Wątek zdegustowanych brakiem aktualizacji Smart Routes dla AM EU.

  • 94 Odpowiedzi
  • 21123 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline ppepe

  • ****
  • 507
  • Płeć: Mężczyzna
    • PPepe
Wiem, że w odniesieniu do wcześniejszych informacji będę monotonny, ale jest 22:40 30.01.2011 i nadal nie działa pobieranie danych SR dla wersji EU.
Za co ja do j.... ch.... płacę?
Podejście firmy Aqurat do klienta jest fatalne.
Panowie mogą się już w 100% pożegnać z moją pierwszą "umierającą" licencją z dniem 14.02.
Nie zamierzam płacić za coś z czego nie mogę korzystać na odpowiednim poziomie.

*

Offline nocnyMarek

  • *****
  • 9913
  • Sprzęt: Palmax, viliv X70
Odp: Wątek zdegustowanych brakiem aktualizacji Smart Routes dla AM EU.
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 30, 2011, 23:13:10 »
Ppepe, nakręcasz się jak mały dzieciak, w dodatku jeszcze publicznie spuszczasz spodnie :S
Nie lepiej byłoby zachować klasę do końca?
Zdegustowany jestem Twoim obecnym poziomem wypowiedzi ...
IMO zachowujesz się niepoważnie, wciąż jest weekend, a problem nie jest ani krytyczny,
ani nawet z gatunku tych poważnych.
AM3/4/5/6, DPN/D6, AP, N2/9, OM-free

*

Offline ppepe

  • ****
  • 507
  • Płeć: Mężczyzna
    • PPepe
Odp: Wątek zdegustowanych brakiem aktualizacji Smart Routes dla AM EU.
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 30, 2011, 23:48:51 »
a. problem jest znany na tym forum przynajmniej od 26.01 (środa). Support zapewne wie wcześniej o tej przypadłości.
b. producent nie powinien wypuszczać wersji programu opatrzonej błędem.
c. jeśli błędna aplikacja jednak pojawia się na rynku to należy natychmiast ją usunąć (poprawić, zmienić na poprzednią) lub przynajmniej napisać dwa zdania celem informacji dla klientów.


Więc tu mamy:
- 3 dni robocze na naprawienie tematu
- 3 dni robocze na zareagowanie na stronie

Nie doczekałem się niczego z powyższych. Nadal uważam, że skoro płacę to wymagam.
A, zapomniałem! Zapłaciłem nie za jedną licencję a za więcej i x razy więcej mam prawo wymagać.
A nawet jeśli bym zapłacił za jedną to również bym wymagał. Bo czemu nie?
Strony zawarły umowę handlową. Ja się wywiązuję. Nie łamię żadnego z warunków udzielonej mi licencji.
Producent za to nie potrafi wydać produktu w sposób właściwy i pisząc jednym słowem, olewa mnie jako klienta.
Uważam, że mam rację.

Połączone: Styczeń 30, 2011, 23:54:12
Ps. Nie wiem jaki koniec masz na myśli.
Z Miplo. Było. Minęło.
Uważasz, że powyższy tekst z mojej strony to prywatna wendeta?
Więc się mylisz.
Oczekuję tylko odpowiedniej jakości obsługi za którą zapłaciłem.
Nie będę stawał po stronie milczków w sklepie mięsnym szczęśliwych z tego powodu, że kupili kurczaka, którzy przymykają oko na fakt, że ekspedientka podała go brudną szmatą.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 30, 2011, 23:54:12 wysłana przez ppepe »

*

Offline morette

  • ****
  • 630
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC HD2 hypnosis V.12_3.14_F; Samsung Galaxy S III
Odp: Wątek zdegustowanych brakiem aktualizacji Smart Routes dla AM EU.
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 31, 2011, 08:26:40 »
Peppe z całym szacunem dla ciebie ale zgadzam się z nocnymMarkiem.
Będąc Global moderatorem na Miplo zabierałeś głos tylko w konkretnych sprawach broniąc i Miplo i Auto Mapy. Dla mnie to zachowujesz sie tak jak byś był w piaskownicy i nagle zabrano ci z niej zabawki i wygoniono z niej. Wcześniej wszystko było cacy a teraz jest be bo cie nie chcą do niej wpuścić.

Cytuj
Oczekuję tylko odpowiedniej jakości obsługi za którą zapłaciłem.

A zaczęło się to wszystko od momentu kiedy podziękowałeś Miplo.
Co liczysz na to że sam prezes do ciebie zadzwoni i będzie cię przepraszał za to że mając tyle licencji i oczywiście płacąc za nie w dalszym ciągu nie poprawili błędów. Ile czasu jesteś na tym forum? Ile czasu korzystasz z AM?  Myślisz że nagle po twoim odejściu producent zmieni stosunek i będzie się zachowywał w inny sposób?

