Przecież nikt nie wie jak to działa, a na pewno nie działa tak jak sądzisz.
Profil + LD -> ciekawe doświadczenie . Niech zostawi - wszyscy się czegoś dowiemy
I właśnie dlatego, że na trasie Gorzów-Szczecin działało niemal idealnie postanowiłem potestować na innych odcinkach
Mój przedwczorajszy przejazd na trasie Elbląg,Konopnickiej-Gdańsk,Kupiecka (optymalna bez korekt) był całkiem, całkiem... W Przejazdowie za zjazdem z S7 ETA wydłużyło się o 11min (ponad 20%!!) co dało mi jedynie dowód, że sektory w LD są z d..y wzięte... Bo po jaką cholerę mi pierwsza aktualizacja danych w miejscu, w którym już nic nie mogę rewolucyjnego zrobić, aby ominąć zatwardzenie!? I świeże dane z miejsc które minąłem 15min temu?
Do skrzyżowania Głębokiej i Elbląskiej było bardzo gładko... co sugerowało jakieś wyimaginowane korki (uzasadniające jednak dodatkowe 11min), kiedy AM wydłużyła ETA o kolejne 4min i kazała mi podobnie jak 2 dni wcześniej w nocy osiedlówkami zawijać na Długie Ogrody, mimo że widziałem je przed sobą z niemal zerowym ruchem przed maską... Postanowiłem pojechać kierowany organoleptycznie wbrew zaleceniom AM - co na 100% okazało się lepszym wyborem. Niemniej dalej widząc z Długich Ogrodów niezłe jaja (pierwszy śnieg) na Reducie Żbik zaufałem AM z LD.. I wyszła słabość LD
Pokierowała mnie przez Szopy w absolutnie zamurowaną Toruńską (nie było źródełka przede mną), by 15 min później dotrzeć do niemal pustych o tej porze na tym kierunku Okopowej i Podwala Grodzkiego. Ponieważ przejazd z Kupieckiej do Chojnic wymaga zbyt dużo czasu, którym w tej chwili nie dysponuję pozwolę sobie zakończyć. Opis odcinka Gdańsk, Kupiecka - Chojnice niebawem - wymaga opisu, niestety...