanym.
Ich ulubione miejsce postoju, to miejsce gdzie ktoś bezsensownie postawił ograniczenie do 40km/h i dał podwójną ciągłą. Jak Cię zatrzymają, to sami przyznają, że ograniczenie jest bezsensowne, ale każdy chce zarobić i właśnie głównie po to kupuje się CB.
Piratami są Ci, którzy pomimo znaku np. "szkoła" nie zwalniają.

*

Offline puniek

  • ******
  • 4617
  • Sprzęt: Samsung Galaxy S7 EDGE SM-G935F
Odp: AM 5.2. Beta testy rozpoczęte
« Odpowiedź #272 dnia: Październik 16, 2008, 11:21:24 »
Problem w tym, że misiaczki rzadko stoją w terenie zabudowanym.
Ich ulubione miejsce postoju, to miejsce gdzie ktoś bezsensownie postawił ograniczenie do 40km/h i dał podwójną ciągłą. Jak Cię zatrzymają, to sami przyznają, że ograniczenie jest bezsensowne, ale każdy chce zarobić i właśnie głównie po to kupuje się CB.
Piratami są Ci, którzy pomimo znaku np. "szkoła" nie zwalniają.
No więc dobrze.. należę do tej grupy "frajerów", którzy zwalniają w miejscu gdzie stoi taki znak ograniczenia......choćby nie miał uzasadnienie... bo stoi a zasranym obowiązkiem kierowcy jest stosować się do znaków bez dyskusji czy są słusznie ustawione czy nie  :P
« Ostatnia zmiana: Październik 16, 2008, 11:29:04 wysłana przez Puniek »
ISTQB Certified Tester

*

Offline akubit

  • Ekspert GPS
  • ******
  • 4001
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Navroad Vivo Plus, Huawei Honor 6
Odp: AM 5.2. Beta testy rozpoczęte
« Odpowiedź #273 dnia: Październik 16, 2008, 11:27:09 »
Fajnie... czyli jeli lubisz przy 130 widzieć w AM 300 m przed sobą... to może za mało.. napisz do AM by zrobili większe powiększenie... wtedy będzie widać 30m przed maką... sorki za zgryźliwośc ale chyba inaczej nie dało się pokazać, że to absurd  :O :O :O
Napisane: Październik 16, 2008, 09:45:05[hr

Każdy ma swoje preferencje, jeśli chodzi o skalę, czy widok wyświetlany i nie musisz wciskać wszystkim swojej "jedynie słusznej koncepcji".
Według mnie, jeśli pikietaż już jest to powinien być dostępny w każdej chwili. Jak się coś przydarzy między słupkami (stłuczka, awaria, guma), to co - będziesz biegł z navi do następnego (poprzedniego) słupka, żeby zobaczyć, na którym kilometrze jesteś? Nonsens

Nie każdy ciśnie ile daje fabryka. Na trasie jadę 100 czasami może 105 bo na naszych drogach   jazda z wyższymi szybkościami (gdzie co chwila jest wyjazd z gospodarstwa, bocznej drogi...etc) nie jest po prostu bezpieczna.....natomiast w terenie zabudowanym nie przekraczam 60. .... a więc tak aby nie "wpaść w oko policji".

To jest Twój problem, powtarzam, nie każdy musi lubić to co Ty

*

Offline bombercoil

  • 44
  • Sprzęt: Navroad Auro 2S - AM 6.16; Samsung SIII
Odp: AM 5.2. Beta testy rozpoczęte
« Odpowiedź #274 dnia: Październik 16, 2008, 11:30:28 »
Nie rozpatruje tego w kategoriach "bycia frajerem".
Po prostu nasz system znakowania jest niepoważny. W Niemczech jak jest ograniczenie do 40km/h, to dlatego, że za chwilę jest zakręt o 150 stopni. Na naszych drogach często linia przerywana jest w takim miejscu, że ja bym się w życiu nie odważył tam wyprzedzać.