Każdy z nas ma swoje zastrzeżenia i pretensję  i życzenia do producenta. Wiadomo liczymy na poprawę relacji miedzy producentem a użytkownikiem. Stanowisko jakie teraz przedstawiasz dobrze odwzorowuje pierwszy wers postu nocnegomarka ........
« Ostatnia zmiana: Styczeń 31, 2011, 08:28:43 wysłana przez morette »
Auto Mapa 6.10.0(1714)/Europe 1206  włączone korzystanie z LD
Android Auto Mapa - Samsung Galaxy S III

*

Offline ppepe

  • ****
  • 507
  • Płeć: Mężczyzna
    • PPepe
Odp: Wątek zdegustowanych brakiem aktualizacji Smart Routes dla AM EU.
« Odpowiedź #4 dnia: Styczeń 31, 2011, 09:41:24 »
Będąc moderatorem w Miplo reprezentowałem Miplo więc nie wypadało mi "w pracy" chwalić, "po pracy" ganić.
Jak poczytasz moje wypowiedzi z lat 2007-2010 to się zorientujesz, że w większości odnosiłem się do zagadnień związanych z Miplo. Co miałem mieć "rozdwojenie jaźni"? Po za tym wtedy nie było takiego błędu i o innych też pisałem jak zresztą reszta użytkowników forum. Gdy błąd dotyczy programu, instalacji, konfiguracji czy też betatestów to "możesz do dotknąć" - usunąć u siebie.

Rozmowa tu nie odnosi się do serwisu Miplo. Rozmawiamy na temat dostępności (podobno) usługi związanej z programem, której naprawienie nie jest dostępna dla użytkownika.
Zauważ, że nie lamentowałem (piekliłem się) w zeszłym tygodniu (śr., czw., pt., sob.) na temat braku dostępności aktualizacji SR dla posiadaczy wersji EU. Napisałem posta nocą z niedzieli na poniedziałek po gruntownym sprawdzeniu na stronach producenta czy jest jakaś informacja na ten temat dla użytkowników (brak takowej); po sprawdzeniu jaka jest wersja instalatora programu (ta sama co wcześniej); po sprawdzeniu czy jest nowa wersja programu synchronizacyjnego (nie, nie ma takowej) i na koniec po sprawdzeniu czy usługa działa - nie, nie działa.

Nie wiem ilu użytkownikom to przeszkadza - mi na pewno. Można przyjąć, że są też inne osoby czytając wcześniejsze wypowiedzi. Zapewne się z tym zgodzicie.
To nie jest najważniejsze. Najważniejsze jest, że mając praktycznie cały tydzień producent nie zareagował.
W poważnej firmie nie wypada chować głowy w piasek licząc na to, że jakoś się to rozejdzie "po kościach".
Nie będę rozpisywał się jak powinni się Panowie z Aquratu zachować. Jednak widzę spory dysonans między chęcią do upubliczniania informacji na temat kolejnych laurów a chęcią do poważnego traktowania użytkownika.
Jak rozumiem nie mam prawa domagać się aby ta "awaria" była usunięta?
I co do:
Wiadomo liczymy na poprawę relacji miedzy producentem a użytkownikiem.
Bez żartów. Co ja mam iść na randkę z przedstawicielami Aquratu? Mam do nich równie chłodny stosunek jak do przedstawicieli innych firm z którymi zawarłem jakieś tam umowy na świadczenie usług.
Usługa ma działać. Jak nie, to klient ma prawo się tego domagać. Jak nie, to jest to podstawa do rozwiązania umowy i rekompensaty ze strony usługodawcy. Nie mówimy tu o błędzie po mojej stronie w obsłudze programu czy nieprawidłowym podłączeniu "kabelka".
Mówimy tu o niedziałającej usłudze za którą zapłaciłem.


Dajmy spokój tej rozmowie nie na temat.
Na wczoraj na zamknięcie tygodnia pobieranie SR nie działało. Teraz nie wiem bo nie sprawdzałem. Może się o to pokusić ktoś inny.

*

Offline JD-MM

  • *****
  • 1145
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: SGS6 SM-G920F
Odp: Wątek zdegustowanych brakiem aktualizacji Smart Routes dla AM EU.
« Odpowiedź #5 dnia: Styczeń 31, 2011, 12:01:14 »
......... ale jest 22:40 30.01.2011 i nadal nie działa pobieranie danych SR dla wersji EU.
Za co ja do j.... ch.... płacę?
Podejście firmy Aqurat do klienta jest fatalne...........

