Prosto, prosto, prosto ...

  • 82 Odpowiedzi
  • 22669 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline JaMi

  • ****
  • 563
  • Sprzęt: obecnie HTC x7500, SE X1 XPERIA, Larki 43.0 50.1
Odp: Prosto, prosto, prosto ...
« Odpowiedź #60 dnia: Sierpień 04, 2009, 14:06:03 »
... Generalnie jestem zwolennikiem dzialania na zasadzie - jak nic nie mowie, jedz ta droga glowna, na ktorej sie znajdujesz i nie kombinuj ...
Na wspominanym przeze mnie skrzyżowaniu droga krajowa nie wiedzie prosto  :P

dla mnie to nie ma znaczenia. Jezeli nie mam komunikatu z nawigacji, jade droga glowna. Jezeli skrzyzowanie jest rownorzedne, potrzebny jest komunikat nawigacji. Znane mi nawigacje samochodowe radza sobie z tym bez problemu nie zaprzatajac uwagi kierowcy. Jedynie AM traktuje kierowce jak ograniczonego i pomaga na sile

W jednej z nawigacji (nie AM) jest suwak, ktorym okresla sie natezenie generowanych komunikatow. Kazdy moze dopasowac czestotliwosc komunikatow do wlasnych potrzeb. Chesz informowania o kazdym zakrecie, skrzyzowaniu, dylemacie, prosze bardzo - jedno skrajne polozenie. Chcesz sluchac komunikatow wylacznie w miejscach bezwglednie potrzebnych, suwak w druga strone. Fajne to jest

*

Offline ochkarol

  • ******
  • 4813
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsung Galaxy A8
Odp: Prosto, prosto, prosto ...
« Odpowiedź #61 dnia: Sierpień 04, 2009, 15:48:23 »
dla mnie to nie ma znaczenia. Jezeli nie mam komunikatu z nawigacji, jade droga glowna. ...

No i właśnie w tym przypadku droga główna (krajowa) skręca w prawo a wytyczona (czytaj pożądana) trasa wiedzie przez to skrzyżowanie prosto. Brak komunikatu powoduje zjechanie z zaplanowanej trasy.
Pozdrawiam
Karol
. : Kobietę łatwiej rozebrać wbrew jej woli, niż ubrać po jej myśli. : .

*

Offline JaMi

  • ****
  • 563
  • Sprzęt: obecnie HTC x7500, SE X1 XPERIA, Larki 43.0 50.1
Odp: Prosto, prosto, prosto ...
« Odpowiedź #62 dnia: Sierpień 04, 2009, 18:53:05 »
dla mnie to nie ma znaczenia. Jezeli nie mam komunikatu z nawigacji, jade droga glowna. ...

No i właśnie w tym przypadku droga główna (krajowa) skręca w prawo a wytyczona (czytaj pożądana) trasa wiedzie przez to skrzyżowanie prosto. Brak komunikatu powoduje zjechanie z zaplanowanej trasy.

w takim przypadku musze otrzymac komunikat o skrecie w lewo lub jakis nowy, informujacy o potrzebie zjechania z drogi glownej i USTAPIENIU pierwszenstwa
Uwazam, ze powinno byc ostrzezenie, inaczej kierowca zasugeruje sie nawigacja i nie ustapi pierwszenstwa. Oczywiscie odpowiedzialnosc spoczywa na kierowcy, ale rzut oka na ekran w watpliwej sytuacji moze spowodowac, ze jednak zbyt pozno zorientuje sie, ze mimo jazdy prosto powinienem ustapic pierwszenstwa. Chodzi mi o to, ze AM moglaby pomagac w takich przypadkach zyskujac uznanie kierowcy.

*

Offline rgr

  • *****
  • 1045
Odp: Prosto, prosto, prosto ...
« Odpowiedź #63 dnia: Wrzesień 08, 2009, 17:38:14 »
Cytuj
na odcinku 30 km jakieś 20x usłyszałem, że mam jechać prosto, prawie na każdym skrzyżowaniu ... po co?
Spróbuj może w navigator.settings zmienić linie na takie:

OtherSegmentsSegmentTipElongation=0
ClassSensitivityForStraight0=0
ClassSensitivityForTurns0=0
OtherSegmentsSegmentTipElongation=0
ClassSensitivityForStraight1=0
ClassSensitivityForTurns1=0
OtherSegmentsSegmentTipElongation=0
ClassSensitivityForStraight2=0
ClassSensitivityForTurns2=0
OtherSegmentsSegmentTipElongation=0
ClassSensitivityForStraight3=0
ClassSensitivityForTurns3=0
OtherSegmentsSegmentTipElongation=0
ClassSensitivityForStraight4=0
ClassSensitivityForTurns4=0
OtherSegmentsSegmentTipElongation=0
ClassSensitivityForStraight5=0
ClassSensitivityForTurns5=0
OtherSegmentsSegmentTipElongation=0
ClassSensitivityForStraight6=0
ClassSensitivityForTurns6=0
OtherSegmentsSegmentTipElongation=4
ClassSensitivityForStraight7=0
ClassSensitivityForTurns7=0
OtherSegmentsSegmentTipElongation=6
ClassSensitivityForStraight8=0
ClassSensitivityForTurns8=0
OtherSegmentsSegmentTipElongation=8
ClassSensitivityForStraight9=0
ClassSensitivityForTurns9=0
OtherSegmentsSegmentTipElongation=10
ClassSensitivityForStraight10=0
ClassSensitivityForTurns10=0
OtherSegmentsSegmentTipElongation=11
ClassSensitivityForStraight11=0
ClassSensitivityForTurns11=0
OtherSegmentsSegmentTipElongation=12
ClassSensitivityForStraight12=0
ClassSensitivityForTurns12=0
OtherSegmentsSegmentTipElongation=13
ClassSensitivityForStraight13=0
ClassSensitivityForTurns13=0
OtherSegmentsSegmentTipElongation=14
ClassSensitivityForStraight14=0
ClassSensitivityForTurns14=0
OtherSegmentsSegmentTipElongation=15
ClassSensitivityForStraight15=0
ClassSensitivityForTurns15=0
OtherSegmentsSegmentTipElongation=16
ClassSensitivityForStraight16=0
ClassSensitivityForTurns16=0


Nie sprawdzane w praktyce (tylko w teorii na PC), ale powinno być mniej "prosto, prosto, prosto...".
Chętnie wysłucham opinii kogoś kto z tym przejedzie kawałek Polski.

PS. =0 można zmienić na =5, =6 i wyżej -- powinno być jeszcze mniej komunikatów.
To nie tablica ogłoszeń !

*

Offline ajed

  • ******
  • 6004
  • Płeć: Mężczyzna
    • Strona prywatna
  • Sprzęt: iPhone 4s, iPad 2
Odp: Prosto, prosto, prosto ...
« Odpowiedź #64 dnia: Wrzesień 08, 2009, 20:28:00 »
rgr Zanim znowu zaczniesz komuś proponować swoje niedziałające rozwiązanie (a to jest już 3 raz, co kwalifikuje się na warn za powielanie postów) - przeczytaj uwagi Clubowiczów:
http://pdaclub.pl/forum/index.php?topic=94823.1140

*

Offline rgr

  • *****
  • 1045
Odp: Prosto, prosto, prosto ...
« Odpowiedź #65 dnia: Wrzesień 08, 2009, 20:57:46 »
To może najpierw sprawdź zanim "nie działa"?
Poniżej zrzuty.

Przed zmianami:


Po zmianie:

To nie tablica ogłoszeń !

*

Offline ajed

  • ******
  • 6004
  • Płeć: Mężczyzna
    • Strona prywatna
  • Sprzęt: iPhone 4s, iPad 2
Odp: Prosto, prosto, prosto ...
« Odpowiedź #66 dnia: Wrzesień 08, 2009, 20:59:50 »
To może najpierw sprawdź

Byłoby to trudne, bo nie używam już AM.

Opieram się na opinii innych i to z nimi, a nie ze mną proponuję polemizować.

*

Offline iceneon

  • ****
  • 995
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Prosto, prosto, prosto ...
« Odpowiedź #67 dnia: Wrzesień 08, 2009, 21:02:24 »
Oprócz manewrów "prosto" wcięło też "zjedź w lewo"  :mysli:
Dziękuje, nie skorzystam.

*

Offline ochkarol

  • ******
  • 4813
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsung Galaxy A8
Odp: Prosto, prosto, prosto ...
« Odpowiedź #68 dnia: Wrzesień 08, 2009, 21:03:38 »
Oprócz manewrów "prosto" wcięło też "zjedź w lewo"  :mysli:
Dziękuje, nie skorzystam.
Czemu ?  :mrgreen: :E :D
Pozdrawiam
Karol
. : Kobietę łatwiej rozebrać wbrew jej woli, niż ubrać po jej myśli. : .

