LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.

  • 1898 Odpowiedzi
  • 426795 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline morette

  • ****
  • 630
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC HD2 hypnosis V.12_3.14_F; Samsung Galaxy S III
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #720 dnia: Sierpień 27, 2011, 20:44:06 »
Cytuj
morette, mija już ponad rok od wprowadzenia LD. Jak już pisałem, praktycznie od początku jeździłem z włączoną nową funkcjonalnością. Byłem m.in. jedną z pierwszych osób, która zgłaszała do Aquratu usunięcie komunikatu informacyjnego o trasie, jaki następował po pobraniu danych niezależnie, czy trasa się zmieniała, czy nie. W tym samym czasie prosiłem o informację w programie, dlaczego trasa ulega zmianie (korek, wypadek, itp.) Do dzisiaj bez odzewu...
Masz racje taka funkcjonalność bardzo by się przydała choć bez niej też da się jeździć, troszkę uciążliwe jest tylko używanie dla mnie widoku podglądu trasy, to tylko jedno lub dwa kliknięcia na pole "Odległość do najbliższego manewru" (Strzałka z kierunkiem w panelu pilota)

Cytuj
Swoją opinię opieram na tegorocznych wakacyjnych testach LD kontra CB, gdzie pewne zwycięstwo odniósł "bat" i "gruszka"... Tylko raz na kilkanaście przypadków,  w okolicach Wrocławia mobilki potwierdzili trasę zaproponowaną przez AM. Swego czasu zrezygnowałem z radia, bo córa zaczynała za dużo rozumieć  :wink:, teraz po kilku latach mocno zastanawiam się nad ponownym zakupem. A jeszcze przed urlopem myślałem o Blow Traffic lub Navroad Duxo.
Kto nie wierzy, może sam sprawdzić. Powiem jedynie, że dzięki CB uniknąłem zupełnie bezsensownych objazdów przez "krzaki".
Ja swoje doświadczenie opieram na kilkuletnim (od 2007r.) doświadczeniu w jeździe AM vs. CB i po tylu latach wiem, że i jedno i drugie ma swoje wady i zalety,  razem jako całość  się uzupełnia i bardzo dobrze współgra. W Warszawie korki są jakie są, kto jeździ lub miał przyjemność choć raz w nich postać wie o co chodzi. Co z tego że mając CB wiedziałem że jest korek, jak i z wieloletniego doświadczenia wiedziałem również, że omijając go drogami które uważałem za dobre do tego, wpakowywałem się w korek w innym miejscu, gdyż każda dolotówka do Warszawy stoi i nie ma tu żadnego wyjątku. Ludzie ze swojego doświadczenia wykorzystują już wszystkie możliwości, sposoby i drogi że ciężko znaleźć tą jedyną i pustą.   
1. Dzięki AM i AMTraffic dowidziałem się o takich skrótach o których nawet mi się nie marzyło. 2. W ciągu tych lat powstało jednak wiele dróg, lokalnych, wewnętrznych którymi całkiem sprawnie można w szybki sposób dotrzeć z peryferii do centrum w o wiele krótszym czasie niż "normalnie"  3. Łącząc informacje z dwóch "systemów" masz większy pogląd na sytuację na drodze.