*

Offline puniek

  • ******
  • 4617
  • Sprzęt: Samsung Galaxy S7 EDGE SM-G935F
Odp: AM 5.2. Beta testy rozpoczęte
« Odpowiedź #275 dnia: Październik 16, 2008, 11:32:06 »
Jak się coś przydarzy między słupkami (stłuczka, awaria, guma), to co - będziesz biegł z navi do następnego (poprzedniego) słupka, żeby zobaczyć, na którym kilometrze jesteś? Nonsens
nonsensem jest to co piszesz doprowadzając rzeczywistość do groteski by tylko powiedzieć ostatnie zdanie.... albo by wydawało się, że to się zrobiło......
Dlatego żyjemy w kraju, w którym życie jest piekłem.....
« Ostatnia zmiana: Październik 16, 2008, 11:36:00 wysłana przez Puniek »
ISTQB Certified Tester

*

Offline zibimak

  • 49
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: MIO P550
Odp: AM 5.2. Beta testy rozpoczęte
« Odpowiedź #276 dnia: Październik 16, 2008, 11:37:24 »
A sprawdziliście, Koledzy, czy w tej wersji beta poprawili w Gdańsku ul. Marynarki Polskiej na odcinku Śnieżna - Wyzwolenia? Bo też tam był kwiatek w postaci jednakowego kierunku na dwóch pasmach (oba miały kierunek na południe).
Jest OK

*

Offline RUKAT

  • *****
  • 2388
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: POCO X3 NFC
Odp: AM 5.2. Beta testy rozpoczęte
« Odpowiedź #277 dnia: Październik 16, 2008, 11:38:54 »
Koledzy !  Zaprzestańcie osobistych wycieczek i pyskówek .to do niczego nie prowadzi . Postarajcie się zaakceptować że inni korzystają inaczej z navi niż my i szukajmy rozwiązań które zadowolą większość  .Nie bierzmy przykładu z Sejmu RP :E :E
Nic tak nie cieszy jak seria z pepeszy ;o)

*

Offline nocnyMarek

  • *****
  • 9913
  • Sprzęt: Palmax, viliv X70
Odp: AM 5.2. Beta testy rozpoczęte
« Odpowiedź #278 dnia: Październik 16, 2008, 11:44:38 »
No właśnie, cyrku mamy dosyć w wykonaniu aktorów z czubka świecznika,
lepiej się zajmijcie testowaniem i 'kozimi bobkami'   B)
AM3/4/5/6, DPN/D6, AP, N2/9, OM-free

*

Offline pazdek

  • 21
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC Touch 3G + AM 6 Archos 101 16G
Odp: AM 5.2. Beta testy rozpoczęte
« Odpowiedź #279 dnia: Październik 16, 2008, 12:56:04 »
Witam
A ja mam pytanie czy w najnowszej mapie znajdę ulicę Miłostowską we Wrocławiu? Kiedyś przesłałem im ślad i jestem ciekaw czy go dołączyli  ;)
Marcin P.

*

Offline noose

  • **
  • 189
  • Płeć: Mężczyzna
    • Tanio, szybko, dobrze - wybierz 2
  • Sprzęt: Samsung Omnia + AM5EU
Odp: AM 5.2. Beta testy rozpoczęte
« Odpowiedź #280 dnia: Październik 16, 2008, 12:59:04 »
Czy któryś z kolegów ma taki problem jak ja? Mianowicie - ustawiłem sobie info o przekroczonej prędkości na profil + 10km/h, przekroczyłem tą prędkość, aby zobaczyć czy wszystko chodzi i .... AM zaczęła lagować :| Animacja co 3-4sek, po powrocie do prawidłowej prędkości wszystko spoko, animacja płynna itp. Problem pojawia się tylko gdy tło zmienia się na czerwone, aby zasygnalizować przekroczenie prędkości.
Było: Asus A696 WM6 + iGO 2006plus + AM5PL, Nokia 500 (na sprzedaż jak ktoś chce - tanio:P)
Jest: Samsung Omnia WM6.1 + AM5EU

*

Offline puniek

  • ******
  • 4617
  • Sprzęt: Samsung Galaxy S7 EDGE SM-G935F
Odp: AM 5.2. Beta testy rozpoczęte
« Odpowiedź #281 dnia: Październik 16, 2008, 13:09:55 »
AM zaczęła lagować ..
Masz na myśli skokową pracę?
ISTQB Certified Tester