*

Offline rgr

  • *****
  • 1045
Odp: Prosto, prosto, prosto ...
« Odpowiedź #69 dnia: Wrzesień 08, 2009, 21:29:22 »
Oprócz manewrów "prosto" wcięło też "zjedź w lewo"  :mysli:
Dziękuje, nie skorzystam.
Na obrazku wyżej wcięło "zjedź w lewo", gdzie akurat droga jest prosta jak drut (i tak naprawdę powinno być "10 km prosto".
Napisane: Wrzesień 08, 2009, 21:15:59
To może najpierw sprawdź
Byłoby to trudne, bo nie używam już AM.
Opieram się na opinii innych i to z nimi, a nie ze mną proponuję polemizować.
No to słowem pomyliłeś się dwa razy - raz, że nie działa (a działa, tylko nie wiadomo jeszcze jak, oby coś wyszło z tego sensownego), dwa, że to trzeci raz (bo jest jeszcze tylko w drugim wątku, zresztą nie wiem kto go tam bez sensu przeniósł - noe ja).
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 08, 2009, 21:32:50 wysłana przez rgr »
To nie tablica ogłoszeń !

*

Offline iceneon

  • ****
  • 995
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Prosto, prosto, prosto ...
« Odpowiedź #70 dnia: Wrzesień 08, 2009, 21:39:35 »
Czy mógłbyś podać dokładny start i koniec tej trasy?

*

Bilunia

Odp: Prosto, prosto, prosto ...
« Odpowiedź #71 dnia: Wrzesień 08, 2009, 21:55:49 »
Moim zdaniem jest zasadne, by komunikat "prosto" pozostał.
M.in. z prozaicznego powodu. Otóż czasami się zdarza, że program ma źle zakodowaną podległość dróg.
Dojeżdźając do skrzyżowania drogą z pierwszeństwem przejazdu i zamiarem skrętu w lewo w podporządkowaną, navigator czasami daje komendę prosto. Jeżeli w tym momencie zerkniemy na ekranik, widzimy "babolka" i skręcimy wg. ekranu . Gdyby w tym miejscu nie było żadnej komendy, pewnikiem pojedziemy prosto - główną drogą, a z błogiego zadowolenia obudzi nas za chwilę "zawróć w lewo".
Przykład.
Ostatnio odwiedzałem zakamarki Poznania. Jadąc od Starołęki w kierunku Głuszyny ulicą Starołęcką, dojeżdżając do skrętu w ul. Głuszyna, otrzymujemy kolejno komendy pokonania skrzyżowania na wprost. Nadmieniam, że ul. Starołęcka na tym skrzyżowaniu jest drogą z pierwszeństwem przejazdu, a ul. Głuszyna - podporządkowaną. Takich sytuacji miałem sporo , ale ten przypadek jest akurat świeży i na temat. Komenda nawet błędna na danym skrzyżowaniu, daje nam szansę odpowiednio zareagować. Jeżeli jej wogóle nie będzie, potniemy prosto i za chwilę będziemy zawracali. Ja w nieznanym terenie po jakiejkolwiek komendzie podglądam ekranik, więc nie pojechałem prosto.
Głosuję za pozostawieniem "Prosto". Chociaż w tym miejscu, wolałbym usłyszeć "Skręć w lewo"
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 08, 2009, 21:59:48 wysłana przez Bilunia »

*

Offline rgr

  • *****
  • 1045
Odp: Prosto, prosto, prosto ...
« Odpowiedź #72 dnia: Wrzesień 09, 2009, 15:15:51 »
Czy mógłbyś podać dokładny start i koniec tej trasy?
Start - Wrocław, skrzyż. Nyska/Armii Krajowej, al.
Koniec - Milejny, most

Modyfikacje w navigator.settings przy wyłączonej AM. Po ponownym uruchomieniu trzeba przeliczyć trasę.
To nie tablica ogłoszeń !

*

Offline rgr

  • *****
  • 1045
Odp: Prosto, prosto, prosto ...
« Odpowiedź #73 dnia: Wrzesień 11, 2009, 16:06:08 »
Trasa Wrocław-Szczecin (centrum-centrum), szybka.