Cytuj
Fakt, że w w Warszawie i okolicach system się sprawdza nie czyni z niego panaceum na utrudnienia w całym kraju, a Aqurat miał dość czasu aby zatroszczyć się o "źródełka".
Cytuj
A problem blokad "wypadkowych"  doczeka się pewnie rozwiązania w wersji 15.81.xyz
Aha i jeszcze jedno. Rozumiem i akceptuję brak danych lub nieaktualne dane dla dróg poniżej wojewódzkich. Od DW wzwyż jest to dla mnie nie do przyjęcia  :-|
Widzę że oczekujesz gruszek na wierzbie. Oczekujesz aby Aquart sfinansował i zbudował ogólnopolski system natężenia ruchu oparty na czujnikach ruchu zatopionych w asfalcie oraz instalację kamer na drogach których braku danych nie akceptujesz lub cokolwiek innego co by spełniło twoje oczekiwania. W końcu czekamy na profesjonalny system zbierający i zarządzający wszystkimi informacjami drogowymi (wypadki, korki, sytuacja pogodowa itd, itp) którego jakoś nikt nie chce zbudować a ty oczekujesz tego od producentów AM. Rozumiem że mając takie oczekiwania jesteś również skory partycypować w kosztach tego przedsięwzięcia.  Mnie też to się marzy lecz jestem realistą. Przeczytałem jeszcze raz informacje http://www.automapa.pl/?PEI=210436&lng=PL i nigdzie nie widziałem że Aquart ma troszczyć się o źródełka, a wykorzystuje wszystkie aktualnie dostępne informacje w danym momencie i przekazuje nam w postaci AMTraffic. Wiem że wiele można im zarzucać, sam mam sporą listę, myślę też że wróżbitów nie zatrudniają  :P  i tam gdzie nie ma tych danych lub są bardzo znikome tak je przekazują. Wszystko się rozwija i danych za pewne też będzie przybywało i być może trzeba będzie za nie dodatkowo zapłacić czym nie będę zdziwiony.  Wszystko co tu opisałem wałkuje się w różnych wątkach i jest tyle opinii ilu użytkowników. Jeszcze się taki nie urodził co by wszystkim dogodził.
Cytuj
Przykład:
Po Białymstoku nie zawsze jeżdżę z nawigacją, ale wyznaczając trasy po mieście utrudnienia (remonty i blokady) omijane są po kilku dniach, nawet kilkunastu  od ich wprowadzenia lub wcale. Usuwanie blokad odbywa się z dużym opóźnieniem.
Dla przykładu ulica Botaniczna była dłuższy czas zamknięta a trasa z Poleskiej przy Towarowej do Kopernika prowadziła właśnie przez Botaniczną, chociaż Poleska pod wiaduktem była przejezdna po jednym pasie w każdym kierunku.
Natomiast nowo wybudowane ulice naniesione na mapę były zaraz po aktualizacji AM. Ale to już inna sprawa.

To brak danych w Trafficu? dodawałeś poi z blokadami do Miplo? proponowałeś usunięcie nieaktualnych POI i których piszesz.
Cytuj
Usuwanie blokad odbywa się z dużym opóźnieniem.
- jeżeli chodzi o Miplo to się z tobą nie zgodzę gdyż jest to robione na bieżąco
Wychodzisz z założenia tylko brać? czy dajesz coś od siebie i zgłaszasz to?

« Ostatnia zmiana: Sierpień 27, 2011, 20:46:50 wysłana przez morette »
Auto Mapa 6.10.0(1714)/Europe 1206  włączone korzystanie z LD
Android Auto Mapa - Samsung Galaxy S III

*

Offline ochkarol

  • ******
  • 4813
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsung Galaxy A8
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #721 dnia: Sierpień 27, 2011, 21:07:22 »
Ja dorzucę kamyczek do ogródka.
Z LD jeżdżę (choć może powinienem napisać jeździłem  :mysli:) od grudnia 2010.
Z lubelskich doświadczeń:
  • 1 pomocne ominięcie korka
  • blisko 10 bezsensownych komunikatów/objazdów*
Pominę w ogóle ilość danych. :-|
« Ostatnia zmiana: Sierpień 27, 2011, 21:45:48 wysłana przez ochkarol »
Pozdrawiam
Karol
. : Kobietę łatwiej rozebrać wbrew jej woli, niż ubrać po jej myśli. : .

*

Offline maryszek

  • ***
  • 326
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: S. GALAXY S5 Neo+aAMPL
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #722 dnia: Sierpień 27, 2011, 21:19:13 »
morette oczywiście pomyliłem LD z Traffic. Muszę bardziej uważać przy określaniu funkcji.
Blokad nie dodawałem i nie usuwałem bo jakoś nie radzę sobie z tym. Co do LD zdania nie zmieniam.
« Ostatnia zmiana: Sierpień 27, 2011, 21:23:25 wysłana przez maryszek »
Pozdrawiam
Leszek

