Wątek zdegustowanych brakiem aktualizacji Smart Routes dla AM EU.

  • 94 Odpowiedzi
  • 21155 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline ochkarol

  • ******
  • 4813
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsung Galaxy A8
Odp: Wątek zdegustowanych brakiem aktualizacji Smart Routes dla AM EU.
« Odpowiedź #60 dnia: Luty 09, 2011, 00:03:17 »
... Jednak w odróżnieniu do Was stoję na stanowisku, że zapis "jest jaki jest" jest zapisem stojącym w konflikcie z obowiązującym prawem w naszym kraju.
A z którymi przepisami konkretnie?
Uważam, że zapis licencji, umowy nie może być w konflikcie z prawem wyższej rangi jakim są ustawy.
Możesz zacytować na jakie zapisy macie zamiar się powoływać?
Dodatkowo zwracam Panów uwagę na fakt, że nabywca programu poznaje zapisy licencji już po "odejściu od kasy" i to w każdym kanale sprzedaży. Więc licencję poznajemy już po fakcie i w tym kontekście żaden zapis nie może pozbawiać kupującego posiadanych ustawowo praw.
I jest to normalna praktyka przy sprzedaży oprogramowania i dlatego możesz skorzystać z prawa jakie daje Ci Ustawa o Szczególnych Zasadach Sprzedaży Konsumenckiej i program zwrócić do sprzedawcy jako niezgodny z umową (nawet z reklamami na stronie Aqurat'u). Podstawą będzie fakt, że sprzedawca nie uprzedził Cię o szczególnych warunkach licencji.
1. wyjaśnienie czy zapisy licencyjne są zgodne z prawem.
To wiecie, że te zapisy są niezgodne z prawem czy na razie Wam się wydaje?
Pozdrawiam
Karol
. : Kobietę łatwiej rozebrać wbrew jej woli, niż ubrać po jej myśli. : .

*

Offline izaw

  • *****
  • 1165
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Wątek zdegustowanych brakiem aktualizacji Smart Routes dla AM EU.
« Odpowiedź #61 dnia: Luty 09, 2011, 00:34:15 »
Oprogramowanie jest ewenementem wśród produktów na rynku.

Czy ktoś kupiłby samochód z zapisem w umowie, że "jest jaki jest" i nie ma prawa czepiać się nie działania hamulca?

A może coś z żywności?

Siła producentów wymusza na konsumentach nierozsądne zachowania. A to dlatego, że nie mają wyboru. I tu pojawia się problem wersji legalnych "inaczej" oprogramowania. Jeżeli producent wciska mi kit i naciąga na niepełnowartościowy produkt, to ja wchodzę w tą grę.

Uczciwe podanie możliwych błędów i ich zakresu oczyściłoby atmosferę.

P.S. Ten post w żaden sposób nie popiera piractwa, tylko usiłuje pokazać aregumenty i postawy obu stron.

*

Offline ochkarol

  • ******
  • 4813
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsung Galaxy A8
Odp: Wątek zdegustowanych brakiem aktualizacji Smart Routes dla AM EU.
« Odpowiedź #62 dnia: Luty 09, 2011, 00:46:47 »
... Siła producentów wymusza na konsumentach nierozsądne zachowania. ...
To nie żadna siła producentów tylko specyfika produktu. Nie da się napisać oprogramowania użytkowego, które nie zawiera błędów, nie da się zagwarantować, że te znalezione zostaną w określonym czasie naprawione. To wymusza takie zapisy w licencjach.
Albo to zostanie zaakceptowane albo nie będzie programów w ogóle..
Są tylko programy i firmy lepsze albo gorsze. Programy mające mniej lub więcej błędów i firmy szybciej lub wolniej usuwające usterki w swych programach. I nic poza konkurencyjnym działaniem rynku tego nie zweryfikuje.
« Ostatnia zmiana: Luty 09, 2011, 00:52:42 wysłana przez ochkarol »
Pozdrawiam
Karol
. : Kobietę łatwiej rozebrać wbrew jej woli, niż ubrać po jej myśli. : .

