Wiesz ochkarol, wcale nie uważam żeby w istocie działania SR coś się zmieniło, natomiast rzeczywiście opis niekoniecznie oddaje w 100% zasadę działania ... I idę o zakład, że tak było zawsze, nie było to napisane wprost, ale to jest właśnie istota SR.
Nie jest to w tej chwili istotne ale odpowiedź supportu oraz wpisy na stronie Automapy sugerują, że jednak nie.
Gdy ktoś przestaje przedłużać subskrypcję pozostaje jeden jedyny możliwy ratunek - Profilunia 
To też rzutuje źle na aplikację.
A co z osobami, które nie aktualizują danych SR i korzystają z A na zasadzie plug'n'play?
Takich osób jest bardzo duzo.
A poza tym sam wiesz, co potrafi zdziałać nieumiejętne grzebanie w profilach. Skutek może byc jeszcze gorszy jak ten "zimowy" routing.
Połączone: [time]Maj 27, 2011, 15:15:03[/time]
Wydaje mi sie, ze istota wszelkiego rodzaju SR, LD, Trafficow itp. jest ich aktualnosc czyli rowniez wplyw "sezonowosci" na dane.
SR nigdy nie będzie aktulany, bo to dane historyczne.
Mnie on się podobał w układzie jaki był do kiedyś (do kiedy?).
Dlaczego? Bo spokojnie nadawał się do jazdy i zimą i latem - był uniwersalny.
I połączenie takiego SR ze sprawnie działającym LD załatwiało sprawę sezonowych odstepstw od reguły.
Twierdzenie, że zimą kierowcy jeżdżą wolniej jest co najamniej nietrafione. Wszelkie statystyki (oprócz statystyk firmy Aqurat

) mówią jasno, ze kierowcy jeżdżą wolnie jedynie
kilka dni po pogorszeniu się warunków drogowych.
Potem wszyscy zaczynają jeździć tak samo.
Jezeli komus skonczylaby sie waznosc licencji to... powinien miec PROSTA mozliwosc wylaczenia SR, do ktorej Aqurat powinien powrocic w przyszlych wersjach programu.
Taka możliwośc powinien mieć
każdy użytkownik AM (oprócz piratów

)

Połączone: Maj 27, 2011, 15:16:06
Pójdę dalej tropem Miedzio - wiadomo że żywotność SR to max 3-4tygodnie.
Skąd wiadomo?