*

Offline noose

  • **
  • 189
  • Płeć: Mężczyzna
    • Tanio, szybko, dobrze - wybierz 2
  • Sprzęt: Samsung Omnia + AM5EU
Odp: AM 5.2. Beta testy rozpoczęte
« Odpowiedź #282 dnia: Październik 16, 2008, 13:12:10 »
Tak, bardzo skokową, tak jak napisałem - animacja co 3-4sek. Gdy AM nie ostrzega o przekroczeniu prędkości (albo odpowiednia prędkość, albo wysoko postawiona prędkość w ustawieniach) to wszystko jest ok.
Było: Asus A696 WM6 + iGO 2006plus + AM5PL, Nokia 500 (na sprzedaż jak ktoś chce - tanio:P)
Jest: Samsung Omnia WM6.1 + AM5EU

*

Offline puniek

  • ******
  • 4617
  • Sprzęt: Samsung Galaxy S7 EDGE SM-G935F
Odp: AM 5.2. Beta testy rozpoczęte
« Odpowiedź #283 dnia: Październik 16, 2008, 13:15:32 »
Tak, bardzo skokową, tak jak napisałem - animacja co 3-4sek. Gdy AM nie ostrzega o przekroczeniu prędkości (albo odpowiednia prędkość, albo wysoko postawiona prędkość w ustawieniach) to wszystko jest ok.
Wygląda na to, że uruchamia się jakiś proces, który przechyla szalę na rzecz "niewydajności"... hmm.
Czy dane na karcie nie są pofragmentowane?
ISTQB Certified Tester

*

Offline noose

  • **
  • 189
  • Płeć: Mężczyzna
    • Tanio, szybko, dobrze - wybierz 2
  • Sprzęt: Samsung Omnia + AM5EU
Odp: AM 5.2. Beta testy rozpoczęte
« Odpowiedź #284 dnia: Październik 16, 2008, 13:19:04 »
Asus jest po HR, na karcie jest tylko AM beta, karta była formatowana przed instalacją. Zainstalowane jest do tego mobile gadu, ale nie odpalałem go przed nawigacją. Pamięci jest sporo (przy wyznaczonej trasie ok 19-20MB, bez wyznaczonej ok 23MB).
Było: Asus A696 WM6 + iGO 2006plus + AM5PL, Nokia 500 (na sprzedaż jak ktoś chce - tanio:P)
Jest: Samsung Omnia WM6.1 + AM5EU

*

Offline MarcinM.

  • **
  • 139
  • NavRoad NR430 BT
Odp: AM 5.2. Beta testy rozpoczęte
« Odpowiedź #285 dnia: Październik 16, 2008, 13:21:35 »
Nie rozpatruje tego w kategoriach "bycia frajerem".
Po prostu nasz system znakowania jest niepoważny. W Niemczech jak jest ograniczenie do 40km/h, to dlatego, że za chwilę jest zakręt o 150 stopni. Na naszych drogach często linia przerywana jest w takim miejscu, że ja bym się w życiu nie odważył tam wyprzedzać.

Pod tym podpisuje się obiema "ręcami". Często jest tak, że na prostej jest podwójna ciągła, która przed samym zakrętem zmienia się w przerywaną, gdzie raczej wyprzedzać mogą tylko samobójcy. Rozumiałbym to jeszcze, jeżeli po drodze byłoby skrzyżowanie, jakiś pagórek itp. ale nie, po prostu są to typowe miejsca do łapania kierowców.
Dlatego ja również jestem za pikietażem w pilocie - zerkam i wiem gdzie jestem. Gapienie się w ekran nawigacji przez pareset metrów nie jest mim zdaniem zbyt bezpieczne.
Na razie nie mam CB, ale na przyszłe wakacje na pewno się zaopatrzę, wtedy pikietaż na pewno będzie bardzo przydatny  :mrgreen:


PS, to jak Ty jeździsz 100-105 to pewnie na Ciebie trąbią  :mrgreen: bo przy takiej prędkości to nawet TIRY Cię wyprzedzą.

