1. Mapy w AM mogą mieć (i zwykle mają) zaszyte blokady dróg/odcinków dróg, które w chwili publikowania (map) są w budowie/generalnym remoncie
Tak, mogą też mieć zaszyty tremin autodblokowania, co jednak jest w naszych warunkach
najczęściej dość ryzykowną spekulacją.
2. Odblokowanie w/w odcinków odbywa się albo poprzez aktualizację SR (raz na jakiś czas) albo, bardziej na bieżąco, przez dane LD.
Zamiast 'albo' napisałbym 'i'.
3. LD (w aspekcie blokad/antyblokad) jest zintegrowane z Miplo.pl, w części zwanej MiploTraffic. Oprócz użytkowników, część blokad/antyblokad wstawia tam Aqurat.
Zintegrowanie to za duże słowo (sugeruje pełen automatyzm), a tu operator LD tylko korzysta
z danych z miplo (skorzysta albo nie skorzysta, bądź skorzysta jak w terminie mu będzie wygodnie)
Nie wiem czy wstawia je również Aqurat, ale na pewno robi to Indigo (Targeo)
4. Pod warunkiem właściwego ustawienia kategorii blokad/antyblokad synchronizowanych przez MT, taka synchronizacja jest równoznaczna ze ściągnięciem danych LD dla całej Polski (oczywiście mówimy cały czas wyłącznie o danych dot. blokad/antyblokad)
Nie do końca, LD w dużej części zastępuje miplotraffic, ale jest to przynajmniej w części
sterowane ręcznie, co ma swoje dobre i złe strony.
Dobre, bo np. na miplo nie ma komu sprzątać starych blokad i nieraz nieaktualne zalegają miesiącami,
zwłaszcza na drogach niższych kategorii, niektórych takich blokad nie znajdziesz w danych SR/LD
np.
> tej blokady < nie znajdziesz w danych SR ani LD, (ta na pewno jest stara, ale nie wiem czy wciąż aktualna),
złe, bo wydłuża to czas reakcji na zdarzenie czy zmiany w zadrzeniu.