*

Offline statler

  • **
  • 209
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Moto G6 Plus
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #723 dnia: Sierpień 27, 2011, 21:51:01 »
Cytuj
A problem blokad "wypadkowych"  doczeka się pewnie rozwiązania w wersji 15.81.xyz
Aha i jeszcze jedno. Rozumiem i akceptuję brak danych lub nieaktualne dane dla dróg poniżej wojewódzkich. Od DW wzwyż jest to dla mnie nie do przyjęcia  :-|
Widzę że oczekujesz gruszek na wierzbie. Oczekujesz aby Aquart sfinansował i zbudował ogólnopolski system natężenia ruchu oparty na czujnikach ruchu zatopionych w asfalcie oraz instalację kamer na drogach których braku danych nie akceptujesz lub cokolwiek innego co by spełniło twoje oczekiwania.
To zdanie powinno brzmieć: Rozumiem i akceptuję brak danych dla zdarzeń drogowych lub nieaktualne dane dla dróg poniżej wojewódzkich. Od DW wzwyż jest to dla mnie nie do przyjęcia. Dziwnym trafem, jak coś się dzieje (wypadek, awaria itp. krótkotrwałe zdarzenia) wszyscy wiedzą (lokalne radio, CB), tylko AM budzi się po czasie.
A co do blokad "wypadkowych". Pojawiają się często po pobraniu danych, ale nie blokują drogi. Kilkakrotnie już na forum był podnoszony ten problem, ostatni raz na poprzedniej stronie. Uważasz, że w tym przypadku też oczekuję gruszek na wierzbie?
« Ostatnia zmiana: Sierpień 27, 2011, 21:54:07 wysłana przez statler »

*

Offline ochkarol

  • ******
  • 4813
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsung Galaxy A8
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #724 dnia: Sierpień 27, 2011, 22:23:36 »
@ morette
Nikt nie oczekuje gruszek na wierzbie tylko tego co dumnie reklamuje Aqurat na swojej stronie.
I nie pisz tutaj, że nie prawa nikt mieć pretensji, bo nie dodaje POI do Miplo. Zakup AM to nie transakcja wiązana i nikt z kupujących program nie jest do tego zobowiązany.
Natomiast Aqurat oferuje coś czego tak naprawdę prawie nie ma. Bo Live Drive (mam na myśli nie tylko blokady zdarzeniowe ale i te długo terminowe) działa o wiele gorzej, niż sam zapewnia o tym .
Pozdrawiam
Karol
. : Kobietę łatwiej rozebrać wbrew jej woli, niż ubrać po jej myśli. : .

*

Offline morette

  • ****
  • 630
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC HD2 hypnosis V.12_3.14_F; Samsung Galaxy S III
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #725 dnia: Sierpień 28, 2011, 00:31:51 »
Cytuj
Nikt nie oczekuje gruszek na wierzbie tylko tego co dumnie reklamuje Aqurat na swojej stronie.
ale dumnie Aquart może się pochwalić działaniem w Warszawie ze względu na ilość źródełek (sam mam 2 takie same urządzenie z AM + LD i korzystam z obu podczas jazdy) i sporą ilością odbieranych danych, za pewne w Lublinie było by podobnie gdyby liczba użytkowników była by większa ale oczywiście to wina Aquartu a poznać to można po tym jak sam napisałeś wcześniej :   
Cytuj
Z LD jeżdżę (choć może powinienem napisać jeździłem  :mysli:) od grudnia 2010.
Pominę w ogóle ilość danych. :-|

co do POI
Cytuj
I nie pisz tutaj, że nie prawa nikt mieć pretensji, bo nie dodaje POI do Miplo. Zakup AM to nie transakcja wiązana i nikt z kupujących program nie jest do tego zobowiązany.
oczywiście że nie ma nikt obowiązku dodawania POI do Miplo ale i również nigdzie nie pisze że sytuacja w LD dotycząca blokad, korków, utrudnień będzie odzwierciedlało 100% sytuację jaka jest obecnie na drodze. Dodatkowo to co Aquart pisze jest sformułowane tak ogólnie że można się czepić do wszystkiego - punkt widzenia zależy od punktu siedzienia
Auto Mapa 6.10.0(1714)/Europe 1206  włączone korzystanie z LD
Android Auto Mapa - Samsung Galaxy S III

*

Offline izaw

  • *****
  • 1165
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #726 dnia: Sierpień 28, 2011, 01:16:22 »
morette
Nie masz racji. Kupując AM mam podane co dostaję i nigdzie mnie nikt nie zobowiązuje do udziału w miplo, czy dostarczania danych LD. Podają że działa, jest najlepsze i działa. Ale nie działa. Kropka. Podobnie kupując chleb nie przynoszę mąki. Daję pieniądze i chcę produkt, a nie namiastkę i pouczenia o mojej winie.

