PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Nawigacja GPS => AutoMapa => Wątek zaczęty przez: Kajotte w Listopad 27, 2010, 09:18:56
-
Witam,
od czasu zainstalowania AM 6.6.2 podczas synchronizowania POI z Miplo dostaję taki komunikat:
"Nie powiodła się optymalizacja pliku z Punktami użytkownika [100000]."
Po naciśnięciu "ok" program działa normalnie (chyba?).
Co to oznacza? W "szczegółach synchronizacji"na Miplo nic nie znajduję w tym temacie,więc to może być sprawa AM. Czy ktoś też tak miał?
-
Da się żyć, ale odświeżanie ekranu może być nawet 3 krotnie wolniejsze.
Sprawdz wolne miejsce na nośniku w którym zapisałeś plik, musi być z 40 MB free.
-
W/w komunikat pojawił mi się w ostatniej wersji AM 6.7
Plik zapisuję na karcie SDHC na której pozostaje jeszcze > 3GB wolnego miejsca.
Również RAM-u przy załadowanej AM jest jeszcze ok. 20MB
Program wydaje się działa poprawnie, ale komunikat jest wkurzający.
Może ktoś wie, o co chodzi z tą "optymalizacją" ?
-
Ja też to mam i niestety nie wiem o co chodzi. pozdr
-
Dyskusja o problemie na forum to jedno, ale czy zgłosiliście już ten problem do support'u? Bo jednak 90% problemów nie da się niestety przedyskutować i trzeba je po prostu rozwiązać ;)
-
Odpowiedz brzmi: proszę stworzyć nowy plik do synchronizacji POI, ale nie bardzo wiem jak to zrobić. pozdr
-
W Miplosetup zakładka Sync masz opcję wyboru ścieżki pliku POI. Klikasz na "nowy", podajesz ścieżkę dostępu i zatwierdzasz. Możesz go sobie zapisać nawet na pulpit w komputerze, a potem przenieść pliki na kartę. Oczywiście uszkodzone pliki wpada usunąć. Później wczytasz z poziomu AM nowo utworzony plik i to chyba wszystko.
Nawiasem mówiąc w piątek aktualizowałem POI też wyskoczył mi ten błąd. Z ciekawości próbowałem po utworzeniu nowego dokonać kolejnej aktualizacji, ale znowu pojawił się błąd. Skutek był taki, że trzy razy musiałem tworzyć nowy plik, bo co prawda plik się wczytywał, ale próba kolejnej aktualizacji za każdym razem powodowała błąd.
-
W swoim profilu w data files stworzyłem nowy POI i do niego zsynchronizowałem, ale jest to samo. Zapodałem do supportu. pozdr
Połączone: Styczeń 24, 2011, 14:21:40
Co ciekawe na wersji słodzonej nie ma tego problemu. pozdr
-
...
Skutek był taki, że trzy razy musiałem tworzyć nowy plik, bo co prawda plik się wczytywał, ale próba kolejnej aktualizacji za każdym razem powodowała błąd.
Ja tylko dwa razy powtórzyłem operacje ze zmianą pliku i błąd mam nadal.
Nie domyśliłem się, że trzeba zmieniać - do skutku.
-
Przez ostatnie dwa dni też tak miałem,dzisiaj w Miplo zaznaczyłem w opcjach "Pobierz jednorazowo wszystko".
Chyba pomogło,zoptymalizowało,zreorganizowało co trzeba i już nie pojawił sie ten komunikat.Jutro zobaczymy czy na stałe.