czyli tornado w USA zaczepiło ogonem o serwery producenta AM. No nic mam nadzieję, że jutro będzie to już tylko wspomnienie tego problemu.
Połączone: [time]Październik 30, 2012, 07:07:19[/time]
Jest 7:04 , a serwery producenta dalej nie odpowiadają, czyli między innymi zdarzeń nie mogę pobrać. Rozumiem, że mogę kwotę 79 pln za subskrypcję podzielić na 365 dni i zacząć naliczać karę za każdy dzień niedziałającej funkcjonalności za któą zapłaciłem w końcu
Acha, system nie działa już drugi dzień, ale oczywiście nie można tego napisać na stronie
www.automapa.pl np w dziale wsparcie, nie można. Tam oczywiście panuje jak zwykle sielanka i wieczne samouwielbienie. Jestem przekonany, że mają sporo emaili w tej sprawie, ode mnie z resztą również. A po co produkować spam i tracić czas. Na facebook producenta też cisza w tym temacie, tylko sam lukier, a widac, że awaria poważna. Ktoś mi odpowie, kiedy w końcu ta firma mentalnie dorośnie do rynku, gdzie od dawna oczywiste jest, że klienta trzeba szanować ?