*

Offline ochkarol

  • ******
  • 4813
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsung Galaxy A8
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #727 dnia: Sierpień 28, 2011, 01:28:01 »
Podają że działa, jest najlepsze i działa.
A że nie napisali, że działa tylko w Warszawie, to mam prawo mieć pretensje, że w Lublinie, w woj. lubelskim i świętokrzyskim nie działa.
Co gorsza, częściej wprowadza w błąd niźli pomaga.

dumnie Aquart może się pochwalić działaniem w Warszawie
Wiesz co obchodzi sporą część uzytkowników działanie LD w Warszawie?  :ohreally:

zapewne w Lublinie było by podobnie gdyby liczba użytkowników była by większa ale oczywiście to wina Aquartu
Oczywiście, że wina Aquratu, że nie zapewnia sobie źródeł danych. Mało mnie, użytkownika nawigacji obchodzi skąd są dane. Obchodzi mnie jakie one są. :-|

również nigdzie nie pisze że sytuacja w LD dotycząca blokad, korków, utrudnień będzie odzwierciedlało 100%
Żeby odzwierciedlało 30% to byłby postęp. :mrgreen:

... punkt widzenia zależy od punktu siedzienia
Zawsze, gdy nie jest wskazane gdzie ma działać usługa, domniemywa się, że działa wszędzie. Tzn. że nieświadomy klient ma prawo się tego spodziewać.  B)
« Ostatnia zmiana: Sierpień 28, 2011, 01:35:23 wysłana przez ochkarol »
Pozdrawiam
Karol
. : Kobietę łatwiej rozebrać wbrew jej woli, niż ubrać po jej myśli. : .

*

Konrad4x

Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #728 dnia: Sierpień 28, 2011, 07:10:44 »
widzę panowie ze stara kultowa już tutaj dyskusja akademicka powróciła.Koledzy szkoda sobie szarpać nerwy, bo to i tak niczego nie zmieni. System raczkuje w miejscu i tak jak działał  pół roku temu tak działa i dziś i raczej nic nie zapowiada poprawy tej sytuacji a raczej jej pogorszenie jak dotychczasowe źródełka się zorientują że tylko dają dane płacąc jeszcze dodatkowo za to operatorowi gsm i guzik otrzymują w zamian i nawet od cholery czasu nie można się doprosić żeby system zmieniając trasę poinformował nas o tym fakcie jakimś sygnałem dźwiękowym. Oby tak dalej.

