Dziś trasę Luboń poz Poznaniem (62-30) => Bydgoszcz wAM 6.10d pięknie poprowadziła już przez S5 oczywiście (dzięki aktualizacji Zdarzeń AM'Traffic)). Początkowe ETA, wyznaczone po zaciągnięciu pierwszej aktualizacji LD (jak rozumiem, w dalszej, niezmienionej części trasy [Gniezno=> Bydgoszcz] dominowały dane SR) różniło się o 5 minut in minus (przyjechałem o tyle później) w stosunku do rzeczywistego czasu dojazdu.
Pełen szacun, jeśli chodzi o trasę, której fragment przejechałem pierwszy raz w życiu. Tempo jazdy => + 10km/h ponad limit.
BTW: S5 zmniejszyła mi czas dotarcia do Bydgoszczy rano o 45 minut (do 2 godzin). Wierzyć się nie chce...
A jeszcze da się pewnie urwać z tego czasu w przyszłości, bo na razie na całej S5 jest ograniczenie do 100km/h (nie ma chyba siatki na zwierzaki), a to przecież trasa ekspresowa.
Połączone: Czerwiec 12, 2012, 20:34:23
Automapa opisuje LD w iAM 3.3.25 tak (
http://www.automapa.pl/?PEI=10866&article_id=251193):
[ciach] Dzięki wykorzystaniu technologii LiveDrive! kierowcy, oprócz nawigacji z uwzględnieniem aktualnej sytuacji drogowej i korków, mają do dyspozycji mechanizmy pozwalające na automatyczną zmianę kierunkowości ulic czy ich czasowe (nawet na pojedyńcze godziny) zamykanie. [ciach]
Hmm, wydaje mi się, że obie te rzeczy my, użytkownicy wAM, mieliśmy już, czyli nie mamy czego żałować. Piszę "wydaje mi się", bo pamiętam jedną z ulic, którą zgłaszałem jako jednokierunkową w Wawie via targeo.pl (chyba Prądzyńskiego), kilka- lub kilkanaście dni później (od razu to nie nastąpiło) zmieniła kierunek. A co do blokad czasowych, to niedawno nocnyMarek sprawdził , że swego czasu blokada (moja?) na ul. Kolejowej w Poznaniu była do konkretnej godziny.