Po zmianach wygląda tak:

    1: START, START, Wrocław, Stare Miasto, Polska
    2: 192 km, W lewo, (E30;E65;2;3), Grodziszcze, Polska
    3: 41 km, Na rondzie w lewo, (E65;3;24) Wojska Polskiego, rondo, Skwierzyna, Polska
    4: 24 km, Na rondzie w lewo, (E65;3) Poznańskie, rondo, Zieleniec, Gorzów Wielkopolski, Polska
    5: 695 m, Na rondzie w prawo, (E65;3), Zieleniec,  Gorzów Wielkopolski, Polska
    6: 62 km, Na rondzie lekko w prawo, (E65;3;122), Pyrzyce, Polska
    7: 785 m, Na rondzie w lewo, (E65;3;106), Pyrzyce, Polska
    8: 45 km, Do celu, (115) Grunwaldzki, pl., Szczecin, Polska

Przed zmianami było tak (usunięte komunikaty pogrubiłem):

1: START, START, Wrocław, Stare Miasto, Polska
2: 375 m, Trzymaj się lewego pasa, św. Mikołaja, Wrocław, Polska
3: 1.5 km, Trzymaj się prawego pasa, Legnicka, Szczepin, Stare Miasto, Wrocław, Polska
4: 60 m, Prosto, Legnicka, Szczepin, Stare Miasto, Wrocław, Polska
5: 2.4 km, Prosto, (94) Legnicka, Popowice, Fabryczna, Wrocław, Polska
6: 40 m, Prosto, (94) Lotnicza, Gądów, Fabryczna, Wrocław, Polska
7: 48 km, Lekko w lewo, (94), Prochowice, Polska
8: 18 km, Prosto, (E65;3;36), Miroszowice, Polska
9: 735 m, Prosto, (E65;3), Lubin, Polska
10: 720 m, Prosto, (E65;3), Małomice, Polska
11: 16 km, Prosto, (E65;3;331), Polkowice, Polska
12: 45 km, Prosto, (S3;E65), Rudno, Polska
13: 36 km, Prosto, (E65;3), Nowy Świat, Polska

14: 22 km, W lewo, (E30;E65;2;3), Grodziszcze, Polska
15: 1.7 km, Lekko w prawo, (E65;3), Świebodzin, Polska
16: 40 km, Na rondzie w lewo, (E65;3;24) Wojska Polskiego, rondo, Skwierzyna, Polska
17: 24 km, Na rondzie w lewo, (E65;3) Poznańskie, rondo, Zieleniec, Gorzów Wielkopolski, Polska
18: 695 m, Na rondzie w prawo, (E65;3), Zieleniec,  Gorzów Wielkopolski, Polska
19: 11 km, Prosto, (E65;3), Małyszyn Wielki,  Gorzów Wielkopolski, Polska
20: 52 km, Na rondzie lekko w prawo, (E65;3;122), Pyrzyce, Polska
21: 785 m, Na rondzie w lewo, (E65;3;106), Pyrzyce, Polska
22: 31 km, Prosto, (10) Szosa Stargardzka, Prawobrzeże, Szczecin, Polska
23: 230 m, Trzymaj się lewego pasa, (10) Zwierzyniecka, Prawobrzeże, Szczecin, Polska
24: 765 m, Prosto, (10) Zwierzyniecka, Kijewo, Szczecin, Polska
25: 9.5 km, Trzymaj się prawego pasa, (115) Trasa Zamkowa im. P. Zaremby, Łasztownia, Szczecin, Polska
26: 2.1 km, Trzymaj się prawego pasa, (115), Stare Miasto,  Szczecin, Polska
27: 385 m, Trzymaj się lewego pasa, (115) Rodła, pl., Stare Miasto, Szczecin, Polska

28: 745 m, Do celu, (115) Grunwaldzki, pl., Szczecin, Polska

Jeżeli ktoś jeździ tą trasą to prosiłbym o ocenę zmian (a w szczególności, który pominięty komunikat jednak przydałby się).
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 11, 2009, 16:10:33 wysłana przez rgr »
To nie tablica ogłoszeń !

*

Offline ajed

  • ******
  • 6004
  • Płeć: Mężczyzna
    • Strona prywatna
  • Sprzęt: iPhone 4s, iPad 2
Odp: Prosto, prosto, prosto ...
« Odpowiedź #74 dnia: Wrzesień 11, 2009, 16:28:25 »
    Jeżeli ktoś jeździ tą trasą to prosiłbym o ocenę zmian (a w szczególności, który pominięty komunikat jednak przydałby się).

    Trasą nie jeżdżę, ale jestem ze Szczecina więc mogę ocenić ostatni fragment.