*

Offline morette

  • ****
  • 630
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC HD2 hypnosis V.12_3.14_F; Samsung Galaxy S III
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #729 dnia: Sierpień 28, 2011, 07:32:47 »
Cytuj
Podają że działa, jest najlepsze i działa.
działać - działa, jest coś lepszego w polsce  - jeszcze się nie spotkałem
Cytuj
Wiesz co obchodzi sporą część uzytkowników działanie LD w Warszawie?
podchodząc do tematu tak jak ty : Wiesz co mnie obchodzi że nie działa w Lublinie. 
Cytuj
Oczywiście, że wina Aquratu, że nie zapewnia sobie źródeł danych. Mało mnie, użytkownika nawigacji obchodzi skąd są dane. Obchodzi mnie jakie one są.
oczywiście że zapewnia sprzedając np. nowe licencje
W Lublinie jest ich mniej...... - naprawdę szkoda - patrz komentarz wyżej
jeżdżąc z CB czasami lokalnie nie ma informacji o lokalnym dużym utrudnieniu a ty żądasz żeby Aquart miał już takie dane.  Chyba czas zejść na zieme.
Cytuj
Zawsze, gdy nie jest wskazane gdzie ma działać usługa, domniemywa się, że działa wszędzie. Tzn. że nieświadomy klient ma prawo się tego spodziewać.
proszę cię nie porównuj tego do nieświadomego klienta.  Taki klient to niech sobie najpierw przeczy ta instrukcję i informację jak to działa. Opis bardzo ogólny tak jak pisałem wcześniej. http://www.automapa.pl/?PEI=210436&lng=PL
dla przykładu
- ilu jest takich którzy zgłaszają tu na forum błędne działanie programu, a potem okazuje się że nie zapoznali się z podstawowymi i elementarnymi zasadami działania programu.
- ilu jest takich którzy dodają punkty POI do Miplo  (wiem z doświadczenia) nie zapoznawszy się wcale z zasadami a później zgłaszającymi tu na forum swoje problemy i narzekającymi jakie to wszystko niedobre.
Oczywiście wszystko to wina Aquartu - a reszta jest super i cacy
« Ostatnia zmiana: Sierpień 28, 2011, 07:37:54 wysłana przez morette »
Auto Mapa 6.10.0(1714)/Europe 1206  włączone korzystanie z LD
Android Auto Mapa - Samsung Galaxy S III

*

Offline ochkarol

  • ******
  • 4813
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsung Galaxy A8
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #730 dnia: Sierpień 28, 2011, 09:31:18 »
Oczywiście, że wina Aquratu, bo to on reklamuje usługę, która wcale nie działa tak pięknie jak to jest opisywane. To Aqurat sprzedaje program i on odpowiada za właściwe i zgodne z ofertą działanie programu.
To Aquratu broszka np. zabezpieczyć się przed niewłaściwym dodawaniem POI.

I racje ma Konrad4x. Nie ma co się szarpać, bo nawet dowody na to, że LD nie działa tak jak powinien i tak, jak jest reklamowany nie przekonują niektórych i będą bronić Aquratu do ostatniej kropli krwi.
Z mojej strony EOT.
Pozdrawiam
Karol
. : Kobietę łatwiej rozebrać wbrew jej woli, niż ubrać po jej myśli. : .

*

Offline rrudas

  • **
  • 210
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Xiaomi Mi6, Modecom SX 7.1
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #731 dnia: Sierpień 28, 2011, 18:12:06 »
Hasło reklamowe i zapisy podobne jak dla TomTom Live. Tylko tam nie możesz jej wyłączyć,
"Nie wystarczy mieć sprawny umysł, trzeba go jeszcze dobrze używać." - Kartezjusz (1596-1650)

Uczcie się języków - curva dei pedali

*

Offline Waszko

  • *****
  • 1330
  • Sprzęt: TomTom Go 5200 WiFi, Discover
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #732 dnia: Sierpień 29, 2011, 10:32:11 »
Hasło reklamowe i zapisy podobne jak dla TomTom Live. Tylko tam nie możesz jej wyłączyć,

A po co wyłączać. Jeżdżę z TT Live ( w tym traffic ), korzystam i bardzo mi się podoba. I przez rok mam za darmo ;)

*

Konrad4x

Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #733 dnia: Sierpień 29, 2011, 10:46:50 »
Hasło reklamowe i zapisy podobne jak dla TomTom Live. Tylko tam nie możesz jej wyłączyć,
A po co wyłączać. Jeżdżę z TT Live ( w tym traffic ), korzystam i bardzo mi się podoba. I przez rok mam za darmo ;)
NIe bądź takim egoistą  :P Jeżeli jesteś zadowolony, to łączę się szczerze z Tobą w Twojej radości, ale nie zapominajmy o zapewne mniej zadowolonych, bo tacy też pewnie się znajdą. NIe sądzisz , że z myślą o takich userach opcja wyłączenia mogłaby być dostępna gdzieś w ustawieniach programu ?

*

Offline JR.Nysa

  • ****
  • 807
  • Płeć: Mężczyzna
  • AM 6.17 PL , TomTom Android 1.4
  • Sprzęt: BLOW50YBT , Samsung Galaxy S 4 - i9505 5.0.1
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #734 dnia: Sierpień 31, 2011, 09:11:26 »
LiveDrive! i Targeo.pl leży - same prognozy! Tak na dzień dobry!