Z ciekawości poszukałem w internecie (moja EU jest poza Polską i nie mogę sprawdzić) i okazuje się, że aktualne dane SR EU są dostępne. Czyżby Aqurat wspierał nielegalnych  :O

*

Offline jartro

  • ****
  • 555
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Auro S 6, AM EU aktualna, TomTom Go 6000, 6200
Odp: Wątek zdegustowanych brakiem aktualizacji Smart Routes dla AM EU.
« Odpowiedź #6 dnia: Styczeń 31, 2011, 12:38:12 »
Dostałem odp. z supportu, że pracują nad problemem niepobierania SR przez AM EU i naprawią  sprawę tak szybko jak to będzie możliwe :E
AM Center jest ogólnie dostępny i nie wymaga licencji. To odp. na uwagę powyżej.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 31, 2011, 18:10:30 wysłana przez jartro »

*

Offline hipeck

  • **
  • 212
Odp: Wątek zdegustowanych brakiem aktualizacji Smart Routes dla AM EU.
« Odpowiedź #7 dnia: Styczeń 31, 2011, 18:38:59 »
Niekoniecznie. Raz tak, raz siak. Licencję mam do karty. Na innej zainstalowałem do eksperymentów słodzoną, i bywa, że woła o licencję. Jak wpiszę swoją, synchronizuje przez AMC bez problemu. Dzisiaj jednak instalator nie wołał.  pozdr

*

Offline spinnek

  • ***
  • 396
  • Sprzęt: Samsung Galaxy Tab (GT-P1000)
Odp: Wątek zdegustowanych brakiem aktualizacji Smart Routes dla AM EU.
« Odpowiedź #8 dnia: Styczeń 31, 2011, 21:38:25 »
@ppepe

Czy przypadkiem nie jest tak, że firma ma 14 dni na usunięcie usterki wg polskiego prawa?

Moim zdaniem, darcie szat po tygodniu jest przedwczesne, dopiero po dwóch tygodniach można je nadpruwać ;)

*

Offline ochkarol

  • ******
  • 4813
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsung Galaxy A8
Odp: Wątek zdegustowanych brakiem aktualizacji Smart Routes dla AM EU.
« Odpowiedź #9 dnia: Styczeń 31, 2011, 23:28:33 »
Czy przypadkiem nie jest tak, że firma ma 14 dni na usunięcie usterki wg polskiego prawa?
Możesz podać podstawę prawną?
Pozdrawiam
Karol
. : Kobietę łatwiej rozebrać wbrew jej woli, niż ubrać po jej myśli. : .

*

Offline ppepe

  • ****
  • 507
  • Płeć: Mężczyzna
    • PPepe
Odp: Wątek zdegustowanych brakiem aktualizacji Smart Routes dla AM EU.
« Odpowiedź #10 dnia: Luty 01, 2011, 01:07:11 »
Moim zdaniem, darcie szat po tygodniu jest przedwczesne, dopiero po dwóch tygodniach można je nadpruwać ;)

Polecam Ci przeczytanie artykułu tu http://media2.pl/internet/74265-komentarze-w-sieci-decyduja-o-e-zakupach.html

Jak ulał do tej sytuacji oraz postulatów o "naprawie relacji między użytkownikami a producentem" o jakim wspomniał morette, pasuje następujący akapit tego artykułu cyt.:

Autorzy ankiety zwracają uwagę, że w dobie przed rozwojem Internetu zakładano, że jeden zadowolony klient powie o swoich pozytywnych doświadczeniach 8 osobom, a niezadowolony aż 20-stu. Tymczasem w ogólnoświatowej sieci w obu przypadkach liczby te ulegają znacznemu zwielokrotnieniu. Co więcej, zarówno przychylne, jak nieprzychylne komentarze widnieją na serwerach przez długi czas. To działa mobilizująco na sklepy internetowe i producentów sprzętu oraz oprogramowania - z korzyścią dla konsumentów.
http://media2.pl/internet/74265-komentarze-w-sieci-decyduja-o-e-zakupach.html


Jeśli więc ktoś ma "drzeć szaty" to niech robi to producent oprogramowania.
Najwyższa pora zmienić ustawienia na szachownicy i z biernej postawy "oczekiwania na zmianę podejścia ze strony Aquratu do klientów", w sposób może mało elegancki ale jak widać skuteczny wymusić pewne zmiany w podejściu do nas - użytkowników.

Może pora na terapię "Małych Kroczków - Komentarzy". Małymi kroczkami (komentarzami) uzyskaliśmy pierwszy raz w historii Aquratu a właściwie zależnego od niego Miplo, nie wykasowanie danych jakie zawierała kategoria Sygnalizacja świetlna, która dubluje najnowszy prezent - wodotrysk w danych mapy. Małymi kroczkami - komentarzami uzyskaliśmy zapewnienie, że cyt.: "naprawią  sprawę (SR - ppepe) tak szybko jak to będzie możliwe".