*

Offline izaw

  • *****
  • 1165
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Wątek zdegustowanych brakiem aktualizacji Smart Routes dla AM EU.
« Odpowiedź #63 dnia: Luty 09, 2011, 01:33:52 »
ochkarol a czy znasz jakikolwiek produkt który nie zawiera błędów? Nie popadajmy w demagogię, że informatyka to jakaś magia. Też zajmuję się pisaniem programów i nie widzę tutaj żadnej wyjątkowości.

Czy tak samo ocenisz oprogramowanie sprzętu medycznego, samolotów i obsługi lotów, finansowe? Jakoś są dziedziny, gdzie rozsądny poziom jakości można zagwarantować. Nie daj sobie wmówić, że oprogramowanie musi mieć błędy i oczekiwanie poprawnego działania jest niestosowne.

*

Offline Darkph

  • ***
  • 493
Odp: Wątek zdegustowanych brakiem aktualizacji Smart Routes dla AM EU.
« Odpowiedź #64 dnia: Luty 09, 2011, 09:28:05 »
Nie da się napisać oprogramowania użytkowego, które nie zawiera błędów, nie da się zagwarantować, że te znalezione zostaną w określonym czasie naprawione. To wymusza takie zapisy w licencjach.
Ale zauważ że nie mówimy to o błahostkach , ale o funkcjonalności , która jest reklamowana jako niemal że główna zaleta Automapy.
Co ma począć użytkownik - czytający piękne reklamy, na podstawie których kupuje program ?
Dopiero po zakupie okazuje się że ten cud techniki - to jest zwykły bubel , który nie powinien być dopuszczony do sprzedaży detalicznej...
To co widzimy to po prostu niechlujstwo i olewanie klienta.

Sam jestem developerem - przynajmniej w mojej pracy jest tak że to co robię  MUSI dzialać zgodnie ze specyfikacją.
Nie ma możliwości żeby było inaczej. Co z tego że powiem "I'm sorry" - konsekwencje mojej pomyłki będą bardzo duże.
Z tym że ja testuję swoją pracę najpierw osobiście , potem w specjalnym systemie służącym tylko do testów , a następnie dopiero mogę to zaimplementować w systemie "produkcyjnym"

Styl prasy Aquart bardziej przypomina radosną twórczość pryszczatych nastolatków, niż profesjonalne podejście do produkcji oprogramowania.
Ciekawi mnie czy Auart ma chociaż certyfikat ISO ?
« Ostatnia zmiana: Luty 09, 2011, 09:38:07 wysłana przez Darkph »

*

Offline hipeck

  • **
  • 212
Odp: Wątek zdegustowanych brakiem aktualizacji Smart Routes dla AM EU.
« Odpowiedź #65 dnia: Luty 09, 2011, 09:59:41 »
Nie chodzi o błędy, tylko równy dostęp. Poza tym tutaj UIKOK na 100% /moim zdaniem/ może wdrożyc postępowanie o " klauzulach niedozwolonych".    pozdr

*

Offline ochkarol

  • ******
  • 4813
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsung Galaxy A8
Odp: Wątek zdegustowanych brakiem aktualizacji Smart Routes dla AM EU.
« Odpowiedź #66 dnia: Luty 09, 2011, 10:05:21 »
ochkarol a czy znasz jakikolwiek produkt który nie zawiera błędów?
Taki telefon komórkowy, telewizor itp mają bez usterek spełniać swoje funkcje, które opisane są w instrukcji obsługi, taki samochód np. ma też działać bezbłędnie. Przecież, jeśli w samochodzie będącym "na gwarancji", jeśli cokolwiek przestaje działać oddaje się do bezpłatnej naprawy serwisowej.
Czy tak samo ocenisz oprogramowanie sprzętu medycznego, samolotów i obsługi lotów, finansowe?...
Umknęło Ci zapewne, że napisałem oprogramowanie użytkowe. Wiesz dobrze, że oprogramowanie specjalistyczne to zupełnie inne środowisko programowe pracy. I tutaj rzeczywiście jest wymagana bezbłędność.