*

Offline ochkarol

  • ******
  • 4813
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsung Galaxy A8
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #735 dnia: Wrzesień 02, 2011, 21:57:15 »
Pochwalić muszę dzisiaj LiveDrive  :mrgreen: (uwierzycie? Ja chwalę LD!  :O )
Włączyłem celowo, żeby sprawdzić jak sprawdzi się przy wjeździe do Kielc od strony Opatowa.
Remontują skrzyżowanie Sandomierskiej ze Szczecińską i wjeżdżający do Kielc stoją przed tym skrzyżowaniem w sporym korku.
AM (dzięki LD, bo pierwotnie trasa prowadziła przez Szczecińską właśnie) ominęła korek via Domaszowska, Solidarności, Źródłowa, Tarnowska do Seminaryjskiej (gdzie wróciła na pierwotną trasę). Dodatkowo chciała ominąć mały korek na światłach ŹródłowaxZagórska ale olałem i wiem, że dobrze AM chciała.

Żeby nie było za cudnie w Wilkołazie LD chciał omijać (nie wiem po co) Kraśnik od północy - ale tu się nie dałem zrobić w konia :E
Wynik na dziś - 2:1 dla LiveDrive.

Wynik dla tego roku 2:11 dla SmartRotes + Karol.

Edit (dwa dni później): Ale już w niedzielę LD na wspominanym wcześniej skrzyżowaniu w Kielcach poległ na całej linii.  :-| :S
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 04, 2011, 21:20:13 wysłana przez ochkarol »
Pozdrawiam
Karol
. : Kobietę łatwiej rozebrać wbrew jej woli, niż ubrać po jej myśli. : .

*

Offline nocnyMarek

  • *****
  • 9913
  • Sprzęt: Palmax, viliv X70
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #736 dnia: Wrzesień 09, 2011, 11:03:35 »
Wyciek oleju na autostradzie A4. Jest objazd
"Zablokowane są pasy w kierunku Katowic. - Olej został rozlany między 284 a 296 kilometrem.
Samochody są kierowane objazdem przez Pyskowice.
Na razie trudno jeszcze powiedzieć ile czasu zajmie jeszcze strażakom usuwanie
zanieczyszczenia powierzchni  ... Ruch został zamknięty przed godz. 8..."

Screeny zamiast komentarza:
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 09, 2011, 11:23:53 wysłana przez nocnyMarek »
AM3/4/5/6, DPN/D6, AP, N2/9, OM-free

*

Offline statler

  • **
  • 209
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Moto G6 Plus
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #737 dnia: Wrzesień 09, 2011, 13:47:55 »
Bardzo podobna sytuacja:
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Tragedia-na-drodze-2-osoby-zginely-5-osob-rannych,wid,13768641,wiadomosc.html?ticaid=1cfe5
Niestety nie mam screenów z AM, ale na Targeo można sobie podejrzeć dane...

*

Offline jachraniak

  • *****
  • 2152
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: iPhone 13
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #738 dnia: Wrzesień 13, 2011, 08:01:45 »
To jest przykład na działanie LD!

Zapewniam że ma to sens... AM LD robi dokładnie to samo.