Już teraz zapowiem kolejny mały kroczek - serię komentarzy na temat przywrócenia ze śmietnika panelu miplo, zebranych przez społeczność tego serwisu, danych dotyczących przejazdów kolejowych strzeżonych i niestrzeżonych.
Niestety komentarze na samym Miplo http://www.miplo.eu/articles/?art=85 nie wystarczają.
Są osoby jak widać po komentarzach mnie popierających, które również życzyły by sobie zmianę podejścia Aquratu  do naszej pracy.

A co do:
...Czyżby Aqurat wspierał nielegalnych  :O

Zapytam: Czemu każdy kolejny instalator zawiera punkty POI z Miplo i to całą bazę?
Czemu każdy pirat - złodziej - nie bójmy się tego słowa, za każdym razem otrzymuje pełną bazę punktów POI pochodzących z naszej pracy? Jeśli Aqurat ma kłopoty z zabezpieczeniem oprogramowania tak aby nie był dostępny po "3 minutach" na innych forach to niech przynajmniej nie podsuwa na talerzu piratom wyników naszej pracy. Zapytajmy się kogokolwiek z użytkowników Miplo czy chciałby aby jego punkty, które zbierał czasami przez wiele godzin, jego wyniki pracy jako moderatora były przedmiotem kradzieży.

Podstawowe pytanie: Czy ktoś w tej firmie w ogóle zdaje sobie sprawę co się dzieje w tym kraju z ich produktami; z usługami; z zawartością serwisów internetowych?
Czy ci ludzie nie widzą, że pieniądze przechodzą im miedzy palcami? Pieniądze jakie kradną piraci i te, które biorą pracownicy, którzy nie grzeszą profesjonalizmem.

*

Konrad4x

Odp: Wątek zdegustowanych brakiem aktualizacji Smart Routes dla AM EU.
« Odpowiedź #11 dnia: Luty 01, 2011, 07:28:54 »
Podstawowe pytanie: Czy ktoś w tej firmie w ogóle zdaje sobie sprawę co się dzieje w tym kraju z ich produktami; z usługami; z zawartością serwisów internetowych?
Czy ci ludzie nie widzą, że pieniądze przechodzą im miedzy palcami? Pieniądze jakie kradną piraci i te, które biorą pracownicy, którzy nie grzeszą profesjonalizmem.
Kolego praktycznie ze wszystkim co napisałeś ja osobiście się zgadzam, bo na pewno masz rację. Natomiast bez urazy, ale to co napisałeś w przytoczonym przeze mnie cytacie to lekka przesada. Tzn tu też masz rację, ale nie powinienieś ingerować w politykę ekonomiczną tej firmy (patrz: zaglądać prezesowi Aqu do portfela). Mnie też wnerwia, że program za który zapłaciłem jest natychmiast dostępny złamany na innych forach, ale na pewno producent doskonale o tym wie. Z resztą jak się trochę interesowałeś innymi forami, to wiesz, że linki szybko znikają,  czyli producent maczał w tym palce. Widocznie , ktoś w tej firmie uznał, że z jakiegoś powodu taki stan rzeczy im na razie odpowiada i nie zmienia zabezpieczeń od wielu wersji. Mówiąc krótko - g....o nas powinno obchodzić, czy firma traci pieniądze czy nie. Nas co najwyżej może obchodzić, że czujemy się jak nabici w butelkę płacąc za program,  bo raz nie dość, że soft nie działa jak powinien, a sprzedawany jest jako produkt pełnowartościowy, to dwa jest dostępny za friko w internecie.
« Ostatnia zmiana: Luty 01, 2011, 08:55:54 wysłana przez Konrad4x »

*

Offline spinnek

  • ***
  • 396
  • Sprzęt: Samsung Galaxy Tab (GT-P1000)
Odp: Wątek zdegustowanych brakiem aktualizacji Smart Routes dla AM EU.
« Odpowiedź #12 dnia: Luty 01, 2011, 10:49:31 »
@ochkarol, ppepe

http://pl.wikipedia.org/wiki/Reklamacja

Połączone: Luty 01, 2011, 11:01:32
@ppepe

Tak samo, jak nie ma sensu wygrażać fali powodziowej, tak samo nie ma sensu wygrażać polityce produktowej dowolnego producenta.

A tak jest, moim zdaniem, bo (pisałem już o tym):
- każda firma produkuje najgorszy możliwy towar, który ma wzięcie klientów; produkowanie lepszego (=droższego) byłoby działaniem na szkodę firmy;
- jeśli Ci nie odpowiada jakiś produkt, udaj się na zakupy do konkurencji,
- lub załóż swoją firmę i stwórz lepszy produkt (+znajdź na niego klientów).

Chciałbym Cię prosić, byś swoje zarzuty odnośnie Aqurat/Geosystems umieszczał np. w osobnym temacie (np. w proponowanym przeze mnie wątku sticky "Gorzkie żale do producenta Automapy" albo np. na Facebook'u pod jakimś szumnym tytułem ;).

