zgadzam się że są jeszcze duże niedoróbki ale z każdą wersją wg mnie idzie to do przodu a w becie2 6.9 omijanie działa naprawdę nieźle
Od początku wprowadzenia LD i SR byłem entuzjastą nowych rozwiązań, ale jakiś czas temu zaczął on wygasać. Jeśli w Aquracie nie wezmą się ostro do roboty, może wkrótce jednym z najpopularniejszych tematów na forum będzie wątek o wyłączeniu AMTraffic, czego ani sobie ani producentowi nie życzę
czy możesz się określić z czym konkretnie mają się wziąć do roboty bo twoje uwagi są bardzo ogólne
morette, mija już ponad rok od wprowadzenia LD. Jak już pisałem, praktycznie od początku jeździłem z włączoną nową funkcjonalnością. Byłem m.in. jedną z pierwszych osób, która zgłaszała do Aquratu usunięcie komunikatu informacyjnego o trasie, jaki następował po pobraniu danych niezależnie, czy trasa się zmieniała, czy nie. W tym samym czasie prosiłem o informację w programie, dlaczego trasa ulega zmianie (korek, wypadek, itp.) Do dzisiaj bez odzewu...
Nie wiem, ile rocznie przejeżdżasz kilometrów, ale ja robię ich naprawdę sporo i zdecydowanie więcej razy zawiodłem się na LD, niż skorzystałem. Fakt, że w w Warszawie i okolicach system się sprawdza nie czyni z niego panaceum na utrudnienia w całym kraju, a Aqurat miał dość czasu aby zatroszczyć się o "źródełka".
Swoją opinię opieram na tegorocznych wakacyjnych testach LD kontra CB, gdzie pewne zwycięstwo odniósł "bat" i "gruszka"... Tylko raz na kilkanaście przypadków, w okolicach Wrocławia mobilki potwierdzili trasę zaproponowaną przez AM. Swego czasu zrezygnowałem z radia, bo córa zaczynała za dużo rozumieć
, teraz po kilku latach mocno zastanawiam się nad ponownym zakupem. A jeszcze przed urlopem myślałem o Blow Traffic lub Navroad Duxo.
Kto nie wierzy, może sam sprawdzić. Powiem jedynie, że dzięki CB uniknąłem zupełnie bezsensownych objazdów przez "krzaki".
A problem blokad "wypadkowych" doczeka się pewnie rozwiązania w wersji 15.81.xyz
Aha i jeszcze jedno. Rozumiem i akceptuję brak danych lub nieaktualne dane dla dróg poniżej wojewódzkich. Od DW wzwyż jest to dla mnie nie do przyjęcia