*

Offline klasyczny

  • *
  • 71
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Galaxy Note, aAM 1.4.1 (1209 PL)
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #739 dnia: Wrzesień 13, 2011, 12:41:44 »
Moje kilka groszy w temacie:
Trasa Łódź/Biegańskiego – Gdynia/hotel Nadmorski. Wyjazd 4 września o godzinie 9. Ok. 360 km. Włączone LD. Na parkingu hotelowym byłem 5 minut później w stosunku do czasu podanego przez nawigację z chwilą wytyczenia trasy. Standardowe dwa postoje po 5 minut. Do czasu dojazdu do autostrady nadrobiłem kilka minut. Na autostradzie je straciłem, bo na tym odcinku jechałem z prędkością tempomatową 125 km/h. Ciekawostki z jazdy: nawigacja nie prowadziła mnie przez obwodnicę Świecia. Sugerowała skręcić o prawo w ulicę PCK zaraz po przejechaniu mostu na rzece. Pojechałem. I według mnie był to dobry ruch.
Droga powrotna: wyjazd we wtorek 6 września. Dojazd do celu 15 minut później w stosunku do czasu podanego przez nawigację. Tym razem byłem już kierowany na obwodnicę Świecia.
Nie zauważyłem podczas jazdy w obydwie strony niepokojących oznak świadczących o złym działaniu AutoMapy. Program działał stabilnie. Co jakiś czas na krótko następowało zrywanie połączenia z internetem (czerwona ikona AM`Traffic). Oczywiście powtórna łączność następowała automatycznie.
Dodam, że codziennie korzystam z AutoMapy razem z LD. Nie mogę napisać, że źle działa. Owszem, nieraz prowadzi inaczej niż ja byłem przyzwyczajony jeździć. I zastanawia mnie jedno. Jeżdżę też ulicą Wojska Polskiego w Łodzi. Ale na mapie Targeo nie widać, aby ktoś po tej bądź, co bądź ważnej ulicy poruszał się. Dlaczego nie ma na niej wykazanego żadnego ruchu?
Aha, jeszcze dopiszę, że urządzenie do nawigacji jest używane tylko do AutoMapy i poprzez kartę Sim do połączenia z internetem.

*

Offline Miedzio

  • ***
  • 492
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #740 dnia: Wrzesień 17, 2011, 15:54:08 »
wiadomosci.onet.pl/regionalne/wroclaw/po-wypadku-zablokowana-autostrada-a-4,1,4852785,region-wiadomosc.html

Mialem "przyjemnosc" jechac ok 11:00 ta droga.Na tablicy swietlnej nad A4 info,ze za 25km wypadek.W tym samym momencie AM(oczywiscie wlaczony LD,trasa szybka)kaze mi zjechac pierwszym zjazdem.Z jednej strony pomyslalem,ze moze w koncu LD zadziala..ale daje podglad trasy,a AM robi niewielki objazd (moze z 5km) i znow wraca na A4.Mysle,ze to nie ma sensu i jade dalej.AM wprowadza korekte i proponuje jechac A4 az do Wroclawia.Pod Katami wszystko sie zatrzymuje.Na szczescie blisko byl zjazd z autostrady,ktory wybralem(AM wciaz kazala jechac autostrada-nawet po zjezdzie przez dluzsza chwile program proponowal zawrocic).Kolorkow nie sprawdzalem,nie mialem na to czasu.W takiej sytuacji LD jednak powinno dzialac-skoro na tablicy swietlnej bylo info,ze proponowany jest objazd,wiec to nie bylo zaskoczenie sytuacyjne...






Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #741 dnia: Wrzesień 17, 2011, 19:48:54 »
No niestety, system oparty niemal wyłącznie o dane z  pracujących "na żywo" AM
nigdy nie poradzi sobie dobrze z odcinkami całkowicie nieprzejezdnymi.

*

Offline pR0SiAczek

  • ***
  • 286
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC Touch HD / Neo V / BBZ10
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #742 dnia: Wrzesień 19, 2011, 10:20:39 »
No niestety, system oparty niemal wyłącznie o dane z  pracujących "na żywo" AM
nigdy nie poradzi sobie dobrze z odcinkami całkowicie nieprzejezdnymi.

bo zawsze kilka "źródeł informacji" będzie musiało się w taki koreczek wpierdzielić, żeby innym wyznaczyła objazd...

*

Konrad4x

Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #743 dnia: Wrzesień 19, 2011, 12:21:24 »
bo zawsze kilka "źródeł informacji" będzie musiało się w taki koreczek wpierdzielić, żeby innym wyznaczyła objazd...
Dlatego w ramach protestu przeciwko takiej "inteligencji" systemu proponuje wyłączać LD w swoim urządzeniu, jak tylko stwierdzimy, że AM wpakowała nas w trafikowe szambo.  :E :E :E

*

Offline ochkarol

  • ******
  • 4813
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsung Galaxy A8
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #744 dnia: Wrzesień 19, 2011, 13:25:21 »
I ja się nie byłem takim źródełkiem wczoraj w Kielcach.
Oczywiście przed skrzyżowaniem Sandomierskiej i Szczecińskiej był korek więc zamin do niego dojechałem (a było go widać - szkoda, że nie w AM) myknąłem w prawo i ominąłem zgrabnym łukiem.
Dziś podobnie w Lubline. Zawróciłem i pojechałem inną trasą.
Pozdrawiam
Karol
. : Kobietę łatwiej rozebrać wbrew jej woli, niż ubrać po jej myśli. : .