Chodzi mi tylko o to, by dyskusja w wątkach tematycznych była merytoryczna i by nie odstraszała czytelników tych wątków potokiem emocji. Czym innym, moim zdaniem, jest kompetentna informacja o tym, że dana usługa nie działa, i podparte dowodami zgłoszenie jej do supportu, a czym innym dokłądny opis rozdarcia duszy i zaniku sensu życia, spowodowany niedziałaniem któregoś z setek mechanizmów nawigacyjnych. :)
« Ostatnia zmiana: Luty 01, 2011, 11:01:32 wysłana przez spinnek »

*

Offline nocnyMarek

  • *****
  • 9913
  • Sprzęt: Palmax, viliv X70
Odp: Wątek zdegustowanych brakiem aktualizacji Smart Routes dla AM EU.
« Odpowiedź #13 dnia: Luty 01, 2011, 13:36:35 »
Czy przypadkiem nie jest tak, że firma ma 14 dni na usunięcie usterki wg polskiego prawa?
Możesz podać podstawę prawną?
http://pl.wikipedia.org/wiki/Reklamacja
"Na podstawie wspomnianej ustawy kupujący może żądać od sprzedawcy nieodpłatnej wymiany albo naprawy towaru niezgodnego z umową."

Teraz jeszcze tylko pokażcie punkt umowy, wg którego Aqurat zobowiącał sie dostarczać nowe dane SR co 2 tygodnie i śmiało możecie domagać się usunięcia tej usterki.
AM3/4/5/6, DPN/D6, AP, N2/9, OM-free

*

Offline ppepe

  • ****
  • 507
  • Płeć: Mężczyzna
    • PPepe
Odp: Wątek zdegustowanych brakiem aktualizacji Smart Routes dla AM EU.
« Odpowiedź #14 dnia: Luty 01, 2011, 15:53:55 »
A kto tu wspomina o terminowości aktualizacji?
Ja i inni piszą tylko o równym dostępie do "technologi" - jak to określa producent, która jest integralną częścią oprogramowania dla wszystkich użytkowników programu.
Na stronie http://www.automapa.pl/?PEI=210436&lng=PL czytamy:

SmartRoutes
Unikatowa technologia SmartRoutes wykorzystuje doświadczenia innych użytkowników dróg, którzy przejeżdżają ponad 4 miliony kilometrów dziennie po polskich drogach. Tworzy to obraz sytuacji drogowej zarówno w miastach, jak i poza nimi. Rozwiązanie takie pozwala na udostępnienie wszystkim użytkownikom nie tylko informacji o bieżącej sytuacji na drogach w trybie on-line, ale również umożliwia prognozowanie jej rozwoju w zależności od pory dnia i godziny oraz dnia tygodnia. Co ważne, aby skorzystać z technologii SmartRoutes nie jest potrzebne żadne dodatkowe urządzenie. Wszystkie niezbędne funkcje do wykorzystywania danych statystycznych są integralną częścią AutoMapy!


Co za tym idzie jeśli następuje aktualizacja oprogramowania to producent powinien dostarczyć takie same pod względem terminu aktualizacji dane dla użytkowników oprogramowania z mapami PL jak i z mapami EU.

Powyższe jest wystarczające do żądania od producenta usunięcia usterki w wyniku której cześć użytkowników została pozbawiona możliwości zaktualizowania programu w ustawowym terminie.

*

Offline iceneon

  • ****
  • 995
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Wątek zdegustowanych brakiem aktualizacji Smart Routes dla AM EU.
« Odpowiedź #15 dnia: Luty 01, 2011, 17:25:50 »
Widzę, że wątek informacyjny przerodził się w HP. Przez te Wasze pogaduchy o aktualizacji danych SR (2011.01.28) dowiedziałem się w innym wątku. Ciężko cokolwiek znaleźć w tym gąszczu niepotrzebnej paplaniny.

*

Offline ochkarol

  • ******
  • 4813
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsung Galaxy A8
Odp: Wątek zdegustowanych brakiem aktualizacji Smart Routes dla AM EU.
« Odpowiedź #16 dnia: Luty 01, 2011, 18:56:41 »
Czy przypadkiem nie jest tak, że firma ma 14 dni na usunięcie usterki wg polskiego prawa?
Możesz podać podstawę prawną?
http://pl.wikipedia.org/wiki/Reklamacja
"Na podstawie wspomnianej ustawy kupujący może żądać od sprzedawcy nieodpłatnej wymiany albo naprawy towaru niezgodnego z umową."
Na podstawie przepisów Ustawy o Szczególnych Zasadach Sprzedaży Konsumenckiej możecie dochodzić swoich praw od sprzedawcy, czyli od firmy która Wam sprzedała AutoMapę. Najczęściej będzie to zupełnie inny podmiot gospodarczy niż Aqurat. Niezgdoność towaru z umową zobowiązuje tylko i wyłącznie sprzedawcę i tylko i wyłącznie w obrocie detalicznym. Jeśli AM została zakupiona "na firmę" ustawa ta nie ma zastosowania i obowiązują przepisy dotyczące rękojmi.
Producenta odpowiada przed konsumentem zapisami gwarancji, jeśli takowej udziela (bo o ile się nie mylę nie ma obowiązku udzielania gwarancji w RP)
Pozdrawiam
Karol
. : Kobietę łatwiej rozebrać wbrew jej woli, niż ubrać po jej myśli. : .