Połączone: Luty 09, 2011, 10:09:42
Ale zauważ że nie mówimy to o błahostkach , ale o funkcjonalności , która jest reklamowana jako niemal że główna zaleta Automapy.
I ta zaimplementowana w program (w wersji instalacyjnej) działa.
Brak jedynie możliwości aktualizacji.
... Styl prasy Aquart bardziej przypomina radosną twórczość pryszczatych nastolatków, niż profesjonalne podejście do produkcji oprogramowania.
A tutaj się w pełni zgadzam, niestety.
Ciekawi mnie czy Auart ma chociaż certyfikat ISO ?
Proszę Cię.  :mrgreen: Uczestniczyłem we wdrażaniu ISO 9001 w dwóch firmach - pic na wodę, fotomontaż. Ten znaczek jest g...no wart.
« Ostatnia zmiana: Luty 09, 2011, 10:09:42 wysłana przez ochkarol »
Pozdrawiam
Karol
. : Kobietę łatwiej rozebrać wbrew jej woli, niż ubrać po jej myśli. : .

*

Offline Darkph

  • ***
  • 493
Odp: Wątek zdegustowanych brakiem aktualizacji Smart Routes dla AM EU.
« Odpowiedź #67 dnia: Luty 09, 2011, 10:13:07 »
A jakże.  Działa - działa - szczególnie wycieczki po stacjach benzynowych i zjazdy z autostrady żeby wjechać na nią ponownie na tym samym węźle  :mrgreen: :mrgreen:

*

Offline ochkarol

  • ******
  • 4813
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsung Galaxy A8
Odp: Wątek zdegustowanych brakiem aktualizacji Smart Routes dla AM EU.
« Odpowiedź #68 dnia: Luty 09, 2011, 10:13:34 »
Nie chodzi o błędy, tylko równy dostęp. ...
Ale brak dostępu do aktualizacji SR jest wynikiem błędu właśnie. Nie zakładasz chyba, że Aqurat celowo pozbawia część użytkowników tej funkcjonalności  :shock:

Połączone: [time]Luty 09, 2011, 10:14:06[/time]
A jakże.  Działa - działa - szczególnie wycieczki po stacjach benzynowych i zjazdy z autostrady żeby wjechać na nią ponownie na tym samym węźle  :mrgreen: :mrgreen:
To jak to działa, to już inna bajka  :mrgreen:

Połączone: Luty 09, 2011, 10:22:29
Tak reasumując, to powiem Wam, że musicie być bardzo szczęśliwymi ludźmi (tj. mieć mało kłopotów), że Wam się chce zajmować takimi duperelami. Jak dla mnie, to po prostu szkoda nerwów (a przez to zdrowia) i czasu na zajmowanie się bardzo wątpliwą, do wygrania sprawą.

I żebym był dobrze zrozumiany. Mi też nie podoba się obecna działalność firmy Aqurat, to że potrafią spieprzyć coś co działało bardzo dobrze lub dobrze (np. te Wasze aktualizacje czy obsługę sygnału GPS) i nie potrafią tego naprawić. To, że routing potrafi wyczyniać głupoty (a nie wyczyniał - nawet ze SR), że AM nawet na nowoczesnym PC chodzi jak pod górkę. Że LD to pic na wodę (w większości przypadków).
Również uważam, że zaczyna się przerost formy nad treścią.
Tylko uważam również, że szkoda czasu na głupoty - lepiej się piwka napić czy z kobitą pofiglować  :mrgreen: :ok:

Z mojej strony EOT w temacie.
« Ostatnia zmiana: Luty 09, 2011, 10:22:29 wysłana przez ochkarol »
Pozdrawiam
Karol
. : Kobietę łatwiej rozebrać wbrew jej woli, niż ubrać po jej myśli. : .

