LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.

  • 1898 Odpowiedzi
  • 426626 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Konrad4x

Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #690 dnia: Sierpień 12, 2011, 00:43:14 »
andi444 mam wlaczone LD , to wystarczy by wyskakiwala na gorze ekranu belka z informacja o korekcie trasy. Tej funkcji powiadamiania nigdzie dodatkowo sie nie uruchamia.

*

Offline JR.Nysa

  • ****
  • 807
  • Płeć: Mężczyzna
  • AM 6.17 PL , TomTom Android 1.4
  • Sprzęt: BLOW50YBT , Samsung Galaxy S 4 - i9505 5.0.1
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #691 dnia: Sierpień 12, 2011, 12:18:01 »
Poniżej 2 screeny

Jeżeli ktoś ma jeszcze wątpliwości skąd się biorą wyimaginowane utrudnienia drogowe to myślę że rozwieję wszelkie wątliwości.

Użytkownik zostawił program AM z połączeniem do internetu.

Jaki ma to wpływ na wyznaczenie trasy - możemy zobaczyć na załączonych obrazkach.


*

Offline statler

  • **
  • 209
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Moto G6 Plus
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #692 dnia: Sierpień 12, 2011, 12:32:03 »
Nie mam nawigacji przy sobie. Czy w AM po pobraniu danych LD trasa jest wyznaczana tak samo?
Co z filtrowaniem danych?

*

Offline JR.Nysa

  • ****
  • 807
  • Płeć: Mężczyzna
  • AM 6.17 PL , TomTom Android 1.4
  • Sprzęt: BLOW50YBT , Samsung Galaxy S 4 - i9505 5.0.1
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #693 dnia: Sierpień 12, 2011, 12:45:45 »
Beta tradycyjnie nie omija , 6.8.1 omija jak na Targeo.pl

*

Konrad4x

Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #694 dnia: Sierpień 12, 2011, 12:52:20 »
oj coś mi się zdaje, że dłuuugooooo poczekamy sobie na bete2, a final to pewnie na "wakacje"  :grin:
« Ostatnia zmiana: Sierpień 12, 2011, 12:54:00 wysłana przez Konrad4x »

*

Offline JR.Nysa

  • ****
  • 807
  • Płeć: Mężczyzna
  • AM 6.17 PL , TomTom Android 1.4
  • Sprzęt: BLOW50YBT , Samsung Galaxy S 4 - i9505 5.0.1
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #695 dnia: Sierpień 12, 2011, 12:55:01 »
Napisałem do supportu , zamieściłem screeny i komentarz z forum

Ich odpowiedź:

Cytuj
AutoMapa Support do mnie
pokaż szczegóły 12:38 (14 min temu)
Witamy,

Wlasnie sprawdzilismy - AutoMapa wyznacza tą trasę objazdem przez ul. Powstancow Wlkp. - czyli prawidlowo. Moze po prostu wjechal Pan w korek jeszcze zanim do systemu dotarly dane na jego temat?

Pozdrowienia / Regards / Mit freundlichen Gruessen
AutoMapa (gm)

 :O :O :O

*

Offline statler

  • **
  • 209
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Moto G6 Plus
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #696 dnia: Sierpień 12, 2011, 13:18:21 »
Chyba support nie zrozumiał o co chodzi...  :mrgreen:
Albo sprawa jest jasna, samochód z włączoną AM stoi w poprzek pasa i faktycznie jest korek  :grin: :E
Ech, LiveDrive!  :ok:

*

Offline JR.Nysa

  • ****
  • 807
  • Płeć: Mężczyzna
  • AM 6.17 PL , TomTom Android 1.4
  • Sprzęt: BLOW50YBT , Samsung Galaxy S 4 - i9505 5.0.1
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #697 dnia: Sierpień 12, 2011, 13:31:14 »
Nie stał w poprzek , już pojechał dalej......

*

Offline statler

  • **
  • 209
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Moto G6 Plus
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #698 dnia: Sierpień 12, 2011, 13:43:29 »
Nie stał w poprzek , już pojechał dalej......
Dostał info z supportu: "Testy zakończone, zjeżdżaj stamtąd bo na pdaclub już wiedzą!"  :grin:

*

Offline jachraniak

  • *****
  • 2152
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: iPhone 13
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #699 dnia: Sierpień 22, 2011, 09:30:11 »
Ponad rok temu zablokowałem ul. Orszady w Warszawie - osunęła się wtedy skarpa...