*

Konrad4x

Odp: Wątek zdegustowanych brakiem aktualizacji Smart Routes dla AM EU.
« Odpowiedź #17 dnia: Luty 01, 2011, 19:09:21 »
Koledzy bez urazy, ale zabawni jesteście z tymi prawnymi pogaduchami, a wiadomo, że nikt z was z tego prawa w stosunku do Aqu.. w życiu nie skorzysta, bo gra nie jest warta świeczki. A jak myślicie, że taka paplanina wystraszy producenta, który kosi wszystkie nagrody, to jesteście grubo w błędzie (patrz: jesteście śmieszni  :E :E :E :E :E :E :P)

*

Offline ochkarol

  • ******
  • 4813
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsung Galaxy A8
Odp: Wątek zdegustowanych brakiem aktualizacji Smart Routes dla AM EU.
« Odpowiedź #18 dnia: Luty 01, 2011, 20:00:32 »
No chyba, że pozew zbiorowy  :wink: :mrgreen:
Pozdrawiam
Karol
. : Kobietę łatwiej rozebrać wbrew jej woli, niż ubrać po jej myśli. : .

*

Offline rgr

  • *****
  • 1045
Odp: Wątek zdegustowanych brakiem aktualizacji Smart Routes dla AM EU.
« Odpowiedź #19 dnia: Luty 01, 2011, 20:13:24 »
Wynajmijcie dobrą kancelarię prawniczą :).
Polecam tą od pozwu zbiorowego przeciw mBankowi -- 1000 osób po 2 tys. od ludzika... muszą być rewelacyjni :).
To nie tablica ogłoszeń !

*

Offline jartro

  • ****
  • 555
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Auro S 6, AM EU aktualna, TomTom Go 6000, 6200
Odp: Wątek zdegustowanych brakiem aktualizacji Smart Routes dla AM EU.
« Odpowiedź #20 dnia: Luty 05, 2011, 11:27:32 »
Nadal nie działa. To zaczyna być umęczliwe :S

*

Offline mnadziejka

  • 41
  • Sprzęt: NavRoad 560 BF+AM EU, Xperia X8, Nokia 7230
Odp: Wątek zdegustowanych brakiem aktualizacji Smart Routes dla AM EU.
« Odpowiedź #21 dnia: Luty 05, 2011, 15:05:18 »
U mnie też to nie działa i w tym momencie jestem na etapie korespondencji z supportem AM. Przysyłają informację co zrobić a ja odpisuję im co się dzieje. Narazie bez efektu. Jak otrzymam coś konkretnego i usługa SR będzie działać to się odezwę

*

ratajczyk

Odp: Wątek zdegustowanych brakiem aktualizacji Smart Routes dla AM EU.
« Odpowiedź #22 dnia: Luty 05, 2011, 15:58:18 »
Czy przypadkiem nie jest tak, że firma ma 14 dni na usunięcie usterki wg polskiego prawa?
Możesz podać podstawę prawną?
http://pl.wikipedia.org/wiki/Reklamacja
"Na podstawie wspomnianej ustawy kupujący może żądać od sprzedawcy nieodpłatnej wymiany albo naprawy towaru niezgodnego z umową."

Teraz jeszcze tylko pokażcie punkt umowy, wg którego Aqurat zobowiącał sie dostarczać nowe dane SR co 2 tygodnie i śmiało możecie domagać się usunięcia tej usterki.

to tak nie dziala, kupujac program i go instalujac zgadzamy sie z zapisami licencji ... "program jest jaki jest "... na ten temat rozmawialem z moim radca prawnym, gdyz nie podoba mnie sie, ze aktualizacja map wymusza upgrade wersji samej AM. a SR czy LD - to badziewie lata i mnie powiewa.
mam podobne przemyslenia co autor watku, choc prawnie jako uzytownicy jestesmy na przegranej pozycji. jedynym wyjsciem jest nie kupowanie/przedluzanie licencji.