*

Offline hipeck

  • **
  • 212
Odp: Wątek zdegustowanych brakiem aktualizacji Smart Routes dla AM EU.
« Odpowiedź #69 dnia: Luty 09, 2011, 10:36:12 »
Karol, jak wszyscy to oleją, to zostanie po staremu. Nawiasem mówiąc takie błędy to też niezgodność towaru z umową.  pozdr

*

Offline ochkarol

  • ******
  • 4813
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsung Galaxy A8
Odp: Wątek zdegustowanych brakiem aktualizacji Smart Routes dla AM EU.
« Odpowiedź #70 dnia: Luty 09, 2011, 11:20:04 »
Karol, jak wszyscy to oleją, to zostanie po staremu.
Naprawią, prędzej czy później.
Nawiasem mówiąc takie błędy to też niezgodność towaru z umową.
Z tego tytułu (niezgodność z umową) to już reklamacje do sprzedawcy a nie do producenta.
Pozdrawiam
Karol
. : Kobietę łatwiej rozebrać wbrew jej woli, niż ubrać po jej myśli. : .

*

Offline izaw

  • *****
  • 1165
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Wątek zdegustowanych brakiem aktualizacji Smart Routes dla AM EU.
« Odpowiedź #71 dnia: Luty 09, 2011, 15:19:59 »
Karol, jak wszyscy to oleją, to zostanie po staremu.
Naprawią, prędzej czy później.
Ależ oni nic nie naprawiają tylko dodają nowe bajery z nowymi, a jakże, błędami.

Gdyby telefon tak działał jak nawigacja - łączył z dowolnymi numerami, zawieszał się przynajmniej raz dziennie, itd - zwróciłbym go natychmiast. Naprawdę trudno znaleźć komercyjny program o takiej wadliwości.

Też uważam, że walka prawna będzie trudna, ale jej nie wykluczam. Teraz uważam, że pokazywanie prawdziwej wartości programu i skłanianie do refleksji nowych klientów jest najważniejsze. Świadomy klient oprócz strony domowej szuka opinii w necie. I tu nasza rola. Nie okłamywać, że program jest zupełnym dnem, ale punktować wpadki, błędy i co najważniejsze stosunek producenta.

*

Offline ppepe

  • ****
  • 507
  • Płeć: Mężczyzna
    • PPepe
Odp: Wątek zdegustowanych brakiem aktualizacji Smart Routes dla AM EU.
« Odpowiedź #72 dnia: Luty 09, 2011, 21:18:30 »
Ponieważ dopiero się zalogowałem z domu i widzę aż tyle postów, że trudno na szybko ogarnąć całość, to napiszę tylko krótką informację do wszystkich zainteresowanych np. nowych użytkowników forum z dnia wczorajszego.

Nadal czekam na zwrotkę z poczty potwierdzającą odebranie pisma na ww. temat przez sekretariat producenta.
Nadal czekam na pisemne ustosunkowanie się do jego treści w formie papierowej.
Poczekam 14 dni + 4-5 na ewentualną pocztę.
Następnie dodam zapewne niesatysfakcjonującą mnie odpowiedź do zebranego materiału.
Spakuje całość w kopertę.
Zawiozę na pocztę.
Zapłacę za znaczki i wyślę do już wcześniej wspomnianego departamentu UOKIK.
Poczekam na zwrotkę a następnie na kolejne pisma już z UOKIKu.
Prawicy z kancelarii producenta zapewne przedstawią w firmie dalszy tok zdarzeń. Czyli:
UOKIK wstępuje do Aquratu o dostarczenie kopii oprogramowania oraz o ich stanowisko w przedmiotowej sprawie.
Tu nie wystarczy już wysłanie dwóch panów na forum aby napisali trzy / cztery słowa z treści licencji. Trzeba się będzie napracować.
Następnie UOKIK po przeprowadzeniu dogłębnej analizy sprawy zadecyduje czy wszcząć postępowanie przeciw producentowi oprogramowania czy nie.
O każdym etapie postępowania będę informowany pisemnie bo takie uprawnienia uzyskuję poprzez powiadomienie pisemne UOKIKu.
Więc ten wątek ma jeszcze szansę na wielomiesięczne istnienie.
Mi się nie spieszy.

Po uzyskaniu opinii z UOKIKu dopiero zadecyduję co dalej.

*

Offline emisiu

  • Ekspert AutoMapa
  • *****
  • 2362
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Wątek zdegustowanych brakiem aktualizacji Smart Routes dla AM EU.
« Odpowiedź #73 dnia: Luty 09, 2011, 23:24:00 »
@Ppepe przestań śnić! Aquart jest ogromną firmą robiącą oprogramowanie. ...

