opisywałem już na tym forum swoje przygody w Alpach oraz na wąskich drogach włoskich miasteczek ...
i nic to że Ovi.Maps na Nokii E52 trzyma się drogi jak przyklejony,
widać pod tym względem konfiguracja E52 + Ovi jest dużo lepsza niż NR460 + AM...
tylko już doprawdy nie wiem czy to NR460 jest do bani, czy też AM...
Hehe, miałem dokładnie ... na odwrót, gdy testowałem Ovi w Alpach, zachowałem nawet kilka screenów.
Przez dobre 2 godziny Ovi zdawało się, że jadę kilkadziesiąt metrów na prawo o drogi którą jechałem,
zaliczała każdą jedną dróżkę z prawej, non-stop przeliczała trasę i naprowadzała na drogę, którą jechałem...
Tak poznałem najwiekszą zaletę Ovi

błyskawiczną rekalkulację trasy 3, 4 góra 5 sekund
(ale ten doskonały wynik to skutek metody rekalkulacji, Ovi nie przelicza trasy,
znajduje tylko najkrótszą drogę powrotu na już wyliczoną trasę)
W powrotnej drodze (ostatni screen) było jeszcze gorzej, straciła fixa po kilku kilometrach drogi
i odzyskała go dopiero gdy wyjechałem z gór.
Czy Twój NR ma wyjście na zewnętrzną antenę?
Jeśli ma, zainwestuj te parę złotych na antenę, a doznasz (pozytywnego) szoku,
jak raz ją podepniesz to... zaczniesz się przyzwyczajać do bezwarunkowogo odruchu
podpinania jej przed uruchomieniem nawigacji

A wszystkim miewającym takie problemy z AM polecam pouczające doświadczenie,
w AM można uruchomić sobie opcję bieżącego rysowania śladu na mapie,
włączcie ją i zobaczcie jak wtedy ma się wasza pozycja GPS do siatki dróg na mapie.
Ślad rysowany w AM to dokładny obraz danych które program odbiera z portu GPS
i w przeciwieństwie do wskaźnika pozycji nie jest przyciągany do dróg.