*

Offline jartro

  • ****
  • 555
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Auro S 6, AM EU aktualna, TomTom Go 6000, 6200
Odp: Wątek zdegustowanych brakiem aktualizacji Smart Routes dla AM EU.
« Odpowiedź #23 dnia: Luty 06, 2011, 11:42:53 »
To nie chodzi o to czy ktoś chce korzystać z SR czy nie i czy lubi tę usłgę czy mu ona cyt. "powiewa"
Chodzi o równy dostęp do niej. Właściciele legalnej licencji AM PL mogą z niej korzystać a właściciele AM EU-nie. I tu  jest właśnie szansa wystąpienia na drogę sądową w formie pozwu zbiorowego gdyż firma pozbawia tych drugich takiej możliwości jako posiadaczy legalnych licencji. Jako rekompensatę można zażądać bezpłatnego przedłużenia licencji o dni, w których usługa nie działała, wychodząc z założenia, że właściciele AM EU nie mogli w pełni korzystać z dobrodziejstw programu, nie z własnej winy.
« Ostatnia zmiana: Luty 06, 2011, 12:36:19 wysłana przez jartro »

*

Konrad4x

Odp: Wątek zdegustowanych brakiem aktualizacji Smart Routes dla AM EU.
« Odpowiedź #24 dnia: Luty 06, 2011, 12:43:03 »
...Właściciele legalnej licencji AM PL mogą z niej korzystać a właściciele AM EU-nie. I tu  jest właśnie szansa wystąpienia na drogę sądową w formie pozwu zbiorowego.....
:E :E :E :E :E :E :E Dzięki kolego za dostarczenie mi powodu do śmiechu,  w ten mało przyjemny dzień za oknem  :P Kolego nie wypisuj takich jaj, bo przecież wiesz doskonale, że z przez taki bzdet nikt nie będzie się bawił w jakieś sądy. To nie Ameryka, wake up , hellloooo  :grin: Proponuję idź się przykuj łańcuchem do siedziby producenta, powieś postulaty na szyi, to ci chociaż Pan z marketingu zrobi fotkę na główna stronę AM  :P

*

Offline hipeck

  • **
  • 212
Odp: Wątek zdegustowanych brakiem aktualizacji Smart Routes dla AM EU.
« Odpowiedź #25 dnia: Luty 06, 2011, 13:19:15 »
Gdyby jednak nastąpił precedens, to jednak firmie nie byłoby do śmiechu. Dlatego w USA przychodzisz do sklepu, oddajesz towar, dostajesz kasę bez jednego słowa wymówki od sprzedawcy.   pozdr

*

Offline jartro

  • ****
  • 555
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Auro S 6, AM EU aktualna, TomTom Go 6000, 6200
Odp: Wątek zdegustowanych brakiem aktualizacji Smart Routes dla AM EU.
« Odpowiedź #26 dnia: Luty 06, 2011, 13:24:32 »
Polskie prawo nie opiera się na precedensach a ja wysłałem już do supportu odpowiednie pismo i czekam na odpowiedź. Napisanie pozwu nie kosztuje zbyt wiele. Nie potrzebuję prawnika. 2 razy wygrałem z zakładem pracy a raz z PZU. To dla kolegi Konrada 4 x, który się tak śmieje. :ohreally: Koledzy w zakładzie też dokładnie tak zaśmiewali się. Jak wygrałem to już nie i był komentarz, że jestem pieniaczem. A ja tylko potrafię walczyć o swoje i umiem też liczyć pieniadze. Dla mnie 2 tygodnie(już!!!) licencji, zktórej nie mogę w pełni skorzystać jest istotne. 3 dni to rzeczywiście bym odpuścił  :E Mam 3 legalne AM EU a więc sprawa nie jest już taka błacha a jeśli dla Konrada 4 x tak- to może mi przedłuży te 3 licencje o ten okres. Nie będę wtedy o to walczył. Mnie wszystko jedno kto płaci. Byle nie ja :] Nie potrzebuję do tego pozwu zbiorowego  B)
« Ostatnia zmiana: Luty 06, 2011, 14:17:21 wysłana przez jartro »

*

Offline ppepe

  • ****
  • 507
  • Płeć: Mężczyzna
    • PPepe
Odp: Wątek zdegustowanych brakiem aktualizacji Smart Routes dla AM EU.
« Odpowiedź #27 dnia: Luty 06, 2011, 13:42:08 »
Masz racje Kolego.

a. to nie Ameryka i za takie działania nikt z nas nie poda Aquratu do sądu.

b. nawet jeśli się znajdzie na tyle "odważny" to nie wygra z tej samej przyczyny (to nie Ameryka) i będzie uważany za pieniacza.

c. masz rację co do tego, że cyt. Twój opis sprzętu: "AM, to niestety dziś jedyny dobry soft na Polskę !" ze szczególnym naciskiem na słowa:
- niestety - no właśnie ten brak konkurencji
- dziś - bo jutro to nie koniecznie Aqurat będzie wiodący

d. masz rację, że takie hipotetyczne działania jak przykuwanie się łańcuchami czy też wywieszanie postulatów niewiele zmieniają a jakiś mądrala z działu PR zmieni to tylko na swoją korzyść.

