dolemiron powiem krótko, wiele razy toczyła się dyskusja o wyższości CB nad trafficiem i w drugą stronę.
Powiem krótko, używanie dwóch na raz jest perfekcyjne, ale ile razy widzę i słyszę osoby pytające na CB o drogę, a przed nimi znaki ?! Ile razy słyszę na CB debili oraz tych którzy skręcą radio na maksa i 17 razy można mu tłumaczyć że ma czysto, a on dalej będzie pytał ?
Jeśli wkurza Cię traffic, to nie korzystaj, włącz swoje CB i dalej będziesz w centrum Warszawy nie wiedział jak ominąć wieczny korek na xx ulicy, bo jednocześnie jest też na xyz i na yyz. Traffic jakoś te dane zbiera, a tak przez CB często się nie dowiesz i wcale nie jest to dziwne. Tak samo w druga stronę. Traffic nie działa bo masz powodzie? To słuchasz radia bo się wieść tam szybciej niesie w przypadku takich sporadycznych nieprzejezdnych tras.
Odnoszę wrażenie że oczekujesz jednego systemu który zapewni Ci wszystko... Coś takiego na razie nie istnieje i nie będzie istnieć. Może połączenie CB, Traffic i TMC będzie bliskie ideału, ale zderzą się 2 samochody ze sobą jakieś 3 km przed Tobą to zdążysz zareagować przez CB? Traffic? TMC ?
Więc trochę pokory a nie tylko krzyczenie na wszystko że nie pasuje.
P.S. Im więcej aut z trafficiem będzie, tym lepiej.
P.S.2 Nie mów że CB jest 3x więcej niż nawi, zależy od regionu i specyfikacji kierowców.
Młodzi jeżdżą na nawi, trochę więcej niż CB radii pomontowanych.
Starsi jeżdżą na CB ( i to często starych i rozklekotanych szajsach co piszą w eterze) a nawi omijają z daleka bo nie potrafią obsłużyć albo denerwują się że nawi proponuje inną, często lepszą drogę.
Tak samo wśród regionów, niektóre województwa wyglądają jak stado jeżdżących antenek, a w niektórych ciężko spotkać kogokolwiek aby spytać. Nie mówiąc że nie porównujesz też kierowców osobówek, którzy preferują nawi, a Ci od ciężarowych rzadko "nie mają" CB. Nie wspominając o dostawczych czy przedstawicielach handlowych