*

Offline izaw

  • *****
  • 1165
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #745 dnia: Wrzesień 19, 2011, 13:43:50 »
I zrobiłeś kuku innym  :P. Antyspołeczna postawa  :mrgreen:. Przez Ciebie nie dowiedzieli się o korku.

*

q1w2

Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #746 dnia: Wrzesień 20, 2011, 02:39:21 »
Zapewne myknął przez CPN-ik  :D i wytyczył szlak dla innych :mysli:
Jak widać, to przyjezdni są jedynymi "źródełkami" ... bo tubylcy z autopsji znają takie miejsca i omijają je szerokim łukiem.

*

Offline ochkarol

  • ******
  • 4813
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsung Galaxy A8
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #747 dnia: Wrzesień 20, 2011, 09:08:30 »
Zapewne myknął przez CPN-ik  :D i wytyczył szlak dla innych :mysli:
Nie, nie. Objechałem korek drogą utwardzoną - osiedlową (w przypadku Kielc).
Pozdrawiam
Karol
. : Kobietę łatwiej rozebrać wbrew jej woli, niż ubrać po jej myśli. : .

*

Offline JR.Nysa

  • ****
  • 807
  • Płeć: Mężczyzna
  • AM 6.17 PL , TomTom Android 1.4
  • Sprzęt: BLOW50YBT , Samsung Galaxy S 4 - i9505 5.0.1
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #748 dnia: Wrzesień 20, 2011, 15:56:56 »
Dzisiaj jechałem z Brzegu  przez Nysę do Głubczyc        - AM 6.9 beta2

Miejscowość Nowa Wieś Mała - wg AM LiveDrive korek i sugerowany objazd ok. 4km - po przejechaniu "teoretycznego" zatwardzenia drogowego pojawił się popup - poprawa -4km. (screen)

Do bani!


Nysa - Głubczyce

20110920053

Przepraszam za jakość nagrania ale to tylko E71.

Trasa Nysa-Głubczyce.

Przez ten "hipotetyczny" korek mający dł. ok. 1 min. przy prędkości ok. 70km/h AM chciała mnie przeczołgać jakimiś wiochami.

Sorry, skoda transferu i zabawy dla tego typu udogodnień. LiveDrive! niestety nie spełnił pokładanych w nim nadziei.

Kończę z używaniem tego gadżetu!



Przed " hipotetycznym korkiem " planowany dojazd godz. 14.18 po przejechaniu feralnego odcinka 14.01 - to zbyt wiele aby na trasie 55 km różnica wyniosła 17 min.

Do Głubczyc dojechałem o godz. 13.56.

Edit:

Jest ślad na Targeo "hipotetycznych utrudnień drogowych"
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 20, 2011, 16:35:15 wysłana przez JR.Nysa »

*

Offline morette

  • ****
  • 630
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC HD2 hypnosis V.12_3.14_F; Samsung Galaxy S III
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #749 dnia: Wrzesień 20, 2011, 19:53:30 »
Trasa Warszawa - Ruzomberok (Słowacja) 500km z LD i wszystko bez żadnego problemu.

Synoptycy nie są  w stanie przewidzieć pogody przy dużo lepiej zaawansowanym sprzęcie a ty żądasz cudów.
Wiem że zaraz będzie riposta a ja znowu nie mam zamiaru udowadniać że LD to super cudo.
ja w dalszym ciągu korzystam i nie szkoda mi transferu.
 
Auto Mapa 6.10.0(1714)/Europe 1206  włączone korzystanie z LD
Android Auto Mapa - Samsung Galaxy S III