I byłem święcie przekonany, że po jakimś miesiącu ruch wrócił, tak się jednak nie stało. Dopiero w miniony weekend ruch wrócił na ul. Orszady.

Dlaczego piszę w tym wątku?
Ano dlatego że decyzją miejskiego inżyniera ruchu ul. Orszady po otwarciu stała się jednokierunkową.

http://warszawa.gazeta.pl/

Trasa ta sama w tamtą i z powrotem (na danych SR) i kolejne dwa zrzuty z wykorzystaniem LiveDrive.

Dla mniej wprawnych - LD wprowadziło kierunkowość.  :ok: i dzięki temu można zaoszczędzić 4km i trochę czasu.
« Ostatnia zmiana: Sierpień 22, 2011, 10:19:34 wysłana przez jachraniak »

*

Konrad4x

Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #700 dnia: Sierpień 22, 2011, 11:42:39 »
A mi live drive dostarczył uśmiechu na mojej codziennej trasie do pracy. Jadąc Alejami Niepodległości w stronę centrum Warszawy program stwierdził, że mi pomoże w udrożnieniu ruchu przed maską pojazdu i postanowił mnie przewieść przez parking, który ciągnie się jakiś 100-150 metrów wzdłuż Alej Niepodl, co oczywiście olałem. Program o dziwo nie uwzględnił, że parking się zaraz kończy przez co jak go "minąłem" to program wtedy zgłupiał, kazał mi zawracać nawet, ale chyba się zorientował, że coś nie tak i rozejrzał się po czym wrócił do normalnej sensownej nawigacji.

*

Offline emisiu

  • Ekspert AutoMapa
  • *****
  • 2362
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #701 dnia: Sierpień 22, 2011, 12:53:26 »
Program o dziwo nie uwzględnił, że parking się zaraz kończy przez co jak go "minąłem" to program wtedy zgłupiał, kazał mi zawracać nawet, ale chyba się zorientował, że coś nie tak i rozejrzał się po czym wrócił do normalnej sensownej nawigacji.

Program bidula zwyczajnie nie doszedł do siebie po weekendzie, to tak może być. Nie ma się co martwić, za jakiś czas mu przejdzie.  :E

*

Konrad4x

Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #702 dnia: Sierpień 22, 2011, 15:32:16 »
....Dla mniej wprawnych - LD wprowadziło kierunkowość.  :ok: i dzięki temu można zaoszczędzić 4km i trochę czasu.

Spytam nieśmiało, jak niby mają z tego skorzystać użytkownicy, którzy korzystają ze sprzętów, na których korzystanie z LD jest niemożliwe? Czy nie uważasz, że błędy w kierunkowości ulic powinny zostać naprawione w mapie, a nie przez LD ?  :ohreally:

*

Offline jachraniak

  • *****
  • 2152
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: iPhone 13
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #703 dnia: Sierpień 22, 2011, 16:53:48 »
 :mrgreen:

Dla większej liczby odbiorców będzie przy kolejnym wydaniu SmartRoutes.

Potem będzie już dobrze dla wszystkich przy kolejnym wydaniu mapy.

Szybciej się nie da panie...

BTW
Jak sobie wyobrażasz dokonanie zmian w mapie z czerwca jeśli zmiana nastąpiła w ubiegły piątek.  :mrgreen:
« Ostatnia zmiana: Sierpień 22, 2011, 17:07:41 wysłana przez jachraniak »

*

Konrad4x

Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #704 dnia: Sierpień 22, 2011, 17:13:55 »
:mrgreen:
Jak sobie wyobrażasz dokonanie zmian w mapie z czerwca jeśli zmiana nastąpiła w ubiegły piątek.  :mrgreen:
ja sobie niczego nie wyobrażam, ja tylko zapytałem  :wink:

*

Offline statler

  • **
  • 209
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Moto G6 Plus
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #705 dnia: Sierpień 23, 2011, 14:09:14 »
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Kraksa-5-samochodow-1-osoba-nie-zyje,wid,13711717,wiadomosc.html

Nieprzejezdna DK19 w Tuliłowie. Może ktoś sprawdzić, co LD na to?

