Optymalizacja pliku

  • 9 Odpowiedzi
  • 2774 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline Kajotte

  • 35
  • Sprzęt: Pentagram Nomad P5210 + od AM 5.5.1 do najnowszej
Optymalizacja pliku
« dnia: Listopad 27, 2010, 09:18:56 »
Witam,
od czasu zainstalowania AM 6.6.2 podczas synchronizowania POI z Miplo dostaję taki komunikat:
"Nie powiodła się optymalizacja pliku z Punktami użytkownika [100000]."

Po naciśnięciu "ok" program działa normalnie (chyba?).

Co to oznacza? W "szczegółach synchronizacji"na Miplo nic nie znajduję w tym temacie,więc to może być sprawa AM. Czy ktoś też tak miał?
« Ostatnia zmiana: Listopad 27, 2010, 09:21:34 wysłana przez Kajotte »

*

Offline Miami

  • ***
  • 356
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: ASUS MyPal A636N SDHC Class6 8GB FAT32 klaster4KB
Odp: Optymalizacja pliku
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 27, 2010, 15:33:55 »
Da się żyć, ale odświeżanie ekranu może być nawet 3 krotnie wolniejsze.
Sprawdz wolne miejsce na nośniku w którym zapisałeś plik, musi być z 40 MB free.
AutoMapa PL/EU 6.27.1(3126), mapa: teraz Polska 2303 6.1491

*

Offline jetsf

  • ***
  • 365
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Omnia 2,WM6.5, AM6.12.EU, BT-Q1000XT, GS2 ws 4.0.4
Odp: Optymalizacja pliku
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 23, 2011, 21:04:28 »
W/w komunikat pojawił mi się w ostatniej wersji AM 6.7

Plik zapisuję na karcie SDHC na której pozostaje jeszcze > 3GB wolnego miejsca.
Również RAM-u przy załadowanej AM jest jeszcze ok. 20MB

Program wydaje się działa poprawnie, ale komunikat jest wkurzający.
Może ktoś wie, o co chodzi z tą "optymalizacją" ?



*

Offline hipeck

  • **
  • 212
Odp: Optymalizacja pliku
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 24, 2011, 09:55:05 »
Ja też to mam i niestety nie wiem o co chodzi.  pozdr

*

Offline spinnek

  • ***
  • 396
  • Sprzęt: Samsung Galaxy Tab (GT-P1000)
Odp: Optymalizacja pliku
« Odpowiedź #4 dnia: Styczeń 24, 2011, 10:11:17 »
Dyskusja o problemie na forum to jedno, ale czy zgłosiliście już ten problem do support'u? Bo jednak 90% problemów nie da się niestety przedyskutować i trzeba je po prostu rozwiązać ;)

*

Offline hipeck

  • **
  • 212
Odp: Optymalizacja pliku
« Odpowiedź #5 dnia: Styczeń 24, 2011, 13:13:39 »
Odpowiedz brzmi: proszę stworzyć nowy plik do synchronizacji POI, ale nie bardzo wiem jak to zrobić.  pozdr

*

Offline emperator

  • **
  • 242
  • Sprzęt: Nokia N500
Odp: Optymalizacja pliku
« Odpowiedź #6 dnia: Styczeń 24, 2011, 13:56:24 »
W Miplosetup zakładka Sync masz opcję wyboru ścieżki pliku POI. Klikasz na "nowy", podajesz ścieżkę dostępu i zatwierdzasz. Możesz go sobie zapisać nawet na pulpit w komputerze, a potem przenieść pliki na kartę. Oczywiście uszkodzone pliki wpada usunąć. Później wczytasz z poziomu AM nowo utworzony plik i to chyba wszystko.
Nawiasem mówiąc w piątek aktualizowałem POI też wyskoczył mi ten błąd. Z ciekawości próbowałem po utworzeniu nowego dokonać kolejnej aktualizacji, ale znowu pojawił się błąd. Skutek był taki, że trzy razy musiałem tworzyć nowy plik, bo co prawda plik się wczytywał, ale próba kolejnej aktualizacji za każdym razem powodowała błąd.

*

Offline hipeck

  • **
  • 212
Odp: Optymalizacja pliku
« Odpowiedź #7 dnia: Styczeń 24, 2011, 14:16:57 »
W swoim profilu w data files stworzyłem nowy POI i do niego zsynchronizowałem, ale jest to samo. Zapodałem do supportu.  pozdr

Połączone: Styczeń 24, 2011, 14:21:40
Co ciekawe na wersji słodzonej nie ma tego problemu.  pozdr
« Ostatnia zmiana: Styczeń 24, 2011, 14:21:40 wysłana przez hipeck »

*

Offline jetsf

  • ***
  • 365
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Omnia 2,WM6.5, AM6.12.EU, BT-Q1000XT, GS2 ws 4.0.4
Odp: Optymalizacja pliku
« Odpowiedź #8 dnia: Styczeń 25, 2011, 21:24:29 »
...
Skutek był taki, że trzy razy musiałem tworzyć nowy plik, bo co prawda plik się wczytywał, ale próba kolejnej aktualizacji za każdym razem powodowała błąd.
Ja tylko dwa razy powtórzyłem operacje ze zmianą pliku i błąd mam nadal.
Nie domyśliłem się, że trzeba zmieniać - do skutku.

*

Offline Rajmek

  • *****
  • 1224
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Galaxy S6 Edge+ (wersja 6.0.1)
Odp: Optymalizacja pliku
« Odpowiedź #9 dnia: Styczeń 25, 2011, 22:00:42 »
Przez ostatnie dwa dni też tak miałem,dzisiaj  w Miplo zaznaczyłem w opcjach "Pobierz jednorazowo wszystko".
Chyba pomogło,zoptymalizowało,zreorganizowało  co trzeba i już nie pojawił sie ten komunikat.Jutro zobaczymy czy na stałe.