    Trasa Wrocław-Szczecin (centrum-centrum), szybka.
    Po zmianach wygląda tak:
    7: 785 m, Na rondzie w lewo, (E65;3;106), Pyrzyce, Polska
    8: 45 km, Do celu, (115) Grunwaldzki, pl., Szczecin, Polska[/list]

    Przed zmianami było tak:

    22: 31 km, Prosto, (10) Szosa Stargardzka, Prawobrzeże, Szczecin, Polska
    23: 230 m, Trzymaj się lewego pasa, (10) Zwierzyniecka, Prawobrzeże, Szczecin, Polska
    24: 765 m, Prosto, (10) Zwierzyniecka, Kijewo, Szczecin, Polska
    25: 9.5 km, Trzymaj się prawego pasa, (115) Trasa Zamkowa im. P. Zaremby, Łasztownia, Szczecin, Polska
    26: 2.1 km, Trzymaj się prawego pasa, (115), Stare Miasto,  Szczecin, Polska
    27: 385 m, Trzymaj się lewego pasa, (115) Rodła, pl., Stare Miasto, Szczecin, Polska

    28: 745 m, Do celu, (115) Grunwaldzki, pl., Szczecin, Polska

    Między Pyrzycami a Placem Grunwaldzkim w Szczecinie musisz przejechać, przez pół miasta.
    Brak komunikatu nr 25 sprawi, że połowa pojedzie Trasą Zamkową (tak jak sugeruje AM), a druga połowa Mostem Długim. Sam wygląd skrzyrzowania jest taki, że osobie nieznającej miasta ciężko będzie ocenić która "część drogi" (prawa czy lewa), to "prosto".

    Napisane: Wrzesień 11, 2009, 16:13:50
    Równie problematyczny jest komunikat 23. Jeśli to jest to skrzyżowanie o którym myślę, to nie ma ono opcji "prosto". Skrzyżowanie to ma 3 pasy - prawy kieruje do Stargardu, środkowy i lewy - do Szczecina. Prosto są drzewa.
    Napisane: Wrzesień 11, 2009, 16:16:26
    Co ciekawe. Pominięcie komunikatów: 26 i 27 sprawi, że pojedziesz inną trasą niż wyznaczyła AM. Ale szybszą i krótszą na Plac Grunwaldzki  :ok:
    Napisane: Wrzesień 11, 2009, 16:18:15
    Niestety jestem w pracy i nie mogę wstawić obrazka porządnie, ale lepiej tak niż wcale.

    Czerwona linia to droga wg AM. Zielona, po Twoich modyfikacjach. (skrzyżowanie 26, 27)
    Napisane: Wrzesień 11, 2009, 16:24:01
    Jeszcze skrzyżowanie nr 23. (w kwadracie). Nie ma opcji jazdy - prosto.

    *

    Offline AdamMie

    • *****
    • 1033
    • Płeć: Mężczyzna
    • Sprzęt: Asus 636N, NavRoad Q1, AM 6.10 _PL
    Odp: Prosto, prosto, prosto ...
    « Odpowiedź #75 dnia: Wrzesień 11, 2009, 16:43:35 »
    "Prosto" - znaczy trzymaj się tej samej drogi, w tym przypadku "3" - miałem kilka takich przypadków.
    « Ostatnia zmiana: Wrzesień 11, 2009, 16:47:22 wysłana przez AdamMie »

    *

    Bilunia

    Odp: Prosto, prosto, prosto ...
    « Odpowiedź #76 dnia: Wrzesień 11, 2009, 16:47:48 »
    "Prosto" - znaczy trzymaj się tej samej drogi, w tym przypadku "3"
    A co w takim razie oznacza "Prosto" w moim przypadku, opisanym wyżej??

    *

    Offline AdamMie

    • *****
    • 1033
    • Płeć: Mężczyzna
    • Sprzęt: Asus 636N, NavRoad Q1, AM 6.10 _PL
    Odp: Prosto, prosto, prosto ...
    « Odpowiedź #77 dnia: Wrzesień 11, 2009, 16:54:38 »
    W przypadkach o których myślę to komunikat powinien być, tu Twój cytat "Chociaż w tym miejscu, wolałbym usłyszeć "Skręć w lewo" ".