*

Offline JR.Nysa

  • ****
  • 807
  • Płeć: Mężczyzna
  • AM 6.17 PL , TomTom Android 1.4
  • Sprzęt: BLOW50YBT , Samsung Galaxy S 4 - i9505 5.0.1
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #706 dnia: Sierpień 23, 2011, 14:17:05 »
Pojawiły się ikonki informujące o wypadku (dane GDDKiA ) bez blokad  i bez rewelacji.

*

Offline Klusek

  • *****
  • 1410
  • Płeć: Mężczyzna
    • http://www.pdaclub.pl/info.php?id=6656
  • Sprzęt: Xperia Arc S
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #707 dnia: Sierpień 23, 2011, 14:20:38 »
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Kraksa-5-samochodow-1-osoba-nie-zyje,wid,13711717,wiadomosc.html

Nieprzejezdna DK19 w Tuliłowie. Może ktoś sprawdzić, co LD na to?

LD informuje o wypadku, ale nie wiem czy o tym, bo a AM jest on przy Cegielni. Mimo wypadu i tak AM prowadzi tym odcinkiem.
Sony Xperia Arc S powered by:
FXP208 - CM10

*

Offline statler

  • **
  • 209
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Moto G6 Plus
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #708 dnia: Sierpień 23, 2011, 14:27:41 »
Wygląda na to, że AM nadal ma problem z zablokowaniem drogi po wypadku. Już mi się zdarzyło, że owszem ikonka się pojawiała i nic poza tym, blokad nie było. Nie mam dzisiaj navi przy sobie i nie miałem jak sprawdzić. Dzięki!

*

Offline jachraniak

  • *****
  • 2152
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: iPhone 13
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #709 dnia: Sierpień 23, 2011, 14:29:15 »
Standardowe zachowanie... Są ikonki i nic poza tym...

*

Offline statler

  • **
  • 209
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Moto G6 Plus
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #710 dnia: Sierpień 23, 2011, 14:45:28 »
Standardowe zachowanie... Są ikonki i nic poza tym...
Może dla AM standardowe, dla mnie już nie  :-|  Irytują mnie już te ciągłe problemy z LD, temat wałkowany od dawna bez widocznej poprawy. Tak mniej więcej 4 miesiące temu zgłosiłem ten błąd do supportu. Jeśli zgłaszałem tylko ja, jedno zgłoszenie okazało sie jednak niewystarczające...  :evil:
« Ostatnia zmiana: Sierpień 23, 2011, 14:52:05 wysłana przez statler »

*

Offline JR.Nysa

  • ****
  • 807
  • Płeć: Mężczyzna
  • AM 6.17 PL , TomTom Android 1.4
  • Sprzęt: BLOW50YBT , Samsung Galaxy S 4 - i9505 5.0.1
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #711 dnia: Sierpień 23, 2011, 15:08:56 »
Nie tylko Ty statler. Zgłaszałem już to kilkakrotnie z propozycjami prezentacji. Bez odzewu i echa w programie.

*

Offline jachraniak

  • *****
  • 2152
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: iPhone 13
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #712 dnia: Sierpień 23, 2011, 17:26:02 »
(...) Jeśli zgłaszałem tylko ja, jedno zgłoszenie okazało sie jednak niewystarczające...  :evil:
Temat był zgłaszany i dodatkowo mocno obsmarowany w tym wątku i innych nie raz... Uważam, że nieprędko doczekamy się blokujących blokad. Jest to bardzo duży mankament LiveDrive.

Pisałem już o tym... Wątek jest zamknięty więc nie mogę podlinkować - ale zacytuję (w sumie żadne to rewelacje, ale żeby nie było...)
Cytuj
- dlaczego LD ma słabą ocenę?
- Bo brakuje wisienki na tym torcie.

Dane LD o prędkościach to nie wszystko, są przyjemne i w ogóle... Jak trzeba to spartolony SR naprawią. (...) Ponieważ są miejsca gdzie brakuje danych LD to okazuje się, że wszystko jest o kant...