Znam polskie firmy robiące oprogramowanie o obrotach i przychodach setki razy większych niż Aquart, więc z tym "ogromna" to bym raczej nie przesadzał.

*

Offline puniek

  • ******
  • 4617
  • Sprzęt: Samsung Galaxy S7 EDGE SM-G935F
Odp: Wątek zdegustowanych brakiem aktualizacji Smart Routes dla AM EU.
« Odpowiedź #74 dnia: Luty 10, 2011, 00:07:49 »
Na taką wojnę to może prawnik się przyda. Może ten: http://www.fakt.pl/Mec-Rogalski-Sztuczna-mgla-byla-planowana-,artykuly,94052,1.html   :)

Pozdrawiam
ISTQB Certified Tester

Odp: Wątek zdegustowanych brakiem aktualizacji Smart Routes dla AM EU.
« Odpowiedź #75 dnia: Luty 10, 2011, 00:21:13 »
Znam polskie firmy robiące oprogramowanie o obrotach i przychodach setki razy większych niż Aquart, więc z tym "ogromna" to bym raczej nie przesadzał.
Widocznie ten konkretny pracownik Aquratu nigdy nie pracował w większej firmie  :mrgreen:
Zbieg okoliczności był wprost cudowny: dwóch użytkowników, którzy zarejestrowali się po powstaniu tego tematu i którzy jako znawcy regulaminu Automapy zabrali głos w tylko tej jednej dyskusji :D

Aqrat musi być jednak wielką firmą, skoro ma własną policję internetową :police: , której zadaniem jest rejestrowanie się na forach internetowych i sabotowanie ruchu oporu niezadowolonych klientów :mrgreen:

*

Offline izaw

  • *****
  • 1165
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Wątek zdegustowanych brakiem aktualizacji Smart Routes dla AM EU.
« Odpowiedź #76 dnia: Luty 10, 2011, 00:34:39 »
I mają przynajmniej dwóch pracowników umiejących zarejestrować się i napisać post. Choć może być to jeden, ale w dwóch osobach. Mistycyzm.

Ale mimo wszystko świadczy to, że jest to duża firma. Jestem pod wrażeniem.

*

Offline nocnyMarek

  • *****
  • 9913
  • Sprzęt: Palmax, viliv X70
Odp: Wątek zdegustowanych brakiem aktualizacji Smart Routes dla AM EU.
« Odpowiedź #77 dnia: Luty 10, 2011, 00:45:50 »
Zbieg okoliczności był wprost cudowny: dwóch użytkowników, którzy zarejestrowali się po powstaniu tego tematu i którzy jako znawcy regulaminu Automapy zabrali głos w tylko tej jednej dyskusji :D

To ja coś przeoczyłem, czy wam się w oczach dwoi? Gdzie jest ten drugi?
AM3/4/5/6, DPN/D6, AP, N2/9, OM-free

*

Offline Miedzio

  • ***
  • 492
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Wątek zdegustowanych brakiem aktualizacji Smart Routes dla AM EU.
« Odpowiedź #78 dnia: Luty 10, 2011, 00:59:08 »
Uzytkownicy Emzor i Zyczliwy, tyle tylko, to chyba rzeczywiscicie byla jedna osoba ;) Nawet jeden z moderatorow umiescil post, ze obaj korzystali z tego samego IP z malym ostrzezeniem, ale jak szybko post sie pojawil, tak szybko zniknal...

*

Offline ppepe

  • ****
  • 507
  • Płeć: Mężczyzna
    • PPepe
Odp: Wątek zdegustowanych brakiem aktualizacji Smart Routes dla AM EU.
« Odpowiedź #79 dnia: Luty 10, 2011, 01:54:43 »
Kolega Emzor wygląda na technika (programistę) z supportu AM. Tak wnioskuję z treści jego wiadomości na tym forum.
A Zyczliwy - no cóż, taki życzliwy duszek chcący przekonać nas, że życie jest ciężkie, a ta sprawa beznadziejna i nie ma nawet co próbować.
Tym bardziej spróbuję.  :evil:

*

Offline nocnyMarek

  • *****
  • 9913
  • Sprzęt: Palmax, viliv X70
Odp: Wątek zdegustowanych brakiem aktualizacji Smart Routes dla AM EU.
« Odpowiedź #80 dnia: Luty 10, 2011, 10:46:38 »
Cytat: Miedzio
... umiescil post, ze obaj korzystali z tego samego IP z malym ostrzezeniem, ale jak szybko post sie pojawil, tak szybko zniknal...
Bo to było zbiorcze IP, należące do sporego providera internetu z Wawy.
W związku z tym założenie, że to ta sama osoba było nieco ryzykowne (choć jest to możliwe).
Poza tym jeden z nich ma konto od pół roku i 'popełnił już' kilka postów w innych wątkach,
więc tpatial minął się z prawdą pisząc posta o 'cudownym zbiegu okoliczności'.
AM3/4/5/6, DPN/D6, AP, N2/9, OM-free

Odp: Wątek zdegustowanych brakiem aktualizacji Smart Routes dla AM EU.
« Odpowiedź #81 dnia: Luty 10, 2011, 11:02:19 »
 :ok:

Niezłe, niezłe.
Mam wiedzę o AutoMapie bo z niej korzystam i jestem legalnym użytkownikiem. Miewałem z nią problemy część z nich rozwiązywałem dzięki temu forum, coś tam wiem o UOKIKU bo lubię sobie poczytać rzeczy w internecie, ale w Aquracie nie pracuję i nigdy tam nie aplikowałem :)

Wracając do głównego tematu UOKIKU, piszcie i informujcie nas o rozwoju sytuacji  :cool:

*

Offline akubit

  • Ekspert GPS
  • ******
  • 4001
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Navroad Vivo Plus, Huawei Honor 6
Odp: Wątek zdegustowanych brakiem aktualizacji Smart Routes dla AM EU.
« Odpowiedź #82 dnia: Luty 11, 2011, 00:56:33 »
Tymczasem ukazał się nowy AMCenter z poprawionym pobieraniem danych SR na AM EU. Wreszcie  :-|
Musieli ostro trenować bo wersja zmieniła się z 75 na 132  :O

*

Offline JR.Nysa

  • ****
  • 807
  • Płeć: Mężczyzna
  • AM 6.17 PL , TomTom Android 1.4
  • Sprzęt: BLOW50YBT , Samsung Galaxy S 4 - i9505 5.0.1
Odp: Wątek zdegustowanych brakiem aktualizacji Smart Routes dla AM EU.
« Odpowiedź #83 dnia: Luty 11, 2011, 07:53:00 »
Rozumiem że temat został doprowadzony do szczęśliwego finału.  :ok:
Proponuję walkę w podobnym tonie z dostawcą AM o "poprawne działanie LiveDrive! "
Są chętni?

*

Offline ppepe

  • ****
  • 507
  • Płeć: Mężczyzna
    • PPepe
Odp: Wątek zdegustowanych brakiem aktualizacji Smart Routes dla AM EU.
« Odpowiedź #84 dnia: Luty 11, 2011, 08:29:56 »
Zaraz, zaraz... Nie tak szybko.

Wygrana jest bitwa a nie wojna o dostęp do danych równy dla wszystkich użytkowników.

Nie zamierzam zapominać o brak dostępu i rekompensacie za ten czas gdy go nie było.
My wystąpiliśmy o przedłużenie czasu posiadania aktywnej licencji o dokładnie tyle samo dni co brak dostępu.
Nie zamierzam bawić się w Robin Hooda i wymagać przedłużenia dla każdego klienta, co zapewne doprowadzi do zapaści finansowej w portfelu Aquratu.  :E
Mi wystarcza pozytywne zaopiniowanie przedłużenia dla wszystkich, którzy wystąpili z takim roszczeniem.

Dopiero sukces powyższy daje mi powód do odstąpienia od planów powiadamiania UOKIK itd.

