poi

  • 4 Odpowiedzi
  • 974 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

poi
« dnia: Sierpień 21, 2008, 09:06:57 »
Wrocilem z zagranicy , zaktualizowalem mape do 5.1.1 i nie mogę ściagnąć poi z miplo , nie moge sie zalogować , suport nie odpowiada już tydzien mimo moich maili , czy moge sciągnąć poi z jakiegoś innego serwisu ?
Ta nowa mapa ma jakis inny format poi i z dostepnych ston niestety nie pasują.

*

Offline Moi (Adam Kubicki)

  • ******
  • 6498
  • Płeć: Mężczyzna
    • Moje linki do stron o GPS (i nie tylko)
  • Sprzęt: SGS2, iP3GS, Lumia 800, Note 3
Odp: poi
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 21, 2008, 09:45:07 »
Sprawdź, czy masz ważną licencję AM i MiploKod.
Użyj funkcji "Przypomnij hasło" (na e-mail) w czasie próby logowania do profilu na MIPLO.pl.

Odp: poi
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 21, 2008, 09:59:48 »
licencja ważna do 02.2009 , a na miplo pisze ze kod został użyty , zmieniłem karte i suport automapy mi odblokował a ztymi z miplo nie ma kontaku

*

Offline Cris

  • 28
Odp: poi
« Odpowiedź #3 dnia: Sierpień 21, 2008, 13:33:37 »
Sorry za wtracenie sie w watek, ale mam problem z Miplo tyle ze troche inny. Zalozylem sobie konto na tej stronie, podpialem swojego M3000 i rozpoczalem instalacje oprogramowania. Wszystko poszlo spoko. Jednak w momencie wykonywania pliku setup, dostaje komunikat na moim spv ze to nie jest odpowiedni plik dla tego urzadzenia. No i troche zgupialem bo myslalem, ze mam sciagnac dla PDA wersje a tu takie info. Mial juz ktos cos podobnego?
Dzieki

*

Offline ppepe

  • ****
  • 507
  • Płeć: Mężczyzna
    • PPepe
Odp: poi
« Odpowiedź #4 dnia: Sierpień 22, 2008, 00:41:56 »
licencja ważna do 02.2009 , a na miplo pisze ze kod został użyty , zmieniłem karte i suport automapy mi odblokował a ztymi z miplo nie ma kontaku

Jak już było pisane: http://pdaclub.pl/forum/index.php?topic=99689.0 cyt:

Witam,

cyt. z wiadomości otrzymanej od supportu dot. podobnego problemu innego użytkownika, który zwrócił się do mnie:

"Witamy,

Niestety zauważyliśmy, że niektóre wiadomości nie docierają do nas. W przypadku wysyłania wiadomości z formularza kontaktowego konieczne jest wskazanie tematu wiadomości, w przeciwnym wypadku wiadomość nie jest doręczana.

..... (tu wykasowano zapisy dot. użytkownika)


Z poważaniem,
 Support
 www.miplo.pl"


Proszę napisać prośbę o zwolnienie konta z podaniem tematu wiadomości lub proszę napisać do mnie korzystając z formularza kontaktu na stronach mipl.pl opisując problem BEZ PODAWANIA HASŁA !!! Podając tylko nick konta z miplo.
Pana list zostanie przesłany z moim komentarzem bezpośrednio do supportu miplo.pl, który skontaktuje się z Panem w odpowiedzi.


PPepe - moderator krajowy - współpracownik miplo.eu