Ale żeby nie odbiegać... żebyśmy byli zadowoleni z LD potrzebujemy:
1) dobrych danych SR, odzwierciedlających ruch na danym odcinku nie z jednego dnia, ale z kilkunastu.

2) wisienki... czyli działających blokad! Jak jest odcinek zablokowany i Policja szacuje że będzie blokada np 3h to na 3 godziny odcinek musi być wycięty z routingu. Same prędkości tego nie załatwią gdyż:

a) odcinek o długości 1000m średnia prędkość 3km/h (pokonujemy w 20 minut) sensowny objazd jest powiedzmy bardzo szeroki, w sensie że trzeba zjechać kilka czy kilkanaście kilometrów wcześniej, to oznacza, że objazd musi zająć mniej niż te 20 minut żeby LD skierowało na objazd automatycznie. Jeśli objazd zajmie więcej niż 20min to dojedziemy na koniec ogona i będziemy stali... żeby w końcu się dowiedzieć, że droga zablokowana. Wtedy oczywiście jest po ptokach...

b) może się zdarzyć że na danym odcinku nie ma źródełek i nie ma danych LD... Bez postawionej blokady przez operatora, która ratuje całkowicie sytuację będziemy pierwszym źródełkiem które prześle info o korku, co może wcale nie zmienić sytuacji dla innych użytkowników z LD (patrz "a")

Bez operatora, który postawi blokadę na określony czas, nie będzie prawidłowego omijania karamboli, które zazwyczaj kończą się zablokowaniem przez Policję.

Ale żeby nie było że Aqurat nie bierze tego co ma na tacy - śledząc zdarzenia w Radiu Kierowców i Drogach na Szóstkę nie raz spotkałem się z taką sytuacją, że zdarzenie miało dwa różne obrazy. Drogi na szóstkę informowały o np odcinku całkowicie zablokowanym a Radio Kierowców zgłaszało ruch wahadłowy, czy zwężenie o jeden pas. Oczywiście ma to ogromne znaczenie, w przypadku odcinka zablokowanego trasa powinna być bezwzględnie zmieniona, w przypadku wahadła czy zwężenia ważne są prędkości.

Tak to widzę...

Tak to widzę... 
« Ostatnia zmiana: Sierpień 23, 2011, 17:27:52 wysłana przez jachraniak »

*

Offline statler

  • **
  • 209
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Moto G6 Plus
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #713 dnia: Sierpień 23, 2011, 17:57:56 »
Tak to widzę... 
Żeby jeszcze Aqurat chciał to zobaczyć...  Tym bardziej, że bolączką LD jest nie tylko brak blokad.
Bo widzisz, jeżdżę z LD od jego wprowadzenia i ... nie mogę go pozytywnie ocenić za całokształt. Owszem byłem zadowolony, ba nawet bardzo zadowolony jeżdżąc po W-wie z rodowitym warszawiakiem, który oczywiście widział tu i ówdzie mankamenty, ale ogólnie routing na piątkę. Ale reszta kraju mocno w tym temacie kuleje, obserwuję często duże opóźnienia w przesyłaniu danych, korki w godzinach w których już ich nie ma, albo trasa wyznaczona przez centrum w godzinach szczytu, bo na mapie zielono...
Zdecydowanie za dużo pomyłek, aby można było poważnie traktować tę funkcjonalność AM. Żadnemu programowi nawigacyjnemu nie można ufać, a już takiemu który zmienia trasę nie informując dlaczego tym bardziej. Wystarczy przejechać kilkaset km z AM i CB, żeby wyraźnie zobaczyć ułomności i braki AMTraffic.
Od początku wprowadzenia LD i SR byłem entuzjastą nowych rozwiązań, ale jakiś czas temu zaczął on wygasać. Jeśli w Aquracie nie wezmą się ostro do roboty, może wkrótce jednym z najpopularniejszych tematów na forum będzie wątek o wyłączeniu AMTraffic, czego ani sobie ani producentowi nie życzę.
« Ostatnia zmiana: Sierpień 24, 2011, 15:36:33 wysłana przez statler »

*

Offline jachraniak

  • *****
  • 2152
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: iPhone 13
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #714 dnia: Sierpień 27, 2011, 11:09:13 »
Wczoraj strasznie się najeździłem po Warszawie i okolicach, szacuję, że korzystając z LD tylko wczoraj zyskałem przynajmniej 1h-1,5h (AM6.9b2) Co się wczoraj działo :O objazd za objazdem...

