NE prowadził mniej więcej tak:
Warszawa-Wisłostrada-S8-ominięcie północą zakorkowanej okolicy Ożarowa Mazowieckiego- później środkiem pomiędzy Sochaczew/Żyrardów i Łowicz/Skierniewice- potem Stryków i do Łodzi
Wszystkie pozostałe stały w korku już w Warszawie, leciały 8mką katowicką, przed Żyrardowem 3 razy stały w korku (remonty i wypadek) i praktycznie do poziomu Skierniewic dalej razem (gdzie AM odbiła właśnie na Skierniewice ale tam znowu trafia na korek związany z remontem) - za Skierniewicami kawałek wspólnie z NE ale potem odbija na południe na Brzeziny i potem do Łodzi.
Pozostałe nawigacje ciągną aż do Rawy Mazowieckiej po remontowanej katowickiej i potem odbicie na Brzeziny i Łódź .... z wyjątkiem rekordzisty Navigona który poleciał katowicką aż do Piotrkowa Trybunalskiego i potem odbił na północ na Łódź .....
Czyli najpierw kibel na wyjeździe z Warszawy, potem na "katowickiej" był zator spowodowany przez wypadek i tam straciły 60 minut na przejechanie 2 km a reszta to zatory spowodowane remontami.
O ile wypadek to zdarzenie incydentalne i mogły "nie załapać" o tyle remonty na katowickiej czy wyjazd z Wawy to "korki stałe", które można by ominąć...
Poniżej kilka kresek aby to zobrazować... sorry za jakość ... daleko mi do artysty
