Wygrana jest bitwa...
Widzę jednak, że nasze pisma wpłynęły na Aquart mobilizująco ![wredny :]](https://pdaclub.pl/forum/Smileys/pdaclub/squaresmile.png)
No proszę jaka megalomańska postawa

Ciekawe jak wykażecie, że to akurat wasze działania, a nie zwyczajne zgłoszenia problemu
kierowane przez użytkowników do supportu spowodowały jego rozwiązanie.
Nie zamierzam zapominać o brak dostępu i rekompensacie za ten czas gdy go nie było.
My wystąpiliśmy o przedłużenie czasu posiadania aktywnej licencji o dokładnie tyle samo dni co brak dostępu ...
Dopiero sukces powyższy daje mi powód do odstąpienia od planów powiadamiania UOKIK itd.
Rekompensata powiadasz...
dostałeś dane SR 2 tygodnie później niż ci, co mieli licencję PL. No to policzmy:
rok subskrypcji wersji EU kosztuje 149zł, więc za 2 tygodnie będzie jakieś 6.20 zł.
Taka byłaby wartość rekompensaty za całkowity brak możliwości korzystania z programu,
ale przecież korzystać z programu mogłeś, miałeś tylko trochę starsze dane statystyczne
dotyczące średnich prędkości na drogach, jaki to stanowiło procent uszczerbku
na funkcjonalności programu 3%? 5%? 15%? Przelicz to sobie na wartość rekompensaty.
Owszem miałeś też dyskomfort psychiczny, który polegał na tym, że czułeś się gorzej traktowany...
Czy jednak da się to podciągnąć pod bezprawną praktyka przedsiębiorcy
z naruszeniem zbiorowych interesów konsumentów?
(tym właśnie mówiąc oględnie zajmuje się UOKiK)