*

Offline maryszek

  • ***
  • 326
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: S. GALAXY S5 Neo+aAMPL
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #715 dnia: Sierpień 27, 2011, 12:33:48 »
Warszawiacy mają szczęście. W Białymstoku białostoczanie już nie :(.
Pozdrawiam
Leszek

*

Offline morette

  • ****
  • 630
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC HD2 hypnosis V.12_3.14_F; Samsung Galaxy S III
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #716 dnia: Sierpień 27, 2011, 13:19:24 »
zgadzam się że są jeszcze duże niedoróbki ale z każdą wersją wg mnie idzie to do przodu :ok: a w becie2 6.9 omijanie działa naprawdę nieźle
Cytuj
Od początku wprowadzenia LD i SR byłem entuzjastą nowych rozwiązań, ale jakiś czas temu zaczął on wygasać. Jeśli w Aquracie nie wezmą się ostro do roboty, może wkrótce jednym z najpopularniejszych tematów na forum będzie wątek o wyłączeniu AMTraffic, czego ani sobie ani producentowi nie życzę
czy możesz się określić z czym konkretnie mają się wziąć do roboty bo twoje uwagi są bardzo ogólne

W mijającym tygodniu jeździłem sporo w okolicach warszawy:

Korek na 7 od Błonia do Warszawy - zakorkowany Ożarów Maz.- beta2 6.9 bardzo pięknie proponuje objazd Ożarowa.

Wczoraj wyjazd z Warszawy przez Marki w stronę Wyszkowa. - beta2 6.9 bardzo pięknie proponuje objazd z Trasy Toruńskiej przez Głębocką do wyjazdu w połowie Marek omijając całe zatwardzenie na początku Marek. :ok:

Oczywiście zgadzam się że w Warszawie i okolicach jest zapewne więcej źródełek niż w Białymstoku i usługa ta może działać lepiej właśnie ze względu na to ale nie można też zwalać całej winy na program i na Aquart bo w białym stoku jest mniej źródełek. Program i system wykorzystuje takie dane jakie ma. W jednym rejonie ma więcej danych w innym mniej i to też rzutuje na jakość danych statystycznych że są takie a nie inne.  Przyszłością tego systemu będzie to aby zintegrować go z innymi źródełkami z lokalnymi centrami kierowania i zarządzania ruchem np. w wielkich miastach, połączenie tego z Policją a tak naprawdę stworzenie jednego centrum zarządzającego - ale to już było wielokrotnie wałkowane na tym forum. 

Moim zdaniem stwierdzenie że ludzie będą szukali funkcji wyłączenie AMTraffic się nie sprawdzi a wręcz odwrotnie.
Ludzie już szukają i będą szukali systemów i rozwiązań aby omijać korki.
W pracy zaobserwowałem że moi koledzy już zaczeli ostro śledzić Targeo przed wyjściem z pracy a co niektórzy nawet robią to rano przed wyjściem z domu.  Przeprowadzając z nimi co jakiś czas dyskusję i czasami prowokując ich do wypowiedzenia się na ten temat i wydania swojej  opinii stwierdzam na doświadczeniu swoim jak i z konkluzji moich kolegów że jest to na chwilę obecną dobre rozwiązanie i w miarę dobrze sprawdzające się.  Kilku kolegów zastanawia się nad zakupem AM tylko z tego powodu że ma właśnie funkcję AMTraffic
Auto Mapa 6.10.0(1714)/Europe 1206  włączone korzystanie z LD
Android Auto Mapa - Samsung Galaxy S III