    *

    Offline rgr

    • *****
    • 1045
    Odp: Prosto, prosto, prosto ...
    « Odpowiedź #78 dnia: Wrzesień 11, 2009, 17:33:53 »
    Manewr 23 to skrzyżowanie z autostradą. "Trzymaj się lewego pasa" w oryginale oznacza "jedź prosto i nie wjeżdżaj na autostradę".
    To skrzyżowanie w czerwonym kwadraciku w AM (oryginalnej) nie generuje żadnego komunikatu (tzn. jest ono w ciągu "31km prosto (10) Szosa Stargardzka" (manewr 22).

    A manewry 26 i 27 są w ogóle potrzebne? Tzn. nie jest to główna droga (powiedzmy - "profilowana arteria" - w końcu do droga wojewódzka)?
    To nie tablica ogłoszeń !

    *

    Offline ajed

    • ******
    • 6004
    • Płeć: Mężczyzna
      • Strona prywatna
    • Sprzęt: iPhone 4s, iPad 2
    Odp: Prosto, prosto, prosto ...
    « Odpowiedź #79 dnia: Wrzesień 11, 2009, 22:50:52 »
    A manewry 26 i 27 są w ogóle potrzebne? Tzn. nie jest to główna droga (powiedzmy - "profilowana arteria" - w końcu do droga wojewódzka)?
    Moim zdanie. Sa potrzebne. I to oba. Nie sposob okreslic z wygladu ktora droga jest glowna. Nawet po numerze drogi, bo na skrzyzowaniu 27 stoi znak z onzaczeniem droga "115".

    *

    Offline grac

    • ***
    • 353
    • Płeć: Mężczyzna
    • GTi6 rządzi :D
      • http://www.306team.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=8
    • Sprzęt: SGSII [GT-i9100] | SGS TAB 10.1 [GT-P7500]
    Odp: Prosto, prosto, prosto ...
    « Odpowiedź #80 dnia: Wrzesień 16, 2009, 12:59:28 »
    Ja bym wolał żeby np. Hołek gadał przykładowo ...."3 prawy przez szczyt nie tnij..." :D
    SAMSUNG GALAXY S2 [GT-I9100] - ROM : ANDROID v.2.3.5 XXKI4 GINGERBREAD
    KERNEL : SPEEDMOD SGS2 v.2.6.35.7 hardcore@speedmod S2-K2-21
    SAMSUNG GALAXY TAB @1.4GHz [GT-P7500] - ROM : ANDROID v.3.2 XWLA1 HONEYCOMB - KERNEL : v.2.6.36.4 – OC-VFPv3-d16_FP 1.4GHz

    *

    Offline RUKAT

    • *****
    • 2388
    • Płeć: Mężczyzna
    • Sprzęt: POCO X3 NFC
    Odp: Prosto, prosto, prosto ...
    « Odpowiedź #81 dnia: Wrzesień 16, 2009, 13:06:15 »
    ...."3 prawy przez szczyt nie tnij..." :D
    To by dopiero były problemy z kompatybilnością AM ze sprzętem - Tam gdzie dla jednego jest "3"  dla innego musi być "2"  a jeszcze dla innego "półbieg na 8 "   :E
    Nic tak nie cieszy jak seria z pepeszy ;o)

    *

    Offline grac

    • ***
    • 353
    • Płeć: Mężczyzna
    • GTi6 rządzi :D
      • http://www.306team.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=8
    • Sprzęt: SGSII [GT-i9100] | SGS TAB 10.1 [GT-P7500]
    Odp: Prosto, prosto, prosto ...
    « Odpowiedź #82 dnia: Wrzesień 16, 2009, 13:11:49 »
    ...."3 prawy przez szczyt nie tnij..." :D
    To by dopiero były problemy z kompatybilnością AM ze sprzętem - Tam gdzie dla jednego jest "3"  dla innego musi być "2"  a jeszcze dla innego "półbieg na 8 "   :E
    No wiem wiem :D Dlatego sam sobie dyktuję niektóre zakręty :D Dobra koniec OT ale tak szczerze to fajnie jakby znalazł się jakiś głos nawigacyjny o lekkim zabarwieniu pilota rajdowego :D
    SAMSUNG GALAXY S2 [GT-I9100] - ROM : ANDROID v.2.3.5 XXKI4 GINGERBREAD
    KERNEL : SPEEDMOD SGS2 v.2.6.35.7 hardcore@speedmod S2-K2-21
    SAMSUNG GALAXY TAB @1.4GHz [GT-P7500] - ROM : ANDROID v.3.2 XWLA1 HONEYCOMB - KERNEL : v.2.6.36.4 – OC-VFPv3-d16_FP 1.4GHz