*

Offline jartro

  • ****
  • 555
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Auro S 6, AM EU aktualna, TomTom Go 6000, 6200
Odp: Wątek zdegustowanych brakiem aktualizacji Smart Routes dla AM EU.
« Odpowiedź #85 dnia: Luty 11, 2011, 08:50:21 »
Ja też będę tak robił  :ok: Widzę jednak, że nasze pisma wpłynęły na Aquart mobilizująco :]
« Ostatnia zmiana: Luty 11, 2011, 08:51:58 wysłana przez jartro »

*

Offline ochkarol

  • ******
  • 4813
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsung Galaxy A8
Odp: Wątek zdegustowanych brakiem aktualizacji Smart Routes dla AM EU.
« Odpowiedź #86 dnia: Luty 11, 2011, 10:24:10 »
Widzę jednak, że nasze pisma wpłynęły na Aquart mobilizująco :]
Tak sądzisz? Mnie wydaje się, że po prostu pracowali nad problemem i go w końcu rozwiązali. I tyle.
Pozdrawiam
Karol
. : Kobietę łatwiej rozebrać wbrew jej woli, niż ubrać po jej myśli. : .

*

Offline nocnyMarek

  • *****
  • 9913
  • Sprzęt: Palmax, viliv X70
Odp: Wątek zdegustowanych brakiem aktualizacji Smart Routes dla AM EU.
« Odpowiedź #87 dnia: Luty 11, 2011, 11:12:40 »
Wygrana jest bitwa...
Widzę jednak, że nasze pisma wpłynęły na Aquart mobilizująco :]

No proszę jaka megalomańska postawa :E
Ciekawe jak wykażecie, że to akurat wasze działania, a nie zwyczajne zgłoszenia problemu
kierowane przez użytkowników do supportu spowodowały jego rozwiązanie.


Nie zamierzam zapominać o brak dostępu i rekompensacie za ten czas gdy go nie było.
My wystąpiliśmy o przedłużenie czasu posiadania aktywnej licencji o dokładnie tyle samo dni co brak dostępu ...
Dopiero sukces powyższy daje mi powód do odstąpienia od planów powiadamiania UOKIK itd.
Rekompensata powiadasz...
dostałeś dane SR 2 tygodnie później niż ci, co mieli licencję PL. No to policzmy:
rok subskrypcji wersji EU kosztuje 149zł, więc za 2 tygodnie będzie jakieś 6.20 zł.
Taka byłaby wartość rekompensaty za całkowity brak możliwości korzystania z programu,
ale przecież korzystać z programu mogłeś, miałeś tylko trochę starsze dane statystyczne
dotyczące średnich prędkości na drogach, jaki to stanowiło procent uszczerbku
na funkcjonalności programu 3%? 5%? 15%? Przelicz to sobie na wartość rekompensaty.

Owszem miałeś też dyskomfort psychiczny, który polegał na tym, że czułeś się gorzej traktowany...
Czy jednak da się to podciągnąć pod bezprawną praktyka przedsiębiorcy
z naruszeniem zbiorowych interesów konsumentów?
(tym właśnie mówiąc oględnie zajmuje się UOKiK)
AM3/4/5/6, DPN/D6, AP, N2/9, OM-free

*

Offline jachraniak

  • *****
  • 2152
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: iPhone 13
Odp: Wątek zdegustowanych brakiem aktualizacji Smart Routes dla AM EU.
« Odpowiedź #88 dnia: Luty 11, 2011, 11:30:50 »
Wybaczcie żart

Gdyby nie fakt że ppepe miał problem z pobraniem danych, AM'Center byłby o wiele wcześniej poprawiony i wrzucony na serwer. Ale chłopaki z Aquratu chcieli poczytać sobie pieniactwo ppepe i stąd ta obsuwa. :mrgreen:

A tak poważnie - uważam że decydujące znaczenie miał ten wątek.
Bo żądania rekompensaty to już wykazał nMarek że są śmieszne.

*

Offline jartro

  • ****
  • 555
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Auro S 6, AM EU aktualna, TomTom Go 6000, 6200
Odp: Wątek zdegustowanych brakiem aktualizacji Smart Routes dla AM EU.
« Odpowiedź #89 dnia: Luty 11, 2011, 11:53:45 »
Szanuję Nocnego Marka ale wolę znać stanowisko Urzędu Ochrony Konsumentów. Wydaje mi się ono bardziej wiarygodne :]