Jak jechałem w tym roku nad morze większość drogą DK 3, to jadąc z taką prędkością, czyli ok. 100km/h czułem się jak bohater programu "Uwaga - pirat", bo praktycznie cały czas musiałem wyprzedzać. Większość kierowców poza terenem zabudowanym jechała max. 70-80km/h. Dobrze, że ruch z przeciwnego kierunku był znikomy i wyprzedzanie było bezpieczne. W sumie na trasie od Legnicy do Szczecina tylko parę samochodów mnie wyprzedziło i to zazwyczaj tam gdzie zwalniałem na ograniczeniach, natomiast ja nie byłbym w stanie zliczyć wyprzedzonych samochodów. No ale może to dlatego, że jechałem w sobotę rano i na drodze nie było zbyt wielu przedstawicieli handlowych  :mrgreen:
NavRoad NR430 BT

*

Offline puniek

  • ******
  • 4617
  • Sprzęt: Samsung Galaxy S7 EDGE SM-G935F
Odp: AM 5.2. Beta testy rozpoczęte
« Odpowiedź #286 dnia: Październik 16, 2008, 13:30:40 »
Jak jechałem w tym roku nad morze większość drogą DK 3, to jadąc z taką prędkością, czyli ok. 100km/h czułem się jak bohater programu "Uwaga - pirat", bo praktycznie cały czas musiałem wyprzedzać. Większość kierowców poza terenem zabudowanym jechała max. 70-80km/h. Dobrze, że ruch z przeciwnego kierunku był znikomy i wyprzedzanie było bezpieczne. W sumie na trasie od Legnicy do Szczecina tylko parę samochodów mnie wyprzedziło i to zazwyczaj tam gdzie zwalniałem na ograniczeniach, natomiast ja nie byłbym w stanie zliczyć wyprzedzonych samochodów. No ale może to dlatego, że jechałem w sobotę rano i na drodze nie było zbyt wielu przedstawicieli handlowych  :mrgreen:
Ale Marcin... nie przesadzaj... jak warunki drogowe, (duży ruch czy inne) to wiadomo, że jadę tak jak wymaga tego rozsądek... jak podałem szybkośc na otwartej przestrzeni w warunkach idealnych. Jeśli wjest długi ogon i aby jechać 20km szybciej trzeba by wyprzedzać co chwilę i co chwilę zwalniać i znów hamować... to nie ma sensu i jadę tak jak większość bo nie warte jest to kasy wyrzuconej na więsze zużycie paliwa.
Jak byłem 3x w Chorwacji to na zwykłuch drogach ludzie przeważnie jada z prędkością 80-90 (nie mówię o ślimakach i zakętach śmierci nad przepaściami) ... a u nas już by dawno zepchnęli w przepaść czy do rowu wyprzedzając na 3 czy 4-go.
No dobrze... ale skończmy juz tą duyskusję... proponuję ugodowo wprowadzić możliwośc wybrania sposobu wizualizacji słupków albo tak jak jest albo jak niekttórzy z was proponują.... ok???
Każdy miałby chyba tak jak chce....
« Ostatnia zmiana: Październik 16, 2008, 13:36:24 wysłana przez Puniek »
ISTQB Certified Tester

*

Offline rymi

  • ****
  • 636
  • Sprzęt: HTC Touch Diamond 2 [WM6.1 Polish]
Odp: AM 5.2. Beta testy rozpoczęte
« Odpowiedź #287 dnia: Październik 16, 2008, 17:40:05 »
Moim zdaniem w becie jest chyba ogólnie błąd polegający na tym, że program nie prowadzi na wiadukty, tylko każe jechać dołem

Nie do konca. Dzis na trasie torunskiej dwa razy kazala mi jechac dolem, ale dalej ta trasa pozniej raz bylo prawidlowo gora.

NIe obraź się, ale nic nie zrozumiałem z tego co napisałeś

Nie ważne ;-) Na wersji http://www.automapa.pl/default.asp?GetFile=2&fn=AutoMapa_5.2.0.646.exe [z watka o kozich bobkach] na Trasie Toruńskiej już dobrze prowadzi.