Ale nie masz racji, że ktoś tu jest śmieszny czy też bije pianę "po próżnicy".

To nasze bicie piany, a przynajmniej moje wynika z faktu, że za każdą licencję zapłaciłem gotówką. Za każde przedłużenie również.
Nie poszedłem do konkurencji. Nie kupiłem sobie kolejnej zabaweczki jak to mówi moja żona. Nie kupiłem dzieciakom zabaweczki lego z górnej półki.
Kupiłem licencję programu nawigacyjnego.
Programu, którego nie dystrybuuję do kolejnych użytkowników. Nie rozkładam programu na czynniki pierwsze. Instaluje i wykorzystuje go zgodnie z zawartą umową. Więc wywiązuję się z niej.
Dałem zarobić tej firmie. Dałem zarobić tym więcej niż inni, że kupiłem i przedłużam wersję EU, która jest droższa - prawda?
Otrzymałem program i mapy. Zainstalowałem to zgodnie z zaleceniami producenta. I skoro producent udostępnia aktualizacje programu, a musisz mi przyznać rację, że aktualizacja SR to aktualizacja składnika programu jak wynika z opisu producenta, to życzył bym sobie ją otrzymać tak jak inni.
Nie zamierzam i nie zrobiłem tego do chwili obecnej, szukać tej aktualizacji w sieci. Ma mi ją dostarczyć producent tak jak innym.

Niech Panie i Panowie z Aquratu zaczną się wywiązywać z umowy.

Skoro tego nie robią to co mam napisać. Aqurat jest super!  Aqurat jest "zajebisty"! - bez żartów.
Ja obecnie postrzegam firmę Aqurat jako podmiot gospodarczy niegodzien zaufania ze strony użytkownika. I jeśli ta sytuacja będzie dalej trwać to masz rację, nie pójdę do sądu; masz rację nie napiszę do nich nic na ten temat (jak zresztą do teraz tego nie zrobiłem). Poczekam na zakończenie umowy, a raczej umów ( na dziś 4 od 14.02 już 3) i nie wykupię nowego przedłużenia licencji.
Nie napiszę o tej firmie (nie produkcie) dobrego słowa. A wręcz przeciwnie. Wszędzie gdzie będę mógł będę opisywał te temat tak aby zgodnie z prawdą przedstawić prawdziwe podejście producenta Automapy do użytkownika.
Czyli świetlana zasada dobrego zarządzania firmą Aqurat na dziś: "Jak tylko dostaniemy twoje pieniądze to mamy Cię "drogi" użytkowniku w poważaniu."

Połączone: [time]Luty 06, 2011, 13:44:08[/time]
Po chwili:

Jak widać ja jestem leniem i do sądu bym nie poszedł.
Kolega jartro jednak najechał mi na ambicję więc może się przyłączę aby poprawić swój wizerunek.
« Ostatnia zmiana: Luty 06, 2011, 13:45:03 wysłana przez ppepe »

*

Konrad4x

Odp: Wątek zdegustowanych brakiem aktualizacji Smart Routes dla AM EU.
« Odpowiedź #28 dnia: Luty 06, 2011, 14:02:43 »
Koledzy Jartro i PPepe:

Nie zrozumcie mnie źle, ja z was się nie nabijam, bo macie słuszność, że o swoje prawa można i należy walczyć. Rozbawił mnie tylko zapalnik do takiego działania, czyli problem z SR, który jak doskonale wiecie ma tak naprawdę jedyną zaletę (wad ma więcej niestety), że podaje w miarę nieźle ETA.
Panowie, w każdym zakupionym towarze można się do czegoś przyczepić i z tym iść do sądu. Dlatego też napisałem do ciebie Jartro, że Polska , to nie Ameryka, gdzie ludzie zakładają procesy o byle bzdet i dlatego na kubkach do kawy makdonalda mamy dziś napisane, że kawa jest gorąca. Ale myślę, że eldorado dla papug już za kilka lat i w Polsce będzie i wtedy taki Aqu szybciutko przestanie reklamować niedziałające usługi, z obawy o problemy prawne. A dziś no cóż.....  :(

*

Offline jartro

  • ****
  • 555
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Auro S 6, AM EU aktualna, TomTom Go 6000, 6200
Odp: Wątek zdegustowanych brakiem aktualizacji Smart Routes dla AM EU.
« Odpowiedź #29 dnia: Luty 06, 2011, 14:16:03 »
Pismo do Aquartu drogą elektroniczną już poszło a jutro wysyłam ślimaczą pocztą za pokwitowaniem odbioru. Zobaczymy jak zareagują.
Jeszcze niektórzy mogą się zdziwić :E