*

Offline maryszek

  • ***
  • 326
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: S. GALAXY S5 Neo+aAMPL
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #717 dnia: Sierpień 27, 2011, 14:41:51 »
Przykład:
Po Białymstoku nie zawsze jeżdżę z nawigacją, ale wyznaczając trasy po mieście utrudnienia (remonty i blokady) omijane są po kilku dniach, nawet kilkunastu  od ich wprowadzenia lub wcale. Usuwanie blokad odbywa się z dużym opóźnieniem.
Dla przykładu ulica Botaniczna była dłuższy czas zamknięta a trasa z Poleskiej przy Towarowej do Kopernika prowadziła właśnie przez Botaniczną, chociaż Poleska pod wiaduktem była przejezdna po jednym pasie w każdym kierunku.
Natomiast nowo wybudowane ulice naniesione na mapę były zaraz po aktualizacji AM. Ale to już inna sprawa.
Pozdrawiam
Leszek

*

Offline statler

  • **
  • 209
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Moto G6 Plus
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #718 dnia: Sierpień 27, 2011, 15:59:28 »
zgadzam się że są jeszcze duże niedoróbki ale z każdą wersją wg mnie idzie to do przodu :ok: a w becie2 6.9 omijanie działa naprawdę nieźle
Cytuj
Od początku wprowadzenia LD i SR byłem entuzjastą nowych rozwiązań, ale jakiś czas temu zaczął on wygasać. Jeśli w Aquracie nie wezmą się ostro do roboty, może wkrótce jednym z najpopularniejszych tematów na forum będzie wątek o wyłączeniu AMTraffic, czego ani sobie ani producentowi nie życzę
czy możesz się określić z czym konkretnie mają się wziąć do roboty bo twoje uwagi są bardzo ogólne
morette, mija już ponad rok od wprowadzenia LD. Jak już pisałem, praktycznie od początku jeździłem z włączoną nową funkcjonalnością. Byłem m.in. jedną z pierwszych osób, która zgłaszała do Aquratu usunięcie komunikatu informacyjnego o trasie, jaki następował po pobraniu danych niezależnie, czy trasa się zmieniała, czy nie. W tym samym czasie prosiłem o informację w programie, dlaczego trasa ulega zmianie (korek, wypadek, itp.) Do dzisiaj bez odzewu...
Nie wiem, ile rocznie przejeżdżasz kilometrów, ale ja robię ich naprawdę sporo i zdecydowanie więcej razy zawiodłem się na LD, niż skorzystałem. Fakt, że w w Warszawie i okolicach system się sprawdza nie czyni z niego panaceum na utrudnienia w całym kraju, a Aqurat miał dość czasu aby zatroszczyć się o "źródełka".
Swoją opinię opieram na tegorocznych wakacyjnych testach LD kontra CB, gdzie pewne zwycięstwo odniósł "bat" i "gruszka"... Tylko raz na kilkanaście przypadków,  w okolicach Wrocławia mobilki potwierdzili trasę zaproponowaną przez AM. Swego czasu zrezygnowałem z radia, bo córa zaczynała za dużo rozumieć  :wink:, teraz po kilku latach mocno zastanawiam się nad ponownym zakupem. A jeszcze przed urlopem myślałem o Blow Traffic lub Navroad Duxo.
Kto nie wierzy, może sam sprawdzić. Powiem jedynie, że dzięki CB uniknąłem zupełnie bezsensownych objazdów przez "krzaki".
A problem blokad "wypadkowych"  doczeka się pewnie rozwiązania w wersji 15.81.xyz
Aha i jeszcze jedno. Rozumiem i akceptuję brak danych lub nieaktualne dane dla dróg poniżej wojewódzkich. Od DW wzwyż jest to dla mnie nie do przyjęcia  :-|

*

Offline maryszek

  • ***
  • 326
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: S. GALAXY S5 Neo+aAMPL
Odp: LiveDrive! zrzuty, testy wyznaczania trasy, komentarze.
« Odpowiedź #719 dnia: Sierpień 27, 2011, 16:43:01 »
Odpowiedziałem tylko na post jachraniaka
Wczoraj strasznie się najeździłem po Warszawie i okolicach, szacuję, że korzystając z LD tylko wczoraj zyskałem przynajmniej 1h-1,5h (AM6.9b2) Co się wczoraj działo :O objazd za objazdem...
że nie wszyscy mają tak dobrze. Rozumiem sytuację LD i dlatego nie narzekam, ale też nie jestem zachwycony.
Pozdrawiam
Leszek