Czy aby to nie jest dziwne ?? W koncu mapy sa nadal te same. A moze to złe prowadzenie było losowe.
HTC Touch Diamond 2 - WM6.1 Polish [ehh znowu tyle gram :/ - 120g] MicroSDHC 16GB SanDisk + Compaq iPAQ H3970 MMC 512MB Transcend

Odp: AM 5.2. Beta testy rozpoczęte
« Odpowiedź #288 dnia: Październik 16, 2008, 17:49:15 »
Pytanie do Panów Testerów. Czy w Gliwicach ul Sowiskiego ma już połączenie z ul Andersa? (Rejon ulicy Okulickiego)
« Ostatnia zmiana: Październik 16, 2008, 17:53:35 wysłana przez JIMMYtm »

*

Offline nocnyMarek

  • *****
  • 9913
  • Sprzęt: Palmax, viliv X70
Odp: AM 5.2. Beta testy rozpoczęte
« Odpowiedź #289 dnia: Październik 16, 2008, 17:54:11 »
Nie ma Sowiskiego, ale jest nowy odcinek Okulickiego łaczący Sowińskiego z Andersa.
AM3/4/5/6, DPN/D6, AP, N2/9, OM-free

Odp: AM 5.2. Beta testy rozpoczęte
« Odpowiedź #290 dnia: Październik 16, 2008, 17:57:37 »
Nie ma Sowiskiego, ale jest nowy odcinek Okulickiego łaczący Sowińskiego z Andersa.

Oczywiscie chodziło o Sowińskiego :)))
Mea Culpa.
A nakaz skrętu z Dunikowskiego w Mikołowską? czy nadal wg AM można pojechac z Dunikowskiego w DK78?

*

Offline kwojtow

  • *****
  • 1035
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Navroad VIVO ST, Sony Xperia Z, Asus A696
Odp: AM 5.2. Beta testy rozpoczęte
« Odpowiedź #291 dnia: Październik 17, 2008, 09:34:12 »
Znalazlem calkiem przypadkiem taki oto blad:

Wyznaczam trase z Siedlec do Miedzyrzeca Podlaskiego na ulice Radzynską 8 i otrzymuje po chwili taki komunikat: WYSTĄPIŁA WEWNĘTRZNA NIEZGODNOŚĆ DANYCH
« Ostatnia zmiana: Październik 17, 2008, 09:54:10 wysłana przez kwojtow »

*

Offline Pułkownik

  • *
  • 61
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: AsusP750 AM3,4,5, iGo
Odp: AM 5.2. Beta testy rozpoczęte
« Odpowiedź #292 dnia: Październik 17, 2008, 10:11:40 »
Znalazlem calkiem przypadkiem taki oto blad:

Wyznaczam trase z Siedlec do Miedzyrzeca Podlaskiego na ulice Radzynską 8 i otrzymuje po chwili taki komunikat: WYSTĄPIŁA WEWNĘTRZNA NIEZGODNOŚĆ DANYCH

Potwierdzam! Zgłoś do supportu!

*

Offline kwojtow

  • *****
  • 1035
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Navroad VIVO ST, Sony Xperia Z, Asus A696
Odp: AM 5.2. Beta testy rozpoczęte
« Odpowiedź #293 dnia: Październik 17, 2008, 10:13:22 »
Znalazlem calkiem przypadkiem taki oto blad:

Wyznaczam trase z Siedlec do Miedzyrzeca Podlaskiego na ulice Radzynską 8 i otrzymuje po chwili taki komunikat: WYSTĄPIŁA WEWNĘTRZNA NIEZGODNOŚĆ DANYCH

Potwierdzam! Zgłoś do supportu!

Zgłoszone.

*

Offline Dolek

  • *****
  • 2023
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Waze znakomicie się sprawuje
Odp: AM 5.2. Beta testy rozpoczęte
« Odpowiedź #294 dnia: Październik 17, 2008, 10:26:22 »
Problem w tym, że misiaczki rzadko stoją w terenie zabudowanym.
Ich ulubione miejsce postoju, to miejsce gdzie ktoś bezsensownie postawił ograniczenie do 40km/h i dał podwójną ciągłą. Jak Cię zatrzymają, to sami przyznają, że ograniczenie jest bezsensowne, ale każdy chce zarobić i właśnie głównie po to kupuje się CB.
Piratami są Ci, którzy pomimo znaku np. "szkoła" nie zwalniają.


Rozumiem że jesteś specjalistą od inżynierii ruchu.
Znasz wszelkie kryteria przy których wymagane jest postanowienie znaku ograniczenia ??
Dla nie których wydaję się że jak brak zakrętu czy skrzyżowania to niepotrzebne są wszelkie ograniczenia. Niestety tak nie jest.
Stan naszych dróg jaki jest taki jest i wiele uwarunkowań ma wpływ na to czy postawić ograniczenie w danym miejscu.

*

Offline puniek

  • ******
  • 4617
  • Sprzęt: Samsung Galaxy S7 EDGE SM-G935F
Odp: AM 5.2. Beta testy rozpoczęte
« Odpowiedź #295 dnia: Październik 17, 2008, 10:27:18 »
Witam!
A ja zauważyłem inny problem:
Jeśli skręcam zmieniając trasę i zaraz po skręcie jest ostrzeganie przed Fotoradarem Przenośnym, jeszcze przed rekalkulacją trasy to brakuje ramki ostrzegawczej w POI (choć jest ustawiona) i nie ma tej linii łączącej sygnalizowany POI z kursorem. Jest natomiast powiększenie, które pomimo minięcia tego POI nie jest zmniejszane (nie oddala). Inne POI w innych sytuacjach mają ramkę ale w sytuacji sygnalizacji w trakcie zmiany trasy - nie.

Pozdrawiam
ISTQB Certified Tester

*

Offline bombercoil

  • 44
  • Sprzęt: Navroad Auro 2S - AM 6.16; Samsung SIII
Odp: AM 5.2. Beta testy rozpoczęte
« Odpowiedź #296 dnia: Październik 17, 2008, 11:45:07 »
Rozumiem że jesteś specjalistą od inżynierii ruchu.
Znasz wszelkie kryteria przy których wymagane jest postanowienie znaku ograniczenia ??
Dla nie których wydaję się że jak brak zakrętu czy skrzyżowania to niepotrzebne są wszelkie ograniczenia. Niestety tak nie jest.
Stan naszych dróg jaki jest taki jest i wiele uwarunkowań ma wpływ na to czy postawić ograniczenie w danym miejscu.

Nie. nie jestem specjalistą od inżynierii ruchu, ale od paru lat rocznie robię ok 60tyś km, więc trochę spędziłem czasu na drodze.
Wiem, że prościej dać ograniczenie do 40km/h niż remontować kilkukilometrowy odcinek drogi. Ale nie zmienię swojego zdania, że po prostu są miejsca typowe do łapania kierowców.
Oczywiście, że niektóre ograniczenia do 40km/h w naszym kraju mają sens i zastosowanie, ale to jest tak jak z ostrzeżeniem o Radarach w AM., jak 100 razy usłyszysz "Możliwy radar", to przy 101 nawet nie spuszczam nogi z gazu.

*

Offline matmic

  • ****
  • 582
  • Płeć: Mężczyzna
    • Mateusz Miciński
  • Sprzęt: Samsung Galaxy S21 Ultra
Odp: AM 5.2. Beta testy rozpoczęte
« Odpowiedź #297 dnia: Październik 17, 2008, 12:23:41 »
Co myślicie o takim rozwiązaniu "belki" z prędkością? Oraz o wyświetlaniu wysokości nad poziomem morza bez współrzędnych geograficznych?
Samsung Galaxy S21 Ultra
Microsoft Surface Pro 6

*

Offline puniek

  • ******
  • 4617
  • Sprzęt: Samsung Galaxy S7 EDGE SM-G935F
Odp: AM 5.2. Beta testy rozpoczęte
« Odpowiedź #298 dnia: Październik 17, 2008, 12:40:14 »
W tym drugim mam wątpliwości.. jakoś brakuje symetrii... chyba.
ISTQB Certified Tester

*

Offline daro.s

  • ***
  • 278
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: NavRoad Auro S     z LD
Odp: AM 5.2. Beta testy rozpoczęte
« Odpowiedź #299 dnia: Październik 17, 2008, 14:09:44 »
Ja używam mnpm wyświetlone bezpośrednio na mapie
Było: Cruser Sigma B50; Cruser Sigma A50; Westin G501; Mio 169 
Od: AM 3.9.3 XL mapy 3r -> AM 6.24